Zwangere bordies (borderline persoonlijkheids stoornis)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door puzzcat24, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sistabigbones

    sistabigbones Actief lid

    15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    nou bij mij is het zo gegaan toen me eerste zoon is geboren kon ik door depressies niet voor hem zorgen als alleen staande moeder hij is toen bij een vriendin gaan wonen dat uiteindelijk zijn erkend pleeggezin werd.Ik heb verdorie mensen wel goed duidelijk moeten maken dat je als je borderline hebt niet gek bent want ik heb zelf meegemaakt dat mensen op langzamere toon tegen je gaan praten belachelijk gewoon.afijn jeugdzorg heel de reutmeteut erbij,heb heel hard moeten vechten om van mijn depressie af te komen.Heb ook echt moeten vechten tegen mijn omgeving omdat mensen snel iets hebben van jah zet je erover heen.Over borderline kan je je niet zomaar een twee drie heen zetten daar moet je heel hard aan werken en dat is nniet binnen twee weken opgelost.Toen het goed ging moest ik weer vechten tegen de omgeving omdat iedereen weer zoiets had van ja maar hallo zij is ziek hoor ze heeft bordeline ze kan niks.Heeeeeel frustrerend! :evil: :evil: :evil: :evil:.Ik kreeg een vriend en ik werd 3 jaar later zwanger van de tweede had toen echt een schat van een begeleider bij jeugdzorg en zij heeft me er echt door heen gesleept want ik kreeg weer last in en na mijn zwangerschap van derpessies gelukkig had zij er alle bergip voor en was er echt voor mij en mijn vriend ook(ondertussen is er met mijn oudste zoon veel heel en weer gesleept want voor hem waren er weer andere mensen van jeugdzorg dus hij was nog steeds niet bij mij.Na 5 maanden van de tweede tot 33 geleden heb ik nergens last van gehad was gelukkig en alles ging perfect tot ik nu weer zwanger werd en weer het zelfde kreeg als bij de vorige twee.Ik moet dus gewoon nooit meer zwanger worden want ik kan er gewoon weg niet tegen.Ondertussen is mijn oudste zoon 6 jaar en door zware nalatigheid van jeugdzorg zwaar beschadigd pdd en hechtigsproblematiek en nog steeds niet thuis hij is dit jaar vier maanden thuis geweest omdat ik de rechtzaak had gewonnen en ik gewoon ondanks alles gewoon een goede moeder ben ik zorg notabene ook voor mijn andere zoon en daar gaat alles perfect mee geen jeugdzorg niks voor hem.Maar omdat er te veel heen en weer gesleept is en er vooral geen hulp voor mijn zoon is geboden daar bedoel ik mee psychisch want hij heeft nog al wat meegemaakt(maar das een te lang verhaal)kan hij bij mij niet aarden en hoe ik ook roep en schreeuw dat mijn kind hulp nodig heeft er word niks gedaan en alles weggeveegd onder het mom van hij groeit er wel overheen.Nou als je na 6 jaar eindelijk de rechtzaak hebt gewonnen en je kind is eindelijk thuis en dan moet hij weer weg dat is echt een klap in mijn gezicht ben daar dan ook echt kapot van zie hem 2 keer per maand en ze hebben hem nu bij zijn vader gedumpt die er nooit is geweest voor hem maar gelukkig is hij daar gelukkig dus ondanks alle pijn ben ik ook gelukkig omdat mijn zoon blij is.Ik kan niet wachten tot ik bevallen zodat ik niet meer zwanger hoef te zijn en tja als ik na me bevalling weer depri word dan kom ik daar zeker wel over heen ik heb het eerder gedaan dus dan nu ook maar ja voor het zelfde geld gaat het goed
    Wat ik wel weet is dat wij borderliners heel sterk zijn ondanks alle gebreken en dat wij het zeker gaan reden meiden we kunnen het zeker weten.
     
  2. puzzcat24

    puzzcat24 Niet meer actief

    Hmm waar zijn de zwangere bordies?

    :D ;)
     
  3. sistabigbones

    sistabigbones Actief lid

    15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    ik ben er nog hoor
     
  4. konijntje666

    konijntje666 Actief lid

    15 jan 2008
    266
    0
    0
    waaschijnlijk druk bezig.
    zo ben ik druk bezig met mijn ps2 met veel games proberen te verkopen. :rolleyes: :)
    wat ook niet echt wil. :(
    is voor een goed doel nemelijk de kleine.
    nooit geweten dat een ps2 plus erg goede titels zo moeilijk te verkopen was.
    en €50,00 voor 30 top games met ps2 vind ik niet rieel :)
    en dat is dan maar 1 ding die niet lekker loopt :cry:
    maar met de kleine gaat alles goed en daar gaat het om :D
     
  5. puzzcat24

    puzzcat24 Niet meer actief

    Ja daarom
    Het verkopen van dingen gaat zoiezo de laatste periode moeilijker
    Ik wil nog net niet zeggen dat het door die "crisis" komt haha

    @sistabigbones Superrrrrrrr dat je er nog bent

    Hoe gaat het trouwends met de bordie aanvallen?
    Ik heb zelfs geen last van de impulsieviteit of woede aanvallen
    *afkloppen* haha
    Pfftt en wat ben ik steeds moe...
    Ach net als jij al zegt Jordytje als het maar goed gaat met de kleine hummel ;)
     
  6. sistabigbones

    sistabigbones Actief lid

    15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    ik heb gelukkig na alle angstaanvallen in het begin en depressie weinig tot nergens meer last van *klopt keihard af op een houten tafelpoot* hoop dat het zo blijft ook na mijn zwangerschap!
    Alleen mag de beeb nu wel komen van mij want ik ben verder wel op hoor van het wachten :rolleyes: en lichamelijk ben zo benieuwd naar de kleine en haar broertjes ook hihi :D

    Jodytje waar woon je in Nederland ik ken misschien nog wel een paar ps2 verslaafde hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D

    enne mijn laatste post was 25 maart en daarna was er niemand meer kon moeilijk in me eentje dit clubje vol lullen he dames :) :) :)
    dus vertel waar hebben jullie de laatste maand uitgehangen?
    Typisch borderliners he ergens aan beginnen en niet afmaken *proest whahahaha*
     
  7. konijntje666

    konijntje666 Actief lid

    15 jan 2008
    266
    0
    0
    Jodytje waar woon je in Nederland ik ken misschien nog wel een paar ps2 verslaafde hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D


    haha ok dan :p
    ik woon in rotterdam zuid :D
    het zou geweldg zijn als je die "ps2 verslaafden" mijn aanbod aan games kan laten zien :D
    ook is het zo dat er een ps2 bij zit dus in set formaat :p
    het is wat de koper wil :D
    erg aardig van je :whistle:
    als je een linkje wilt naar al mijn advertentie's dan geef ik die graag :D
     
  8. puzzcat24

    puzzcat24 Niet meer actief

    haha goeie sistabigbones!

    Ik heb nog steeds ggz gesprekken en het gaat eigenlijk om niks want het gaat goed met ons
    (hubbie heeft ook bordie net als ik)
    Maar al 3x heeft de ggz vent gezegt dat we "voorzichtig" moeten zijn met het vertellen aan mensen dat we bordie hebben
    WANT de kinderbescherming kan er lucht van krijgen... :confused:
    Uhm ik ben opgegroeid met kb en weet dat ik zoiezo het rustig aan moet doen en zo "normaal" mogelijk
    Maar kom op zeg!
    Iemand bang maken op die manier?
    Dat klopt toch niet?
    Net alsof die vent dan ons gaat aangeven!
    Ik ben bijna in staat om alle (en het zijn er 3) hulpverleningen aftezeggen...
    Hoe denken jullie erover?
     
  9. sistabigbones

    sistabigbones Actief lid

    15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    @jodytje ik woon ook in rotterdam in crooswijk hahah toevallig joh ja pb me je link maar ik ga me best voor je doen


    @puzzcat kijk ik weet niet of je me verhaal boven hebt gelezen die van maart maar het is gewoon een feit dat als je psychische problemen hebt dat je een stempel krijgt het is kut maar mensen kijken je gewoon aan of je gestoord bent.Ookal gaat het goed dan nog willen ze met je bemoeien en hebben ze het idee dat je elk moment kunt instorten zoooo irritant man shit.Ik maak het nu nog mee ik ben al heel lang stabiel maar ik kan gewoon niet zwanger zijn dat kan ik niet aan met die hormonen en jah hoor gelijk springen ze er weer boven op terwijl ik al 3 jaar niet meer naar de pschyg ga hallo wat denken ze wel niet!!! en mijn oudste heeft ots om de rede dat ik en zijn vader de voogdij delen en hij schijt heeft aan alles en mijn zoon kapot maakt en daardoor hebben we veel ruzie ik heb aangegeven dat ik akkoord ging met de ots omdat hun dan iets aan de vader kunnen doen!Maar nu vertelde de gezinsvoogd dat het de procedure is dat als 1 kind onder ots staat(de ots voor mijn oudste is pas sinds november dus lang na dat de 2e geboren is)en je zwanger bent dat ze dat aan moeten geven bij de kb ik dacht WAT hallo mijn 2e heeft ook geen jeugdzorg meer(bij hem was het vrijwillig)dus ik was best geschrokken gelukkig vind de gezinsvoogd dat ik goed zorg voor mijn kinderen en dat ik goed met mijn borderline kan omgaan want dat deed ik al die jaren ook dus ze gaat een rapport op maken dat ze het niet nodig vind.
    volg je het nog hihihihi
    dus ik wil je een raad geven sta altijd open voor hulpverlening want ze kunnen ondanks dat je het goed doet uit voorzorg toch altijd een raadsmelding maken ze hebben dan schijt aan jou als ouder want hun plaatje van een perfect gezin in realiteit bestaat dat niet geloof me als je de hulpverlenig afslaat en je weet nooit wat die man van de ggz gaat doen.

    En meid borderline is niet iets wat je hoeft te verbergen we zijn normaal maar hebben gewoon wat issues er zijn heel veel mensen die gewoon 'normaal' zijn die gekker zijn dan ons hoor lieverd
    borderline is echt heel kut maar het maakt ons tot wie we zijn en we zijn super meiden en mamas dus fuck de mensen die ons behandelen als of we losgeslagen idioten zijn en niet normaal kunnen functioneren en ons in een hokje plaatsen

    kus eva
     
  10. sistabigbones

    sistabigbones Actief lid

    15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    dames waar zijn jullie nou?????
     
  11. puzzcat24

    puzzcat24 Niet meer actief

    Hierrrrrrrrrrrrrrr!
    haha
    Ben aan het koken en zoeken naar een simpele soep
    Hebben jullie nog ideetjes?
     
  12. sistabigbones

    sistabigbones Actief lid

    15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    ehm nee man mijn mannetje is hier de keukenprins
    misschien een groentensoepje ofoz das wel makkelijk


    zo dames de beeb mag nu wel komen hoor bij elk pijntje dat ik heb denk ik jah nu begint het maar helaas nog steeds niks nopes nada
     
  13. Tantan

    Tantan Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Hiero ben ik!

    ben even een tijdje minder actief geweest omdat het lichamelijk allemaal even niet zo lekker gaat (veel misselijk, overgeven, moe, duizelig, hoofdpijn dat soort gedoe). Psychisch daarintegen gaat het nog steeds goed. Tuurlijk heb ik mijn hormonale buien die misschien iets heftiger zijn dan een "gezonde" zwangere, maar verder nog steeds medicijnvrij :whistle:. Woedeaanvallen heb ik eigenlijk nooit echt gehad (ja inwendig maar nooit uitwendige zeg maar, ik ben een acting-in bordie) en impulsief ben ik wel gebleven helaas. Achterdochtigheid steekt soms ook wel de kop op, maar ik kan er nog goed mee omgaan.

    Puzzcat Mijn recept voor een simpele soep die wel een paar uurtjes nodig heeft:
    - water koken met schenkel erin, paar uur laten trekken
    - schenkel eruit vissen en klein snijden
    - bouillonblokjes erbij doen
    - ondertussen verse gehaktballetjes draaien en die erbij (water moet wel eerst koken anders krijg je van dat vieze bruine schuim)
    - vermicelli erbij en even laten doorkoken
    - soepgroente erbij
    - italiaanse kruiden erbij
    - tomatenpuree erbij

    KLAAR! :D

    Wat we ook wel eens doen is gewoon een zakje van Knorr oid en dan zelf nog gehaktballetjes en soepgroente en kruiden erbij doen. Wij pakken meestal bruschettakruiden van de Xenos, die zijn overheerlijk en gebruiken we eigenlijk best wel vaak.


    Ik ben (nu) op zich wel vboorzichtig met vertellen dat ik B heb, maar niet zozeer tegen instanties (zie eerder bericht hier), maar meer tegen de omgeving omdat sommige echt hun vooroordelen over bordies hebben. Zo weet het CB het hier bijvoorbeeld wel. En meid, ze zullen heus niet zo gauw de kinderbescherming erbij halen. Als jij en je hubbie het gewoon goed doen als ouders zijnde en je kindje komt niets tekort, dan is er niks aan de hand. Beetje rare uitspraak vind ik van de GGZ-vent. Houdt niet echt rekening met je gevoelens vind ik.

    Sistabigbones Ik duim voor je dat je gauw gaat bevallen!

    Ik ga weer effe plat, barst weer eens van de knallende koppijn...zucht...
     
  14. puzzcat24

    puzzcat24 Niet meer actief

    @Tantan Ohh meid wat klote dat je je zo voelt...
    Maar wel goed dat je bordie zo op non-actief staat!
    Ik heb het ook hoor
    Mijn hubbie heeft dan zijn onlogische razernij en eerder snapte ik het en nu niet meer
    Ook zijn impulsiviteit kan ik nu indempen ipv erin mee gaan

    Uhm wat is schenkel?
    Misschien een domme vraag maar echt ik ken het niet...

    Ik heb dus 7 jaar bij de kb gezeten als kind en en erg voorzichtig als het om hun gaat...
    Ik zal echt met mate alles vertellen...

    @Sistabigbones Ik hoop ook dat je je kindje snel zal mogen zien ;)
     
  15. vlootje

    vlootje Lid

    29 apr 2009
    12
    0
    0
    Amsterdam
    wat een powe hebben jullie dames! ik heb zelf geen borderline (ben er door 1 opgevoed) en kan zeggen dat ik echt bewondering heb voor jullie, het beste!!!
     
  16. sistabigbones

    sistabigbones Actief lid

    15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    vlootje thanks je moet wel als je mama bent he want je kinderen zijn toch het belangrijkste wat er is!!!!!
     

Deel Deze Pagina