Meiden kwm speciaal nog even snel kijken voor Taliaa. Jeetje meid wat een naar nieuws. Vanaf hier een hele dikke knuffel en vel sterkte.
Meiden hier nog steeds erg druk. Heb veel zin in Donderdag! Spuiten gaat goed. Alleen jammer genoeg afgelopen maandag nog geen actie te zien. Wel een flink kralensnoer (#$%^ PCO). Nog niet opgehoogd en moet nu donderdag ochtend terug voor een FM. Hopenlijk groeit er dan wel wat en kunnen we echt uitkijken naar de 1e IUI. De eerste goede kans zoals wij het zien. Met Jaimy gaat het de laatste tijd een stuk beter. Ik weet niet of ik het al gezegd heb maar het lijkt erop dat hij een glutenallergie heeft. Hij is nu met een glutenvrij dieet bezig en is stukken vrolijker en lijkt wel een groeispurt te hebben. Ook gaat zijn ontlasting eindelijk de betere kant op. Vind het alleen wel zielig dat hij niet zomaar alles mag eten wat bij iedereen op tafel staat. Dus sleur nu steeds een tasje met allerlei lekkere Jaimy koek mee. Zo ga nu snel slapen want moet morgen weer werken. Oh Mariska ik las dat je zwanger bent. Helemaal Super en gefeliciteerd! op naar 10 mei!
is het miss leuk om een bon van de Hema te doen met zn allen? Of vinden jullie dat niets? Ik wil hem wel halen hoor! Linda, even niet mee spieken hier hoor, hihihi
Taliaa ja zo sneu voor je! Denk er ook steeds aan! Je gevoel zei al dat het niet goed was! Vaak heb je dat instinct zelf al! Sterkte! Makkie wat een mooie echo's gister gelijk de mijne weer terug gezien hahaha. Cira wel fijn dat je nu weet wat er aan de hand is! Heb zelf ook 2 kids die glutenallergie hebben! Ik denk dat het voor die kleintjes het lastigste is ja, dat ze niet alles mogen en andere het wel zien eten! Vanmorgen bij me collega geweest heeft een baby van bijna 6 maanden! Jesse was zo schattig voor hem Maar wel tikkeltje jalours als mama met de baby zat Was daar wel enorm vies, Ik kon van Jesse zijn sokken bijna soep koken ben misschien beetje muts daarin! Maar ik vind als je visite krijgt met een kind, dat je wel op bepaalde dingen kan letten. Geen vuilniszak midden in de woonkamer/keuken (prullenbak hebben ze blijkbaar niet) want ja daar gaat mijn kind in zitten met zijn handen! Uhm over volle salon tafel, met muntjes (geld) lipbalsem, post, nagelschaar etc etc maar goed ze zal het nog wel leren als haar kind straks kruipt en doet. jesse slaapt nu ik heb net huis gezogen en gedweild! Zo even naar mijn ouders!
ooo wat leuk dat ze toch komt, knap van dr!! Maareh, neemt iederen wat mee voor Linda of doen we iets samen??
Leuk dat Taliaa komt! Veel plezier morgen! Ik heb morgen juffendag op me werk (vieren we onze verjaardagen van de juffen in 1x! ) Heb nieuwe foto's van Jesse op hyves! Hij is een K3 fan geworden hahahaha
okee, dan neem ik zelf ook een cadeautje mee!! Zie jullie morgen daar, gezellig! Debjes, veel plezier morgen met juffendag (wat klinkt dat leuk!!) Ga nu meteen jesse bewonderen op je hyves. En zo lekker eten, frietjes mmmmmmm! Ja, ben bij de dietiste geweest voor het aankomen en ik mag me nét ietsjes meer laten gaan dan anders... dusseh... hahahaha.
Deze week halve kilo kwijt! Op naar week 4! Nou ja in 3 weken tijd toch 3,9 kilo al kwijt! We houden vol
@ Debjes: Knap hoor meid! Ik ben ook aan het diëten, voor de tweede keer in mijn leven. Doe Sonja Bakker, samen met mijn vriend. Ben 2,5 week bezig en 3 kilo kwijt. Weeg nu 66 en wil eigenlijk onder de 65 komen, en dan proberen de max op 65 te houden. (overigens ben ik ook niet zo groot hoor, ik ben maar 1,66 dus zit met m'n BMI dan nog ergens rond de 23 ofzo!)
knap hoor ,dat lijnen. Ik wil er 3-4 kilo af, zit nog 2 kilo boven mn gewicht voor ik zwanger werd. maar ik kan zo moeilijk al dat lekkers laten staan. pffff