hallo meiden, ik heb een dochter van 5 en een zoon van 3 en sinds vandaag een licht streepje op mijn test (gisteren nod) het was de eertse3 ronde en we hadden zoiets van , we zien wel. nou dat was meteen raak dus. lijkt me leuk om meer mama's te spreken die ook een 3e verwachten. mijn eerste symptomen zijn: duizeligheid, veel plas, en een heel kortr lontje. en ik vind mijn buik al best aanwezig, ik dacht dat ik misschien teveel snoepte maar deze baby neemt gewoon nu al veel ruimte in. ik wil het natuurlijk nog een tijdje voor me houden maar ik verwacht dat dat lastig is door de buik, voor de rest ben ik slank en lang dus het valt extra op. ik ben ook moe en dan is het ook nog zomervakantie met twee kids thuis, ze zitten elkaar echt achterna, ze maken rommel en ruimen niet op..pff dat vind ik nu wel even moeilijk
ik ben ook in verwachting van de 3e. ik klets alleen al mee met het groepje 16-30 april, en daar zijn er nog 2 geloof ik die hun 3e verwachten, kom je anders daar mee kletsen?
Hier nog 1 die zwanger is van de derde. En inderdaad ik klets ook mee in het topic 16-30 april 2016. Kom je ook?