Jeetje Debbie das zeker schrikken..ik had met 6 weken ook weer bloedverlies maar een week later toch een kloppend hartje..dus het zegt nix maar ik snap je onzekerheid. .gewoon even Vk bellen.. hier afgelopen woensdag de kleine spruit zien bewegen en t hartje gezien. .maandag intake int zh..en echo..spannend!!
vandag nod. duidelijke testen!! hoera. vandaag dus 4 weken zwanger. hopelijk gaat t deze x goed!! spannend hoor!! ik ga maandag vk bellen ivm rhesus negatief... @debbie, hopelijk niks geks!!
ellepel, moet er dan nog wat ondernomen worden ivm resus negatief? Wat houd het ook al weer in mbt een zwangerschap? Vandaag nauwelijks afscheiding gehad dus ook niet echt kunnen onddekken of het bruin was. De vorige keer had ik na 3 dagen helderrood bloed dus tot nu toe gaat het goed. Heb nog steeds geen helderrood gezien en bruin zou oud innesstelings bloed kunnen zijn toch. Het was gisteren en eergisteren wel heel weinig gelukkig.
ik moet eerlijk zeggen dat ik t nie zo goed meer weet... daarom maar ff bellen maandag. ik hoop dat t goed blijft gaan debbie!!!
Debbie, zou me geen zorgen maken hoor! Dit lijkt me oud bloed. Bij mijn miskraam werd roze afscheiding echt heel snel rood(binnen paar uur)
probeer me geen zorgen te maken maar het knaagt wel hoor. Het blijft gelukkig bruin word nog steeds niet rood. dat lijkt me dan een goed teken toch? Het bruine is wel heel weinig. zit iedere keer maar een veeg op mn inlegkruisje. We zullen wel zien.
Ja kan ik me goed voorstellen! Als je kunt, wachten tot dinsdag en anders maandag bellen hoor! Ik heb vandaag mijn trouwjurk gekocht en wat ben ik bang. Hij word op maat gemaakt speciaal voor de zwangerschap en ik ben zo bang dat het alsnog misgaat.. Stom ;(
Moet er niet aan denken Debbie.hoeft idd niks te zijn maar ik zou de creeps krijgen. ik zag je al op andere site voorbij komen Ellepel.echt top!mooi samen op de 4 weken.
Als ik het officieel bereken ben ik morgen 5 weken.mijn nod was 20 aug Maar had pas 6 sept een eisprong dus een late.dus zou dan morgen eigenlijk pas 4+2 zijn. Wat moet ik nu eigenlijk aanhouden???
Ik heb mijn eisprong aangehouden en dat klopte ook precies. Dus als je die precies weet zou ik die aanhouden. Anders gewoon zoals de VK het ook doet, ze zien snel genoeg op een echo of het klopte of niet. Pfff ik heb vandaag naar gedroomd dat ik een miskraam had. Het leek zo echt maar er was niks! Nare dromen, hoop dat dat snel ophoud.
Liefst hou ik nod aan want dan ben ik verder natuurlijk.maar ik ga uit van eisprong.mocht bij 6 weken al een echo,maar omdat mijn ei laat was zien ze dan natuurlijk nog geen hartslag en ben ik weer in spanning.dus ga voorlopig nog niet vk bellen en wacht nog mooi ff af. Misschien goed teken die dromen.had bij mijn 2e zwangersch.die van de mk helemaal geen dromen en nu wel.zoooooo eng.lig er s nachts wel geregeld wakker van zo levendig zijn ze.ik verlies bijv. Mijn dochtertje in die dromen of ga ik vreemdZo gek
Bekijk bijlage 351295 alles was goed. .armen en benen die int rond spartelen en mooie hartslag! 28 okt controle en 2 december 20 weken echo
Hai dames, Ik begin me ook een beetje zorgen te maken. Omdat vrijdag mijn NOD was wilde ik kijken of mijn testen goed opliepen. Tot gisteren was dat zo, maar vandaag zie ik bijna geen streep meer.. Hmm.. Misschien urine niet geconcentreerd genoeg ofzo... Naja dat hoop ik dan maar! We gaan het zien. Ik heb vanmorgen gebeld naar de vk. Ik mag 14 oktober voor het eerst heen. Mocht alles goed gaan! Spannend!
@Ellepel heb ik geen ervaring mee..ik weet het ook niet. .bij mij bleven ze maar oplopen met de week..spannend meid de 14e..gaat goedkomen!
@ lieke, dankjewel voor je reactie. Ik laat het eerst maar ff zo, als het niet goed is, dan is het niet goed. Laat ik het maar weer op die manier bekijken. We hopen natuurlijk op een goede zwangerschap!! . Fijn dat het bij jou allemaal goed gaat
Heb je de test goed uitgevoerd? Ik eb een keer teveel urine gebruikt en toen werd de test negatief. Ik heb er ook wel eens een mindere test tussen gehad, die vager was dan de dag ervoor. Doe anders de CB!
lieke, mooie echo!! Morgen mag ik.... pff ben echt nerveus nu. Heb zo'n raar voorgevoel dat het niet goed zit , maar we zullen zien. Moeten om 10.30u dus hoef niet de hele ochtend in spanning te zitten. ellepel, raar dat je test niet op loopt. als ik jou was zou ik het over een dag of 2 nog een keer proberen . ik had 4 a 5 dagen na nod datum een mooie knaller. maar een paar dagen daarvoor had ik ook ineens een mindere test als dat ik eerst had.
Aaah Lieke ben bijna jaloers op die echo van je!!mooi hoor Ellepel...welke test heb je gedaan.ik vandaag een kv test en die was knalpositief.snap je ongerustheid.anders morgenochtend weer even eentje proberen? Debbie.waarom opeens zo n raar voorgevoel?misschien heeft iedereen dat na een mk.laat je morgen zo snel mogelijk weten?ik zit aan de pc gekluisterd.succes meid!