Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Hey ladies.

Hier ook een flinke pak sneeuw ongeveer 10 cm
    Dus straks even een rondje maken met M op de slee.
    Met N gaat het nog niet lekker, koorts gelukkig nog steeds weg.
    Maar ze is heel snel weer moe na 1 a 1,5 uur begint ze alweer te jengelen en dan wil ze slapen.

Gisteren belde ze voor een stageplek (dicht bij mij in de buurt)
    Waarschijnlijk aankomende week een gesprek en dan beginnen.
    Wo van 09.00 / 11.30
    DO en VRIJ van 09.00 / 11.30 en 13.15 / 15.45
    Heb er zin in ben heel benieuwd hoe ik het ga vinden (met kinderen werken van 2 t/m 4 jaar)
    Nog wel even kijken wie wanneer wil oppassen want heb 3 mensen die graag op N willen passen :D

Heel fijne weekend allemaal.
    Liefs Thamara

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    fijn dat Nomi iets beter is Thamara!!! En hopelijk krijg je die stage plek!!!

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Dames is Mvj op de hoogte dat het niet door gaat??

Thamara leuk zeg een stageplek, wel fijn zoveel keus uit oppas.

Jammer dat het niet doorgaat dames vandaag, Makkie bedankt voor je sms!

Jeetje zoveel mensen aan het kwakkelen, beterschap!

Pooh vraagje over de waterwratten van Tygo, het word steeds meer maar weet jij of waterwratten eerst op een soort eczeem lijken ben nog niet overtuigd dat het waterwratten zijn, zal straks eens een foto proberen te maken.

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nee, ik heb trouwens nog voor je na gevraagd wat je er op moet smeren...zinkzalf. Dus als je iets van sudocreme in huis hebt of billenzalf met zink er in. Als ze open gaan/bloeden doe je er betadine zalf op. Ik ben benieuwd naar de foto!

MVJ zou niet mee gaan, voelde zich niet fit genoeg!

5. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Thamara vervelend dat N nog nie zo lekker is! jeetje 10 cm sneeuw:$ nee zoveel ligt hier niet! Tis een dun laagje, en denk met de zon zo weer weg!

Heb ik wat gemist met je stageplek? ga je een opleiding volgen???

Pooh veel zwem plezier!

Jesse is net in bad geweest en ligt in bed, kan ik zo even mijn zelf beetje opfrissen en klaar maken om naar buiten te gaan straks! Mijn vriend is nog aan het werk doe is rond 2 uur thuis.

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    meiden krijg net smsje van mvj:
    "Hey meis, heb geen tijd meer gehad om online te komen. J is sinds donderdag ziek. Ik ben gisteren gekraakt, tenminste mn bekken dan en kan nu echt bijna niets meer. Wij komen in ieder geval niet naar de meeting. Als jullie wel gaan, veel plezier. Doe je iedereen de groetjes van ons? "

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, veel plezier met zwemmen!

Thamara, gelukkig N geen koorts meer! Succes met je stage, wat leuk voor je!

Debjes, nu snel beter worden hoor! Mss is even eruit wel lekker voor je.

MvS, beterschap met je hondje, zielig hoor!

Lot, mmm geen idee dan bij Tygo... mss even even foto laten zien ja aan Pooh, onze expert hihihi.

Hier ook veel sneeuw weer! Echt wel 10 a 15 cm! Wist niet wat ik zag vanmorgen. Ben er ook een beetje klaar mee hoor!

Hier nog een kindje dat soms spuugt en dunne ontlasting heeft. Maar hij speelt verder fijn, beetje sneller moe, maar geen koorst. Ik voel me ook nog niet helemaal lekker. Vandaar rustig aan doen.

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    ohoh, wat een zieke kindjes allemaal...:(
    Beterschap allemaal hoor!!!!

@pooh, doe je mvj de groetjes van ons allemaal en beterschap? nog lekker wezen zwemmen? jullie hebben de smaak te pakken he?:)

@lot, hmmm, ben erg benieuwd hoe t eruit ziet, t klinkt eigenlijk niet als waterwratjes..

@thamaraa: oh meid, ik hoop dat je de stageplek krijgt!! Moet je dan ook meteen met een opleiding starten??
    gelukkig gaat N zoetjes aan de goede kant op!!!

@ll, hier gaat t weer. ben een klein beetje uit mn dip, maar zal er weer terug in zitten als ik bij de gyn ben geweest. morgenochtend laatste test (you never know, haha) en dan ma de gyn bellen:(

Liefss, Taliaa

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    2taliaa, het zwemmen was wer een grooooot succes!! Hij vond het zo leuk.en maar roepen naar de kindjes, heee. heeee :)

10. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa fijn dat je weer een beetje uit je dip bent, toch weer een stap he de gyn bellen.

Makkie beterschap bij jullie!

Nou dames zal er een foto bijvoegen, in het echt is het nog iets roder en ik vind het echt niet op waterwratten lijken maar weet ook echt niet wat het is, het spreid zich steeds verder uit zit ook al op zijn andere been, dacht eerst waterpokken maar er zit geen blaasje op. Foto plaatsen lukt hier niet zet m op onze pco hyves, willen jullie even kijken? Willen jullie hier reageren op de foto.
    Ik ben ineens erg verkouden en mijn man ook vast van Tygo.
    Verder vraag ik me soms af vanaf wanneer ik iets zou kunnen voelen want denk soms ergens last van te hebben maar denk dan dat het vast griep is want het is vast te vroeg. We hopen hier nog verder!

11. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ik vind het op eczeem lijken mar ook op de 6de kinderziekte, heb het ook even aan mijn vriendin laten zien die hier toevallig is en zij zegt ook 6de kinderziekte of de 5de.

Ik weet dat de 6de uit 3 verschillende fases bestaat! eerst benen, dan rug en buik en dan nog 1 gezicht dacht ik! Heb het toevallig maandag nog bij de huisarts gehoord toen hij aan de telefoon zat met een patient die haar kind had de 6de ziekte, daarom heb ik het zo goed onthouden van die 3 faes want dat wist ik ook niet ;).

Anders toch even langs de huisarts als je het niet vertrouwd

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes bedankt, dacht dat 6de ziekte wat meer verspreid was over het lichaam en niet zo op 1 plek op het lichaamsdeel, dacht ook aan eczeem maar vind het zo'n rare plek. weet het ook niet moet zelf maandag naar de ha dus neem Tygo maar mee kan ze nog een keer kijken.

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Heeft hij er geen last van lot?
    Zal het anders even insmeren met beetje olie ofzo dat de huis zacht blijft, ziet er zo schaal uit!

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Ik heb niet het idee dat hij er last van heeft, het zit er al wel een week of 1,5 maar ineens sinds gister word het meer. Zag vanmiddag dat er een klein beetje op beide oortjes zit maar dan de pukkeltjes.....

Debjes hoe voel jij, de buitenlucht je goed gedaan?

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    mmraar he al 1,5 week vind ik wel lang hoor! En nu ook de pukkels op de oren :S zou ook eczeem kunnen zijn! laat het maandag maar voor de zekerheid nakijken!

Ja buitenlucht was wel even lekker! Heb alleen no zo'n vreselijk benauwde hoest en zo moe! Maandag toch maar even terug naar de HA. Maar was vanmiddag wel blij dat ik even buiten was!

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    dat zijn geen water wratjes hoor!!! Lijkt me meer eczeem!

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    volgens mij zijn het ook geen waterwratjes!!! eerder uitslag/eczeem ofzo.. Ik zou er nog een keer naar laten kijken!

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Wat rustig hier is er niemand?
    De zieke al wat opgeknapt!?

Hier ligt weer aardig wat sneeuw!

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Jens zijn vingertje zat tussen een keukenkastje vanochtend. Velletje er af! Papa is nu alle beveiligingen er op aan het schroeven!

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Pooh ah wat zielig zeg voor Jens, kan soms hard gaan he.

Linda hoe voel jij je?

Cira druk met verhuizen, hoop dat alles mee is naar het nieuwe huis.

Keek net op Tygo zijn beentjes en het is nog erger dus morgen gaat de ha mooi nog even kijken. tygo heeft zijn sleeritje met papa alweer gehad, hij zit zo mooi rond te kijken op de slee.
    Dames ik kan toch niet ongi worden, word hier helemaal onzeker van, 18 jan. was mijn ei 15 mm dus zou ongeveer vrijdag ongi moeten worden dan is dit toch veel te vroeg of zou ik ineens een kortere lf hebben. Tuurlijk hoop ik een innestelingsbloeding maar het lijkt rozer te worden. Hoe zit je bm-mond ook alweer als je ongi moet worden?

Deel Deze Pagina