Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    whahahahaaaaaaaa taliaa.....superrrrrrrrrrrrrrrrrr
    Ben echt super blij!!!

2. taliaa wat super meid!!!! Ik zit ook met kippenvel

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa wat ben ik blij zeg! Heerlijk voor je! Super! En wat zegt hij over bloedverlies???

Mariska ik had met 6 weken ook geen hartje! Vaak is het pas rond de 7 a 7,5 week te zien! ik kwam toen terug met 8 weken en toen zagen wij een hartje!

4. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    dank je debjes voor je positieve antwoord...
    We proberen de moed niet te laten zakken, we blijven hopen

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mariska, sorry meid, ik lees helemaal over jou verhaal heen. Het kan inderdaad goed zijn dat het nog te vroeg is...Ik weet niet precies wanneer het te zien is. Ik zag Jens met 7 weken+ op het scherm knipperen!

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ik heb een leuke romper gekocht bij de prenatal! met de tekst mijn EERSTE WK :D

Mijn vriend en ik waren even samen naar de prenatal gegaan! Jesse belefbij mij ouders in de tuin spelen!
    Toen we in de prenatal liepen zeide we beide dat het toch wel weer leuk is al die spulletjes enzo ;);)

Jesse had de hele middag niet geslapen 9wel uur in bed gelegen maar niet geslapen) hij was doodop! Hij lag er al om 19:00 uur in! Morgen gaan we lekker weer van mooie weer genieten met mijn zus en nichtje

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @mariska, sorry had jouw post nog niet gelezen... Joh, bij mij was er bij 6w1d nog helemaal niks te zien;) had je ha wel inwendig gekeken? en wel een kindje gezien??
    we duimen!

@ll, net naar opa en oma geweest met isa in dr nieuwe t-shirtje, t duurde wel érg lang voor ze het door hadden. maar ze zijn erg blij voor ons. (t zijn een beetje aparte mensen, dus reacties zijn altijd een beetje ehm... apart)
    Morgen isa in dr nieuwe shirtje naar mn zus en zwager. en van t weekend naar wie het zien wil;)
    *zucht* wat is het toch heerlijk. was ook meteen naar mn vriendin gereden: JAAAAAAAAAA, ik ga mee shoppen morgen (gezegd dat als het niet goed was ik niet mee zou gaan). Dus daar ook wel staan brullen, hihi

Liefss, Taliaa
    gaat mn banner weer zoeken!

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    taliaa super hoor! Ben reuse blij voor je!
    Lekker shoppen nu!
    Wanneer ben je uitgerekend?

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    12/13 december! Volgens echo vandaag 12 en volgens mijn berekening 13 dec, dus dat hield de gyn aan!

10. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    taliaa@ de ha heeft inwendig gekeken en er was een kindje te zien

Het zal zichzelf wel uitwijzen bij de gyn...

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    #2231 taliaa, 28 apr 2010
    Laatst bewerkt: 28 apr 2010
    meis, wellicht heeft de ha ernaast gekeken. of klopt het hartje inmiddels wel!of ben je misschien een dagje minder ver!
    Nog eventjes door duimen!!!!Anders even bellen of je iets eerder kunt komen?? Na vandaag geloof ik weer in wonderen hoor!!!

@ll, "i'm so pregnant, oh so pregnant" tralalalalala
    zo.. nog ff zitten surfen en nu ga ik toch maar slapen.. Morgen lekker shoppen met mn vriendinnetje, moet echt nieuwe dingen hebben. Daarna ff slapen met isa en dan naar een verjaardag. (isa gaat het nieuws dan vertellen, hihi)

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    taliaa oh wat geweldig zeg, kan wel janken kreeg een brok in mijn keel, jij bent gewoon zo zwanger!! Gefeliciteerd!!

Mariska jeetje wat onzeker je hcg waarde is wel hoog dus hoop dat de echo gewoon te vroeg was, succes.

Linda luieruitslag: wat hier echt goed helpt is gewoon maizena erop strooien. Hoop dat de andere dingen niets is maar bij zorgen gewoon naar de ha gaan. Prachtige foto van je kleintjes!!

Oh Taliaa wat ben ik blij voor jullie zeg!!

Zo hier weer lekker weekend, net zitten snoepen nu wat misselijk beetje jammer. Zo lekker slapen is al laat voor me maar moest even naar Taliaa haar nieuws kijken.

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    *lief van je*!!!! nu ga ik echt slapen... beloofd:)

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    TALIA SUPER ZEG !!! Ik zit er van te janken, ben zo blij voor jullie !

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Verder is het hier een dikke prutzooi .....kan geen rust meer vinden ....en heb gisterochtend flink bij de ha zitten janken ,......Het lijkt ook wel of mijn anti dep medicatie niet meer toereikend is .......

Het klinkt heel negatief maar heb er soms geen zin meer in ...ben zo moe en op .....
    Ben het zo zat dat jelmer me bijt en zo ...heb geen zin om tikken uit te delen en hem in de hoek te zetten ....
    Op de 1 of andere manier wil Jelmer alleen maar leuk en lief doen als het hem uitkomt ........
    Daarbij zat mijn schoonmoeder gisteren ook nog eens te zeiken ...dus daar wil ik vandaag niet heen gaan .....wil gewoon thuis blijven en het zelf doen ....al zou ik niet weten hoe.
    Jelmer was om 6 uur al wakker ....waarschijnlijk wakker geworden van mijn man .....
    kan er ook nog wel bij.

We gaan straks effe naar een mega speelgoed winkel ....hopelijk vind hij dat leuk.........

Sorry voor mijn klaagzang ,...moest het effe kwijt en kan het verder niet ecfht goed kwijt ....

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    #2236 poohbear226, 29 apr 2010
    Laatst bewerkt: 29 apr 2010
    @mvj, je mag best klagen ,want je hebt gewoon een shit zwangerschap en dan zou iedereen klagen! Goed van je dat je er over praat! Ik weet ook niet goed wat je aan dat bijten van Jelmer kunt doen. Misschien kan je het bureau bellen voor advies?
    Misschien is het deels frustratie bij hem omdat hij vast aanvoelt dat jij je niet goed voelt. En daarnaast gaan ze nu ook uitproberen!:(

Wat voor medicijnen slik je ook al weer?

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @linda, ik denk toch ook aan KMA bij Evy als ik dit zo hoor. Stinken haar luiers ook erg? Ja, tuurlijk het is poep, maar het bljkt meer te stinken en dunner te zijn! Moet je nog een keer naar de huisarts of kinderarts met ze? En anders zou ik het op het bureau overleggen als je er bent!
    Smeer je de billetjes ook in met Sudocreme en Bepanthen? Ik vinda dat super werken!

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @pooh straline gelukkig mag het wel .....
    Ik ben 1 keer naar de opvoedkundige gegaan van het bureau maar dat zinde me niet echt ......heb wel haar adviezen opegevolgd ....maar net wat jij zegt .....Jelmer heeft heel goed door hoe de vork in de steel zit .....en ik neem inmiddels ook wel aan dat hij dat zat is ....

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Ja, hij wil denk ik meer met je doen dan dat jij nu kunt doen! Misschien verveeld ie zich? Klinkt net aardig als ik het schrijf, maar ik zou het me wel kunnen voorstellen!

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    ahhhh MvJ toch... dikke knuff!! (vind het zo waardeloos klinken, maar weet echt verder niet wat te zeggen!) heb enorme respect voor je! En ik hoop de mensen in je omgeving ook, anders zijn ze gewoon stom, lekker puh! Je bent een tof wijf en een supermama! nog eventjes (dat kan ik makkelijk zeggen natuurlijk) meid, en dan is jullie 2e wondertje er! kun jij op gaan knappen en lekker van je huisje vol genieten! die tijd komt echt hoor!!!

Deel Deze Pagina