Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.081
    2.220
    113
    Brabant
    sufferd, daar hoef je je toch niet voor te schamen?? als je zag wat onze kids voor een zooi maakten....:)
    Doen we het gewoon als jij weer lekker ontzwangerd bent!!!

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mvj, moet je je niet voor schamen! Ik woon ook niet groot en heb een postzegel tuintje!

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ik hoop dat het niet erg is met mvs?

Makkie gatver een drol!!! Ik snap ook niet dat mensen dit niet opruimen! Ik ruim het altijd netjes op! ook al heb ik een grote hond! ik wordt zelf ook boos als ik zie dta Jesse weer in de poep heeft gelopen!

Linda wat een rpachtige kids heb je! En wat lijken die 2 opelkaar zeg! Heb dat nog nooit egzien met een meisje en jongen!
    En klopt het dat jouw meisje een ooievaarsbeet heeft?

Bloedverlies is weg :S heel raar! Heb nu wel hoofdpijn maar goed zal wel niks met elkaar te maken hebben ;)

Jesse vandaag ook hele dag buiten geweets bij oma! Heerlijk hoor dit weer!

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Debjes, mss een doorbraakbloeding? had ik ook wel eens met de pil. Vaag hoor.... gatsie door een drol lopen is ook ranzig, als ik dat moet schoonmaken ga ik echt over mijn nek hahaha. Heel goed dat jij de drollen van je hond opruimt, kunnen heeeeel veel mensen een voorbeeld aannemen!

MvJ, oooo nog maar een paar weekjes voor je!! En wij wonen ook echt niet groot hoor! De huiskamer en tuin zijn niet zo groot. Wat maakt het nou uit?? Dus schamen, absoluut niet!! Succes dit weekend zonder je man, komt vast goed!

Pooh, hopelijk veel plezier met je schoonma + vriend! En is het toch niet zo leuk... glimlach op je gezicht en aftellen tot maandagavond :D Overleef je vast wel!! Kan Jens lekker showen dat ie een beetje loopt!!

taliaa, ooo van zulke verhalen krijg je hoop!! Ik hoop dat het bij jou ook wonder boven wonder gewoon goed zit! En wat pooh al zei, het kan maar zo, dus waarom bij jou niet?!?! Is bij jou ook gewoon zo afgesproken! Moeilijk allemaal voor MvS... mocht je dr nog met de sms 'spreken' wens dr veel sterkte!

In vind een meeting in augustus wel goed hoor, bij ons thuis! Ik ben eind juli uitgerekend, dus hooguit half augustus. Dusseh, moet lukken toch? En als ik het thuis toch niet zie zitten, dan gaan we gewoon ergens heen toch?

Ga zo ff snel het huis door, mijn mannen liggen nog te slapen.... dan heb ik vanmiddag niets te poetsen en kan ik heerlijk met Seth er op uit met dat mooie weer. (MvJ, mijn vriend is ook vandaag en morgen werken....dus we zijn niet alleen!)

Fijn weekend allemaal!

5. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    ZWAAI ZWAAI

Heb het erg druk, maar wilde even iets neer zetten.

M vandaag zijn zwemdiploma B gehaald :D
    Vanmiddag proefrijden in de nw polo.
    En morgen hebben we een verjaardag van het vriendinnetje van M.

Maar het word goed weer, dus we kunnen lekker genieten van het mooi weer (en jullie dan natuurlijk ook)

Dikke cyber knuff en -xxx- voor jullie.
    Liefs Thamara

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

Thamara, wat goed van M!! Gefeliciteerd!!

7. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    lieve lieve meiden!

Ik denk aan jullie, heel veel zelfs maar heb niet de enerie om alles te lezen en reageren. Ik heb de kracht niet meer om mijn verhaal te doen. Ik zit er echt helemaal doorheen maar heb gelukkig dat lieve kleine meisje hier rondlopen, zij zorgt ervoor dat ik uit bed kom, dat ik lachen kan en dat ik ondanks alles wat er hie gebeurt gelukkig ben!

Heel veel liefs

8. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @all sorry dat ik op dit moment niet zoveel meeschrijf, maar ik ben erg druk met mn studie, want ik moet komende dinsdag examen doen en 10 mei en ik heb me vergist in de hoeveelheid hoofdstukken. Ik moet er 6 meer dan gedacht. Dus ik heb een klein beetje stress. grijns grijns. Verder gaat het hier allemaal goed.

@taliaa shit zeg meid, ik hoop maar dat het woensdag positiever is, ander moet je maar proberen te denken dat het beter nu niet goed kan zijn, dan over 20 weken, want dan zijn beslissingen vele malen moeilijker. Maar een rotgevoel blijft het. Ik weet hoe het voelt.
    @mvs hopelijk voel je je over een paar weken weer beter, als je hormonen weer beter in balans zijn. Sterkte de komende tijd.
    @iedereen die ik vergeten ben, ik denk echt wel aan jullie.

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVS gaat verder wel alles goed tussen jouw en je man? Ik vind het heel sneu voor je! Was je vakantie wel leuk!

Ik heb vandaga nieuwe buggy gekocht helemaal blij!

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @thamara, gefeliciteerd met de b-diploma van Mika!

@mvs, knuf meid!!!

@debjes, leuke buggy!!!

@all, we zijn met de familie naar de winkels geweest en daar wat gegeten. Jens heeft een houten duwkar gehad met blokken. Hij loopt er achter alsof hij er voor geboren is! Alleen nog leren sturen ;)

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.081
    2.220
    113
    Brabant
    @debjes, daar liggen de problemen op dit moment juist:(:( (bij mvs)

@mvs, hele, hele dikke knuff! als ik iets kan doen?? elke dag een fleurig smsje sturen ofzo?? al moet ik een keertje langskomen om je even wat af te leiden ofzo, gewoon zeggen!!!!!!!!!!!!!!!!

@ll, vandaag val ik van de zwangerschapshormonen en symptomen bijna om... wordt steeds erger. mannetje denkt weer positief, die denkt dat kleintje een groeispurtje maakt en ik me daarom zoooooo beroerd voel.
    maar wat is het moeilijk zeg... Anders zou je denken: het is voor een goed doel. maar wat moet ik nu denken?? *zucht* was het maar woensdag.....

liefss, Taliaa

ps thamaraa: knappe vent!!! maar las ik nu dat hij om 715 op moest???????????

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa oh oke, dan heb ik zeker niet goed gelezen! Vervelend voor haar :(

En wat raar he al die hormonen, je zou toch denken als het niet goed zat de hormonen stoppen??????

Pooh bedankt ;) Ik had al een prenatal buggy een zwarte maar was een verschrikkelijk ding!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu heb ik de nieuwe buggy van prenatal! PRENATAL LUXE BUGGY! 2x zo steviger en 2x zo hoger! Want van die oude buggy kreeg ik pijn me rug! Aangezien ik best lang ben! En het is mama dagen bij de prenatal dus kregen we 20% korting! De buggy was 119 nu 95 euro :D

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.081
    2.220
    113
    Brabant
    superrrrr. kan hij ook achter op de fiets? of gebruik je hem daar niet voor??

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa ja daarom heb ik hem ook gekocht ;)
    Hij kan ook gewoon op de buggydrager van mijn fiets!
    Zo kan ik wat vaker op pad met de fiets!
    En vind het ook wel handig voor dagjes uit of op vakantie!
    Zo'n grote wagen meenemen neemt dan vaak veel beslag in!

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

MvS, lieve meid, heeeeel veel sterkte en kracht toegewenst voor jou en je meisje. Wat een moeilijke tijd moet dit zijn voor jullie... dikke knuffel en denk aan jezelf!!

Debjes, ja lekker he die 20% korting! Vandaag ook wat dingetjes gekocht bij de prenatal, scheelt dan wel!

Taliaa, tjee dat moet toch een goed teken zijn toch... dan zou je vanaf het termijn van de echo nu rond de 6 weken zijn en dan beginnen de kwalen meestal pas echt goed! Oooooo straks is het gewoon helemaal goed met jullie kleintje, wauw dat zou zoooooo geweldig zijn!!

Pooh, wat lief! Foto's maken en laten ziennnn!

Zo, hier een drukke maar leuke dag gehad. Weze shoppen met mijn ouders en broertjes. Seth was (euh is!!) zoooo lief! Alleen maar lachen en lol maken in zijnbuggy. Hij vond het best! Wat nieuw speelgoed gekocht en een zw.legging voor mama. Verder alvast wat speentjes voor de baby en daarna wezen macen, mmmm! Straks om 23.00 nog een klein feestje hier een dorp verder, mijn vaders speelt daar ook met zijn band (geen ouwelullen band hoor, echt een hippe coverband), dus even kijken en dan zal mama wel erg moe zijn.....

16. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Taliaa
    Ja M moest om 07.15 al zwemmen :$
    Maar hij deed het super goed, ben zo trots op hem.
    Kan die over 2 weken als we weg gaan zijn kunsten laten zien :D

En idd raar dat het erger word.
    Mijn duimen draaien hier overuren, hoop het zo voor jullie dat alles woensdag er toch goed uit ziet.

@ Mvs
    Jeetje das niet zo mooi.
    Heel veel sterkte en hopelijk gaat snel jou zonnetje weer schijnen.
    Liefs dikke -xxx- van ons.

@ Debjes
    Ja die buggy's he er zitten dingen bij dat ik denk pfff
    Heb ook lang moeten zoeken voor ik eindelijk een goeie hoogte had gevonden.
    Nu dus lekker veel fietsen met je knul.

@ Makkie
    Wat goed zeg van Seth dat die zo gaat praten.
    Leuk he al die woorden.

@ Poohbear
    Heerlijk gezicht he die kleintjes die beginnen te lopen.
    Ik word dan helemaal warm als ik ze zie stuntelen en zie glunderen als er iets lukt.
    N ging vanmiddag uit zichzelf achter de loopkar staan en liep toen zo weg :D ze had zo'n plezier erin (mijn kleine meisje word groot)

Hele fijne avond
    Liefs Thamara

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.081
    2.220
    113
    Brabant
    @debjes, heerlijk ja, de buggy mee op de fiets. t is ff een gedoe, maar wel super handig. Bij mij gaat de buggy vooral mee als ik met mn vriendin (en kind) ga shoppen:) zelf sleep ik toch gauw de wagen mee, loopt toch fijner...
    maar goed hoogte is wel belangrijk ja, ik heb de koelstra simba, die is ook lekker hoog.

@thamaraa... jeetje wat een tijd zeg, 715. Is dat normaal?? ben overigens een keertje mee geweest met de zwemles van mn neefje, wat een drama zeg!!!! Ik denk dat ik isab op prive les ga doen (als ik de 10.000.000 heb gewonnen;))
    Maar wat zul je trots zijn! hoe oud is M nu??
    En jeetje, n wordt idd groot zeg. wat gaat het toch vlug he??
    heb je niet dat je de 2e liever langer klein ziet? ik bedoel: isa keek ik bijna groot. was steeds bezig met de volgende mijlpaal, maar nu dat kleine eraf is, mis is het wel hoor...

@makkie, haha, je vader is vast trots als hij lees dat hij niet in een ouwelullenband speelt:) Nou geniet ervan! en heerlijk wezen babyshoppen.. *kriebelkriebel*

@mvj, hoe gaat het meis??

@cira, hoe was je fm vanochtend???

@ll, hoophoop, we wachten woensdag af, maar ben zo rete zenuwachtig...

liefss, Taliaa

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @thamara 07.15 ? dan kunnen ze het die kids niet kwalijk nemen als ze zakken ....allemensen das geen tijd voor kleintjes ...( alhoewel ik vroeger zelf om 06.00 trainde in het zwembad )
    Maar wel super dat hij geslaagd is !

@makkie : ben je verder al klaar voor de beeb ?

@talia : wanneer moet je nou terug ? woensdag toch ?

@debjes klinkt super je buggy !

@mvs : jeetje meis ...weet niet precies wat er speelt maar heb wel een vermoeden ...dikke knuff !

@all : nou heb de dag overleefd .....heb vanochtend kleertjes gekocht voor J bij de lief ! winkel .....aan het begin van de middag hier op het dorp nog wat ...dus jelmer is er klaar voor !
    Verder heb ik vandaag wel regelmatig harde buiken ...heb ook een zenuwachtig gevoel steeds .......kon ook niet eten vanavond ...tenminste bijna niks ...alleen 1 stukje sushi met omelet ....en een bak ananas ....maar goed mijn maag zal wel klem zitten hihi ( we zijn gaan wokken )
    Jelmer ligt nu lekker in bed te snurken en k ga ook zo .....manlief heeft niks meer laten horen ...dus die zal het wel druk hebben ...en naar zijn zin !

Morgen gaan we lekker weer naar opa en oma ...en we gaan daar s'avonds lekker asperges eten !

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.081
    2.220
    113
    Brabant
    hey mvj, blij dat het vandaag goed gegaan is.. Gewoon even een vraagje tussendoor (die je gewoon mag negeren!) is het wel allemaal oke thuis verder??
    Ik moet idd woensdag terug... brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia : bedoel je onze relatie ? dat wel ...sta er ook van te kijken dat manlief niks laat horen .....vind het maar vaag ...maar ik ben en blijf een Fries in dat soort dingen ...ik bel dan ook niet .......

Maar baal wel een beetje van Jelmer ....die heeft weer meer woede aanvallen .....alleen nu deelt hij dan kopstoten uit ....en slaat en knijpt ....ggrrrrr die moeten we dus flink aanpakken !

Deel Deze Pagina