Dag dames, geregeld hoor ik andere vrouwen klagen over pijnlijk getrap van de baby. Maar ik heb daar helemaal geen last van. Ik voel m wel volop bewegen, maar van pijn is echt geen sprake. Is dat soms pas later in de zwangerschap (ik zit op ruim 33 weken)? Of zou het kunnen komen doordat de mijne al een tijdje met t koppie naar beneden ligt? Of heb ik een te sloom kind en moet ik me zorgen maken?
Als hij/zij zo ligt dat ie je geen pijn kan doen zou ik zeggen: mooi! Lekker toch! Een baby hoeft je echt niet per definitie pijn te doen hoor. Elmo
Hoi! Dat is iets wat ik me ook wel eens afvraag... hier doet het ook helemaal geen pijn hoor... ik voel de kleine prima & mijn buik gaat regelmatig flink heen en weer, ik zie dan echt bobbels uit m'n buik steken... maar van pijn is geen sprake... volgens mij moeten we gewoon erg blij zijn!
moet zeggen dat t niet echt pijn doet maar als t tegen mn ribben aan zit te trappen is niet echt een fijn gevoel hoor..en als ik op de bank een beetje schuin zit en de kleine ligt op mn heup(ik denk dat t mn heup is iig) dat is ook niet echt fijn.maar echt pijn heb ik weinig idd.t is alleen niet altijd even fijn....
De vorige beide keren vond ik het helemaal geweldig, nooit pijn. Maar dit eigenwijsje ligt bijna steeds met z'n koppie omhoog en gebruikt nu vrij constant z'n (vermoedelijk) voetjes om me heel erg doegericht in m'n blaas te schoppen! Daar zitten wel een heel venijnige schopjes bij.
dat doet de mijne met t hoofdje ook wel...t ligt naar beneden al een poos al.en ligt er af en toe lekker tegenaan te douwen. maar nu ik zo zit te tikken hier heb ik the doors aan staan op mn pc en de kleine draaid zich meteen om haha.maar geeft me glijk ff n lekkere por ....
Bij mij is het pas de laatste weken dat het soms pijn doet. De baby rekt zich dan helemaal uit en daar is geen ruimte meer voor en dat geeft een druk die soms pijn doet. En soms wat pijnscheuten door te 'headbangen' op mijn blaas. Ik heb geen last van pijnlijke trappen omdat de baby heel erg voorin ligt, dus komt met zijn/haar voeten niet bij mijn ribben.
Bij mij heeft het ook nooit zeer gedaan hoor. Gelukkig maar haha, het is op het laatst al zwaar genoeg.
Bij mij doet het sinds een week of 2 wat pijn en sinds een dag of 2 flink pijn. wat niet is kan nog komen
bij mij lag het er maar net aan waar hij zn voetjes hield.meestal lagen die richting mn zij en zn billen bij mn ribben.dan had ik ook nergens last van.maar soms draaide hij met zn voeten onder mn ribben en dat deed wel pijn.als ik hem dan even porde draaide hij weer weg.
Nou, de mijne speelt soms gitaar met mijn ribben geloof ik hihihi En mijn blaas is ook erg leuk om in te stompen of knijpen Over het algemeen is het een fijn gevoel, maar SOMSSSSSSSS... -x-
Ik heb vorige week 1 trap tegen mijn ribben gehad,toen moest ik even mijn adem inhouden was wel pijnlijk.1ste en laatste keer hoop ik.Ik voel em wel veel bewegen,hele buik wiebelt mee maar erg last nee gelukkig niet.