ja dat probeer ik ook hoor, denk ook niet dat ik me verspreek... zou ik wel jammer vinden. Dat men het geslacht al weet vind ik super, maar dan niet ook nog eens de naam. Dat hoor je toch wel eens? We krijgen een meid en we noemen haar... en dan ben je pas 20 weken zwanger. Dat vind ik dus echt niet leuk, dus hier gaat echt een slotje op mijn mond hihihi. Nou, mijn kerels slapen nog steeds, lekker rustig ochtendje voor mama dus! Huisje is schoon, de was staat aan... mmmmm wat gaan we eens doen vandaag verder? Met dat vieze weer buiten niet veel soeps ben ik bang... MvJ, hoe is ie nou meid??!!??!!??!!
Mijn moeder kreeg een keer een mailtje van een nichtje van ons die zwanger was. Met de groeten van haar, haar man en de naam van het ongeboren kindje. Die stond ook al op de kerstkaart erbij. Echt vreemd vind ik dat.
Mvj vind die pijn onder je borsten wel eng wil je niet bang maken maar zou hier wel over bellen wat makkie zegt kan het niet met zw. schapsvergiftiging te maken hebben en ze zijn er voor als je je zorgen maakt jammer wat hun denken en vinden. Makkie heerlijk zo keutelen met je mannetje, heerlijk dat trotse mama gevoel. Oh en je maakt me zo nieuwsgierig naar de naam haha maar doe je mond maar op slot meid!! Taliaa hoe is het op je wolk? Allemaal een fijne dag vandaag jammer dat de zon niet schijnt. Ik heb lekker uitgeslapen vanmorgen, soms best fijn een man die niet uit kan slapen en altijd vroeg op is, Tygo sliep voor zijn doen aardig lang dus is lekker uitgeslapen, zit met oma met de duplo te spelen. Hij zegt echt alles na zo mooi. Gisteravond zijn we lekker uit eten geweest met mijn ouders, al hoefte ik weinig maar het was wel gezellig.
Lot, zijn jullie nu tijdelijk bij opa en oma ivm de verbouwing thuis? Hoe voel je je verder? Leuk he, dat kletsen, lach me soms ook rot als ik merk dat hij dingen probeerd na te zeggen. Ga nu een broodje eten met mijn mannen, ze zijn eeeeeeindelijk wakker hahahaha.
mvj@ Zeker bellen meid naar het ziekenhuis... Heb je hoofdpijn en ben je misselijk? Bij mijn zw. schapsvergiftiging had ik serieus veel pijn aan m'n maag dus das wel de streek onder je borsten hé. Beter een keer teveel op controle en is het niets dan te lang wachten hoor... Dus BELLEN!!!!!! Laat iets weten hé aan ons..
@mvj bellen nu. enneh liever een controle teveel dan te weinig. Want je speelt wel met levens. @all bleh wat een nacht. Ik werd gisteravond ineens supermisselijk en buikpijn en niet snel daarna overgeven. bleh en dat ging de hele nacht door. Waarschijnlijk een buikgriepje te pakken. Maar ja vallen we weer lekker vanaf zullen we maar denken. We zijn nu maar een beetje klusjes in het huis aan het doen, en ik hang een beetje op de bank, omdat ik me toch nog aardig ziek voel.
goedemorgen meiden, wat lees ik hier nu toch allemaal.. Mvj: heb je gebeld meid????? zal toch wel he?? laat ze je maar weer onderzoeken hoor! Het gaat wel om de kleine en om jou he!!!! @makkie, hihi, heerlijke zwijmelpraat! @Lot, hoe gaat het met de verbouwing?? en bijna de echo he?? fijn hoor!! @ll, ben lekker beroerd hoor. kits en kits misselijk.'s avonds vanaf een uurtje of 1800 wordt het minder en voel ik me een hele pief... Vanochtend constant een gevoel van "out-gaan" . Alhoewel vanochtend.... stond pas om 1200 op maar iig: steeds licht in mn hoofd als ik sta, moet dan echt gaan zitten met mn hoofd naar beneden. maar ja, dan duurt broodje smeren voor isa wel erg lang he Mannetje is heel lief voor me en doet ineens allerlei dingen uit zichzelf. Héérlijk! Ik ga er lekker vanuit dat ik me vanaf de 12 weken wel beter zal gaan voelen, was bij isab ook. Morgen de vlos bellen voor een afspraak. Liefss, Taliaa
@talia : ooh dat had ik ook bij het begin van deze zwp ..... Dat vond ik zo sneu ...jelmer liep met honger rond en ik kon niet van de bank komen voor een broodje .....en weet je wat ik toen gedaan heb ???????? krentebollen gehaald ...hihi hij kreeg gewoon iedere ochtend een krentebol tot ik uitgekotst was .......nadeel was alleen dat jelmer ook met een emmer op zijn hoofd ging rondlopen en braak geluiden maken ... Maarre hoe voelt kitsmisselijk ? @Even over de pijn onder mijn borsten .....afgelopen dinsdag had ik het ook maar niet zo erg als nu ......toen hebben ze bloed geprikt ...en kwam er niks uit ...nu is het wel erger maar zou het nu dan wel fout zijn ? Weet even niet waar ik goed aan doe ...heb er zelfs al ruzie met manlief over .....die vraagt iedere minuut hoe voel je je ? en WAT voel je ? En dan zegt hij ja ik zou niet bellen als het weeen zijn zijn het voorween ..ja en die druk dat is de baby Tja het lijkt wel of hij een LOI cursus gyneacologie heeft gevolgd ...word er niet goed ....ik wacht het nog effies af....
goede middag allemaal, mvj je kunt echt beter 1 keer tevaak bellen hoor. en hun beslissen wel of het aanleiding genoeg is om je te zien. vanaf welke leeftijd gingen jullie kindjes over op brood als ontbijt. mijn meid vind de fles als ontbijt nog zo lekker. en de fles als ze naar bed gaat moest er eigenlijk ook af maar nu slaapt ze wel door en anders niet.
Nijntje volgens mij zijn er hier ook oudere kindjes die nog steeds een papfles krijgen s´ochtends. Lijkt me niks mis mee ...als je meisje het lekker vind ...? Er zijn ook mensne die hun hele leven iedere ochtend een bordje brinta weg lepelen .... Meiden even een concrete vraag Vinden jullie dat ik zeur ????????? Er zijn dus een paar mensen die vinden dat ik meer moet stil staan bij het leuke van de zwp ...dat ik alleen neg berichten geef ove rmijn zwp ...dat het mogelijk ook wat tussen mijn oren zit en dat ik iedere keer bang ben en dat de gyn dan zegt dat er niks is ...:x Dit is echt mijn weekje wel ! Tuurlijk geniet ik van mijn zwp ......maar het is meer een zorgen zwp ....dan bij Jelmer ...
MvJ, absoluut niet meid! Ik vind je niet zeuren, hallo het is ook allemaal zo'n pech toch! Wie zeggen dat dan? Laat ze even een paar dagen in jou schoenen staan zeg... niets van aantrekken, je bent gewoon extra allert op alles en dat lijkt me heeeel logisch! En meer moeten genieten... alsof je dat zelf niet zou willen. Nee hoor meid, ik vind dat je het juist heeeel goed doet allemaal! Nijntje, hier ook een mannetje dat graag een fles drinkt smorgens hoor! En Seth is net wat ouder dan N. Dusseh, ik blijf het nog lekker doen, geniet er zelf ook nog zo van! De avond fles neemt ie de ene keer wel, de andere keer niet. Dus wat hij wil! Lekker doen wat jullie goed voelt hoor! Taliaa, oooo wat weet ik nog hoe dat voelde in het begin! Geen puf/energie of wat dan ook. En misselijk zijn vergt erg veel energie. Voelde me soms echt schuldig tegenover Seth, maar ik deed wat ik kon en met alle liefde voor hem, meer kon ik niet. Tis niet anders toch!? Sas, beterschap meid, hier hetzelfde gehad en voel me vandaag eindelijk weer bijna de oude. Ga zo even naar de ikea alleen. Seth gaat lekker slapen en vriendlief wil ajax volgen. Nou ja, alleen is wel zo makkelijk als je even rustig wil rondneuzen!
@mvj, wie zegt dat want die mep ik zo in elkaar!!! Echt hoor!!! Ik vind niet dat je zeurt en ik zou zelf al lang gebeld hebben! @taliaa, fijn dat je z misselijk bent
MVJ alsjeblieft zeg! laat die mensen die dat zeggen is lekker in jouw schoenen staan! Die hebben zeker zelf een stralende zwangerschap en zitten de hele dag te zweven op die overdreven roze wolk! Sorry hoor! maar ik kan daar zo slecht tegen als mensen commentaar hebben! Heb je al gezien wat jij heb moeten door staan die nog geen 9 maanden lang! pff zou er dood moe van worden en denken ''nu ben ik er klaar mee! laat die baby maar komen'' En niet twijfelen om te bellen he! gewoon 100x bellen als je het niet vertrouwd het gaat om jouw en je kindje! Makkie leuk hoor dat je zo eruit bent over de naam! Ik begin nu ook al beetje jongens naam leuk te vinden Heb er 2 dus moet nog wel uit komen welke van de 2 het dan ooit zou worden Pooh lekker luier dagje dus vandaag! Hier ook hoor! Vrijgezellen feest was in 1 woord geweldig! Wat hebben we gelachen! En dat erotisch eten wat is dat komisch zeg! Zo veel gelachen! Hele avond wordt je vermaakt daar! Was echt top! Ik was 01:00 uur thuis toen vanmorgen uitgeslapen toto 11:00 uur. Jesse was blij mij weer te zien vanmorgen! Hij ligt nu alweer 1,5uur op bed! Ik moet alleen straks strijken! Ben beetje de moed aan het verzamelen 2 weken lang moet ik hele dagen werken, dat zal wel even slikken zijn! Gelukkig is Jesse morgen lekker nog een hele dag bij papa Mijn bloeding is gestopt! Moet nu alleen nog 5 pillen slikken en wordt ik over9 dagen weer ongi! bah ik zit hierdoor niet lekker in mijn vel maar goed! We gaan maar door
@mvj, neeeeeee je zeurt niet!!!!! ik heb het al eerder gezegd, maar ik heb echt respect voor je! Je hebt echt een loodzware zwangerschap, die ook nog eens uit de lucht kwam vallen.. Nee meis, je zeurt niet, je bent een topwijf! Nog ff!!! (en zoals ik al gezegd heb, jij gaat binnen een week bevallen!) Kitsmisselijk is heerlijk brabants, hier kitsen we Alhoewel ik niet kits, maar wel met mn emmertje rondloop Isa heeft idd ook een emmertje om mee rond te lopen Ennuh: bel nu even en vergeet die amateur gynaecoloog eventjes! @nijntje, isabelle eet vanaf 6 maanden pap 's ochtends, maar wel met een lepeltje. En dat doet ze nu nog. Ze eet goed brood, maar ze drinkt zo slecht en zo krijgt ze toch 200ml melk binnen @pooh, tja, ben nu eventjes wat minder blij met mn kwaaltjes hihi...
@taliaa, ik geef Jens 's ochtends pap met de lepel en maak dit nog van zijn opvolgmelk. Ik had nog pakken staan dus die maak ik zo maar op! 's middags eet hij 2 boterhammen of 1 krentenbol (krijgt ie 2x per week). Hij drinkt veel, 3 flessen sap en 150 melk uit de fles. En als ik 150 yoghurt mee mag tellen....
Nijntje sorry was je vergeten! Jesse krijgt rond 06:00 uur nog een tuitbeker met pap hij slaapt daarna nog door! En rond half 9 een boterham! Taliaa waarom eet I geen brood?
isabelle eet vanaf 6 maanden pap 's ochtends, maar wel met een lepeltje. En dat doet ze nu nog. Ze eet goed brood, maar ze drinkt zo slecht en zo krijgt ze toch 200ml melk binnen ze eet dus wel brood, maar niet als ontbijt, Tussen de middag eet ze 2 boterhammen.