Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    als je verder zwanger zou zijn geweest zou ik ja zeggen, nu weet ik het niet!

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    :( ben ik weer .....

De echo was niet zoals we gehoopt hadden .....
    De echoscopiste deed het apparaatje op mijn buik en keek naar het kindje en ik zag dat ze schrok ....
    Het kindje is enorm groot ...:(
    Qua metingen loopt het al op 38 a 39 weken ...terwijl ik daadwerkelijk pas 34 weken en 3 dagen zwanger ben ......
    Het buikje was het ergst ....die was echt mega ......echt tonnetje rond .......
    De echoscopiste was er ook erg van onder de indruk.
    Het kindje weegt nu 6,5 pond .....dat woog mijn neefje toen hij geboren werd met 39 weken 4 dagen.:$
    Maar goed het verklaart wel waaarom ik me zo ellendig voel waarschijnlijk .....ik kan bijna niet eten ....heb gewoon geen trek ...en als ik wel wat eet ....dan gaat het gelijk naar de beeb.....

Maar goed morgen de apk bij de gyn ben benieuwd wat ze zegt ...ben zo ontzettend bang dat ze me gewoon laten tobben tot 38 weken.
    Mijn volgende apk na morgen is pas op 18 mei ....

Sorry voor mijn ego bericht ....

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jetje mvj, dat is een mega verschil! Komt dat niet door de hoge suikers?

4. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVJ ik vind het eigenlijk wel belachelijk dat ze je niet meteen even hebben door gestuurt! En toen ze vorige keer keken, zeide ze toch dat de baby gelijk liep? Kan dat dan ineens zo erg verschillen:(:(:(

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.081
    2.220
    113
    Brabant
    jeetje Mvj, je laatste groeiecho liep toch precies op schema? zijn je suikers zo vreselijk geweest de afgelopen tijd?? schrikken hoor! maar ik denk niet dat ze je tot de 38 weken laten lopen! als de rest goed is gaan ze je bij 37 weken helpen hoor! trust me!
    Ik hoop dat de gyn je morgen even heel goed door de molen gaat halen!!!! dikke knuff van mij hoor!

@pooh, nou even lekker rustig aan doen dan! ben je morgen vrij? (wat vind je man van zn moeder?)

@mariska: kan hoor, door alle schuivingen in je lichaam. Kan ook zijn dat je eten niet goed zakt, dus je maag wat meer belast wordt!

@debjes, goed dat je even gebeld hebt! hoe is het nu dan??

@ll, net ff break down gehad. Mannetje is officieel om 1700 afgewerkt dus zat vanaf half 6 te hopen dat ik de deur hoorde. Belt hij om kwart voor 6 dat hij nu op zn werk wegging, begin ik toch te huilen aan de telefoon. Nou nog geen kwart over kwam hij binnen gerend. Ik was zo beroerd toen hij belde en nu nog. Zo moe ook. Loop de hele tijd met de kotsemmer rond, maar hoef niet te spugen. Maar zoo zoo misselijk. bleghhh.
    De hele tijd maar waterijsjes eten, zoete smaak in mn mond doet het goed. Krampen in mn baarmoeder, maar niet als een ongi... Zucht wat duurt wachten lang zeg.......
    Ik ben er zeker van dat mn HCG nog flink is opgelopen. Dus zwanger ben ik.. maar ook van een kindje? ik hoop het zo.

nou dat was weer mijn klaagzang, sorry dus. Ik ben gewoon zo'n wrak. Normaal kun je zeggen: ik heb het er voor over. maar nu??

LIefss, Taliaa

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.081
    2.220
    113
    Brabant
    @pooh: dank je lieverd!!! (mannetje komt net boven met de post)

7. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    mvj dat is echt wel schikken. Ik hoop dat ze je niet zo lang meer door laten lopen. hoop dat jouw gyn dat ook inziet.

pooh ik heb het op onze hyves gezet hoe het was.

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @taliaa, graag gedaan hoor meissie!!! Ik hoop voor je..... :)
    en wat mijn vriend er van vindt? Die heeft een hele hoge tolerantie level...een laat maar gehalte die ik niet ken! Ik kan heel licht ontvlambaar zijn!

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @pooh met zo'n schoonmoeder over de vloer het hele weekend waren de vlammen bij mij ook uit mijn reet geslagen ( effe plat) mijn man kan ook veels te veel hebben van dat soort dingen.

Meiden ik snap ook niet waarom dit zo ineens is gekomen ...ik eet nog minder als daar voor want mijn maag is naar mijn gevoel helemaal plat gedrukt ...dus van mij komt het niet ...en mijn suikers zijn nog net zo rommelig als daarvoor ...
    Maar mijn schoonouders en man zeggen ook ...de vorige keer was het goed en nu ineens niet meer ( heb vanmiddag ook flink zitten janken zo was ik geschrokken)

@talia : ik ben zo benieuwd naar dinsdag ....hoop zo dat het wel goed zit ...

10. @ talia wilde dat ik wat voor je kan doen. Die onzekerheid is killing! Nog ff volhouden meis en dan is t woensdag

@ debjes jeetje 5 dagen vrij lekker hoor.

@ mariska gefeliciteerd met je zwangerschap meid!! Heb

@ pooh ik krijg al kriebels van je schoonmoeder moet je nagaan...

Ga ff de Hyves bekijken denk dat daar meer op staat

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.081
    2.220
    113
    Brabant
    @mvj, had Milla ook niet ineens een megababy?? suiker enzo? en later bleek alles ok te zijn? had jij meegekeken op de echo? was je het met haar eens?? morgen eens goed doorvragen bij de gyn hoor!!!!!

@ryanne:hoe is het nu met je meisje??

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    volgens mij had milla een suikerbaby maar hoefde ze geen insuline te spuiten, weet het niet meer precies .....
    maar de echoscopiste vanmiddag schrok ook ....maar dat zei ze later pas ...nadat ik had gezged "uuhhmmm heeft de babyniet een beetje een grote buik ?" want dat viel op .....zelfs een man zonder medische kennis of ervaring had dit gezien 8)

Ik zie het morgen wel ......ben benieuwd ,.....

Heb vanavnd 3 keer effe heel heftig kort achter elkaar weeen gehad ...nu is het weer rustig ....maar dat heb ik een poos geleden ook gehad ....kan ook de spanning zijn !

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.081
    2.220
    113
    Brabant
    ja, kan zeker de spanning zijn... maar zoals gezegd: ik denk dat je voor de 37 weken bent bevallen!
    Nee, bij milla bleek er uiteindelijk niks aan de hand te zijn.....volgens mij he?
    nou ja, iig: morgen weet je meer!!! zeg alles tegen die beste man! ook je weeën, je onzekerheid, angst etc etc! sommige gyns zijn gevoelig voor tranen;)

Oja, vandaag krampen gehad in mn baarmoeder. Maar nu een vervelend gevoel in mn liezen... Stemt me wel weer positief!;)

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    talia janken moet ik toch wel ......dat doe ik tegenwoordig bijna dag en nacht van de pijn ( nee piep niet snel )

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa ik begrijp je wel hoor! En klagen mag je! het is niet niks zo in onzekerheid te leven!

MVJ volgens mij zeide ze bij Milla dat ze enorm grote baby had en later hadden ze weer alles terug gedraaid! Iets staat me daar van bij! Want Birgit was volgens mij niet extreem zwaar.
    Logisch dat jij vaak even huilt! Ik heb nog nooit zo'n zwangerschap meegemaakt als die van jouw!
    Wat ik al is eerder schreef ik dacht dat ik het zwaar had met 9 maanden lang overgeven en niet kunnen eten! Maar mag goed op me blote knieeen bedanken dat ik nog wel van alles kon! Ik hoop daarom ook dat jij straks zo dubbel mag genieten van je kraamtijd!!!!!!!

pooh schoonmoeder weer weg! Je kan weer ademen ;)
    ik ken het hoor! Hier ook een vriend die niet zo snel geiiriteerd is!

Taliaa ik heb nog steeds bloedverlies, vandaag wel minder! Dus ik kijk het maar aan!

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.081
    2.220
    113
    Brabant
    oh, oops, bedoelde het niet lullig. meer in de zin van: ga je niet in zitten houden.
    maar meid, ik heb zoooooo met je te doen!! ik hoop dat je snel van je lijden verlost bent, een heerlijke bevalling hebt (hihi, iig zo goed als mogelijk) en vooral een fantastische kraamtijd!!!!!!!!!!!!

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Maar op zich ga ik er wel van uit dat een groei echo de juiste metingen weer geeft of niet ?
    Als de gyn een beetje aan mijn buik zou frummelen en natte vinger werk levert zou ik zeggen bekijk jij het even ...

Ik zie het morgen allemaal wel !

18. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Goede morgen!

MVJ ik mag toch ook wel hopen dat ze goede meetingen hebben gedaan! Zou toch wek schandalig zijn als ze je nu weer in de zenuwen laten zitten!
    Hoelaat moet je vandaag in zkh zijn?

Makkie wat een leuke foto's van Steh op hyves! Vooral die met jouw buik! Daar krijg ik wel kriebels van hoor ;)
    Steh is ook lang of lijkt dat maar zo?

Taliaa hoe is het? Nog 1 dagje meid! Ik duim nog even hard door!

heerlijk weer is het hier! Schijnt van weekend wel weer minder te worden, en in de meivakantie helemaal :( kan hiernooit is mooi blijven!

Ik moest er vanacht om 03:00 uur eruit voorde hond die had diaree;)
    jesse sliep gelukkig vanmorgen tot 09:00 uur uit.
    laatste dagje werken en dan super lang weekend ;)

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.081
    2.220
    113
    Brabant
    lekker debjes, dadelijk heerlijk weekend. nu hopen dat het weer een beetje meezit. zag op t nieuws dat het aan de kust wel mooi is, dus duim voor je!

@mvj, ja hoor, ik zou gewoon de experts geloven!

@makkie: hoe gaat het met de buik?:) hij is echt mooi hoor! en nog streeploos, of niet?

@Lot, hoe voel jij je? is de trend van goed voelen doorgezet?? las ergens dat het HCG tussen de 7e en 12e week ineens zakt, dus wieweet heb je de grootste ellende wel achter de rug!!!

@ll, bleghhhhhh..... Het ging vanochtend wel, maar nu komt het weer terug. Wordt nog steeds rete onzeker van t bloedverlies. hoop elke keer dat het ook weer stopt en dat doet het..
    Gisteren veel gevoeld in mn baarmoeder, maar goed, dat zegt ook lekker niks.
    Morgen DE dag... oh meiden, ik hoop het zo. Maar ben zo bang dat het niet goed is! Maar kan me er niet op voorbereiden. Want hoe doe je dat??

Liefss, Taliaa

20. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Taliaa: Dat lukt je niet hoor, je voorbereiden. Ja, je weet dat het wellicht niet goed zit, maar toch blijf je hopen. En als je heel nuchter in het verhaal stond, dan kon je het iets zakelijker bekijken waarschijnlijk, maar vanzelfsprekend sta jij hier helemaal niet nuchter in omdat je zó graag wil dat het goed zit. En ik hoop met je mee hoor.... Nog een paar uur en dan weet je hoe het er daar binnen aan toe gaat meid!!! Hou nog even vol! Ik denk aan je.

Deel Deze Pagina