Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, ach komt vanzelf! Tis ook eng voor zo'n kleintje, ineens los lopen! Wel leuk he, weer een nieuwe fase!

Linda, sorry voor mijn late reactie! Seth verschijnselen bij zijn KMA waren; enorm onrustig zijn (heeeeel veel malen met zijn armpjes) en veel 'mopperen' , weinig tot niet slapen en anders alleen maar hazenslaapjes van een paar minuten, spugen/zuur opgeven, uren na de voeding nog en geen ontlasting/verstopping. Hij had verder geen last van uitslag/eczeem oid. Maar bij KMA zijn zooooveeeel verschillende verschijnselen. De kleine van mijn vriendin heeft het ook en zij kreeg eczeem en veel huilen. Ik hoop het niet dat Evy het heeft, is echt niet leuk! Hoe gaat het nu dan?

Ga nu lekker slapen, net Hairspray gekeken, leuke film, werd er helemaal vrolijk van. Hoop dat het morgen toch nog een beetje lekker weer is... kan toch niet ineens zoveel kouder worden?? Fijne dag morgen meiden!

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goedemorgen allemaal! Ik hoop dat iedereen een fijne dag heeft.
    Wij gaan straks naar de rommelmarkt en vanmiddag naar mijn oma van 88. Het is vandaag 5 jaar geleden dat mijn vader overleed. Dus ik ben niet echt in de feest stemming! Dus gaan we naar mijn oma, mn vaders moeder. Die heeft het er nog erg zwaar mee.

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    knuff voor pooh!

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    dank je wel! :)

5. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    pooh een knuffel voor deze moeilijke dag

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, heeeeel veel sterkte vandaag! Lekker extra veel met jens knuffelen!

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Dank jullie wel :)
    Wat een saai en troosteloos weer! Ik vind het sneu voor al die kindjes die staan te kleumen van de kou in de regen!
    Jens heeft net zijn brood op en gaat straks naar bed. Als hij wakker is gaan we naar mijn oma. Ik denk dat het geen rommelmarkt wordt vandaag...blegh!

8. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pooh: sterkte vandaag!

Kom zo nu en dan een beetje lezen, kan jullie niet helemaal missen maar heb ook de puf niet om uitgebreid " mee te doen".
    Voel me heel rot... Maar ga vanavond op stap met mijn vriendinnetje! We gaan " lekker stappen" in Amsterdam. Ben 24/7 bij Suze en vanavond is "mijn man" hier zodat ik weg kan. Even ontspannen, even er tussen uit. Blijf bij mijn vriendinnetje slapen,is voor het eerst dat ik niet thuis slaap sinds Suze er is... Volgende week is ze jarig, zie er wel een beetje tegen op! Daarna ga ik mezelf een schop onder mijn kont geven, en mijn leven weer op proberen te pakken. Nu ff in de ziektewet....

Liefs voor jullie allemaal!

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVS sterkte ik weet niet zo goed wat er aan de hand is?
    kan het ook nergens lezen hier!
    Maar zo te zien zit je er behoorlijk doorheen?
    Veel plezier vanavond! geniet ervan!

Pooh sterkte vandaag! Denk dat het altijd een gemis zal blijven hoelang het ook geleden is!

Taliaa hoe voel jij je?

Lot hoe is het met jouw kwaaltjes?

Makkie heerlijk dat Seth van zijn koemelkalergie af is!

Linda vervelend dat de kleine meid niet zo lekker in haar vel zit?
    Kan je niet is even langs de huisarts gaan?
    Zegt je gevoel dat er iets mis is?
    Of denk je dat ze nog beetje moet wennen aan alles?
    Dat niet zovaak poepen en dan ineens een hele rug vol herken ik wel! Jesse had dit ook heel erg bij de nutrilon standaard 1! Ik ben toen overgestapt naar Hypoallergeen aangezien Jesse ook vlekjes had overal! Deze voeding ging beter en zijn ontlasting liep ook beter!

Bah wat een vies weer he! Wij gaan niet over de rommelmarkt vandaag! Ik vind het zo treurig en fris weer! Kermis hoef ik toch nog niet speciaal heen met Jesse! Misschien anders woensdag eventjes?
    Hij heeft er toch nog niet veek besef van!
    Jesse slaapt nu even en gaan we zo even langs mijn ouders.
    Mijn vader wordt binnen nu en 4 weken geopeerd aan zijn voet in Gouda erg ver wegvoor ons, maar goed we hebben het er voor over! Hij zegt ook van mij part moet ik naar duitsland als die pijn maar weg gaat! Ben dus benieuwd!
    Morgen vrijgezellenfeest van mijn zus! Ben benieuwd wat ze ervan vind!
    We gaan eerst high teaen dan sieraden maken en dan erotisch eten!

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @debjes, het verhaal van mvs staat op de pco-hves! ;)
    Wat houdt erotisch eten in??? Wortels in de vorm van een penis...hahahahaha

11. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh oke dank je ga ik even eten!
    Ja zoiets gaan we dus krijgen ;)
    Ben heel benieuwd! We hebben geen stripper erbij genomen, houd me zus niet van! Maar het moet heel leuk zijn!

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

Debjes, hihihi erotisch eten, dat lijkt me grappig! Ben benieuwd wat dat precies inhoud. Het eten gaat wel gewoon alleen je mond in toch??......:D;) whahahaha. Dank je voor je lieve reactie op het filmpje van Seth! Ja, ongelooflijk mooi zoiets he? Lijkt nog maar zo kort geleden en nu is ie alweer zo groot. Heerlijk straks weer een klein ventje erbij!

Pooh, hoe was het bij je oma? Moeilijk dag voor jullie, hoewel het een feestdag is... beetje rare combi voor jullie! Dikke knuffel hoor!

MvS, meid heel veel sterkte met alles en please doe het rustig aan! Lijkt me zoooo erg wat je mee moet maken... helemaal omdat je ook een grote kinderwens weer hebt en toch al een eindje in de mmm zit! Lijkt me extra zwaar zo voor je en niet eerlijk! Denk aan jezelf en weet dat wij hier ook aan je denken!!

MvJ, hoe is het vandaag met je meid? Nog iets leuks gedaan?

Taliaa, hoe gaat het met je zwangerschapskwalen, lekker aan het genieten ervan! Je hebt helemaal gelijk dat je daar nu zelfs van geniet, je weet waarom het is, voor dat wondertje in je buik!!

Hoe is het met de rest van de meiden, leuke dag gehad?

Net lekker met opa en oma (en de andere opa en oma kwamen we tegen, net als mijn zus met haar fam.) wezen kijken hier op de manege. Muziek, speeltjes, rommelmarkt (nog een speelgoedmuziek gitaar voor Seth gekocht, gelukkig zit er een volumeknop op hihihi), eettentjes en vooral veel gezelligheid. Seth had er de tijd van zijn leven, voor op het springkussen (ook voor hele kleintjes). Hij was kapot op toen we thuis waren en ligt nu al in dromenland. Dat is voor hem heeeeel vroeg! Gelukkig zijn mijn vriend en ik weer bijna de oude, nog een beetje slap en rare maag, maar that's it!

Morgen gaan we met mijn ouders het wiegje kopen voor ons ventje! Deze krijgen we van mijn ouders. Heb dr zin in! En dan ook dit weekend verder met de babykamer, I love it!!

Fijne avond meiden!!! xxx Meike

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    De dag is hier goed gegaan. Ik ben een dik uur met Jens bij oma geweest. Papa lag in bed, die is nog snot verkouden. Ik ben sinds gisteren aan de sjees en licht misselijk. Lastig, maar ben er niet ziek van. Jens sliep vanmiddag 2 uur, wat voor hem lang is. Tand nummer 8 is NET door. Vandaar dat ie wat zeurderig is en tandjes poepluiers heeft. Hij eet zijn brood en prakkie wel erg goed. Maar koekjes en fruit lukte vandaag niet.

@makkie, klinkt gezellig!!!

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie lekker vroeg seth op bed! Slaapt hij dan wel helemaal door tot morgenochtend? Leuk een wiegje kopen! Maak je foto! I love babyspullen ;)

Wij zijn na Jesse zijn middagslaap van 2,5 uur even lekker gaan wandelen hier in de duinen met de hond! Heerlijk hoor als je voor deur aan de duinen ligt! Jesse heeft dan zo'n lol! Lekker uitwaaien en rennen en zingen!
    Net lekker gegeten, Jesse al in bad geweest! Heb net ook wat spulletjes uitgezocht waar Jesse niet meer mee speelt (babyspeelgoed echt rammelaars etc) Bewaar het gewoon voor onze 2 spruit ;)

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @all, ben blij dat die dag weer voorbij is. het was verder wel gezellig. Vanmiddag boodschappen doen en naar de Gamma. We hebben een goede schep nodig voor als we de planten uit de grond moeten halen.

@debjes, hoe was het erotisch eten??????

16. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Goeiemorgen dames

Wat jammer van gisteren he.
    Gisteren morgen over de rommelmarkt gelopen en na het slaapje van N zijn we naar het voetbalveld gelopen voor de spelletjes.
    Maar we waren er net en het begon me toch te regenen :x
    Dus helaas zijn we maar weg gegaan.
    We zijn toen gaan rond kijken voor een nw tuinset en BBQ
    Veel moois gezien maar nog niets gekocht, eerst moet het afdak staan en dan gaan we shoppen :D

Vandaag lekker rustig dagje, mijn man doet wat reparatie's aan mijn auto en vanmiddag moet die buurman helpen.
    Dus ik kan lekker met mijn kids leuke dingen doen.
    Dadelijk eerst nog schoenen van N ruilen (toch veels te groot gekocht)

Heel fijn weekend allemaal.
    Liefs Thamara

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Fijne dag Thamara! Ja, echt jammer van et wer gisteren. 's middag werd het hier mooi, maar toen zaten we bij oma binnen!
    Wat voor maat schoenen heet N nu? Jens heeft 21 aan

18. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh vandaag is pas het vrijgezellenfeest

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ooooh..verkeerd gelezen ;)

Herkent iemand dit? Jens eet altijd fruit en soepstengels alsof het chocolade is. Sinds van de week gaat ie koppig doen. Het uit zijn mond laten vallen, zijn mond dicht houden of het op de grond laten vallen. Ik dacht dat het kwam door dat hoektandje wat gisteren door is gekomen. Net hebben we heb gefopt door wat banaan door zijn sinaasappel te doen en dat ging schoon op. Maar nu zit papa met een bakje onder banaan en nu moet ie niets meer ..hihihi Ergens wel komisch, maar ja, wat doe je hiermee?!

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, herkenbaar hoor! De ene keer is het hiet ook hapslik alles op, de andere keer hap... tong eruit met het eten eruit duwen, alles op de grond... dus zal er wel bij horen!! Foto maken van papa onder de banaan hihihi!

Deel Deze Pagina