Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Gewoon Jens zijn moeder .....en je schoonmoeder mag best een stapje terug doen hoor !

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh zou me ook irriteren daaraan!!!!!!!!!!!!!! Schoonmoeders;)

Heb wel gelezen maar niks meer onthouden! Erg moe van dagje slenteren!
    Wat hadden wij een mooi weer zeg! Super warm zeker wel 23 graden in de zon! Terwijl het hier op Scheveningen bewolkt was en benauwd! hebben wij het erg getroffen!

Wat een lol had Jesse daar! prachtig vond hij het! De aapjes die omje heen lopen, hij wilde alles pakken of aaien! En als het niet kon was hij even verdrietig hahaha! Hij heeft een siper dag gehad! En wij ook natuurlijk!
    Foto's staan op mijn hyves!
    Ik duik zo lekker mijnbed in!

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Klinkt idd alsof het super was Debjes !
    SLaap lekker ! dat zal wel lukken na zo´n dag ...!

pppfff ik heb sinds gisteren erg veel harde buiken ....het begin aan het begin van de middag .....later in de middag krijg ik een pijnlijk gevoel onder mijn borsten ...en de huis aan de buitenkant is gevoelloos .....en mijn onderrug ....mensekinderen ...dit heb ik niet gemist ....weet niet wat het is maar ben er niet blij mee ....

oke genoeg gezeikt ....ik ga ook een slapie doen ...manlief is weer thuis dus het word de bank ....
    afgelopen nacht lag hij met een collega op 1 hotelkamer ....en die had ook al gezged ik snap dat je vrouw niet kan slapen ....want ik kon het ook niet door jou gesnurk ...hihi

4. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    mvj als jij niet kunt slapen van zijn gesnurk dan kan hij toch op de bank slapen, jij bent hoogzwanger en heb je rust nu zo hard nodig.

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nijntje ik slaap zelf liever op de bank ...afgelopen nachten heb ik wel meer in bed gelegen dan anders ...maar ik heb s´nachts zo´n pijn in mijn buik en benen dat ik liever beneden slaap ...ik plas minimaal 4 tot 5 keer .......
    Stond er versteld van dat ik afgelopen nacht zo lang op bed heb gelegen..dus eigenlijk doe ik het een beetje zelf ....maar als ik dadelijk bevallen ben en hij snurkt weer dan trap ik hem er uit ...hihi

6. hallo meidne,

@mvj is je hubbie weer lekker thuis?
    @ talia ik heb ook hoop meid. En ook ik tel met je mee af tot woensdag. Dikke knuffel meid. bent een toppertje!

@ mariska wat wordt ze groot zeg. En wat een mooie foto op Hyves

@ thamara wat goed van M zeg. Grote knul!

@ makkie bah zeg.. ik ruim het ook altijd op. Helaas hier ook een heleboel mensen niet. Hier in de straat is eergister een jongetje geboren --> Seth ;)

@ debjes mooie buggy. en wat een fijn compliment!

@ mvs weet niet wat er gaande is maar ook een dikke knuffel voor jou!

Ik heb 3 blz. teruggelezen dus misschien heb ik op iets gereageerd wat achterhaald is of waar t antwoord al neergezet is.

@ makkie klinkt als een gezellige avond zeg!

@ debjes ow wat een leuke dag. Ik wil ook nog eens naarde apenheul, ben er nog nooit geweest.

@ pooh das zo irritant mijn schoonmoeder heeft daar ook een handje aan. En wat mn SO doen is klappen en fluiten op F. hallo t is toch geen hond :-s
    aaahhh wat zijn ze irritant. Krijg flashbacks van mij S0 haha

Nu ga ik slapen, F was om 6 uur wakker vanochtend, gister een drukke dag gehad en dan weet je dat het mis gaat. Maar goed, ze slaapt nu vanaf 20.00 dus hoop dat ze morgen iets langer zal uitslapen.

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Goedemorgen .....

straks weer een groeiecho .....ben benieuwd ...
    ik ga denk ik zo maar naar mijn schoonouders heb zo´n verschrikkelijke buikpijn .....vooral onder mijn borsten bah

fijne dag meiden !

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    is je bloeddruk goed mvj? Want met een te hoge kan je pijn onderje borsten krijgen!

@all, ik sta op ontploffen, ik word gek van dat mens. Ze negeert me totaal. Jens voelt het geloof ik ook, die gaat baldadig doen, eten uit zijn mond laten vallen, niet willen eten!

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.077
    2.220
    113
    Brabant
    nog éven pooh! is steef ook thuis nu?? kun jij niet eventjes weg?? ff boodschappen doen ofzo?? niet dat we dadelijk lezen "familiedrama in ??..??"

@mvj, ik zou je bij de groeiecho even goed laten onderzoeken! bloeddruk, urine, bloedprikken en een CTG! klinkt allemaal spannend namelijk!
    Hier sliep manlief de laatste weken op de bank, ik kon niet van hem slapen en hij niet van mij. zat 2x per uur rechtop in bed om maagzuur te spugen. en dan nog 10x plassen. hihi, daar kijk ik ook niet naar uit hoor!
    Sterkte vandaag!

@ll. zo voelde me net eventjes flink beroerd, ook behoorlijk wat bloedverlies. Nu weer hopen dat het stopt, zal wel. Ik ga er niet vanuit dat het nog voor woensdag misgaat, positief denken he:)
    Ben ook gewoon zo zwanger. misselijk, moe, misselijk, moe, en alles stinkt... bahbah
    als ik nu maar wist dat het voor een goed doel was he...

Vandaag weer alleen met isabella, zie er wel tegenop. Kan niet gewoon eventjes gaan liggen ofzo. Maar goed, gelukkig weet mn moeder het en kan ik haar misschien wel eventjes brengen vandaag.

liefss, Taliaa

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ach taliaa, ik heb er een hard hoofd in hoor, sorry...maar ik vrees dat het echt mis is bij je! Ik kan nu wel doen alsof ik er het volste vertrouwen in heb, maar dan zou ik liegen!

We gaan zo naar het tuincentrum, effe plantjes kopen. Om 1500 brengt hij ze naar de trein. bye bye!
    Net stond ze naast Jens kamer te roepen, terwijl hij net sliep. Ik zei dus weer dat ze dat niet moest doen en niet steeds die trap op en af moet lopen (kraakt enorm). Oh, zegt ze, goed dat je het zegt. 2 minuten later moet ze weer naar boven.... dan gaat bij mij het licht uit.....

11. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa gek hoor al dat bloedverlies! Ik weet echt niet meer wat ik ervan moet denken :( ik gun je natuurlijk de meest positieve nieuws van de wereld! Rust goed uit!

Pooh ik zou het hier wel met je man/vriend over hebben! Het kan zo niet toch!

Bah weer werken! gelukkig maar 2 dagen dan ben ik lekker 5 dagen vrij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Het is hier niet zo mooi weer! zon dan weer bewolkt en wind!

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.077
    2.220
    113
    Brabant
    @pooh, ja eerlijk zijn is het beste... We wachten maar af..

Het bloedverlies komt trouwens van mn bmm af, dat kon de gyn goed zien. maar hij waarschuwde ook wel dat een miskraam deze week kon doorzetten, maar dan moest het bloedverlies minimaal zoveel zijn als een flinke menstruatie. Maar dat is het niet. Het is steeds hetzelfde: helderrood bloedverlies en daarna weer bruin en dan stopt het weer. alleen schrik ik toch weer elke keer en hoop steeds dat het idd weer stopt.
    We zullen wel zien woensdag.... Ik hoop het zoooooo. voel me ook zo zwanger, dat is het dubbele.
    Nouja...

@pooh nogmaals: adem in, adem uit! (ik zou gek worden als mn schoonmoeder hier kwam en dan heb ik nog een vrij redelijk exemplaar) en nee, je doet niet overdreven ofzo! je houdt je nog flink in vind ik!

@debjes, lekker zeg, dadelijk zo lang vrij! zijn jullie met koninginnedag dicht?

@ll, nou de hele ochtend tv gekeken met isa, nu gaat het wel weer, dus net vlug de was opgehangen. ik merk dat ik moet blijven eten om niet nóg misselijker te worden, maar er zijn zoooooveel dingen die ik niet meer lust.. Dus eten is lastig. Koken doe ik ook niet.
    Ik verstop me nog even en weiger me over mn misselijkheid etc te zetten, die motivatie heb ik niet. als je weet dat je zwangerschap goed zit lukt dat wat beter, maar nu voel ik me vooral heel zielig!
    Nou genoeg klaagzang:)

Liefss, Taliaa

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa a ik vind het ook heel apart dat jij je zo zwanger voelt! Als het vruchtje niet meer had geleefd, had dat toch wel afgenomen!
    En bij jouw is het nu dus sterker geworden! Daarom denk ik aan de ene kant ja je bent harstikke zwanger!!!!!!!!!! Je mag best klagen hoor!

Wij zijn vrijdag dicht ja! Ik ben van mij zelf qoensdag altijd vrij dus dacht ik dan neem ik die donderdag ook lekker vrij! Dus dan heb ik lekker 5 dagen achter elkaar vrij! Goed geregeld ;)

Jesse slaapt al vanaf 11 uur! Die moet zijn slaap inhalen van zijn druk weekendje denk ik ;)
    Papa komt zo thuis en dan kan mama weer aan het werk!
    Volgende week beginnen de schoolvakanties weer dus moet ik weer hele dagen werken!

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.077
    2.220
    113
    Brabant
    oja, jij werkt bso he? wel leuk, leuke dingen doen volgende week!
    Wat een leuke foto's toch weer!! van de apenheul:) en de buggy beviel goed??
    idd goed geregeld! heerlijk 5 dagen vrij:) even energie opdoen:)

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ze is weg!!!! Het ging gelukkig wel wat beter nadat ik mn hart heb gelucht. En ze was heel lief met JEns en hij liet het gelukkig ook toe!
    Ze heeft hem en ons flink verwend met kadotjes en geld.
    Ach, volgende keer is september, als wij daar heen gaan met vakantie!

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.077
    2.220
    113
    Brabant
    gelukkig pooh! mn complimenten voor jou!!!:)
    (en cadeautjes zijn altijd goed he?:))

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    thanks taliaa. Ik heb me me moeite in kunnen houden. Dat mens zuigt me leeg. Elke keer weer, kost het veel energie.

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oke, effe wat anders. Ik ben benieuwd hoe het met Nijntje1 vandaag is gegaan bij gyn!!!

19. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa ja ik werk op de BSO. Heerlijk hoor! Zo goed te doen met een kind vind ik zelf! EN de buggy beviel top ;)

Ik ben eerder van me werk gegaan was zo rustig! Was lekker 17:15 vrij!

Jesse heeft vanmuddag 3,5 uur geslapen! Hij had het dus flink nodig!

Papa vroeg net wil jij een broertje of zusje toen zei Jesse volmondig JAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Gelukkig weet hij nog niet waar papa het over heeft, want hij zegt overal wel Ja op als die iets niet snapt hahahaha
    Hij moet nog maar eventjes wachten!

Ik had de huisarts gebelt ik moet kijken of ik straks ongi wordt als ik me laatste pil heb geslikt.
    Als het bloed nu lang aanhoud moet ik mijn gyneacoloog even bellen, die kan meer doen dan hij.

20. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    meiden heb even een vraagje... Ben vandaag behoorlijk misselijk geweest en 2 maal moeten overgeven op m'n werk.

Dat misselijke is nu over maar heb echt last van druk op m'n maag... Zou dit komen door de darmen die tegen maag drukken??? Wie kan mij helpen :)

Deel Deze Pagina