Maar reageert de kleur van cola ed op een licht positieve test (dus maakt de vloeistof de streep duidelijker) of worden de testen sowieso wel positief door cola?
Vriendin van me had net een twijfel test, echt een twijfel twijfel test (foto was niets te zien, zijzelf twijfelde).. dus moest denken aan dit topic en app haar..gooi er wat cola op. En ja gelijk een streep haha. Dus ben wel benieuwd. Ze is wel aantal dagen voor NOD nog.
Haha, zelfde verhaal dus, zei al tegen dr test met die andere zonder urine en alleen cola. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Super leuk!
Ik ben nu wel heel benieuwd of cola ook op een ongebruikte of echt negatieve test een streepje maakt. Niemand meer die nog een test heeft liggen en aan dit experiment wil opofferen? Als cola alleen een tuurstreep duidelijker maakt als de test al (licht) positief is, dan voorzie ik heel veel blije twijfelaars die massaal hun week-voor-nod-dus-veel-te-vroeg-testjes met cola gaan besproeien, haha.
Nee, die streep komt ook als je negatief test Ik heb het destijds geprobeerd met al mijn negatieve testen en verschillende drankjes. Was ook een topic hier en alle dames gingen hun negatieve testen showen die positief werden door drinken...echt grappig! Iemand had haar test weggegooid en vervolgens thee gemaakt,zakje in de vuilnis gegooid en een paar uur later was haar test positief...*hocuspocus*
Nou.. ik ben zo'n miep die het direct wilde proberen.. Had eergister en gisteren een tuurtest. Die van gister lijkt iets duidelijker te zijn dan de test van eergisteren. Ik zie lijntjes, maar zou ook voor gedrukt kunnen zijn? (action) Na het lezen van dit topic, direct cola overheen gegooid. Echt grappig hoe snel die strepen tevoorschijn komen. Al blijft die van eergister lichter dan de test van gisteren. Helaas heb ik geen test meer van de action, maar wel van de kruidvat. Ik ga zometeen de test dopen in cola! (zonder urine) . Zal zo snel mogelijk een foto sturen met de uitslag
Test van kv 2v 5 en 123 zwangerschapstest bleef op de controle streep na, omo wit! En die van de action (met urine) dus 2 streepjes. Maar ja.. dat kan per test weer verschillen. Jammer dat ik niet nog een action test heb liggen. Iemand anders bereid om een action test op te offeren?
Thanks Babyangel. Ze heeft het net met actiontest gedaan maar die bleef negatief! Ook met cola.. dus weet het niet, hopelijk maken ze de streepjes toch iets duidelijker en test ze over n paar daagjes net als kaaskroketje positief!
@Pillow haha en dat zonder Urine, haha echt grappig wist ik niet. Wel jammer voor vriendin.. was lichtelijk blij geworden aangezien er met haar andere tests niets gebeurde met de cola.
Nou,hier hebben we het vaker geprobeerd met een KV test zonder urine...er verscheen altijd gewoon een dikke streep. De kleurstof van de cola blijft hangen op de T streep.
Ik ben ook maar gaan experimenten haha had nog dipsticks liggen van 123 zwangerschapstesten en heb eerst met urine gedaan en zoals het hoort was die omowit (implanon) en met cola nagespoeld en ja hoor een tuurstreep haha