Zwangerdrang??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door piri piri, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Ho ho, vandaag al 3 maanden! :D:cool:

Nee we gaan nu zeker nog niet voor een tweede, we zijn nu ook een huis aan het verbouwen en hebben dan 2 zware jaren achter de rug, dus we gaan in 2014 echt even genieten!! Misschien eind 2014 weer eens kijken ;)

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    :D sorry:D

Daarom eerst genieten dan, en mannen zijn niet zoals wij vrouwen hè!:p
    Die moeten daar eerst goed overna denken.. En wij vrouwen denken jaaaaaah :D

Emmerijn nee idd het gaat ook niet hier persee omdat en 2e duurder is, maar het realiseren van de slaapkamer wel, dakkapel plaatsen, muur plaatsen, badkamer aanpassen( valt dan ook onder de dakkapel) al gauw € 10.000 verder:);)

3. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Ik had al bijna vanaf dag 1 dat mijn zoontje er was de kriebels... Eigenlijk vooral om dat moment van de geboorte nog eens mee te maken!

Toen ik (of eigenlijk mijn zoontje) stopte met bv met 11 maanden zijn we "serieus" gaan proberen. En na 3-4 maanden raak! Super blij nu, ze schelen straks 22 maanden, dat vind ik perfect. '

Ik ben net 34 geworden en was ook wel een drijfveer voor ons om snel weer te beginnen, de eerste was meteen raak, en nu een paar maandjes moeten wachten!

Ik zie niet zozeer financiële problemen, de meeste spullen hebben we, alleen meer oppas, wat gelukkig niet zo extreem duur is aangezien we een flexibele gastouder hebben.

4. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook 1, we hebben toen uiteindelijk bewust gekozen om rond juni juli voor een tweede te gaan. Uiteindelijk toch afgelopen week onveilig gedaan. We twijfelden om te MAP maar uiteindelijk toch niet gedaan. En stiekem hoop ik dat het raak is, hihi.

5. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Ik denk dat ik toch maar eens serieus met vriendlief ga praten.. we hebben het er wel over gehad.. maar nog niets concreets gezegd. Ik denk dat vl wil wachten tot Levi 1 is.. maar ik wil liever er eerder voor gaan.. ik hoop eigenlijk rond juni/juli... dan kunnen wij nu nog heerlijk van ons mannetje genieten en dan ben ik niet hoogzwanger als hij 1 wordt :) (Niet dat dat erg zou zijn ;) )

6. Kellebel1987

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Nou ik heb het pas sinds een week of 2 dat ik denk van; ja, een broertje of zusje is misschien wel leuk! Maar ik wil eigenlijk ook gewoon nog een keer zwanger zijn en ik heb een ks gehad en ik wil eigenlijk ook wel weten hoe een echte bevalling is (is dat een rare gedachte?) maar ik was achtera zielsblij dat het een ks werd want ze zat helemaal in de navelstreng gewikkeld en wie weet hoe het afgelopen was!

7. Kellebel1987

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Oh ja ook nog wel schattig; ik wou mn lief paaien met "we gaan dan voor een broertje", vind ik leuk voor hem, zegt hij; nee, dan zou ik wel weer een meid willen, voel niks bij een jongen.. Hahaha!

8. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    :haha: meer dames die eraan denken dus.
    Maar praktische dingen; Zoals ik heb nu een stokke die moet dan verkocht worden. Babykamer moet ik nog een babykamer kopen? +- 1 jaar zal ze zijn als ik nu zwanger ben.
    Wat zouden jullie doen.

Hier kriebelt het nu officieel ik hoop dus dat het stiekem echt raak is haha.

9. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hahaha, hoelang wil je vriend wachten?

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Verkopen van spul doe ik daarom ook niet, kleertjes kruiken, etc, ik dacht de grotere dingen dan wel weer, als we die nodig hebben dan kopen we die weer op Mp. Vl is daar juist tegen die zegt onzin je hebt nu mooi spul dat slaan we wel op. Alleen de box die was via Mp €50- ik denk die wel verkopen omdat dat ook weer zoveel ruimte inneemt zoveel berging hebben we niet..

Kriebels ik wordt tureluurs... Het wil nog niet ! En ik wil echt nog genieten van me meisje, maarja op fb wordt er een dakkapel verloot.. En dan ga je dromen, tel dat je het wint wauw!!

11. Kellebel1987

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Een jaartje of 18!! Haha die wil geen tweede maar die is zelf ook enigskind en zag alleen maar voordelen... Maar we hebben straks een groot huis, met 3 slaapkamers en een zolder en dan blijft meer dan de helft leeg staan?! :$ hij wil in sept 2014 weer naar school, dus ik zal nog wel op hem inpraten! :D jij naar school? Dan ik een tweede! Hihihi (grapje, hij moet er natuurlijk echt achter staan) ;)

12. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja zonde om een groot huis niet te benutten.:D Wie weet als hij ziet dat de kleine spruit groter wordt dat het ook bij hem knaagt (zover het kan bij mannen). Jullie komen er vast wel uit.

13. Kellebel1987

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Zeker wel... Maar we weten wel dat we ze nie te dicht op elkaar zouden willen.. Het zou makkelijk zijn als Zoë iets zelfstandiger is en niet zo veel gedragen hoeft te worden en al wat zindelijk wordt :) ik zie bij een vriendin die heeft een zoontje van 1,5 jaar en die kon zij met 30 weken zwagerschap niet meer verschonen omdat ze hem niet opgetild kreeg! (Kind was toen met een jaar ofzo)

14. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    haha, Herkenbaar...Ik heb er zelfs een topic over geopend, kijken hoeveel ik nog zou moeten aanschaffen...( erg he)..Ik hoef enkel een duowagen en evt. jongenskleding als het een meisje word...

En ja, kwa kosten....er komt een weer geld bij in de zin van kinderbijslag...

15. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Omg, we dit it......
    Hihi....
    Niet geheel bewust... Maar je weet maar nooit...

16. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zwanger? Zo ja gefeliciteeeerd

17. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    Toen mn dochter 11 maanden was zijn we begonnen voor een brusje. We hebben er een tijdje over gedaan, als ze 2 word krijgt ze een brusje. Zoveel redenen om het niet te doen, maar ook zoveel om het wel te doen. Weet zeker dat vooral ik anders later zpijt zou hebben.

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63

Ik denk het onbeschermd gezellig gehad ;)

19. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0

Uhu...no words...:D

20. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

:D:D dus als het een meisje wordt moet je nog jongenskleren kopen?? :D:D

Deel Deze Pagina