zo, ik heb mn teva's besteld bij Outdooronline de olijf kleurige Teva Infants Psyclone - Outdooronline Wta ik zo vond, waren deze hte goedkoopst en ze zien er wel wat steviger uit dan de "normale" teva's!. Wel belangrijk voor een net lopend jongetje!
houd je er rekening mee dat de teva's groot vallen?? hey makkie, welke duowagen heb jij?? (je hebt er een gekregen toch?) @lot, willen jullie een duowagen?? en waarom wel/ niet? Ik wil er namelijk wel een, omdat ik alles te voet moet doen met een baby. Nu kan ik fietsen, maar dadelijk weer niet meer Ik heb een draagdoek (I love it) maar dat is ook niet altijd handig met ergens laten slapen enzo.. (en ik heb nog geen ervaring met baby's in de draagdoek, alleen veel te grote dreumes) En ik heb een wandelwagen waarvan je de bak en de wandelwagen inzet niet snel even kunt wisselen, dus dat is ook geen optie. Een bordje erachter zie ik ook niet zitten, want isa luistert denk ik voor geen meter. Nu heb ik afgelopen weekend bij de prenatal zo'n tandembuggy geprobeerd, maar man, wat rijdt dat zwaar als je daar een kind voorin zet. Dus twijfels, twijfels..... Dus als iemand tips heeft / mee wilt denken... (helaas hebben we geen "zin" om veel geld uit te geven... Dus een nieuwe wordt het sowieso niet denk ik.. of wel.. ARGHHHHHHH ik weet het niet) Oja, namen willen jullie alvast even meedenken met namen die bij isabella passen?? Liefst een Bijbelse naam of een naam die een mooie betekenis heeft, maar iig geen jan of truus, dat past niet bij Isabella nou dank weer!
is Isabella bijbels??? oke, efef denken: jongen: job, noa, daniel (ja, leuk!), david, lucas meisje, mirjam,,hanah, sara, ,eva
wij hebben de easywalker, daar kunnen ook kinderen in van verschillende leeftijden en dus ook helft, wiegje, helft wandelwagen. hij is alleen wel erg duur. wat misschien een idee is om zo'n duowagen te kopen en dan voor de baby een nestje te gebruiken, dat scheelt een hoop geld. ik weet alleen niet welke merken dat zijn. nou hier de prikjes gehad, evy stopte niet meer met huilen.............. verder kreeg ik gelukkig gehoor wat betreft de geborgen reflux, op advies van het CB contact gehad met huisarts en nu krijgt ze ook nog een medicijn tegen het zuur uit haar maagje want ze huilt nog steeds elke keer na de fles en ze hefet elke keer een hele heftige hik, zit niet lekker in haar vel. Nutriton werkt wel goed want ze drinkt haar fles nu meestal leeg! Vor de gewichten, zie hieronder, ze doen het super!
mmmhhh even over de duowagens.....ik neem er geen in eerste instantie ....ik wacht het even af ...ik ga niet of nauwelijks weg ....en jelmer kan ook lopen vind ik..... ik wil wel zo´n polsbandje aanschaffen van de anwb ......plankjes vond ik te duur ... Ik heb echt een aantal keer achter duowagens gestaan in de prenatal ...maar ik kan het gewoon niet ...als je 2 lieve kleine baby´s hebt is het superhandig ...maar als ik er achter loop heb ik het idee dat ik mega ben ......... mijn kinderwagenbak en wandelwagenbak zijn supersnel om te wisselen ...en als ik wel een keer ga shoppen dan gaat mijn schoonmoeder mee....of cor ( ben niet zo shopperig) Maar we wachten het even af .....duowagen is zo gehaald ! @libido : mijn man heeft ook geen libido ....buiten de zwangerschap om moet het vaak van uit mij komen ...hij vind het gedoe ...zucht ...... Tja en nu ik zwanger ben gebeurt er zeker niks ...dat vind manlief niks ! @pooh lekker zelf je kozijn verfen ....als zo'n mannetje het doet zit je constant in zijn gezicht te kijken .......en net wat talia zegt het scheelt bergen met geld .... @talia : deborah , deliah , tabitah Luke , lucas , ruben, thomas @makkie super dat alles weer goed is met de beeb ! jij gaat ook ontzettend snel zeg ! @all : ja dat paarse .....had het vanochtend weer na het douchen .....fel blauw/paars en rode vlekken ....op mijn benen en onderbuik ...maar het trekt zo weer weg ....maar ik denk zelf dat de baby ergens op drukt als ik sta ...want lang stil staan kan ik ook niet. Ik maak me er niet zo erg ongerust om ....... Ik heb net heerlijk geslapen van 10 tot 13.30 .....Ik heb nu zoiets van ik probeer het hier thuis zo lang mogelijk uit te zingen ....en als het niet gaat dan ga ik naar het zh. Merk wel dat de kleine steeds meer gaat drukken ,....maar goed das logisch ...
@mvj, isab lag ook vaak met haar dikke billen op een ader, alleen werd mn buik niet blauw, maar ging ik "out".. Dus kan goed hoor, ligt hij/zij gewoon op een andere ader. @pooh, Isabella is geen nederlands bijbelse naam. Wel in het spaans (geloof ik) Maar het betekent:"God is mijn belofte" Dus wel een mooie betekenis Thnx alvast voor de opties! JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, ik hoor nu op tv een liedje waarvan ik nooit wist hoe hij ging. (olifantje in het bos) Hij staat wel in een boekje van isa. wat een opluchting dat ik nu weet hoe hij gaat Nu ga ik lekker atwt kijken met een vers gemaakte appelflap!
jeutje Linda, had je berichtje nog niet gelezen. maar wat zijn ze gegroeid!!! vooral Evy zeg! En huilen, sneu he! Krijg je soms Zantac voor Evy? ik hoop dat het werkt! Wat zeiden ze over evt KMA? Ik vind jouw wagen echt super!!!! maar idd iets boven ons budget, maar mis. kan ik een verouderd model op mp kopen...
@linda, goed gegroeid zeg!!!! zielig he, die prikjes, ach het is goed voor ze denk ik dan maar! Is er trouwens iemand hier die geen prikken geeft vanuit geloofsovertuiging?
ik wel hoor maar we denken er wel kritisch bij na, maar niet zo zeer uit geloofsovertuiging, hoewel dat nooit los te koppelen is. We hebben bv de 2e mex. griepprik niet gehaald, maar dat hebben meer mensen niet gedaan
Linda, wauw wat zijn ze lekker gegroeid! Seth kreeg voor zijn zure oprispingen/huilen en veel teruggeven ook Zantac. Hielp als een tierelier! Hier kwam de reflux door de kma, toen hij goede voeding kreeg konden we de zantac afbouwen en had hij geen last meer. Ben je nog de stad in geweest met je beebjes met 5 mei? Tis dit jaar voor het eerst sinds jaaaaaren dat ik met 5 mei niet in Wageningen ben geweest! Vond het met Seth niet te doen en dan heb ik zelf ook geen lol. Taliaa, wij krijgen nog een duo wagen van mijn schoonouders. Gaan we binnekort voor op pad. Ik heb een hele mooie gezien bij de prenatal, aquablauw en zit tussen een wagen en buggy in. Vond um er praktische met een goede zit voor Seth voor en de baby er achter in een babynestje. Ik vond het niet zwaar duwen, maar Seth is ook een lichtgewichtje. Op marktplaats staan heel veel duowagens te koop, gewoon even lekker surfen. Lijkt me echt niet handig zonder duowagen en onze wagen bouw je ook niet even 1 2 3 om. Net alle zooi van het kamertje wat de babykamer wordt achter het schot gezet op zolder. Zag dr als een berg tegenop, maar was zo gepiept hahaha. Straks even naar mijn ouders, die gaan vanavond rijden naar Italie met mijn zus en kindjes, weekje vakantie. En daarna lekker naar het pannekoekenhuis met vrienden.
hmmm, pannenkoeken Tja, ik wil ook echt een duowagen. Seth is natuurlijk wat jonger dan isa als hij grote broer wordt, maar ik denk dat het voor mij ook niet handig is om zonder duowagen op pad te gaan. Heb je het toevallig over die van topmark? ik vind het zwaar sturen met die dreumes voorin... Nouja, ik moet nog eens goed gaan kijken, want achter elkaar is qua ruimte wel fijn! Je bent dan niet zo breed he. @Linda, ja zantac ken ik wel, alleen niet voor isa, maar wel voor andere kindjes! werkt vaak erg goed! Hebben ze veel last van de prikjes?
als ik een 2e zou krijgen ga ik ook voor een duo wagen. is wel net zo makkelijk. lekker weekend. was er echt aan toe. over 4 dagen kan ik voor de eerste keer testen maar ik denk dat ik het dit weekend al stiekem doe, kan niet wachten.
Fijn te horen dat er goede ervaringen mee zijn! Ze slapen vandaag wel wat meer en Timo moest een paar keer huilen, hij huilt praktisch nooit (tenzij mama een minuut te laat is met de fles). Beide een halve zetpil gegeven, straks voor de zekerheid even tempen, geef ik ze nog een halve en dan lekker slapen, ze drinken wel goed. Evy slaapt al twee uur in de wipstoel, niet echt verantwoord maar voor nu laat ik het even zo. Nou hier een druk weekend voor de boeg met het kraamfeest voor de familie op zondag. Had ie ineens van die korstjes bij zijn oog... gggrrr... zo is er altijd wat, met een washandje weggehaald.
Ik mis idd wat linda haha Maar korstjes op de oogleden heeft Jelmer ook gehad ,......ik deed het vaak schoonmaken met afgekoeld gekookt water ...maar je krijgt dan alles niet echt weg .....
@taliaa kijk eens even op de ing site. Daar stond laatst een duo wagen van easywalker. Kun je mooi je rentepunten gebruiken.
Taliaa ja zou even opmarktplaats kijken als je niet veel geld eraan wilt uitgeven? En ja bordje zou je kunnen doen! Maar goed niet ieder kind vind het leuk! Mijn nichtje was 2 toen Jesse werd geboren en die vond het geweldig! Makkie ik had ook vaak onder het douchen (zeker wel 1x per week) een blauwe buik en mijn boven benen ook. MVS van harte meid! Ik hoop dat je ondanks alles toch nog beetje kan genieten van je kleine meid haar 2de verjaardag! Nijntje spannend zeg! Wanneer ga je testen?