Ja, Actiontesten zorgen voor zwangere mannen en zwanger kraanwater. Nu ook zwangere cola dus. Dus; NIET gebruiken die tests!
Whahahaha, geweldig! Ik zou deze foto's met uitleg opsturen naar de makers van de Action testen. Wie weet doen ze hier ooit nog eens iets mee... Ik heb nog een stapel zw testen over en ik krijg zo gelijk zin om te zien of m'n Sinas, Spa citroen of alcoholvrije-biertje ook zwanger kunnen zijn . EDIT: Oh, ik lees nu pas goed dat het een al gebruikte test was . Tja, dan is de iets logischere verklaring toch gewoon dat jij en niet je cola zwanger is. Misschien kun je nog een testje doen (óf je cola nog een testje laten doen ) om het zeker te weten?
vind ik onzin...bij waren de testen heel duidelijk omowit....idd NIET zwanger vage streep 5 dgn voor NOD...en wel zwanger, met daarna mooie oplopende testen Heb er meerdere versleten, met 2 miskramen en 2 zwangerschappen, dus genoeg wel/niet HcG vergelijking. TS had gisteren ook al een vaag positieve test dus een zwangerschap (of HcG aanmaak, het is hoe je het bekijkt) lijkt mij de meest logische verklaring. Daarbij kan je bij geen een test uitgaan van streepjes bij meermalig gebruik, want de test was al gebruikt...dus om nou t zeggen dat het waardeloze testen zijn vind IK onzin!!!
Idd zijn geen waardeloze testen Ik weet alleen niet of er al een po si streep stond voor de cola erover heen ging vermoed van wel maar ben niet zeker
Haha Heb wel gezegd dat ie zen baas moet vragen wat ze in de pepsi max doen hij werkt namelijk ineen fabriek waar pepsi , lays , tropicana etc gemaakt worden
ja inderdaad Skippy1... Nephthys heb je zelf ervaringen met deze testen? waarom toch steeds die negativiteit over de action testen???? En kaaskroketje.. opnieuw testen! wie weet toch goed nieuws!!