nou... We zullen zien... We praten er goed over, en wie weet... Tisnog geen groen licht. En volgens mij, mocht t wel zo zijn, komt t vast wel weer goed. We zijngeen luxe mensen, ook tevree met 2e hands kleding...
Spannend hoor!! Hier bezig met het organiseren van een babyshower voor schoonzusje (. 28,5 wkn), krijg er wel kriebels van hoor!!
Jes! hier mochten de cd's ook in de la blijven liggen! Maar kan me niet voorstellen dat er een zwangerschap in zit voorlopig. zl drinkt nog zo vaak dat ik nog niet ongesteld ben geweest. Stiekem hoop ik er wel een beetje op dat ik toch eisprongen heb. Hoe relaxt zou het zijn om gewoon 3 jaar niet ongi te zijn haha
Spannend... Op een of andere manier stond ik vandaag b het vak zwvtesten..... Niet het nuttig in mijn geval..
Ik voel precies t zelfde als vorige keer. Ik denk nog te vroeg, dinsdag is mijn nod pas, en eigenlijk.. was dat vorige keer ook precies t zelfde, die 2e test was toen ook gelijk overduidelijk. t leek mij gewoon nu leuk te testen omdat t moederdag is. Nog ff n paar dagen inspanning..
Spannend!!!!! Hier precies TS begintekst enkel meisje veranderen in mannetje "Arrg, ik word gek van mezelf...en juist nu mijn eisprong er weer aan zit te komen loop ik mezelf helemaal op te vreten.Hoewel we er van te voren voor gekozen hebben nog te wachten met nr. 2..... heb ik echt klapperende eierstokken....We hebben er dit weekend nog over gepraat en t is gewoon beter (financieel ed.) om bijv. pas in december weer eens te bouwen...Maar ja...Dat neemt mijn gevoel niet weg..Ik wil nog zo graag van mijn meisje vol op genieten, en snap ook wel dat dat kan als ik zwanger ben.....maar DIT gevoel.. ik word er bijna neurotisch van..Iemand een tip ?"
ik denk dat ze bedoeld dat ze hetzelfde gevoel heeft als jij piripiri, alleen dat zij wil genieten van haar mannetje waar jij geniet van je meisje . Hier ook wel drang naar zwangerschap. alleen gaan wij in december nog op wintersport. als ik nu zwanger zou zijn, ben ik dan 34/35 weken.. Zou je dan nog weg kunnen (gaan naar tsjechie)? Ik ga dan uiteraard niet meer skien, maar gewoon voor het gevoel, lekker in de sneeuw banjeren met onze kleine meid. Zijn officieel nog niet begonnen, maar wel 2x zonder cd gedaan, dus kans is er wel.
Mensen hoe raar kan het lopen...eerst plaats ik een bericht dat ik rammelende eierstokken heb ..maar ben ook realistische over onze (financiele) situatie.... ....Dit alles is niet meer relevant... IK BEN ZWANGER Moet er even aan wennen, ik kan niet zo goed tegen veranderingen en aangezien ik niet echt bewust gekozen heb (klink miss n beetje raar, maar miss begrijpen jullie t )....Maar nu is t dan ineens zo.....hihi Nou t heeft zo moeten zijn dan maar.....heel vreemd maar zeer welkom En een ding is duidelijk...als t een jochie word....noemen we 'n Lucky Luuk....