Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wij zijn de hele week vrij.

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ons centrumis op 5 mei wel gesloten! Maar helaasis woensdag mijn eigen vrije dag! Dus heb er niks aan :p

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Het is toruwens nog wel even onder voorbehoud dat manlief gaat werken op 5 mei , want feitelijk heeft hij geen zin ...en hij baalt dat de meeste mensen vrij zijn ;)

4. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Mvj doe het kalm aan, nog even en dan kun je eindelijk je kleintje in je armen sluiten.
    Ben wel blij dat het allemaal goed was in het ziekenhuis.

@ Taliaa hoe gaat het nou met je zwangere :D
    Heb je nog veel last van bloedingen ??
    Of is het nou eindelijk een x opgehouden ??
    Wanneer mag je bij de VK komen ??

@ Debjes de aankomende 2 weken werken pfff
    Heel veel sterkte.

@ All
    Gisteren naar de circus geweest, de kids vonden het heel erg leuk.
    Nou aan het oppassen op de 3 kids van mijn vriendin.
    Vanmiddag boodschappen doen en een kado scoren voor mijn man, die is van de week jarig.

Hele fijne dag allemaal.
    Liefs Thamara

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.077
    2.220
    113
    Brabant
    ha, ik kan niks van mvj lezen op hyves??? alleen een stukje waarom ze t daar schrijft??

dikke knuff voor jou, mvj!!!

@ll, hier gaat het wel. Weer een dipje na t weekend. Ik ga wel proberen naar buiten te gaan vandaag, hopelijk blijft het droog!

Liefss, Taliaa

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Meiden wa een rotweer hier! Het regent bij ns al meer dan 36 uur ;) het houd niet op!

Heb 12 kids op me werk! En wat moet je in godsnaam gaan doen??????????

We krijgen straks wel een workshop muziek (komt iemand geven)
    dus ben benieuwd! ik moet tot 18:30 uur:(:(:( Hopelijk eerder dicht maar zal er wel niet in zitten! heb 1 laat kind!

Nou dit was mijn klaagzang! Ga even thee drinken ;)

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

MvJ, ppppffff meid wat schrikken weer! Gelukkig is alles 'goed' met je!!

Taliaa, fijn dat je uit je dipje bent...hoe kwam het zo?

Hier ook vrij met 5 mei! (maar was ook sowieso al mijn vrije dag...) Vriendlief is niet vrij, moet met 4 en 5 mei extra werken/regiseren van uitzendingen. Dat is het nadeel van als je bij de (regionale) tv werkt, dan ben je met zulke dingen altijd de l*l. Maar mijn vriend vind het ook wel erg leuk om te doen.

Ga weer aan't werk! Straks weer mijn ventje van het KDV halen, kan niet wachten, hij was erg verdrietig toen ik hem wegbracht :(

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes wel leuk dat je een workshop heb. Late kids zitten er vaak tussen he. Werkse

5 mei wij zitten dicht dus ik heb eindelijk geluk met een werkdag die doorbetaald word want pasen pinksteren en hemelvaart loop ik mis omdat ik die dagen nooit werk. Dus alleen morgen werken heerlijk.

Makkie vervelend als je ventje zo verdrietig is als je hem wegbrengt he heeft Tygo altijd maar is al snel weer stil gelukkig.
    werkse nog even.

Pooh lekker zeg de hele week vrij!

Ik heb hier een beetje een schootzitterig mannetje, is verkouden en wat hangerig als het daar maar bij blijft en vanmiddag komt zijn neefje spelen dus dan heeft hij wat afleiding misschien.

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @all, wat een koud prut weer...brrrrrrr
    Ben net met Jens op de koffie geweest op mn werk. Collega en vriendin is jarig, dus dat vind ik dan wel gezellig! Ook al ben ik vrij!
    Jens ligt nu net in bed, hopelijk voor een lange ruk. Die was doodmoe.

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot ja helaas zijn er altijd wel standaard laten kinderen!
    En als de late kids is vroeg worden opgehaald dan zijn normaal de vroege kids ineens laat;););)
    Ach nou ja we zien het wel!
    Om 14:00 uur hebben we de workshop! We hebben net gegeten met de kids.
    Blijft ook maar regen bah!

Mijn vriend is vrij 5 mei! We gaan even emt Jesse naarde kermis, is hij nog nooit geweest!

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.077
    2.220
    113
    Brabant
    het is idd snertweer dames:( ik moet morgen ook de hele dag werken, hopen dat het dan wat droger is!!

JOEHOE, ik heb mn eerste afspraak bij de vlos staan:) Onze praktijk heeft 2 verloskundigen en de minst leuke is er een jaar tussenuit, dus ik heb dan de vervanger. Vind ik helemaaaaal niet erg:)
    Mag ook al bellen voor mn echo!
    En mvm komt vanmiddag langs! een echte zwangere dag dus!
    Voel me wel redelijk nu, dus ik ga ff ATWT kijken op de bank, isa ligt te pitten, heerlijk:)

Liefss, taliaa

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

jaaaaaaa meiden!! Reden voor een feestje bij ons thuis!

Seth is officieel KOEMELKALLERGIE VRIJJJJJJJJ verklaard!! Ben helemaal blij voor onze jongen, heerlijk toch!! Twas al te verwachten, maar om het zwart op wit te horen van de arts, doet me toch wel de tranen in mijn ogen schieten! Lekker aan het softijs, danoontjes, gewone melk en allerlei lekkere dingen voor hem! JOEHOE!!!!

13. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @makkie gefeliciteerd met Jens.
    @MVJ ik kan je stukje niet vinden op onze PCO site en ik ben zo benieuwd hoe het nu gisteren was met je. Ik hoop echt dat je zoals Taliaa zegt van de week een droombevalling zult hebben. Dat heb je echt verdiend. Ik hoop echt dat je een een keertje hoest en dan je kindje in je handen hebt. Zo snel dat het er is voordat je het door hebt. Ik duim in iedergeval voor je. Enneh laat de zeikers maar lekker zeiken. Je komt er nu achter wie je echte vrienden zijn en wie niet.
    @all bleh ik ben nog een beetje ziek. Gisteravond zat ik met 40 graden op de bank, toen heeft mn man me naar bed gestuurd. (nee hoor ik ben niet eigenwijs. grijns grijns) En vanochtend dacht ik wel dat ik kon gaan werken. Nou ik zat op mn werk en het ging dus helemaal niet. Mn collega heeft me toen maar naar huis gestuurd. Enneh ik heb net 4 uur liggen pitten. En voel me nu al weer een stuk beter. Dus morgen ga ik echt wel werken. Alleen moet ik denk ik de middag vrij nemen omdat ik onverwachts met mn schoonvader naar het ziekenhuis moet, want het gaat niet goed met zn voet. Mn man is steeds meegeweest, maar die moet over 2 weken voor 3 weken naar het buitenland, dus het is verstandiger dat ik dan dit traject bij deze nieuwe arts van hem overneem. Ik ben benieuwd wat ze allemaal van plan zijn.

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @sas, hoezo eigenwijs...:"een beetje ziek" (40 graden koorts) en dan toch gaan werken..oh oh oh!
    Beterschap meid!! Wat heeft hij met zij voet?

@all ,we zijn verzopen in de Intratuin. het was wel leuk en we zijn goed geslaagd. Van de week nog wat klein spul halen. Jenszat te genieten in de winkelwagen en vooral de vissen en konijnen waren een hit!

Niet lachen, lopen we door de koopjeshoek (moet ik altijd even doorheen). Laat ik voor de lol een knalroze varkentje zien aan Jens wat een hondenspeeltje is. Nou die liet hij dus niet meer los en weigerde hem terug te geven. Nu heeft mn zoon dus een roze hondenspeeltje...hahahah

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.077
    2.220
    113
    Brabant
    hahaha die jens;) prima toch?? isab heeft ook jongensspeelgoed hoor! (hmm alleen nog geen hondenspeelgoed;))

@Seth: hEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK jongen!! nu lekker snoepen!!! Hoef jij niet meer van de lekkere dingen af te blijven!
    @makkie : snif, dat snap ik best! heerlijk joh!!!

@sas, eigenwijze!!! goed uitzieken hoor! succes met je schoonvader!

@ll, lekker vaag dan, die hyves, ik kan t verhaal van mvj ook niet lezen...
    mvm mevrouw komt zo, ben benieuwd;)

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Dames wij hebben een lief mooi klein wondertje gezien op de echo!! Alles zag er tot nu toe goed uit!! ben weer helemaal gelukkig, de kleine lag eerst heel rustig en strekte zich daarna even uit was weer een prachtig gezicht!! :) :) :) :)

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.077
    2.220
    113
    Brabant
    @lot, wat super zeg!!!!!!!!!!!! Hoever ben je nu?? Heerlijk he, die echo!!!!!

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    super lot!!! En leuke foto op je hyves!!!

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    bne ik weer effies

Was gisteren niet zo´n leuke dag getver de getver ...maar goed aan alles komt een eind ....
    Was gistermiddag in het zh geweest ....mijn hele buik zit vol met beeb ....die drukt van onder en beoven en ligt vast ....
    Gyn vond het niet zo raar dat het zeer deed ...
    Maar omdat ik overgaf en weer weg geraakt ben waren we allemaal wel helemaal blji dat het geen zwp vergiftiging is.
    Het vreselijk band gevoel onder mijn borsten is van de beeb ....maar goed als het kindje al aardig aan de maat is zit het misschien zich zelf ook wel in de weg.
    As donderdag hebben we weer een groeiecho ...
    Alle controles waren goed ...dus voor die zaken hoefde ik niet te blijven
    Van de gyn mocht ik blijven maar mocht ook naar huis ...de keuze was aan mij ....
    Heb er voor gekozen om toch nog naa rhuis te gaan mede ook omdat Ik dan waarschijnlijk tot de bevalling moet blijven.
    De gyn gaf ook aan dat zo lang de beeb er niet is het alleen maar erger zal worden de pijn.
    had vandaag wel iets meer last .....maar ik doe echt heel rustig aan ..en hoop dat ik vannacht lekker kan slapen ....

dat was het gisteren zo´n beetje ...ben vast wel iets vergeten maar ben ontzettend dement ...hihi

@lot : super he zo'n wondertje weer !

@talia : ooh jij gaat in eens ook snel .........nog maar 7 maanden !

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa ben nu 11w5d!

Deel Deze Pagina