ik heb ook echt nergens zin in al een paar dagen pffff ben kapot lamlendig! morgen me verjaardag! en zelfs daar heb ik geen puf voor haha.
Gefeliciteerd LadyTwilight met je verjaardag Ikke vanavond tot morgenochtend laatste werkdag super veel zin in want ben er een btje klaar mee maar ook raar het idee dat de volgende keer ik op me werk kom ik gewoon een mama ben :-D Is voor mij weer een reden om te janken pfff sinds deze week huil ik gewoon elke dag om echt vanalles :-S
Twilight happy birthday Lekker hoor Gaab ik hoop dat je veel plezier zal hebben ga je nog weg? Hier gaat alles oke veel werken en das vermoeiend ik hoop dat het snel rustiger word op het werk Verder hoop ik dat alles oke is met de dames Groetjes Jessica
Thank you allebij wat erg ik had jullie berichtjes gelezen en zou toch zweren dat ik gereageerd had haha. Hoe voelen jullie je? Ik ben zoooo moeeee!!!!!en voel me niet echt toppie maar wederom voor een goed doel nog fftjes en dan heb ik 1 maand vakantie halleluja!
Ik vroeg het me ook af! Hier gaat alles goed heb eergister het hartje weer gehoord! En ben gelukkig de 12 weken uit. Met 16 weken een geslachtsbepaling. Ben alleen wel telkens ziek vraag me niet hoe het komt denk me weerstand. Hoe gaat het bij jou?
Hallo Dames, Ik heb een tijdje niks van me laten horen. Wij hebben op vakantie te horen gekregen dat met bijna 9 weken zwangerschap ons kindje niet meer leefde. de laatste twee weken zijn in een sneltreinvaart voorbij gegaan. Met medicijnen is mijn miskraam opgewekt en na 11 dagen heb ik daar nog steeds last van in de vorm van migraine. Er is een kleine flits wat niet weg wil gaan....We wachten nu af tot mijn lichaam weer 'normaal' is. Dus tja ik hoor eigenlijk niet meer in dit topic....
Jeetje sweet wat erg voor je ik hoop dat je je snel beter voellt. twilight dat ziek zijn komt vanzelf goed tis nog maar 6 maanden tja hier gaat alles zo'n beetje zijn gangetje. 20 weken de eerste helft zit er op en wat ging die snel. De echo was echt super leuk en krijgen een meisje (was maar goed ook want we hadden geen jongensnaam) nu genieten en wachten tot de volgende 20 voorbij zijn
ik kom ook uit leiden ik ben nog maar pril zwanger heb er 4 testen voor gedaan om het zeker te weten aan gezien me vorige in een mk is gegaan
dank je wel ik voel me goed hoor heb haast geen symptonen af en toe wat gevoelige borsten een humeur waar je u tegen zegt en soms vreetbuien vind me zelf wel al een buikje hebben al lijkt het me wel wat vroeg maar ze zeggen dat je bij de 2e een snellere buikje heb
jeetje sweet sterkte! Jessi hier gaat het al beter halleluja ben veel minder ziek en idd raar hoor nog maar 6 maanden gaat echt snel allemaal. Chantie gefeliciteerd! leuk leuk ik weet nog dat ik zo pril was brrr ik ga duimen voor eev plakbeeb! Sorry dat ik zo laat antwoorde maar heb vakantie dus ben telkens dagjes weg! nog 1 week en dan moet ik weer werken totaal geen zin! ben dan wel al 5 weken thuis ik hou me maar vast dat ik dan 4 maanden hoef te werken en dan verlof heb hahaha. heb de kinderkamer en kinderwagen al gekocht word in week 37 geleverd. en over 1.5 week hebben we de geslachtsbepaling als de kleine meewerkt haha.
Hoi dames Lekker he vakantie ik heb ook nog 1 weekje en dan ist weer gedaan vandaag nog extra gewerkt ivm personeels tekort Arne boos we zouden de babykamer gaan opknappen. Nu laten weten dat ze me absoluut niet moeten bellen. Verder hier krijg ik steeds meer commentaar op me buik hij groeit met de dag. Op me werk vandaag een bewoner die steeds haar oor op me buik legde en zei dat ze de baby hoorde. Wat natuurlijk niet kan maar hield haar maar in die waan. nou tot forumers