Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.081
    2.220
    113
    Brabant
    of lekker eventjes wat leuks doen met je vriend? heerlijk uit eten, filmpje?
    Ja, dat ik zei:"slappe hap" over die vent van mvs, is nog zacht uitgedrukt hoor. wat ik werkelijk dacht kan ik niet hardop typen! Jeetje zeg... vind het ook zoooooo sip voor haar...
    Maar ben ervan overtuigd dat het een sterke vrouw is, die komt er wel! hoop alleen dat alle praktische dingen normaal geregeld kunnen worden, al doet dat niks af aan de pijn, toch helpt het iets he... Jeetje, moet er toch niet aan denken.

@cira, joehoe zeg!!!! Wat fijn! Wanneer is je NOD?? Moet je man trouwens "live" produceren, of kan dat ook thuis?? Moest daaraan denken, mannetje zou dat dus no way in het zkh kunnen he..
    We duimen hard door voor je!

@Mvj, moet steeds aan je denken! Dat opknappen staan. Heb je al striae? Mijn vriendin had dat namelijk ook en heeft op een avond enorme buikpijn erbij gekregen en de ochtend erna zat ze onder de strepen. Wil je niet bang maken;)
    maar ik blij erbij dat je snel gaat bevallen! Ik hoop in een poep en een scheet en dat je de allerbeste kraamtijd ever gaat krijgen!
    Ga je trouwens bv geven?

@ll, ben zo sick... oh so sick... and so sick all the time. Hoef niet te "kitsen";) maar zou het af en toe wel willen. Hoop dat het met 12 weken weer over is! bloedverlies is er nog steeds en zou echt willen dat het eens ophield. Is echt een ramp, elke keer ben ik bang dat het door gaat zetten:( zou het liefst een echoapparaat kopen!

Liefss, taliaa

2. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Taliaa wat een super echo!!! Ben echt zo super blij voor je!! EN NU GENIETEN;)!!
    Produceren mag mijn man gelukkig thuis aangezien we dichtbij het ziekenhuis wonen.

Lot ook voor jullie een mooie echo!! Super lekker genieten!

MVS vind het zo'n klote streek zeg. Ik met constant aan je denken. Zelfs mijn man vind het een klote streek. Weet verder even niet wat te zeggen, maar wil je een hele dikke knuffel geven! En je bent een sterke vrouw dus je komt er wel! En als we je inderdaad kunnen opfleuren door een bezoek moet je maar een gil geven!

Makkie Wat heerlijk Seth koemelkvrij:). En schiet de baby kamer al op?

MVJ jeetje het blijft klote zo he voor je. Je bent absoluut geen klager hoor! Petje af voor je dat je het zo goed volhoud! Dikke knuffel!

Mariska ben benieuwd naar je echo maar dat komt vast en zeker helemaal goed! Ben ook zo blij voor jullie!

Nijntje hier een dreumes nog lekker aan een ochtend en avond fles.

Meiden ik weet er is veel meer geschreven maar kon het allemaal niet meer onthouden. Ben nog zo overdonderd over het verhaal van MVS en zo blij met het goede nieuws van Taliaa.

Mijn NOd zal denk ik ergens rond 13 mei zijn. Dus maar rustig afwachten hier.

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    spannend cira!!!! Viel de IUI me of tegen??? Dat wordt duimen dus!!! :)Hoe is het met Jaimy nu hij op dat glutenvrije dieet is. Merk je nog steeds verschil?

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Morgen!

MvS, wat iedereen al zegt... ik sluit me er bij aan! Tis zooooo kl*te voor jou en je meisje en na de hele stap in de mmm alsnog dit. Vind ik ook niet kunnen! Hij weet immerst hoe sterk je kinderwens is en dan dit doen!! Kan niet hoor! En daarnaast hebben jullie een dochter, voor haar is dit ook echt zo erg! Dacht het al eerder, maar durfde het eerst hier niet zo neer te zetten..... ik kom je ook graag opfleuren hoor, laat maar weten wat we kunnen doen voor je!

Cira, oooo wat spannend, op de wachtbank nu dus! 13 mei is al snelllllll! Ik duim voor je! Hoe bevalt verder het nieuwe huis?

Taliaa, soms zou je dan wel willen kitsen he? Dat het even oplucht.... maar dat is waarschijnlijk niet zo, of maar heeeeel even. Tis even bikkelen zo, vooral met een kleintje die dr aandacht nodig heeft. Maar echt, komt goed! Ik zat daar laatst ook midden in en kijk nu, alweer 27 weken en voel me super!! Gaat bij jou ook weer komen! Balen van je bloedverlies.... de gyn zegt wel dat het niet van het vruchtje is, maar toch maak je je zorgen!!

Debjes, succes zeg met zoveel werken, is echt even afzien vooral als je Jesse dan zo weinig ziet.

Schrok gister ook bij de herdenking! Nu blijkt dat het een 'grapje' was van iemand, om onrust te stoken?! Hoe achterlijk ben je??!! Sna sommige mensen echt niet.....

Nou, vandaag lekker vrij, laat de zon maar komen. Over 2,5 week komt mijn zwager de babykamer de muren doen, dus er zit schot in hahaha. Van het weekend nu ECHT het wiegje kopen en morgen weer lekker naar de verloskundige!

Eens kijken wat ik vandaag met Seth ga eten.... roomsoesjes? Softijs of een milkshake? hihihi, vind het zoooo fijn voor hem!

Fijne dag meiden! xxx

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.081
    2.220
    113
    Brabant
    goedemorgen meiden!
    @cira, thnx:) was ook overdonderd door die mooie echo! hopelijk jij over een tijdje ook!
    @Makkie, ik zou niet kiezen, maar Seth gewoon ALLES geven, hihi;) En ja, ik weet nu waarvoor ik het doe he;) maar ben wel rete onzeker over de zwangerschap. Ik zou zooooo blij zijn als we het hartje kunnen horen. maar daar moet ik nog even op wachten he?

@ll, wat gaan jullie doen vandaag? mvj? ga je bevallen? mooie dag ervoor!;) En de rest? mannetje is vrij maar heeft zoveel ernaast dat hij toch moet werken thuis:(:( baal ik weer van he...
    maar goed, wat zal ik eens gaan doen vandaag?? Iemand een leuke tip? (behalve vanmiddag atwt kijken als muppet slaapt en zelf ook even een dutje doen?)

oja, ik ben ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRR. dacht zeg het maar even;) misschien begin ik het zelf te geloven dan;) zal vandaag eens buikfoto's laten maken;) hihi
    Oja, hebben/hadden jullie ook zo'n drukkend gevoel in je baarmoeder/ op je schaambotje? kan het niet goed omschrijven. daarnaast trekt het ook, daarzo. Dus wellicht is het toch lekker aan het groeien??

Liefss, taliaa
    gaat op mp zoeken naar een echoapparaat;)

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    ;)taliaa overduidelijk zwanger met al die sympthonen! Ik herken het heel erg!

Makkie ik schrok ook hoor gisteravond! Gestoorde mensen heb je!
    Dacht echt meteen oh jee dit is een aanslag!

MVJ hoe is het met je?

Mariska hoop dat alles nog goed gaat met je?

Hier vanmorgen al 1,5 uur gestreken en huis gepoetst!
    Jesse slaapt even kan ik even douchen etc!
    Vriend lief zit achter de pc banen te speuren! Hij wilt zo graag ander werk! Hoop ook wel dat hij het snel vind! Zijn baan stata natuurlijk behoorlijk op het spel!

Vanmiddag even langs mijn ouders!
    De zon schijnt hier volopmaar het is water koud 10 granden

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, hihihi klinkt overduidelijk zwanger!! En, al een echoapparaat kunnen scoren hahaha

Debjes, wat doet je vriend ook al weer? Hoop dat hij ook snel wat anders leuks vind!

Had mariska niet een deze dagen haar 1e echo??

Tis hier ook echt koudddd! Brrrr, net even met Seth bij de speeltuin geweest, maar was echt niet lekker buiten. Hij ligt nu lekker te slapen. Hij is niet helemaal in zijn hum, beetje snel huilen en veel slapen. Hopelijk wordt ie niet ziek, wellicht komen er tanden door. Ga ook zo even slapen, ben vandaag zo moe, niet vooruit te branden! Ga ook niets doen vandaag, ga normaal met 5 mei naar wageningen (hoop muziek en feest) maar geen zin in.....

Als papa vanavond thuis komt, ga ik meteen ook naar bed... ooo erg he...

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie Mijn vriend werkt bij TNT Post. Aangezien straks dat bedrijf in de toekomst niet meer bestaat moet hij dus andere baan vinden.
    Hij is nu bezig met een mbo siploma te halen.

Het is hier ook super koud!
    Ik ben deze week niks afgevallen maar gelukkig ook niks aangekomen!

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ps, de mama's met kindjes zo oud als Jens, herkennen jullie dit?
    Jens is van heel gezellig opeens heel boos en driftig. Slaapt meer dan normaal, eet wel goed maar laat duidelijk merken dat ie een eigen willetje heeft. Opeens wil hij dingen niet, gaat gek doen met eten. Hij laat het uit zijn mond vallen, op de grond vallen of verstopt het in zijn kinderstoel. Lekker ding hoor. Wil bij mama zijn, maar ook weer niet!pfffffff
    Is dit weer zo'n groeisprong? Hij kan zo boos worden als ik hem niet begrijp!

Enne nog een vraagje, hoeveel vlees/vis geven jullie ze?
    Jens eet 2 vissticks of 3 Zweedse gehaktballen of een stukje verse vis smakelijk mee. Maar wat hebben ze nodig? Papa wilde hme een half speklapje geven vanavond, maar dat vindt ik niet gezond vlees voor hem en zoiezo te veel. Dan eet ie de rest niet op!

10. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    hoi meiden,

met mij alles goed maar ben enorm moe...

Vandaag gaan werken en was echt geen mens meer toen dat ik thuiskwam. Veel last gehad van bandenpijn en het straalde echt door tot in m'n onderrug ( moet dan ook ganse dag rechtstaan)

Zit de dagen af te tellen naar maandagmorgen hoor voor onze 1e echo... Hoop dat alles in orde zal zijn met ons wondertje en da we een mooi kloppend hartje zien.

Cira@ Duim voor jou meid, dat het maar snel 13 mei is :)

Mvs@ Zit ook al de ganse tijd aan haar te denken, hele dikke knuffel van mij.

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mariska ik denk aan je hoor.. toi toi toi!

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.081
    2.220
    113
    Brabant
    mariska, ik duim voor je!!! je gaat vast een hele mooie echo krijgen! zo'n huisarts heeft er geen verstand van hoor;) En bandenpijn is een goed teken!

@pooh, isa eet net zoveel vlees, maar niet elke dag. Ze eet de laatste tijd veel potjes, dus dan wel vlees natuurlijk (mama kookt al een tijdje niet;)) Ik heb sowieso het idee dat als ze vers eet dat ze dan minder binnenkrijgt qua volume dan met een potje.
    En die fase heeft ook isa gehad hoor! en ze komen nog steeds voorbij, die fases. ze krijgen gewoon steeds beter door dat ze zelf ook iets te zeggen/ bepalen hebben.

@ll, vandaag echt mn slechtste dag tot nu toe gehad. Bleghhhhh, en ik kan me er niet over heen zetten. Morgen weer alleen met iesje, dus dan moet ik wel. Net frietjes op, dus voel me nu wat beter. (lust alleen friet;))

MVJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ hoe is het????????????

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie we hebben 2 mooie fotos meegekregen, de echo was mooi duidelijk. Tygo is niet ziek geworden, blijft wat
    schor en snotterig maar verder is hij vrolijk.

Mvs jeetje wat een situatie, en dan zo confronterend dat hij het allemaal doorzet. Ik heb echt zo met je te doen en ook voor mij geld kom je zo gezelschap houden als je er behoefte aan hebt! Dikke knuffel!

Cira wat fijn dat je iui heb gehad, vervelend dat je zo'n buikpijn heb gehad, gelukkig geen overstimulatie.
    En nu op de wachtbank spannend!

Taliaa wat vervelend dat het bloedverlies blijf, snap dat dat zo onzeker is, wanneer heb je weer
    een echo? Ja en de misselijkheid weet helaas wat je voelt maar bij mij word het steeds minder dus heb
    goede hoop voor je.

Pooh vis eet tygo sowieso weinig maar dat komt omdat wij het ook niet eten en vlees eet hij wat stukjes
    met ons mee, maar wel alles wat wij ook eten.

Mariska ik hoop op een goede echo voor jullie, spannend!

Vandaag lekker naar de markt gewandeld en vandaag even naar het dorp, mijn man was druk in ons huis dus
    wij waren met oma op stap, vanavond even uit eten geweest, mmm de asperges waren lekker, nu wat misselijk\
    maar lijkt steeds beter te gaan. Vandaag 12 weken!!!!! Morgenvroeg gaat tygo naar het kdv en ga ik even
    op pad voor positiekleding.

14. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Pooh d eIUI viel reuze mee. De eendenbek was het ergste verder heb ik er niks vn gevoeld.

Mariska spannend hoor! nog even wachten en dan is het maandag.

Makkie hier was het ok waterkoud vandaag. brrr heb liever wat warmer weer. Ons nieuwe huis bevalt super. Hopenlijk van het weekend de tuin echt helemaal aan kant en dan verder aan de binnenkant en buitenkant van de zomer.

Lot gefeliciteerd 12 weken!!!

Debjes manlief hier is ook al een tijdje aan het baanspeuren maar ook met weinig succes.

MVJ!!!! Waar ben je??????????????

MVS ik denk aan je!

Hier vandaag verjaardag gehad van mijn nichtje alweer 1 is ze. Waar blijft de tijd.......

15. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @pooh ik zou voor jens een verwijzing naar de KNO vragen. Zeker als ie nu weer oorontsteking heeft en al de hele winter verkouden. Ze zullen je echt niet wegsturen met wacht de zomer maar af. Thijs was ook al de hele winter verkouden en constant oorontstekking. Hij heeft nu buisjes en zijn neusamandelen zijn geknipt en het is een wereld van verschil. Niet meer verkouden. en ook niet meer gefrustreerd omdat hij het allemaal niet goed kan horen en niet steeds oorpijn heeft. Gewoon aan de HA een verwijzing vragen is mijn advies. Ik heb het er destijds ook doorgedrukt, want ze wilde het nog 3 maanden aankijken, maar ben nu dolblij dat ik doorgedrukt heb bij de HA. Ik heb een vrolijk mannetje wat nu ook beter begint te praten.
    @mvs ik heb er geen worden voor, wat een zak om je de mmm in te laten gaan en dan te roepen, joep doei en de mazzel. Maar probeer alsjeblieft wel in goede harmonie met hem te blijven en goed over de opvoeding van suze te communiceren, zodat zij er niet de dupe van wordt. Het zal moeilijk zijn, maar je zult boven je verdriet moeten gaan staan en de boel zakelijk bekijken omwille van Suze. Zij heeft haar vader ook nodig. Heel veel sterkte ermee.
    @all ik ben mn studie even zat, ik wil weer tijd voor mezelf. Maar ja nog even doorzetten, maandag examen en dan is de druk er weer voor even vanaf.

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh Jesse eet nooit een half stukje vlees nu nog niet!
    Hij eet wel al het vlees! Ik geef hem paar stukjes bij zijn eten en op is op!

Sas succes nog met je studie is zeker wel zwaar!

Cira gefelicteerd met je nichtje! Gaat snel he zo'n jaar!

Lot fijn dat het iets beter gaat met je! En veel plezier morgen ;)

Taliaa balen dat je zo ziek bent he! Ondanks dat je het er welvoor over hebt! Is het gewoon niet leuk!

Mariska spannend hoor we duimen hard voor een mooie echo!

Morgen weer werken van 08:00 uur tot 17:30 :( Jesse gaat naar mijn moeder, hij is niet blijven slapen vanavond! We waren beide vrij dus vonden we niet nodig!! Morgen maar wat eerder opstaan om hem weg te brengen ;)

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @sas???? Jens heeft geen oor onsteking hoor!!!! Ben je in de war met iemand anders???

18. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh ik denk zelf aan een sprongetje! Gewoon dus een fase! Ik herken het wel! Jesse had dit ook! 's avonds eten weigeren en hele dag aan mij geplakt zitten) ik zou het de etenfase gewoon negeren heb ik ook gedaan! Niet eten oke dan niet! Maar zou ook niks anders aanbieden.

19. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Mariska ben heel benieuwd naar jullie echo maandag, hoe laat moet je er zijn ??

@ Makkie en en waar heeft Seth van zitten smullen ??

@ Poohbear hier ook ineens een opstandig meisje.
    Heel herkenbaar van M
    Ze willen dan ineens meer dan dat ze kunnen, komt allemaal weer goed.
    Het eten wisselt hier ook heel erg.

@ All
    Gisteren avond een heel verdrietig meisje hier.
    Er komen wat ik kan zien 2 hoektanden door en ze heeft er heel erg veel last van.
    Wilde alleen maar bij ons in bed liggen, en daar is ze uiteindelijk ook in slaap gevallen en toen heeft mijn man haar in d'r eigen bed gelegd
    Morgen is mijn man jarig en dan kunnen we vroeg opstaan want dan komen ze eindelijk onze afdak brengen :D
    Straks even de tuinset bestellen en dan kunnen we lekker buiten zitten (nu alleen nog betere temperaturen)

Hele fijne dag allemaal.
    Liefs Thamara

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @all, sorry moet het even kwijt! WE HEBBEN EINDELIJK WEER EENS SEX GEHAD!!! Na iets van 9-10 maanden. Mijn libido was -0.0% en gisteren ging het eindelijk weer, en niet tegen mijn zin in!

Deel Deze Pagina