thnx sas, zal eens kijken! @mvj, hoe gaat het met je? @Linda, ja sneu he, die prikjes hoop dat ze goed slapen vannacht! hoe gaat het met de voedingen? evy nog 7?
@sas, ik zie geen duowagen bij de ing? alleen de single zeg maar. wil je eens kijken of jij hem nog wel kunt vinden??
Talia ik heb ook even gekeken bij de ing voor de duowagen maar zag er ook geen .....vind wel dat je veel moet bijbetalen nog @debjes : denk dat jij mij bedoelde, oke ik dahct eigenlijk al dat het geen kwaad kan want het trekt snel weg ...ziet er alleen wat bijzonder uit als je het ziet hihi Hier is het mwah ........begin nu echt een oud vrouwtje te worden qua mobiliteit ......vannacht niet zo lekker geslapen want het is weer veel aan het rommelen .......maar heb het gevoel dat het nu wel ingedaald is ...maar goed kan ook een gevoel zijn ... Voel nu heel veel druk op mijn bekken en onderkantje ......had ook het gevoel dat het allemaal wat opener is *smakelijk* Mijn doel voor het weekend is ....even naar de da ...moet nog wat kleine dingetjes hebben voor de beeb en hemdjes voor Jelmer en nieuwe schoenen voor jelmer ...dat zit allemaal bij elkaar ....en dan mogen de mannen boodschappen doen .....dat is nou weer een beetje veel van het goede ...en dan wil ik even nog op de babykamer tutten vandaag of morgen en dan is het allemaal klaar ...manlief gaat onze slaapkamer een poetsbeurt geven .....en dan is het af !
ik ook Mn vriend is druk aan het helpen... de man van een oud collega is stratenmaker en die is het aan het leggen.
Jeetje wat is er weer een hoop geschreven Gisteren een leuke dag gehad. Afdak hebben ze gebracht, alleen waren de platen fout geleverd :x Dus nou zetten ze de frame vast neer en dan komen volgende week maandag de platen binnen en dan kunnen ze die monteren en dan is die klaar. Vanmiddag nog wel tuinset bestellen, zat ook een week levertijd op. @ Mvs Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. Hopelijk heb je ondanks alles toch een leuke dag gehad. @ Mvj Ik had bij de zwangerschap van N ook onder de douche een blauwe buik (vond het de 1ste x best wel eng om te zien) @ Poohbear En schiet de tuin al op ?? @ Makkie Ik had toen voor M sandalen van NIKE Vond die heel erg stoer, mss is dat ook iets voor Seth. @ Taliaa Hoe gaat het nou met jou ?? Gewoon MP in de gaten houden voor zo'n duowagen. Ik heb er laatst 1 gekocht incl babynestje voor 35,00 Als mijn vriendin dan op N past kan ze met N en haar dochter erop uit Als ik wat zie op MP dan laat ik het je wel weten. Hele fijne dag allemaal. Liefs Thamara & kids
Morgen meiden!! MvJ, jullie hebben dus wel een babykamer? Ik dacht van niet? En helemaal klaar hierna dus op de laatste dingetjes na! Ben echt benieuwd wanneer de kleine van plan is om te komen, hopelijk voor jou niet lang meer! Thamara, grrrrrr lekker dan. Maar goed, twordt opgelost! Nog leuke verjaardag gehad gister? Taliaa, ja joh, op MP kun je echt wel goedkope goede duowagens vinden hoor! Lekker surfen, dan vind je er echt wel een. Ik zou het echt niet zonder willen, kan toch bijna niet! Hoe voel je je verder? Wanneer gaan jullie het goede nieuws wereldbekend maken? En wie weten het al wel? Debjes, mooie profielfoto van jesse op je hyves **smelt** knappe vent! Lukt het nog een beetje met de lange dagen werken? Linda, hoe is de nacht gegaan na de prikjes? En jullie geven morgen dus zelf een kraamfeest? Leuk zeg! Waar? Gister lekker pannekoeken gegeten (seth eentje met kaas, lekker dat ie dat vond!!) en toen bij ons koffie wezen drinken. Onze vrienden gingen pas om 02.00 naar huis, twas zo gezellig. De kindjes lagen lief te slapen. Vanmorgen lekker uit kunnen slapen (9.15) dus genoeg slaap gehad gelukkig. Vanmiddag verder met de babykamer, leuk!! Ik ben trouwens veranderd van kleuren... twordt nu wit met aqua blauw! (ipv kikkergroen, vind dat toch te donker en groen is eigelijk helemaal niet mijn kleur....)
Taliaa wij halen nu nog geen duowagen, ik wil de kleine dragen in een draagdoek als we met de wagen weggaan en een plankje achter de wagen, mocht het niet gaan kunnen we altijd nog een duowagen kopen. Taliaa had hem wel ff voor willen zingen Linda fijn dat je begrip kreeg van het cb, hoop dat het medicijn helpt! We dachten gisteravond een zware nacht te krijgen want Tygo was al een paar keer wakker en hij blaft als een hond, gelukkig viel het vannacht mee heeft heerlijk doorgeslapen en is goed in zijn doen maar hoest wel erg. Zegt mijn moeder net wat maakt de wasmachine een raar geluid zit er wat in, en ineens schiet me te binnen dat ik Tygo mijn schoenen erin heb zien doen, dus mijn goede schoenen zijn gewassen hoop dat ze goed opdrogen, moest wel even lachen
whahaha die Tygo, kleine boef!! Hopelijk komt het weer goed met je schoenen! (en anders moet je gaan shoppen, wat erg...hihi) We gaan zo richting prenatal, lekker leuke dingen halen. De babykamer is zo goed als leeg, gedo brengt nu de laatste dingen naar de schuur. Nu nog behang krabben en dan kan mijn zwager de muren mooi gaan maken. En dan lekker inrichten (maar eerst shoppen!!) Fijne dag meiden! ps. mijn ouders, broertje, zus en fam. zijn gistermiddag vertrokken met de auto naar Italie en ze zijn goed en wel aangekomen! Pffff kan ik weer wat meer ontspannen!
mijn kleine meid heeft een rot nacht gehad, ze was aan het hoesten tot 4 uur en toen maar bij ons in bed gelegd. ze heeft dan wel geslapen tot half 9 maar de hele nacht gehoest. wat geven jullie de kleintjes voor het hoesten. makkie ik heb met de kamer van n ook nog van kleur veranderd tot we in de winkel stonden om de verf te halen. ik heb vanmorgen een test gedaan maar geen twee streepjes. ik ging er ook niet vanuit maar het was wel heel mooi geweest dat het allemaal zonder spuiten kon. ik moet volgende week naar het zh om te testen. en meteen de puregon en provera ophalen.
jammer nijntje!! Beterschap voor alle hoestende kindjes!!! @all, onze tuin is klaaaaaaar!!! joepie, ben zo blij! Jens ging gelijk op ontdekkingstocht, hihi! Ben echt blij dat het klaar is, en dat voor maar 200 euries Jens ligt nu uitgeput in bed, hopelijk voor een paar uurtjes!
@pooh wat fijn ! foto ? @makkie : klopt , in eerste instantie zou de baby bij ons op de kamer in de wieg .....maar dat zag ik echt niet zitten ..... Dus nu hebben we de zolder opgeruimd en slaapt jelmer daar ...de wasmachine en droger staan daar ook wel maar hij heeft zijn eigen hoekje ....tijdelijke oplossing ....gaat best ... En de beeb komt op Jelmer zijn kamer ! Shopze !
Makkie heerlijk babyshoppen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Verrtel je even wat je allemaal heb gekocht straks Wel leuk aqua blauw ik hou daar ook meer van dat kikker groen! Jesse zijn kamer is licht blauw en lime groen. De lange werkdagen breken nu wel op hoor! Maar goed volgende week nog 3 dagen en ben ik er weer vanaf tot de zomervakantie. Dan moet ik 3 weken hele dagen werken! De eerste 3 weken ben ik vrij! Nijntje jammer,stiekem hoop je dan toch op een wonder! Vervelend voor de kleine dat ze zo hoest! Lot gelukkig toch een goede nacht gehad! Ga je de baby dan helemaal niet in een kinderwagen leggen? Taliaa wil jij een duo wagen achter elkaar of naast elkaar? Linda hoe is het gegaan met de prikjes? Mvs heb je een leuke dag gehad gister? Mvj even de laatste dingen doen en dan mag de baby volgende week wel komen toch Thamara fijn dat het en leuke dag was! Ik ben vandaag wezen shoppen met me moeder en Jesse. Jesse was enorm lief! Denk dat het komt doordat hij vanmorgen flink op zijn kop heeft gehad en zeker wel 20 min in zijn kamer heeft gezeten! Omdat hij soms zo kan door zeuren! Ik heb eindelijk de broek voor jesse waar ik al 4 weken naar opzoeken was! Deze broek wilde ik aan doen met de bruiloft! Dus Jesse is helemaal klaar! zelf een jurkje besteld bij de lady sting ze hadden mijn maat niet meer dus houd ze die apart! Hoop dat hij leuk staat dan ben ik ook bijna klaar! Mijn vriend heeft maandag een sollicitatie gesprek (eerste ronde) het is bij een bouwbedrijf. Vrachtwagens wegen en in de computer invoeren en doorsturen naar het bedrijf waar de vrachtwagen de spullen moet leveren. Hij kan als hij de baan krijgt door groeien voor weegmeester of planner! Dus er zit wel toekomst in deze baan! Hij vind het zelf wel leuk klinken! Als hij nu wordt aangenomen krijgen we ook nog een flink bedrag mee van zijn oude baan! Dus dat zou heerlijk wezen! Maar goed eerst even geduldig afwachten! Jesse ligt nu even in bed kan ik even rustig bij komen op de bank van zo'n zware werkweek! Respect voor de mama's die 9 uur op een dag werken!
Debjes spannend een sollicitatie ! Hier het meeste werk gedaan ,....morgen nog een beetje ... en dan is het af .... Ik heb alleen zo´n vreemd gevoel ...lijken wel weer weeen ....maar heb het gevoel dat mijn heupen en bekken uit elkaar getrokken worden naar links en rechts .....? en een zere rug ....die trekt .... Oefenweeen ? ik weet het niet ...toen ik dit bij jelmer had zeiden ze dat het niks was ....
MVJ zou het even in de gatev houden! Wanneer moet je weer terug voor controle? het is stil hier vanavond Mijn vriend kijkt nu de dvd van Komt een vrouw bij de dokter! Ik wil hem niet zien, kan namelijk niet tegen zulke films! 10 minuten later voel ik ook dan de gekste dingen! Wel wil ik graag naar de film de gelukkige huisvrouw.
goedemorgen allemaal! Ik heb geslapen als een roos. Ik was samen met Jens in bad geweest, daarna mn rug laten masseren met lavendelolie, nou dan ben ik zo weg Jens was vroeg wakker, 6.30 oef. Hij ligt er nu net ,zonder een piep te laten weer in. die slaapt wel een uur! Weet niet wat we gaan doen vandaag. Misschien niets...we hebben zo'n drukke week gehad, ondanks dat we vrij waren! @debjes, ik zag die dvd bij de super de boer staan. Maar durf hem niet te kopen. ben ook bang dat ik er naar van wordt !
Mvj, heb je nog die soort weeën gehad vannacht? Ga jij trouwens nog terug naar je oude baan, als je verlof voorbij is? Omdat je collega's niet altijd zo begripvol en gezellig waren???
@pooh vannacht was het redelijk rustig ... maar lopen en bewegen doet mega zeer volgens miij zit het goed onderin nu ..... Ik weet echt nog niet wat ik met mijn oude werk moet doen ....zie er als een beer tegenop dat ik terug moet .....