Hoi Hoi, Ik dacht doe eens gek zet mijn auditie online, beetje slechte kwaliteit maar goed ze doen het er maar mee. Nou dacht ik als iedereen zijn link hier in dit onderwerp zetten kunnen we elkaar misschien helpen naar de top (of we vallen van de top af) Groetjes Lysanne dit is mijn link: Lysanne Helsloot – The voice of Holland
je hebt een mooie stem maar ik hoor maar een klein stukje dus kan pas echt oordelen als ik wat meer heb gehoord, denk alleen dat je dit beter in dit topic kan zetten http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/73880-grote-stemtopic.html daar kunnen mensen op je stemmen
Dank je wel ! Kan ik hem zelf verplaatsen of doet de moderater dat? Ook nog een link naar een wat langer en duidelijker stukje YouTube - ‪Anouk - i don't wanna hurt door kylain‬‎
Tanx Als ik door ben dan zal ik er persoonlijk voor zorgen dat iedereen die op mij gestemd heeft naar de live shows mag (uiteraard alleen de genen die me een voldoende geven)
@ts mooi hoor!!! Ik doe niet mee hahah misschien kunnen er wat meiden mee doen die ook bij dat youtube gebeuren filmpjes hadden gezet??
Hoi hoi! Heb op je gestemd!! Vind alleen al dat we een 10 moeten krijgen omdat we er proberen aan mee te doen Vind je niet Groetjes Lys
@ Ts je hebt al een mooi overal cijfer zeg , heb er een 10 bovenop gegooid Heel veel succes aan beide.
Dank jullie wel voor de stemmen hoor! zijn er nog meer die filmpjes hebben zodat we ook jouw score omhoog kunnen krijgen??