Makkie uit de naam super zeg, ben benieuwd! Mvs hoop dat je toch een beetje heb kunnen genieten van je avondje op stap! Dikke knuffel van hier en snap dat je even geen fut heb om te reageren, wanneer je je verhaal wil doen lezen we het vanzelf. Sterkte! Debjes veel plezier met het vrijgezellenfeest! Jammer van het weer gisteren he, wij hebben naar de optocht gekeken, Tygo vond dit zo interessant, toen thuis lekker gebbqd met 8 vrienden, helaas regende het maar mijn ouders hebben een garage dus zaten droog en daarna naar het plein waar Wolter Kroes kwam en de booming pianos en nog een plaatselijke band was erg gezellig en Tygo vond het dansen wel leuk zo schattig dus een gezellige maar vermoeiende dag gehad, savonds voelde ik mijn bekken wat van al het staan. We hebben een vouwwagen dus we gaan lekker burgelijk kamperen van de zomer. Verder gaat het wel beter met me, wel misselijk nog soms maar minder erg gelukkig en weer zin in dingen, nog 2 nachtjes en dan de echo eind van de middag!
@all: hier ook leuke koninginnendag gehad, de twin hadden hun prenatal-oranje-shirtje aan en Timo sliep vanochtend na de fles van 23.30 tot kwart voor zes . @debjes: ook die luiers herken jij dus ook, moest jesse dan ook zo persen? Ik snap er niks van, ze perst zich de halve dag een ongeluk, heel zielig ook en als het dan komt is het mega dun, dan zou je toch verstopping verwachten? De fles die dan volgt is dan ook enorm en gedurende de dag gaat ze steeds minder drinken tot dan (hopelijk binnen 24 uur) die luier weer komt. @Makkie: De uitslag was ineens weer weg dus ik denk nu toch dat het eerder wat warmte-uitslag was. Soms drinkt ze heel rustig de fles en soms is ze dus heel druk maar het lijkt net of dat met die darmen te maken heeft. Ze slaapt wel goed en is ook regelmatig wel vrolijk dus probeer maar niet te veel te zorgen maar wat kan een mens blij zijn met een poepbroek haha Ik kijk het nog even aan, vrijdag zowieso cb.
@linda, ja een poep broek kan goed opluchten!! hihi! Fijn dat ze het verder goed doen! @all, Jens heeft net anderhalf uur geslapen en wij hebben d tuin aangepakt. Er moesten veel buxus struiken want volgende week komen daar tegels te liggen .Wat een dikke wortels zeg! De tuin lijkt gelijk een stuk groter nu!
ps, voor de meiden die het verhaal van mvs niet weten, ik heb het gekopieerd en het staat op de pco hyves.!
oke, even grote voetjes dus! Jens dronk net EINDELIJK uit een tuitbeker! Met hulp, maar ook zelf! Het wordt tijd zeg! Nu maar hopen dat het niet een bevlieging is!
leuk nijntje1!!! Jens vindt het nog wel spannend en loopt het liefst aan 1 vinger mee. Maar met wat aanmoedigen doet ie ook heel wat stapjes los!
Hihi ...nou ik houd het nog effies voor me ....want de wissel is weer terug gedraaid ....kreeg er een apart gevoel bij ...zeg maar net niet
effies kort ...we zijn er weer maar ben echt kapot ...in de zin van moe @all even een update .........Het is hier vreselijk aan het rommelen Nou zei de gyn afgelopen dinsdag dat het hoort .... Maar gisteravond heb ik ruim 2 uur rug, been en buikweeen gehad ...was niet lekker .....Voel ook een onbeschrijvelijke druk ..... Vandaag ook weer weeen ....kan er niet echt een tijd of zo aan vast binnen ....maar vooral in de middag en avons is het raak ....dan om de 5 min of korter en dan is het weer 15 min stil ....... Weet eigenlijk niet goed hoe ik het moet zien ...maar als het vannacht blijft of morgen weer rommelt dan bel ik het zh ..... Weet ook niet wat ik er mee moet ...bij Jelmer ben ik ingeleid .......en toen begon het pas ...dan weet je het maar nu komt het uit zich zelf ....
oh mvj, spannend! helemaal als ze om e 5 minuten komen...maar dan opeens niet meer! Het zal echt geen weken meer duren denk ik! @all, wij hebben een tut dagje vandaag. Er moet nog een traphekje opgehangen worden, dus dat gaat vandaag gebeuren. Verder at stoffen, zuigen, bedden verschonen etc etc!
@pooh lekker he zo'n tut daagje ....ik ga zo iig eerst strijken en een vluchttasje klaarmaken ,......en dan kan er beuren wat beuren moet .....
goed idee meid!!! je weet maar nooit! Heb je iemand die je kan brengen als je man aan het werk is? Of kan hij zo thuis zijn?
pooh cor is thuis ....vandaag dan he .... Ik durf alleen niet te bellen omdat ik zo bang ben dat ze zeggen mw stel u niet zo aan ...maar goed de vorige keer kreeg ik op mijn `flikker` van de gyn omdat ik niet gebeld had .....niet echt duidelijk dus ...maar ik houd jullie op de hoogte .....
schijt aan wat ze vinden mvj! Ik zou gewoon bellen en vertellen wat je voelt. Dan is het aan hun om te beslissen of je moet komen. Je ziet ze daarna noot meer, dus daar zou ik niet wakker van liggen!
MvJ, spannend, wie weet begint het snel! Maar vergeet niet dat weken van te voren voorweeen bij en 2e heeeeel normaal is! Mijn zus had dat ook bij haar 2e kindje, vanaf week 34/35 regelmatig savonds voorweeen, die al vrij heftig waren. Hoor je wel vaker. Niet dat je het niet serieus moet nemen hoor, gezien jou geschiedenis en je hele zwangerschap zou ik bij elke scheet gewoon bellen (schijt aan wat ze er van denken, denk aan jezelf!!) want je weet maar nooit! Nijntje, super dat N nu ook begint te stappen, zoooo leuk! Straks is het er achteraan rennen. Vind het soms zo ongelooflijk hoe snel ze zijn met die kleine beentjes, maar Seth is er soms al een heel eind vandoor voordat je er erg in hebt! Hier lekker rustig, net Seth lekker gebadderd en hij ligt lekker op bed. Gekke vent, gaat ie savond een keer om 18.30 naar bed, slaapt ie tot 8.30! Gaat ie om 20.15 naar bed, wordt ie om 7.45 uur wakker hihihi. Dus het was vanmorgen vroeg voor mama...gaaaap. Maar wat geniet ik toch van ons manneke, echt meteen al als ik zijn kamer inloop en hij JAAAAAAAAAA zegt! Zoooo lief! En dan zijn knuffel aanwijzen en Aap zeggen, dan zijn speen een eind weggooien en Peeeeen zeggen en dan de vogel aan zijn plafond en de vliegtuigen aan de muur, even alles gedag zeggen, geweldig toch!! Wat is mama zijn toch heeeeeerlijk!!!! Genoeg gezwijmel weer voor vandaag! Het kamertje voor ons babyventje is leeg en we gaan snel behangtrekken en alles klaar maken. Verder ben ik echt helemaal blij om zijn naam! Mijn vriend heeft alsvast een voorzetje gemaakt voor het kaartje en toen ik zou de naam zag: ......... van der Zee, werd ik helemaal emo en dacht ik ja wauw!! hihihi. Dus het is echt helemaal goed deze naam!! ga nu even stofzuigen, hoeft dat verder vandaag niet meer. Fijne dag meiden!!
Het zijn niet zo zeer de weeen waar ik me druk om maak ....maar meer de pijn ...plus het bandengevoel onder mijn borsten word erger.
die druk zou ik me zorgen over maken. Ga jij effe snel het ziekenhuis bellen! Pas op hoor, ik ben aangekleed en kan zo bij je zijn om je naar het ziekenhuis te slepen!! hahahaha Niet rot bedoelt hoor! Maar nu zit ik elke minuut op zp te kijken hoe het met je is
@makkie, sorry ik vergeet op jou te reageren! Ben wel heel benieuwd naar jullie naam. Nog effe geduld pooh! Gaat Seth naar een andere kamer en de baby op zijn kamer? Of krijgt de baby een andere kamer?
MvJ, die druk lijkt me ook meer om je zorgen om te maken (heeft dat ook niet met zw.vergiftiging te maken??) BELLEN MEID, NU!!!!!! Laat je weten wat ze zeggen?? Pooh, ja nog even geduld! Nu maar hopen dat ik me niet per ongeuk verspreek... maar zeg gewoon nog tegen iedereen dat we nog niet uit de naam zijn.... nee, Seth houd zijn eigen kamer en zijn broertje de kamer er naast. Deze is wel wat kleiner, maar goed, de eerste paar jaar spelen ze toch niet op hun kamer of kunnen ze lekker op Seths kamer spelen (die is best wel groot).