Made by the UMCG

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mijs, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Voor zwangere meiden wiens baby op komst is:

"Made by the UMCG!"

Liefs!

2. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey Mijs,

ik heb je gevonden. Leuke naam voor het topic trouwens.
    Kunnen we lekker van ons afzwangeren hier;)

Hoe gaat het met je?
    Ben je trouwens nog van plan om naar de negenmaandenbeurs te gaan?

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Gezellig!
    Ik meld me hier ook aan :D

4. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey Sammie, leuk dat je het gevonden hebt.

Hoe gaat het met jou? Voel je je goed?

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ja voel me goed :) wel extreem moe, maar hoort erbij :D

En met jou?!

Wij gaan wel naar de negenmaandenbeurs :D

6. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Die moeheid is erg herkenbaar haha, gewoon lekker aan toegeven.

Oh leuk. ja ik weet het niet denk het niet. De reis er naar toe en dat geslenter daar. Wordt al moe als ik er aan denk:)

7. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ja, kijk, dit is de bedoeling! Lekker neuzelen over alles, o.a. de negenmaandenbeurs. Ik had net mijsman overgehaald, maar nu blijkt dat we dat weekend niet kunnen... Nou ja, denk ook niet dat ik daar veel zou kopen, ofzo. Alleen een hele dag zwangerschap en babydingetjes leek me leuk. Maar Mijsman houdt niet zo van massa's mensen, dus die is wel blij. Lijkt me ook wel erg druk met kakelkippen.

Vervelend dat je zo moe bent, Sammie. Hier geen moeheid te bekennen. Alleen nog steeds misselijk. Deze week al twee keer ontbijt vlak voor vertrek naar het werk er uit gegooid. Het is wel beter geworden dat het nu alleen 's ochtends nog maar is.
    Maris, jij ook nog weinig puf zo te horen? Aangezien je de 9mnd beurs vooral 'veel gedoe' lijkt?

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik hoor hier ook thuis! :D

Ik ga niet naar de negenmaandenbeurs trouwens. Lijkt me wel leuk hoor, maar het is zo "ver" weg. Wij zijn ook niet zo van de massa's mensen trouwens. Als het in Groningen was, dan waren wij misschien nog wel een kijkje gaan nemen!

En moeheid....daar had ik in de eerste 3 maanden ook erg last van. Nu wordt het beter, maar ik lig er 's avonds nog steeds om 20.30 uur in.

9. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey Mijs, bij mij was de misselijkheid met 14 week over, vernam dat het gewoon steeds minder werd. Eet nu als een slootgraver heb overal zin aan en kan wel blijven eten:D Heb soms heel erg hoofdpijn, maar das dan wel vaak een teken dat ik even meer moet drinken. En slapen is mijn hobby op het moment.
    Heb net de badkamer helemaal schoongemaakt en vind het nu wel goed voor vandaag. Iedere dag wat.
    Begin mijn banden nu ook aardig te voelen, zoals net bij het bukken en poetsen van de badkamer.
    Morgen ga ik stof uitzoeken met mijn schoonmoeder en tante van mijn vriend om het wiegje waar mijn vriend in heeft gelegen opnieuw te gaan bekleden.
    Heb er zin in.

Nee, negenmaandenbeurs wordt het voor mij niet, leek me opzich wel leuk, maar mijn zusje is dat weekend ook jarig en moet werken. Wordt me veel te druk allemaal.

10. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Verplaatst naar Zwanger Clubs.

Lotte

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heeeeeeeel veel plezier hier dames!
    Wat een voorrecht he, zo'n topic!

Elmo'tje

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Brief van het UMCG gekregen.

Vrijdag 18 februari hebben wij de 20-wekenecho (GEO). Kijk er nu al naar uit! :D

13. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    SNOTVERDORIE jij wel weer Behappy:$

Dat wordt een paar streepjes minder op de muur dan mij, ben al druk aan het turven boven mijn bed :D

Hoop dat alles goed is, jullie willen het niet weten toch?

Hey Mijs,
    bedankt voor je reactie op mijn foto. Jurkje laatst bij de Henk ten hoor gekocht, koste geen drol. T-shirt met lange mauw eronder met legging of spijkerbroek, dacht hartstikke leuk en mijn buikje wordt er goed zichtbaar in:D

14. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Heey Elmo,

jij ook bedankt. Heb nu mijn hoofd maar weg gelaten, wordt de foto stuk mooier van:p

Ik geloof trouwens dat ik sinds twee dagen ons kindje voel. Weet het niet goed te omschrijven, weet zeker dat het mijn darmen niet zijn. Tis net een stompje of iets van een belletje wat knapt. Met name als ik tot rust kom voel ik het.

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat zou heel goed kunnen hoor, zoals je het omschrijft.
    Ach, gewoon van genieten....al blijk je achteraf toch te denken dat het je darmen waren. Als je er later achterkomt dat het wel de kleine was...hihi

Vanmorgen hier juist de box weggehaald en alles uitgezocht. Gelukkig hebben een aantal dingetjes meteen vandaar een heel goed nieuw adresje gekregen :D
    Hele nieuwe fase dus in Elmoland

16. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Mooi BeHappy dat je nu een datum hebt voor de 20 wk echo hebt! Het lijkt me wel spannend, bij alles aan dat lijfje kijken of 't goed in elkaar zit....

Mariska, het kindje voelen!? Wauw! Ik kijk er naar uit!

Ja, kleine Elmojongetjes worden groot, kon ik vandaag aanschouwen. Hier op 'het adresje' is de vaatwasser alweer gevuld met leuke speeldingen :D
    Vrijdag komt het zoontje van vrienden voor het eerst hier de hele dag. Daarna steeds elke vrijdag. Kan ie mooi met jullie speeltjes spelen, Elm, en in de mooie wipstoel! Ik heb er zin in (ik hoop hij ook, haha).
    Gisteren mijn eerste zwangerschapsspijkerbroek gescoord! Lekker warm om de buik, dat rekding!

17. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    ff illegaal tijdens mijn werk:) tis rustig

Hey Elmo, das idd een hele verandering. En precies het tegenovergestelde van wat wij nu meemaken. Denk dat het nu ook wel lekker is dat je alles weer even lekker kan opruimen.

Hey Mijs, zit lekker he die broeken. En leuk al die spulletjes voor de kleintjes. Jij kan nu lekker gaan oefenen met je oppaskindje, heerlijk. Groeit als kool zeker?

Vandaag nog niks weer gevoeld in mijn buik:( Hoop vanavond nog weer wat te voelen.

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja Mariska, het ruimt inderdaad ook wel weer lekker op hoor!
    Je bent blijkbaar elke keer ook toe aan de fase waar je in beland.
    Nou moet ik zeggen dat jullie fase (de hele zwangerschap inclusief bevalling en eerste ontmoeting met je mooie wonder) blijft kriebelen hoor!
    Die box voor het eerst in je huis, het kamertje wat steeds meer vorm krijgt, al die mini aankoopjes.....het gezwijmel, de boller wordende buik...de schopjes, het gestomp op het laatst :D
    Alles.
    Maargoed, elke fase is fantastisch! Mijn ienieminie wondertje Ruben brult nu luidkeels: mamaaaaa, ik moet plassen :D
    Das ook lollig :D

Oh Mijs, ik heb het misschien niet gezegd maar vind dat je er goed uitziet hoor!
    Ik hoop dat je je gauw ook 100% goed voelt.

19. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Even weer uppen hier:D

Mijs hoe is het met je?
    Nemen je kwalen al wat af? En ben je al begonnen met zwemmen? Daar wou je toch mee beginnen?
    Al wat leuke dingetjes aangeschaft?

Hier alles goed, geen kwalen meer, voel nu sinds een paar dagen plopjes in mijn buik:D Wat een fijn en bijzonder gevoel is dat.

Sammie, hoe is het met jou? Ook veel last van kwalen of valt het mee?

20. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Daar ben ik weer!
    Dank je, Elmo, voor je compliment :)

Wat gaaf Mariska dat je het voelt ploppen in de buik. Ik heb de placenta aan de voorkant, zal dus nog wel even duren voor ik wat voel :(
    Heb wel dit weekend een angelsound te leen gekregen. Durfde het niet tot nu toe. Maar was er heel blij mee, want de onzekerheid komt soms nog wel de kop op steken. Een weekje na echo of hartje horen word ik soms wel weer onzeker. Vond het hartje meteen, echt super!
    Gisteren in bed weer eventjes voor het slapen gaan geluisterd, echt super! Dan val ik wel lekker in slaap!

Vorige week voor t eerst zwschzwemmen gedaan, idd. Heerlijk vond ik het. Kwam helemaal rozig weer thuis 's avonds, kon zo m'n bedje in rollen. En het is op loopafstand, geweldig!
    Ook heel bijzonder nu ineens bij die groep 'zwangeren' te horen, met hun zwangerenpraat. Heel onwerkelijk dat het nu echt zover is.

Beetje vervelend is dat ik blaasontsteking heb en nu 4 keer per dag antibiotica gebruik. Heb 4 x alarm op m'n telefoon. Net als de bollen. Akelige associatie.

Kwalen nemen wat af. Steeds minder misselijk, moet niet te vroeg ontbijten anders komt het er weer uit. Verder best een beetje rugpijn (in spieren), maar niks ernstigs of echt akeligs.
    Fijn om te horen dat je kwalen over zijn, Mariska. Hoe is het met de vermoeidheid?
    En jij spulletjes in huis?
    We hebben wat dingen in huis gehaald (box, leenwiegje, wipstoel, aankleedkussen, speelgoedjes) via marktplaats en Elmo omdat oppaskindje hier is elke vrijdag nu. Ging super, afgelopen vrijdag!

Deel Deze Pagina