hihi, isa zit met een croissantje in dr hand naar Plop te kijken, ze vindt het helemaal geweldig! mee klappen enzo! *zucht* wat wordt ze toch groot... @meisje, dank voor je lieve woorden!!
@ Taliaa Ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt te horen. Hoe laat moet je er zijn dan ?? @ Mvj Zal dan in zo'n korte tijd dan wel heel veel verschil in zitten. Gewoon nogmaals laten bekijken (echt erop staan) N was vanaf week 30 al veels te groot (liep 4 weken voor) en dat is ook telkens zo gebleven. Maar vind dit ineens bij jou wel extreem. Ze hoeven met de groeiecho maar iets ruimer te nemen en het kan dan ineens week (weken) verschillen @ Poohbear Is de rust weer terug nu schoonmams weg is ?? Hoe gaat het met Jens en het lopen ?? @ All Vanmorgen met N naar CB geweest. Ze is goed gegroeid ze woog nu 11960 en is 81,5 cm groot ik schrok echt van haar gewicht. Maar alles was netjes binnen haar curve. En toen de spuitjes, nou ze vond het erger dat ik haar vast moest houden dan de spuitjes die in haar arm gingen, want toen ik haar los liet was ze stil Ze vond N een pittige tante hahaha ja dat hadden we zelf ook al gemerkt. Nu zijn we voorlopig van die spuiten af (gelukkig)
hee meiden! Thamara, niet alleen pittig maar ook een bikkel(lientje) die meid van jullie! En wat fijn dat ze weer door de apk heen is! Hoe is het met je arm en hoe nu verder met je stage? MvJ, HUH??? Kan dat ineens zo in een korte tijd? Of is het een muts die niet goed kan meten? Nou ja zeg, vind dit wel raar... hopelijk heb je morgen meer duidelijkheid en laten ze je niet te lang doorlopen.. dat kan ECHT NIET!! sterkte meid!!!!!! Taliaa, ooo wat een heen en weer geschommel tussen hoop en wanhoop zo zeg... niet normaal wat je door moet maken zo. En je voorbereiden... wat meisje al zei, dat kan echt niet. Ik voelde al dat het niet goed zat toen wij naar de echo gingen, maar toen het ook echt zo bleek, verging de hele wereld. Dus je houd er rekening mee, maar die hoop is nog vele malen sterker aanwezig. Maar ik bedoel niet dat het net zo als bij mij moet gaan he? Jij voelt je nog steeds berezwanger, dat was bij mij niet meer. En niet altijd een slecht gevoel hebben klopt ook hoor, er bestaan wonderen!!... pfff tis echt niet anders dan afwachten, gelukkig duurt het niet heel lang meer.... dikke vette mega knuffel!! (trouwens, toen mijn moeder zwanger was van mijn broertje en ze veel buikpijn had en doorom voor echo's mocht komen, hebben ze tot week 9 niets!!! kunnen zien, behalve een zwangerschapsring.... maar ze was toch echt zwanger, bij 10 weken ineens een kloppend hartje! Dus bizarre verhalen en wonderen bestaan echt!! Mijn broertje is dan wel gehandicapt en of dat er mee te maken heeft weten ze natuurlijk niet...) Debjes, lekker uitgeslapen weer dus, goed zo Jesse, lekker voor mama! Seth is niet zo lang volgens mij? Net 79 cm geloof ik... maar hij is slank, mss dat ie daarom langer lijkt? Lot, hoe is ie met jou meid?? En met de verbouwing? Pooh, pffff wat een mens die schoonmoeder van jou, gelukkig is ze wel erg lief voor Jens, daar gaat het om natuurlijk (nu nog wat meer rekening houden met zijn slapen/eten). Mijn vriend heeft ook zeeeeeeeen van geduld, helemaal mbt zijn moeder....grrrrrrr wat is dat met moeders en zonen?? Zal dat later wel merken whahahaha. Hier een ziek mannetje, gisteravond een paar keer gespuugd (echt geen idee waarom, er was niets aan de hand en niets geks gegeten ofzo). Lekker de hele nacht bij ons in bed gelegen. Vandaag heeft ie niet gespuugd, hij eet redelijk en is in een goede stemming. Wel een beetje verhoging. Kan een buikgriep zo kort zijn? Nou ja, hopelijk hebben we het weer gehad! Met mij verder alles super, ik groei lekker door en ik pas nu gelukkig alle zwangerschapkleding weer! Volgens mij ben ik ook weer lekker aangekomen. En het mannetje in mijn buik heeft het er naar zijn zin, lekker draaien en schoppen. Ik slaap ook goed, ventje laat mama lekker met rust snachts. Af en toe is ie wel wakker, maar niet zoals bij Seth, dat ik echt niet kon slapen van dat geschop. Mijn neef is trouwens papa (meisje, Lieke) geworden gisteravond en de nicht van mijn vriend is van het weekend bevallen (meisje, Evie). Als ik dat dan weer hoor... dan krijg ik echt zin om ons ventje te mogen vasthouden!
Aaaaa Even klagen hoor Word niet goed van mijn vriendin. Haar dochtertje vierde zondag haar verjaardag wij ernaar toe. Kaartje, kado gegeven en gezellige middag gehad. Maar ze rekende op ons met eten (BBQ) maar N werd moe en ze kon niet bij de slaap spullen (lagen op de kamer van haar dochtertje en die sliep) Dus wij sorry maar dan gaan we naar huis want N werd moe. En dat begreep ze (tenminste zo kwam het over) Vanmiddag zag ik haar op school en ik zwaaien en niks terug he. Even later rijd ze door onze straat, ik weer zwaaien en ze keek kwaad voor zich uit. Ik haar een sms en een bericht via hyves gedaan, wat ik had gedaan. maar tot nu toe nog niets van haar gehoord (terwijl ik haar wel op hyves online zag) O kan daar zo kwaad om worden he, word dan kwaad op me en zeg wat je dwars zit, dan kan ik mijn excuus aanbieden (als het terecht is) Normaal past ze donderdag op N en M maar heb maar vast ander oppas geregeld (niet dat ze dadelijk niet meer wil en ik dan niet kan werken) Zo de klaagmodus gaat weer uit Liefs Thamara
Taliaa, hihihi geduld heb ik zeker hoor, de kleine heeft het de komende 11 weken nog het beste in mijn buik en ik hoop zelfs nog langer! Maar alvast dromen doe ik wel hoor! Nog bloed meer gezien? Thamara, aaaah meid balen zulke situaties. Lucht hier maar lekker je hart hoor! Jammer he, als het zo moet gaan, kan zo anders toch!
Ik kwam bij de gyn met cor ...sjok sjok .... gelijk gezegd dat ik erg geschrokken ben van de echo van gisteren. De gyn zei toen .." ik weet niet wat er vandaag met alle baby's is ...ze zijn allemaal groot " .... Maar ze vond dat het buikje ook gigantisch snel gegroied is in 4 weken ( buik van de baby) Ze gaf aan dat ze er niet veel aan kan doen ,,...de baby groeit nu iets van minimaal 2 pond per week..... Daar van uitgaande verwacht ze een 8 of een 9 ponder. Een 9 ponder moet ik volgens haar makkelijk kunnen uitpoepen jelmer zou de boel al opgerekt hebben. Ze wil nog steeds geen datum zwart op wit zetten qua inleiden. Ik heb wel gezegd dat als de baby volgende week weer zoveel gegroeid is dat ik dat niet zie zitten om uit te persen. Maar daar werd niet echt op gereageerd. In princiepe had ik voor 18 mei pas een afspraak.....maar ze heeft voor volgende week 6 mei een afspraak gemaakt .....en daarna heb ik dan de afspraak voor 18 mei ..... Maar volgende week heb ik wel een andere gyn dat is ook wel eens lekker ...en zij moet bepalen of zij het nog verantwoord vind om mij door te laten lopen. Was nu trouwens voor het eerst in deze zwp aangekomen ....was er niet blij mee ...maar goed moet niet vergeten dat ik dat dat voornamelijk de baby is @thamara : nou ja zeg wat een akelige reactie van je vriendin ! Wat goed N weer door de keuring is ! @makkie spannend he , ik ben vooral benieuwd hoe ons kindje er uit ziet en of hij/zij op Jelmer lijkt ....en of het gezond is.... @tahlia : hier draaien de duimen overuren voor jullie, We hebben gisteren trouwens de jongensnaam veranderd ....Bij jelmer hebben we het 2 weken voor de bevalling ook veranderd.....
Mvj jeetje het zit weer niet mee, hoop dat ze je niet te lang laten doorlopen en bij twijfel echt aangeven he. taliaa jeetje zo beroerd hoop echt dat het beroerde voor een goed doel is, ik duim zo voor je en denk aan je voor morgen! Voorbereiden gaat denk ik niet de klap zou evengoed hard zijn maar we gaan nog steeds voor goed nieuws, ooooh hoop het zo voor jullie! Makkie heerlijk al die baby's om je heen, jij nog een poosje geduld eerst genieten van de schopjes. thamara wat kunnen sommige mensen moeilijk doen, en dan niet reageren, hoop dat het meevalt. Ik voelde me gister en vandaag weer wat misselijk, slaap ook slecht snachts dus overdag wat moe verder gaat het wel, volgende week de echo erg spannend. nog een dagje werken en dan weer weekend heerlijk, vandaag wel eindelijk weer een lekkere werkdag gehad. Tygo was vandaag bij oma niet zo in zijn doen, wat hangerig en pieperig, hoop dat het gewoon door kiezen komt wat het niet ziek zijn gaat net goed de laatste tijd.
@mvj, jeetje zeg.. nou ik hoop dat de andere gyn er anders over denkt!!! goed dat je het hebt aangegeven!!! @lot, spannend weer de echo. 12weken echo??vervelend dat je je weer beroerd voelt
ik vlieg effe voorbij ,heb een top drukke dag gehad! mvj, mmmh, fijn is dat, zij lopen niet met een 8-9 ponder in hun buik dadelijk! @thamara, Jens loopt iets van 10 stapjes los. Hij vindt het nog wel erg "spannend" en weigert ook wel eens. Maar opeens doet ie het! Echt grappig!
MVJ ik vind het toch wel erg schandalig dat ze jouw zolanglaten lopen! Sorry hoor maar je ziet vaak en hoort vaak genoeg vrouwen die eerder bevallen, omdat de baby straks te groot is! En met der die poep je wel even uit een 9 ponder! Vraag is aan haar of zij het ook een keer heeft gedaan? kan je niet is naar andere ziekenhuis gaan om daar na te vragen hoe of wat? Ik vind dit toch wel heel raar hoor! Gaan ze nu niet onderzoeken hoe het kan dat de baby zo vlug is gegroeid? Ja zwangerschapssuiker! Maar wat als de baby straks over 4 weken ineens 10 pond is! Ja sorry wil je niet bang maken,maar vind dat ze er erg makkelijk over praten!
Makkie ik moet morgen werken weet niet of jij vrij bent als er nieuws is van taliaa wil jij me dan smsen aub? Moet tot 19.00 uur werken dat duurt zolang voor ik meer weet.
*dat vind ik lief*!!! meiden, het duurt morgen wel even voor ik me kom melden. Ik ben om 1510 en zal wel wat uitlopen. Daarna moeten we isa ophalen en t hele verhaal aan mijn moeder doen (die inmiddels wel weet hoe en wat, en heel lief met ons meeleeft) en dan naar huis. En of ik dan zin heb om meteen te zp-en?? Bij goed nieuws sms ik natuurlijk meteen de hele wereld!!!!
taliaa heel veel sterkte morgen, ik zal aan je denken en kom hier kijken of je weer terug bent. ik ben naar de gyn geweest en ik moet 3 weken afwachten omdat mijn baarmoederslijm vrij dik was ( hij dacht dat er een kleine kans was dat ik zelf een eisprong zou krijgen) en dan moet ik weer naar het ziekenhuis voor een test en dat aan de provera en krijg meteen puregon mee. ik hoef niet te beginnen met clomid omdat de hormoonwaarde in mijn bloed niet goed is dan werkt de clomid niet. wil trouwens iemand mijn buddy worden.
Nijntje wilbest je buddy worden hoor ! @het zh verhaal ...ik snap er ook niks van ...maar waarschijnlijk wil de gyn daarom volgende week weer een afspraak en weer een meting .....om dat de groei van de buik van de baby zo enorm was ....... En net wat jullie zeggen ze praten makkelijk daar .....het moet door mijn onderkantje heen ........en die is naar mijn idee niet mega *schaam* ook al ben ik zelf wel mega ..... Maar ze zei als je een 8 ponder uitgepoept hebt kan je ook een 9 ponder uitpoepen .....mmhhhhh we zullen zien Maar morgenochtend heb ik een afspraak bij de ha .........mijn wekelijks gal spuwen uurtje.... Oh ja weten jullie wat de gyn zei ? \ Ik vroeg of er nog wat uit het bloedprikken en urinetesten was gekomen de vorige keer ....Nou zei ze dan had ik wel gebeld .... Kijkt ze in de computer .....had ik een blaasontsteking ....hij is fijn ... Dus ik wil morgen alles even goed met mijn ha bespreken ...... Mijn ha zei vorige week al ...van ja als ze jou met 38 weken willen inleiden ...dan is dat op 21 mei ....dat is op een vrijdag ...ze zei dat is leuk dan doen ze een gel inbrengen ...waar je waarschijnlijk niet gelijk op reageert ...en allen gyno's gaan lekker om 16 uur naar huis. Dan zit jij daat met van die arts ass en een oproep gyn ....dat kan ook niet ...( vind de ha ) ....heeft zij weer gelijk in .... ik vergeet altijd de helft als ik net uit zo'n zh komt .... @talia : heel veel sterkte ! denk echt aan jullie! @all : knijpen, bijten, slaan jullie kindjes jullie wel eens ? en zo ja .....wat doen jullie daar mee ?
MVj wat een ziekenhuis zeg Een blaasonsteking is niet echt goed tijdens een zwangerschap! Vandaar misschien je harde buiken en weeen. Ik heb zelf 4x blaasonsteking gehad het begon met de 31ste week en mijn verloskundige hield mij toen heel goed in de gaten! Ik vind het echt belachelijk voor woorden! Hier had Jesse ook een fase dat hij mij sloeg! Ik zette hem altijd voor straf in de box! of in zijn kamer! Hij heeft dat nu wel afgeleert! ook negeerde ik het wel is! En hield hij vaak snel op! Maar als hij mij echt pijn deed zetten ik hem apart!
Debjes dit is pas ook de 2e keer dat ze het over het hoofd heeft gezien ......als troost mocht ik weer een plasje weg brengen ...jeeehhh ! Jelmer doet de laatste week weer erg lelijk ...nou heb ik ook wel een kort lontje een beetje ...maar ik sla bijt of knijp hem niet ...waar hij dat dan vandaan haalt ..... Vanmiddag haalde ik hem van bed ...en wou dat hij even op de commode tegen me aan kwam staan zodat ik hem vast kon houden en kon aankleden ..... Maar toen begon hij op mijn buik te klimmen .........en dat doet zeer dus ik zeg `even blijven staan ´ toen kreeg ik 2 petsen in mijn gezegd .....toen heb ik hem een tik op zijn vingers gegeven .......en toen kneep hij mij ....... oooooooohhh daar kan ik zo link van worden .... dus heb ik toen zijn handje gepakt en er mee over mijn gezicht geaaid ...toen was het goed ...
hoe groot is normaal het baarmoederslijm. ik weet het allemaal niet meer van de eerste keer. en zijn er veel bijwerkingen op de puregon. het lijkt wel of ik er weer voor de eerste keer aan begin. dat je dat allemaal zo snel kan vergeten hoe de periode van het spuiten was.
nijntje dat heb ik met de flesjes en zo van de beebs ....als ik dan mijn schoonzusje hoor over de voedingen .....dan ben ik allles echt kwijt van Jelmer