Zwangere Brabo's uitgerekend in augustus

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door TJ82, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Zijn er nog zwangere brabo's die met mij willen kletsen over hun zwangerschap en alles daar omheen? Ik ben 7 weken zwanger van de 1e en uitgerekend op 22-08-2011. Wie volgt???

2. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    ik ben een brabo :p

op 23-08 van de eerste, morgen echo bij gyn

3. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Wat spannend dat je al een echo hebt! Hopen dat alles goed is! Ik heb 13 januari afspraak bij vk voor intake, daarna zal wel afspraak voor echo gepland gaan worden. Ben ontzettend benieuwd of alles goed is!
    Heb je last van kwaaltjes? Ik niet zo hel veel, daarom is het soms ook zo onwerkelijk...

Ik zie dat je tussen Tilburg en Eindhoven woont, ikzelf woon tussen Tilburg en Breda. Lekker dichtbij!

4. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Bij mij zal het eind augustus, begin september worden denk ik.
    Ik heb donderdag de intake en 1ste echo.

Ben benieuwd.

5. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Jammer dat het topic niet zo loopt...

Mijn afspraak bij de gym was heel bijzonder..... Het is een tweeling!!

6. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Hallo meiden,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Mag ik meekletsen? Ik ben als alles goed gaat eind juli uitgerekend van ons tweede kindje. Ik woon, net als TJ82 ook tussen Tilburg en Breda.

@ gebakje: spannend, donderdag je 1e echo!
    @ Sjulie: wat leuk en bijzonder, een tweeling! Komen tweelingen in de familie voor?

7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Een tweeling, Leuk !!

Kunnen ze al zeggen of het 1 of 2 ei-ig is?

Mijn broertjes zijn ook een tweeling, dat was altijd 1 hand te kort en stereo huilen. Maar ook wel 2 x zo'n lief klein hummeltje.

8. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Twee-eiig. Ben door middel van medicijnen zwanger geworden. Had geen natuurlijke eisprong.

En nu dus 2 eitjes. We beginnen er nu aan te wennen hihi

9. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik mag donderdag voor de 1ste echo, ik ben nu 7-8 weken en heb nu al een opgezette buik. Dus wie weet is het er bij mij ook wel meer dan 1.

(of gewoon een zooitje opgezette darmen)

Ik kan al bijna niet wachten tot het donderdag is.

Jij mag zeker wel vaker voor een echo omdat het er twee zijn of niet ?

10. Reza2306

Reza2306 Actief lid

14 dec 2010
    322
    16
    18
    Breda
    Ik zal me hier ook maar eens aanmelden :)
    Woon in Breda en ik ben 14-08 uitgerekend van ons eerste kindje!

11. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Wat leuk dat er al meer mensen zijn die hier mee willen kletsen!

@Sjulie: Wat gaaf, een tweeling!!! Zal inderdaad wel even wennen zijn, je verwacht er vaak toch maar 1, hihi! Geniet van de twee frummeltjes in je buik!

@Gebakje: Hoe was je echo? Zag het er allemaal goed uit?

@Noukje: Leuk dat je vlakbij woont! Misschien wonen we zelfs wel in hetzelfde dorp... Fijn dat deze zwangerschap goed gaat en dat je al zoveel echo's hebt gehad. Is toch een geruststelling!

@Reza: Leuk dat je je ook aangemeld hebt! Gaat alles goed met je zwangerschap?

@all: Hoe staat het bij jullie met de kwaaltjes? Ik heb bijna nergens last van, daarom lijkt het ook zo onwerkelijk dat ik zwanger ben.
    Ik heb donderdag m'n 1e echo, ben zo benieuwd!!! Kan dan eindelijk zien dat er echt een klein frummeltje in me groeit. Hopen dat alles goed is! Merk dat ik wel heel onzeker ben, ben constant bang dat het niet goed is. Kan ddarom niet wachten tot donderdag! Hou jullie op de hoogte!

12. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Was aanvankelijk 27 Augustus uitgeteld maar bij de echo kwam 23 Augustus te staan; 4 gratis dagen erbij dus, haha....
    wij vonden echter eentje wel genoeg, hihi... ;)

13. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Hallo meiden,

Ik was helemaal vergeten dat ik hier een berichtje had geplaatst totdat ik het topic gisteren voorbij zag komen :).

@ gebakje: hoe was je echo? Alles goed met jullie kleintje?

@ Reza: welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap!

@ Tj82: morgen je 1e echo, spannend hoor! Fijn dat je je zo goed voelt, lekker van genieten. Hier in de eerste paar weken met vlagen best misselijk geweest. Groenten en fruit smaakten me ook niet meer. Sinds een paar weken kan ik weer fruit eten en groenten ging de afgelopen dagen ook beter. Nu ben ik vooral erg moe.
    Waarschijnlijk wonen we heel dichtbij elkaar in de buurt, zoveel dorpen liggen er niet tussen Breda en Tilburg ;)

@ hier: vrijdag hebben wij een geslachtsbepaling, ben zooo benieuwd of we een zoon of een dochter krijgen. M'n gevoel zegt een dochter.. we gaan het zien a.s. vrijdag!

14. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @Kabouter klus: Altijd prettig, een paar dagen er gratis bij krijgen! Ik hoor morgen wat mijn exacte uitgerekende datum wordt!

@Noukje: de vermoeidheid is heel herkenbaar. Ben helemaal kapot 's avonds, lig iedere avond uitgestrekt op de bank. En dan vooral op vrijdag! Fijn dat je groenten en fruit nu weer beter kan eten. Is toch wel gezond, haha!
    Ben benieuwd wat het gaat worden bij jullie! Vaak is je gevoel de juiste... Wij willen niet weten wat het wordt, maar ik denk dat we een jongen krijgen. In het begin dacht ik heel sterk een meisje, maar dat is alweer veranderd. Ach, heb het vaker niet goed gehad, dus we wachten maar af tot het er is! Veel plezier vrijdag!!!

Deel Deze Pagina