Als je nu al op 12 weken zou zitten, waarom zou je dan moeten wachten op je zogenaamde NOD. Die is dan al 8 weken geleden geweest. Dan had je allang een knaller moeten hebben (gehad). En als je in december nog ongi bent geweest, hoe kom je dan aan die 12 weken? Heb je een kinderwens of niet?
ik heb ook een paar maanden geleden een opgezette buik gehad, zodanig dat iemand zelfs vroeg of ik zwanger was.. 2 keer negatief getest, dus gewoon opgezette darmen. Zoals anderen ook al zeggen, je lichaam kan je inderdaad flink voor de gek houden. wanneer je in je hoofd hebt dat je zwanger zou kunnen zijn dan ga je ook ineens allerlei dingetjes voelen (geloof me, heb ik ook gehad toen we voor onze eerste gingen) Ik denk wanneer een HA negatief test dat je er ook van uit kan gaan dat je echt niet zwanger bent
Nou ben ik wel benieuwd hoe je test was? Een zwangere buik heb je niet zo snel, bij mij zag je pas een beetje iets toen ik al tegen de 16 weken zat.
Ik ben eind juni gestopt met de pil. Ik ben toen ongesteld geworden als zijnde: gestopt met de pil. Toen heb ik een cyclus gehad waarbij ik 2 weken over tijd was. Daarna ben ik niet meer ongesteld geworden. Het kan dus wel goed dat je zwanger bent. Helaas is het even geduld hebben tot je overtijd bent. Overigens: voordat ik wist dat ik zwanger was vroeg mijn schoonmoeder al: ben je niet zwanger, ik vind je opgeblazen. Plus ik had het gevoel dat ik een kater had. Ik dacht toen dat een griep eraan zat te komen maar dat bleek dus wel anders.