Hmm... naja ik wacht het wel even af, mocht het mis gaan kan je er toch niets aan doen. Tja, wat dat betreft... Ik zag net een lijst met hcg waarden, opzich hoeft het nog niks te betekenen dat ze nog niet zo donker zijn. Ik zie wel ff. Ik zal kijken of ik ff een foto kan laten zien.
Thanxxxx meiden echt zo geweldig om te zien Suc6 morgen Debbie spannend!! Rustig aan hoor ellepel..dit moet gewoon goed gaan
nog een uurtje en dan heb ik de 1e echo. Ben best nerveus nu. Hoop zo dat we een hartje te zien krijgen! Gaan over een minuut of 40 op pad. pfff nog eff geduld
nou dames, geen goed nieuws. Vlgs de echo zou ik een krappe 6 weken nu zijn en helaas geen hartje zichtbaar. (vlgs mijn berekening zou ik 7 weken moeten zijn.) vlgs de verloskundige hoeft een week verschil niet direct foute boel te zijn. Ik zou volgende week vrijdag mn intake hebben, dat word nu weer een echo, is er een hartje zichtbaar dan word de intake direct erachteraan gedaan, is er geen hartje dan verwijzing gyn en zal ik wel weer binnenkort op de operatietafel belanden. We balen er goed van.....
Ach nee wat een rot nieuws! Zal een spannende week worden! Probeer een beetje vertrouwen te hebben in wat je VK zei. Voor hetzelfde zie je volgende week een mooi hartje kloppen. Kan zijn dat je eisprong later was en met 6 weken spant het erom of je iets ziet. Ik had een kloppend hartje met 6.2 maar dat klopte nog maar net, een dag eerder was er misschien niks te zien geweest. De verloskundige dacht toen dat ik 7,5 week moest zijn. Hou hoop, hopelijk gaat de week snel voorbij.
ja, ik weet wanneer mn eisprong is geweest maar wat mij verteld is kan het zijn dat het wat langer onderweg is geweest en zich wat later dan normaal heeft ingenesteld
Miskraam is een feit, denk ik. Ik heb vreselijk veel bloedverlies en stolsels... Ik heb net de vk gebeld. En die zei dat ik volgende week nog maar een test moet doen. Als ie dan nog positief is weer bellen. Maar ik weet wel genoeg. Het is weer klaar...
Ahh nee, meid wat erg! Veel sterkte Ik moet over een uur naar de VK.. Sinds gisteren vreselijke buikkramp, kon er niet meer van lopen. Ze willen t graag even checken..
@ annelie, Dank je wel! Jij ook heel veel sterkte straks!! Ik weet nog dat ik dat bij mijn dochter ook had rond die termijn. Bleek aan spanningen in mijn baarmoeder te liggen. Die moest nog even 'wennen'. Ik hoop dat dat bij jou ook zo is!!! Lezen we het straks? Liefs