Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zo meiden ff een nieuw deel aangemaakt.
    Dat er maar weer veel gekletst mag worden:D
    xxxx

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Gevonden!! :D

3. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    Dank je, ons wonder. Ben niet zo'n held :)

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Yeah, mn administratie is he-le-maal bij!! Nu heb ik eigenlijk ECHT verlof want hier zit ik toch weer altijd tegenaan te hikken. Nu nog eventjes eind januari komen om het restant van december en begin januari in te voeren en dan is alles ook klaar voor de accountant... (die er vervolgens ruim een half jaar over doet)

5. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    ook gevonden...

6. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hallo deel 3! Ook gevonden en even 'afscheid' genomen van deel 2 waar alle felicitaties etc in staan rondom de geboorte van o.livia. ;)
    Zat me net ook te bedenken dat ik mijn bevallingsverhaal helemaal nog niet heb geplaatst....! Nu toch echt zsm eens doen....

Mijn zus is nu heel de dag hier, dus houd het even hier bij voor vandaag! Tot gauw!
    Liefssss

7. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    En ook ik heb hem gevonden!

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Zwaai en even een abo!

Enne...kleintje petje af meid, gelukkig is het weer achter de rug en heb je er een prachtig mannetje bij.

9. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Haay!!!! Ik heb hem ook gevonden!!!

Hier gaat het prima! R.einout doet het super en de bv komt ook op gang vandaag stuwing gekregen. Had ik bij mau pas op dag 6. Wel moeten we een beetje bijvoeden. Hij is nu 4060 en dat was net iets te veel er af.
    Met mij gaat het herstel langzaam. Ik ben een enorme bleekscheet met mijn hb van 5.0. Ze blijven maar zeggen dat ik echt de eerste 6 weken heel rustig aan moet doen en niet te snel willen. Maar mijn lichaam houdt de rem er wel op. Kommijn bed eigelijk nog niet uit. Heb r ook nog niet kunnen verschonen of zo. Maar dat komt wel.

Bedankt voor alle felicitaties. Nu even relaxen tot de volgende voeding.

10. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ow: succes met de punctie!

Kleintje: fijn dat het goed gaat met de bv, maar jammer dat je jezelf nog niet zo goed voelt. Een hB van 5.0 is ook wel erg laag, doe maar lekker rustig aan. Zou je mij je adres misschien willen pb-en voor een leuk kaartje?

Vanmiddag weer naar de vk geweest en moet het echt veel rustiger aan gaan doen. Mag nog maar 4 uur per dag werken, want die harde buiken die ik heb zijn toch echt veel te veel (4-5 per uur). Ook in 4 weken tijd 3,5 kilo aangekomen :$, zit al op 9 kilo. Thuis sta ik niet meer op de weegschaal, zit nl teveel verschil tussen die van ons en die bij de vk, dacht vorige controle nl zelf dat ik al 7 kilo was aangekomen, maar bleek volgens die van hun 'maar' 5,5 te zijn.

11. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Meiden, ook ik heb hem gevonden :D

Mijn man heeft vanmorgen ziekenhuis gebeld. Kon niet eerder terecht dan vrijdag, tja en werd het erg dan moest hij maar naar de EHBO! Tja, dus eigen huisarts gebeld wat we hier mee moeten. Huisarts is gelijk tot actie gekomen. Mijn man moet nu bloedprikken op bacteriën en ziekte van crohn! Ben benieuwd. Morgen krijgt hij al uitslag van bloed. Dan wordt er verder gekeken. Vrijdag moeten we zowiezo naar ziekenhuis voor controle!

12. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Zora... zwaai en even een abo?????

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee meiden, jeetje deel 3 alweer...zucht... (emo)

Ingrid, wat een gedoe met je man maar gelukkig hebben jullie zo te horen een hele fijne huisarts, die heel prettig meedenkt! Laat je weten wat de uitslagen zijn morgen?

Nightelf, en wel luisteren nu dan he?! Niet stiekem extra werken want dat is niet goed voor jou! En ach, die 9 kilo.......boeien!!! Gaan er heus wel weer af strax.

Kleintje, wat fijn dat de bv goed op gang komt! Nu nog hopen dat jij jezelf beter zal voelen.

Esser, idd potverdorie, waar blijft dat bevallingsverhaal van je?! :p

@hier: alles wel oke! Sophie was niet echt goed in dr goede doen afgelopen nacht, veel hoesten enzo en dat gehagel en die harde wind hielpen nou ook niet echt mee :( Vanmorgen dus een zielig meisje dat nix wilde dan alleen 'mama knuffelen'. Heb haar wel naar kdv gebracht dus en ben zelf doorgereden dus naar werk om de laatste admin te doen. Daarna naar huis, eten en meteen door naar mn mannelijke vk. Was weer ns wat anders... ;):D Gelukkig was alles goed! Bloeddruk vond ik zelf erg netjes voor mijn termijn (120/65), hartje klopte op een mooi ritme en beebje lag er lekker bij. Heb nog even gevraagd over het hoe en wat over de dag van ks. Hij kon alleen de planning niet bereiken :( Werd later door hem teruggebeld en er staat nog een ks gepland op het spoedprogramma ;) Wij worden dus tussendoor geholpen en met een beetje pech, ik ook nog als laatste van de 2.......... Lig wel op dezelfde afdeling als bij Sophie (ze hebben er nl 2, 1 leuke en 1 minder leuke --> lig op de leuke :D). Vlak daarna belde mn zus en die had ook voor me geinformeerd bij de planning. In de VU is het zo dat ze geen eigen verloskundigen ok hebben. De vk-ok wordt tussendoor gepland, vnl tussen het gyn programma door. Nu zei die vrouw vd planning dat er nog 1 reguliere plek vrij is voor mijn dag!! Helaas kan die natuurlijk nog worden opgevuld door een gyn patient... maar mn zus gaat de middag voor mn dag bellen met degene van de planning en als ie niet is opgevuld, gaat ze heel erg haar best doen dat ik daar dan mag. Dan zou ik 2e zijn op het ok programma die dag!! Geen idee wat nr 1 is natuurlijk; kan grote of kleine ingreep zijn maar dan wordt het iig niet 's avonds dat ik nuchter moet blijven.

Verder gaat het lichamelijk wel prima! Kan alleen moeilijk overeind komen als ik een tijdje in dezelfde positie lig of zit. Dan werkt mn rug gewoon niet helemaal mee, eventjes lopen als de gebochelde vd Notre Dame en het is weer ok. :D

Vanavond verder onze maxi cosi kinderwagen verkocht voor Euro 350,- !!! Ben er helemaal blij mee! We hadden, net als Traantje en als tip gekregen van Traantje, nl een nieuwe wagen gekocht waar 2 kindjes in kunnen omdat Sophie natuurlijk niet heeeeeeele lange afstanden kan lopen nog. En ja, ook is het ergens wel leuk dat we weer een nieuwe wagen hebben natuurlijk ;) Nu dus 350 Euro verdiend :) De kamer waar die wagen stond, is dus een stuk leger nu. Ik ga zo met de hond lopen buiten en dan gaat mn man alle verfpotten opruimen die daar ook staan. Staat zelfs nog een pot met terpentine met kwasten erin gewoon open en bloot bijv... Wil dat wel weg hebben natuurlijk. Dan nog 1 wasje doen, alle wasjes opruimen, met de hond naar de dierenarts en de schoonmakers over de vloer laten komen. Dan is echt alles af! Hadden ook een nieuw verschoningskussen gekocht en de vorige ligt nu in de lade onder de box. Heb natuurlijk geen zin om strax de hele tijd 2 trappen op en af te lopen om Sophie en de kleine man te verschonen.

Nou, ik maak maar een eind aan mn ego verhaal ;) Sophie is gelukkig wel rustig aan het slapen nu dus hopelijk blijft dat vannacht zo. Moet nl wel even bijslapen want ook wij sliepen dus niet goed vannacht. En ja, dan komen we idd al in het ritme maar wil nog even genieten van mn welverdiende nachtrust :D

Slaap lekker iig allemaal en tot morgen!!

Liefs Suus

14. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    Goedemorgen :)
    Net wakker geworden in een enorme hoestbui, dus ik zit nu beneden aan de thee met honing. Pfff, kan ik alweer wennen aan de gebroken nachten :D

@Ingrid: ik hoop dat de bloeduitslagen vandaag meer duidelijkheid bieden. Ik duim alleen dat het geen Crohn is, want dat is zo'n verschrikkelijke rot ziekte!

@Susan: je moet wel uitrusten hoor voordat het grote werk gaat beginnen ;) ga toch eens op tijd naar bed! Ik duim heel hard voor je dat je al 's ochtends aan de beurt bent, maar nog even afwachten dus...

@Zora, hoe gaat het met stimuleren?

@onsw: succes vandaag met de punctie, ik hoop dat de kleintjes ook mee zijn gaan doen.... Laat je ons weten hoe het was?!

@Sinja: ik moet donderdag naar de poli in O, moet je moeder dan werken?

@zieke kindjes: beginnen ze allemaal weer op te knappen? Hier gaat het alweer beter met J.enna, ze heeft vannacht weer in haar eigen bed geslapen en hoest nauwelijks meer.

Straks komt mijn moeder en gaan we wat kerstsfeer in huis brengen, altijd leuk! Ben benieuwd wat J.enna van die glinsterende kerstballen vindt, ze is namelijk nogal van de bling bling :)

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Traantje, hoe is het met de kerstsfeer in huis? Al begonnen ermee? Ik vind het nog steeds zo lief dat je ouders en schoonouders je bijstaan nu op de dinsdagen en woensdagen! Echt heel fijn!

Ow, helemaal vergeten je succes te wensen voor de punctie (vandaag toch?)!! *schaam schaam*

Hier een betere nacht gehad, vooral doordat Sophie een betere nacht had! Merkte het vanmorgen ook direct want ze was weer lekker zichzelf. Heb haar ook laten slapen tot ze wakker werd dus het was even haasten om haar op tijd op kdv te hebben (moet voor 09.30 uur) maar je merkte het wel direct aan haar humeur. Nu nog even ruim een uurtje relaxen thuis en dan op pad met de hond, naar de dierenarts voor wederom een weegmoment. Is nl op dieet maar het gaat supergoed! We zijn er bijna wrs...

Meiden, tot ltr!! Vanmiddag ga ik nog ff bijslapen hoor Traantje!! Vannacht lagen we er weer in om 01.00 uur.............wilde per se onze extra kamer opgeruimd hebben........om 23.30 uur 's avonds! :D

16. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ook gevonden :D

Haha suus, lekker aan de opruim om bijna middernacht :D
    Fijn dat de adm. afgerond is!! Straks het grote werk hihi ;)

traantje, al gelijk beginnen aan de kerstversiering...vlot hoor.
    Hier thuis doen we het niet. We gaan nml met de Kerst naar ons fam en daar gaan we een grote boom versieren met alles dr op en eraan!!

nightelf, wel goed aan je zelf denken meid. Maar ik snap dat het niet altijd gaat....met een ander kleine erbij is dat soms moeilijk ;)

Hier gaat het beter. Dacht dat mijn keelpijn door zou zetten maar gelukkig niet. Ook slapen onze meisjes vet lang!!!! Gewoon tot half 8/8 uur. Is toch te gek :D

Oh en ik was afgelopen vrijdag nog voor controle geweest bij de gyn. En in januari krijg ik een extra echo om mijn wond te bekijken. Nu had het nog geen zin nml. Ik wil perse een echo en omdat ik die vent ken durfde ik brutaal te zijn hihi
    Verder was alles goed. Donderdag even langs het Cb om S te wegen....maar dat moet goed zijn want het is een lekker dikkertje vergeleken met E.

Mijn overbuurvrouw komt zo....ik ga even gauw wat opruimen hier.

Laterssssssssssss

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, kunnen ze dan de wond bekijken op een echo?? Nooit van gehoord! Waarom wil je dat dan zo graag eigenlijk? Geen last is toch goed nieuws??
    (Moet er wel bij zeggen dat ik tijdens mn ks ga vragen hoe het er van binnen uitziet, qua verklevingen enzo, of het mooi is genezen na Sophie's ks ;))

Enne, hier staat de kerstboom al zeker een halve week dus tja....... :D Wisten natuurlijk niet of ik het zou redden tot na Sinterklaas ;)

18. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Halloooo meiden onderin! Zie jullie wel hangen daar allemaal. ;)

Suus, nog steeds een bezig bijtje dus! Hahahaha, zit zeker in de aard van 't beestje ofzo? ;) (geintje)
    En jullie hond op dieet? Had hij dan zoveel overgewicht?

Traantje, fijn dat j.enna zoveel opgeknapt is!
    En gezellig; bij jou dus al de kerst sfeer in huis! Ook weer erg leuk, en fijn dat je moeder daarvoor komt meehelpen. Hier gaan we komende zaterdag de boom zetten, heb er zin in! Bij o.a de intratuin hebben we ons helemaal suf gekocht aan allemaal nieuwe kerstversieringen. Alles nieuw!! Ben zoooo benieuwd hoe het zal staan en wat j.oep er van zal vinden.

Jewel, fijn om te lezen dat het zo lekker loopt! Hoe smaakte het kaasplankje nog? ;)

Nightelf, goed op jezelf, en beeb, letten hoor!!
    Hoe gaat het met amber?

Ow, succes met de punctie vandaag!!!!!!

Lelie, wanneer vertrekken jullie naar je familie? En hoe lang zullen jullie daar verblijven?

Kleintje, meid........wat een intense bevalling zeg!!!
    Zooooo knap van je dat je hebt doorgezet en het mooi toch helemaal zelf hebt kunnen doen! Super!

@hier, j.oep is weer helemaal beter. Zijn hoest is weg en alleen nog een beetje een loopneus. Gelukkig maar. :) Hij vond het vieren van Sinterklaas ook zo leuk! En papa en mama ook.....!
    Hij is erg verwend.....schandalig gewoon, en dat te weten dat het over een paar weken weer prijs is. ;) O.livia heeft ook wat kadootjes gehad van de Sint. Wat 'meiden' baby speelgoed en super leuke kleertjes.
    O.livia is langzaamaan ook aan de betere hand. Vannacht en vanochtend heeft ze helemaal niet gespuugd! Ze had zoveel last van slijm/verkoudheid zodat ze moest hoesten -> en dus spugen daardoor OF ze was misselijk geworden door al de slijm die ze had doorgeslikt.
    Arm meiske.....
    De CB arts was gister bij de controle erg tevreden. Ze is nu 52.6 cm en weegt 3960 Gr. Zo super! Arts vond d'r een erg alert en helder meisje, helemaal ze nu eigenlijk ook niet helemaal lekker is.

Vandaag een hang dagje met z'n 3tjes. Mannetje is waars ook wat eerder thuis vandaag. :)
    Doeggggg

19. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Zo, deel 3 alweer. Wat kleppen we veel niet? :D

Suus, ik snap echt niet dat jij het savonds zo lang kan uithouden! Niet te vaak doen zo laat nog opruimen he? ;) Fijn dat Sophie weer een goede nacht gemaakt heeft, dan ben je zelf de volgende dag ook veel fitter.
    En hopelijk hoef je de op de dag van de ks niet lang nuchter te blijven. Ben trouwens erg benieuwd wanneer die is :) Nu nog wel even lekker genieten van je verlof he?

Traantje, he ook al verkouden :( Het heerst momenteel wel. Gelukkig hier nog niet en dat hoeft van mij ook niet ;)
    En leuk om al met de kerstspullen bezig te zijn! Hier wachten we nog een week of 2 denk ik. Ben nu benieuwd of R.uben er ook afblijft, vorig jaar vond hij het een beetje eng die boom maar zal nu vast wel niet zo zijn :D

Ingrid, he jakkes wat vervelend voor je man, en dan ook nog dat ze niet echt mee willen werken! Hopelijk komt er niks raars uit de bloeduitslagen! Sterkte!

Ow, vandaag punctie? Succes dan maar!! We duimen voor een mooie score!

Kleintje, jeetje, dat is idd een heftige bevalling geweest. En dan ook nog zo'n flinke jongen :D Scheelt niet zoveel met R.uben, die was 4580 :)
    En super dat de bv zo goed loopt! En hopelijk komt R.einout snel weer wat aan. Met die 'grote' baby's kan het heel snel gaan. L.uuk was net niet te veel afgevallen anders hadden we ook moeten bijvoeden. En echt rustig aan doen hoor! Laat je lekker verwennen de komende tijd!

Lelie, dus ook al niet al te fit :( En wat heerlijk dat je meisjes zo lang slapen! En goed van je dat je een extra echo gevraagd hebt! :) Heb je nog veel last van je wond?

Esser, ben ook wel benieuwd naar je bevallings verhaal! :) Rare vraag misschien maar hebben jullie nog een felicitatie kaartje voor de geboorte van O.livia gekregen? We hadden nl toen nog iets opgestuurd maar dat is daar nooit aangekomen, dus ben benieuwd of jullie het wel gekregen hebben.

Nightelf, vanaf nu echt rustig aan doen hoor!!! Denk goed om jezelf nu!! Dat werk blijft er wel. En die kilo's gaan er ook wel weer af :D De vorige keer ging het bij jou toch ook heel snel?

Zora, hoe gaat het spuiten met de puregon? Heb je ook al last van je stokkies? ;) Wanneer heb je de eerste fm trouwens?

Elin, weet niet of je het al gezegd hebt, maar is er al meer bekend wanneer jullie verse poging begint?

Pat, spannend hoor, ik ben benieuwd wanneer de kleine bij jullie komt! Hopelijk nog voor de kerstdagen ;) Al is een kerstkindje ook heel erg speciaal toch? :)

Jessy, hoe gaat het met jou meid? Lekker aan het genieten van je zwangerschap?

Hier gaat het momenteel super! Echt, L.uuk is sinds een paar dagen een heel ander mannetje! De kraamhulp had een supertip voor ons. L.uuk was nogal onrustig; veel 'slaan' met de armpjes en wilde eigenlijk niet slapen. Ik was elke middag van 15.00 tot 22.00 in de avond met hem bezig. We leggen hem nu in de wieg met een doek om hem heen, zodat hij tegen zijn hoofd en voeten steun heeft en een doek om zijn lijfje heen. Zo heeft hij een beetje de geborgenheid die hij in de baarmoeder had. Sinds we dat toepassen slaapt hij gewoon van voeding tot voeding! Ook is hij niet meer misselijk en de voeding komt ook niet meer omhoog. Wel heeft hij nu weer last van krampen. Vooral snachts ben ik een tijd bezig om hem weer in slaap te krijgen.
    Ook R.uben lijkt weer te snappen dat hij door moet slapen snachts ;) Hij was gister kwart over 8 wakker en vandaag 8 uur! Dat is toch bijna wel een paar maanden geleden dat dat voorkwam.
    Gister de eerste dag zonder kraamhulp en dat ging super! Ook wel weer fijn dat ze weg is. Nu kunnen we ons eigen ritme wat proberen te vinden.
    Sorry voor dit lange ego verhaal maar moest het even kwijt :)

Oh ja, sinterklaas heeft ook ons super verwend! L.uuk heeft ook heel veel gekregen en R.uben is ook schandalig verwend. We hebben heel veel achteruit gezet, en gaan nu zijn oude speelgoed ook even uitzoeken. Nou ik ga nog even spelen met R.uben. Ik kan nu tenminste weer normaal op de grond zitten en een toren bouwen van blokken zonder dat die dikke buik in de weg zit :p

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Een abonnement op dit topic. :D Hij staat dan in mijn lijst van topics waar ik reageer dan hoef ik niet te zoeken. ;)

Deel Deze Pagina