Hier gaat het tot nu toe aardig goed. is wel heel druk met al 2 rond lopende kinderen van 4 en 2 jaar maar dat de oudste naar de basisschool gaat scheeld wel. wel nog steeds snel vermoeid maar gelukkig kan ik me rust wel pakken als de oudste op school is en de jongste even tv aan het kijken is. hoe gaat het met jou?
als laatst ook in woensel, daarvoor in strijp. heb volgens mij alle delen van ehv wel gehad. hihi. en waar woon je ergens in helmond? ik in de binnenstad..
idd meer meiden dan ik d8 dus maar goed dat ik dit topic geopend heb!! En natuurlijk mogen nog niet zwangere dames ook mee doen!! Hier ook vooral moe, heb er ook al 1 van 4 en 1 van anderhalf dus lekker druk, maar idd als de oudste op school is en de jongste een dutje doet kan mama dit lkkr ook!! Morgen intake bij de gyn vind het echt spannend!!
Joehoe, een mede Eindhovenaar En bijna net zo ver. Waar woon je ergens in Eindhoven? Hier gaat het goed. Enige waar ik momenteel 'last' van heb is het extreem vroeg wakker zijn. Wat is dat toch?! Maar het einde is in zicht (waarna dochterlief mij waarschijnlijk ook niet veel langer laat slapen, maar goed )!
als ik dan binnenkort in de binnenstad van helmond loop en ik zie zwangere dames, zal ik zeker aan jullie denken hihi!