@ debbie, en ik hoop voor jou op een goede echo!! Maar we kletsen wel verder op het andere forum!! Liefs
dank je ellepel, je hoord het wel. voor degene die nieuwschierig zijn hoe laat ik morgen de echo heb. Om 9.15 lekker vroeg dus. Weet niet of ik gelijk kan reageren, moet om 11.00u ook nog naar de logopedie met mn zoontje, dus kan best zijn dat ik pas na 13.00u ofzo als hij in bed ligt kan reageren.
dank jullie wel dames nog eff een laatste bericht voor de echo. We gaan zo op pad, ben bloed nerveus. Heb ook de ene kant er een goed gevoel over maar aan de andere kant weet ik het ook niet. Heb nog steeds last van bruin afscheiding/oud bloed verlies. Dus ik weet het echt niet.
Ik wilde hier komen mee kletsen.. maar.. het is hier wel erg stil de laatste dagen. Komt hier nog wel af en toe iemand..?
Hi cathrien, welkom !! Tis inderdaad erg rustig hier he !! Gefeliciteerd met je zwangerschap, hoe voel je je ?? Ik ben inmiddels over de 12 weken grens heen. Vandaag een intake gehad bij de verloskundige en heb weer even naar mijn prachtige beebje mogen kijken. Hij/zij was erg aan het bewegen / springen! Echt zo cute. Wanneer heb jij je eerste echo ?? Ik mag over anderhalve week weer even kijken, ze wilde vandaag controleren of hoofdje e.d. goed gesloten is, maar kindje wilde niet meewerken en wilde niet draaien, dus was niet te zien. Jippie, mag dus over anderhalve week weer ! Fijn die bevestiging steeds !, Hoe is het met de andere meiden ??
Helaas is t erg druk bij de vk praktijk en dus heb ik pas bij 8+2 mijn 1e echo ipv bij 7wk. Maar ja, bij dat termijn heb ik wel iets meer zekerheid, dan zie je iets meer. Dus ja, dat is niet anders. Tot die tijd moet ik er maar vanuit gaan dat t allemaal goed gaat daar van binnen. 'Gelukkig' was ik vandaag weer wat misselijk, dat lijkt me n goed teken. Dan gebeurt er van binnen iets. Daarnaast vandaag voor t eerst t idee dat m'n (.)(.) groter en steviger waren. Hopelijk blijven deze symptomen dit keer wel. Vorige keer stopte t allemaal abrupt en begon daarna t bloedverlies... Dit keer blijf ik lekker misselijk met grote zere boobs! En heb ik alleen maar mooie echo's met n kloppend hartje! Op naar 8+2!
Heeeyyy Cathrien leuk dat je hier ook komt meekletsen! misselijk en gevoelige (.)(.) Is een goed teken he Ben morgen alweer 13 weken..kleine doet het super..actief en mooie hartslag van 160 slagen pm..zo mooi!!
Cathrien, even geduld hebben dus, balen he !! Ik ben helaas zelf niet zo goed in afwachten.. Ben niet de geduldigste op deze wereld, dus zwanger zijn is voor mij een goede les !! Misselijk en zere boobies is zeker goed teken Onthouden dat de meeste zwangerschappen tenslotte goed gaan, dus positief denken!! Vandaag ga ik de berging opruimen, mijn broer heeft veel babyspulletjes wat wij mogen hebben, zoals box, badje etc dus moet even ruimte gemaakt worden!! Vrijdag alles ophalen Vrijdag tegen het zoontje van mijn vriend verteld dat hij een broertje of zusje krijgt, hij moest wel even slikken geloof ik, maar uiteindelijk vind het her wel leuk !! Komt goed dus.. De rest van de familie is inmiddels ook op de hoogte, leuk dat steeds meer mensen het weten !! Fijne zondag
Lijkt me leuk om met spulletjes bezig te zijn! Ik kan niet wachten! En ik kan niet wachten om t te vertellen aan iedereen. Maar daar wachten we in elk geval mee tot na de 1e echo. Misschien nog ietsie langer. Onze ouders weten t al wel.
Maar ik vind t wel leuk om er hier nieuw leven in t blazen! Ik ging ook hier kijken om te zien of jij soms nu ook kwam kletsen hier. Goed ingeschat dus.
Welkom Daphne !! Tuurlijk gezellig om hier weer te kletsen !! Hoe voel je je ?. En andere dames natuurlijk ook !