Ik had altijd een hele regelmatige cyclus van 28 dagen, hij schommelde de laatste tijd tussen de 26 en 30 dagen, ben deze maand uitgegaan van een cyclus van 28 dagen, dus ik ben of 6 dagen overtijd bij een cyclus van 26 dagen , 4 bij een cyclus van 28 dagen of 2 bij een cyclus van 30 dagen... Hoe dan ook ik ben in ieder geval overtijd En heb wel last van krampjes en me borsten, dan wel niet mijn tepels maar mijn borsten in zijn geheel en moet heel vaak naar de wc.. Ook ben ik grieperig nu, dus misschien dat ik daarom overtijd ben? Iemand een idee?
Ja testen, maar ik wil daar eigenlijk mee wachten tot zaterdag, als de er dan nog niet zijn zeg maar, dit meer om weer een teleurstelling te voorkomen
hihihi maar wat wil je nu precies weten dan? je kan wel eens een rare cyclus er tussen hebben.. maar wil je het zeker weten... ja dan.. je weet wel hihihi
oh dit is echt erg, hihi Wil eigenlijk dolgraag testen, maar mijn gevoel zegt dat ik gewoon nog even moet wachten...
Hoi hoi, Heb geen idee of een griepje ervoor kan zorgen of je overtijd bent maar alleen een test geeft uitsluitsel. Wat je ook kiest, succes. Bibu !
Misschien wil je het voor jezelf nog spannend houden? Kan me voorstellen hoor.... toen ik overtijd was en ik alle zwangerschapsverschijnselen had, wilde ik nog niet van mijn roze wolk aflazeren.
ja dat heb ik dus ook, bang dat ik weer keihard van die roze wolk af stuiter... Maar ik ga zo toch maar even een test er tegen aan gooien.. Baad het niet dan schaad het ook niet, alhoewel het wel een teleurstelling is als het weer niet raak is...
Dat is soms moeilijk om niet te gaan zweven. (dat was overigens in ronde 1 na een test met een vage streep, durfde toen niet nummer 2 te doen)
ja na een lichte streep is dat logisch.. maar als je niks zeker weet... sorry ben een beetje harder geworden na 18 maanden
Wow mobielfreak, gefeliciteerd! Natasja, kan me voorstellen dat je wat harder wordt na zo'n tijd. Ook een vorm van zelfbescherming. Ik hoop dat 2007 ook voor jou een gezegend jaar wordt!