Kinderen geen bezwaar.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door chantal26, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Wie volgt deze serie?
    Ik vindt het echt helemaal geweldig.
    Maar als je ziet hoe Julia met haar kindje omgaat? (ja ik weet het het is maar een serie) Maar ik kan mijn eigen niet voorstellen dat een moeder zo met haar kind omgaat.
    Zullen deze dingen ook in het echt gebeuren?
    Misschien raar dat ik deze topic open, maar het viel me gewoon op toen ik de serie's terug aan het kijken was op uitzendinggemist.
    En ik dacht meteen aan, jeetje ze geeft niks om haar kind.

2. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Ja ik volg het ook..Maar irriteer me wel aan Julia,kan het me ook echt niet voor stellen dat dit in het echt gebeurd!
    Ze lijkt me niet iemand die een depressie heeft ofzo,want anders zou ik het wel begrijpen

3. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ow gelukkig, ik ben niet de enige.
    Ik vindt die Julia het geweldig doen, maar op dit moment stoor ik mezelf best wel aan haar.
    Ik kan het me gewoon niet voorstellen.
    Omdat ik echt helemaal gek op mijn dochtertje ben, en als ze wakker is geef ik haar echt de hele tijd aandacht.

4. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Helaas zijn er in de werkelijkheid ook genoeg moeders die naar mijn mening weinig liefde voor hun kindje tonen/voelen.

Ik wacht nog op het moment dat ze in de serie opeens beseft dat ze moeder is van die schattige Ivan (heet-ie zo?)

Maar die hele serie vind ik vol met karikaturen, zoals die moeder, ze lijkt zo'n stoere vrouw en hij is zo'n watje. Maar eigenlijk mag ze d'r handjes dichtknijpen met een kerel zoals hij, hij is zorgzaam, lief, kan koken en huishouden doen (ok, 't is wel een watje ;) ) en ze doet niks anders dan hem afzeiken en voor schut zetten. Zo'n bitchy vrouw zou je toch meteen weer op de bezem wegsturen?

Hihi, vorig jaar was ik in Barcelona en op de terugweg zat hij (Gerard? Zo heet-ie toch) bij me in het vliegtuig. Het schijnt dat hij al jaren in Spanje woont met zijn gezin.

Groet van Kiki

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

wat doet ze dan ( niet) met dr kindje?

6. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ehm... Ze reageert er echt op alsof 't een hinderlijk ding is zeg maar..

Maar 't zijn idd allemaal karikaturen natuurlijk... Ik vind die Gerard en hoe heet ze, dat andere meiske.. Die vind ik erg aardig. Julia en Maud vind ik allebei vre-se-lijk.. (Als personage dan..)

Alfred van den Heuvel is inderdaad 'n aardige gast trouwens. 'k Heb een keer met Purper op 't podium gestaan (wel voor 'n lege zaal, maar dan nog, haha! :D) en hij was echt alleraardigst!!

Deel Deze Pagina