Gelukkig Annelie ze noemen het indd bandenpijn. .heb t nu ook..voornl bij inspanning. .in mn zij en liezen vooral..baarmoeder moet groeien he hoe ist ellepel?
Hier niet zo goed. Veel bloedverlies. Morgen maar even weer hb checken... heb het er zwaar mee, 2x mk binnen 4 maanden. Ik vind het echt even heel moeilijk, maar het komt goed! Dat weet ik zeker!
Hi, ik wil me graag aanmelden bij jullie clubje en gezellig met jullie meekletsen. Ik heb ook in juni een miskraam gehad. Bij mij bleek op 7 juni dat het hartje niet meer klopte bij 8+2 weken en ben 12 juni gecuretteerd. Nu weer opnieuw zwanger.. Ben vandaag precies 10 weken zwanger. Ik heb twee echo's gehad en die zagen er mooi uit !! Heb maandag de termijnecho.. Vind het echt super spannend allemaal.. Na zo'n echo groeit het vertrouwen, maar als de volgende echo weer nadert krijg ik het weer zwaar. Herkenbaar denk ik. @ Ellepel heel veel sterkte meid..
Helaas wat minder hier.. Ben vanmorgen out gegaan in de winkel en heb uren op de seh doorgebracht. Ben helemaal binnenstebuiten gekeerd en er is geen oorzaak gevonden. Wel was bloeddruk veel en veel te hoog maar die is nu weer oké en is er een infectie gevonden(verklaarde dus die buikpijn eerder deze week). Wel de baby weer gezien en daar was gelukkig alles goed mee! <3 Hoop dat het nu ophoud met deze geintjes Hoe is het met de rest? En met jou debbie? Had je nu maandag of dinsdag echo?
annelie, jeetje meid rustig aan doen hoor! weten ze waar je die infectie hebt? en heb je er wat voorgekregen? Wel gek trouwens dat je bloeddruk zo hoog was, als je out gaat is ie vaak te laag... Heb trouwens vrijdag de echo, dus nog een kleine week afwachten. Sinds gisteren is mn buik flink gaan opzetten, mn broeken kunnen bijna niet meer dicht en kan het bijna niet meer verbergen. Hopelijk is dat een goed voorteken en houd mn lichaam me niet in de maling. Vind het wel lastig dat dat jiust nu gebeurd aangezien we dit weekend 2 verjaardagen van beide kanten van de familie hebben. als het nou goed was en ze zouden het onddekken zou ik dat nog niet eens zo erg vinden maar als ze er nu naar gaan vragen heb ik niet heel veel zin om het hele verhaal uit te gaan leggen.
@annelie jeeetje meid das heftig allemaal..indd raar dat je bloeddruk zo hoog was..maar met de kleine alles goed en das mooi hopelijk gebeurd dit niet nog een keer.. @Debbie spannend hoor vrijdag. .ik blijf echt duimen dat het goed mag gaan! Das opzich wel mooi dat je buik gaat opzetten..mijn duimen draaien! Hier alles goed op de misselijkheid na maar het is voor een goed doel. .bandenpijn en rommelende darmen zijn ook orde van de dag..Zometeen maar weer lekker slapen
Hai dames, Ik mag vanmiddag om 15.20 komen voor een inwendige echo. Beetje doorgedramd om het toch voor elkaar te krijgen. Zeg maar gewoon geeist dat ik 1 zou krijgen!! Zegt de verloskundige ook nog: we kijken meestal niet naar lege baarmoeders... Pfff!! ik hoop ook niet dat het een lege baarmoeder is! We zullen het even afwachten, ben benieuwd. Ik laat het jullie weten!! Liefs
Ik heb net nog ff een testje gewaagd, moest van vk. Nou hij is spierwit! Dus zal wel echt klaar zijn... Ga ik van uit. Nog een uurtje, dan weten we het zeker!
Het is definitief! Ons wondertje is er niet meer. Mijn baarmoeder is helemaal schoon. Gelukkig dus geen curettage deze keer. Het komt wel even aan moet ik zeggen. Ik had nog een sprankje hoop. Maar goed duidelijker dan dit wordt het niet! Dus... nu echt weer op naar de volgende ronde! Mijn volgende NOD, als ik reken vanaf de dag van mk is 25 oktober. Ben benieuwd!
Dank jullie wel dames! Genieten jullie allemaal van jullie zwangerschap! Hopelijk kan ik me hier over een aantal weken/maanden weer melden! Ik wens jullie alle goeds! En hopelijk een mooie beeb in april/mei/juni. Liefs