@mvj ,kan i me voorstellen ja. Wat doe je ook al were voor werk? En heb je goed contact gehad met je collega's? Heeft er iemand wel eens gebeld of langs gekomen? Anders zou ik ook niet terug willen hoor. vreselijk! @all, heb een kruimeldief gevraagd en gekregen voor moederdag. Lekker een echt mama-kado, hihi. Ideaal om onder Jens zijn kinderstoel te zuigen na het eten!! hahahah! Allemaal fijne moederdag!
MVJ zal het anders morgen even nalaten kijken? Of in iedergeval even melden! Pooh hier ook een vroege vogel! Jesse was 07:30 wakker ik hoef er gelukkig nooit uit in het weekend! Maar het is wel erg vroeg voor ons haha! Ik heb gister al mooie bos rozen gehad! Straks even langs mijn schoonmoeder en mijn eigen moeder.
ik heb een moederdagtaart gehad in de vorm van een hart. grijns. die mannen weten wel wat mama lekker vind. Alleen willen zij ook een stukje. grijns grijns. Net lekker met thijs nog in het bos gewandeld en nu lekker zn boterhammetjes en dan weer lekker naar bed, want hij is moe. Gisteren zijn we naar het modelvliegtuig vliegen geweest en toen heeft ie zn middag slaapje overgeslagen en in de auto terug heeft ie een uur zitten kletsen over de vliegtuigen. Hoezo hij was onder de indruk.
Hee meiden! Ik heb ook heeeerlijk uitgeslapen en papa en Seth kwamen een ontbijdje op bed brengen. Kreeg nog een doosje bonbons en een nieuwe mascare met lipglos. Lief!! Wij gaan vanmiddag ook niets doen, alleen vanavond naar mijn schoonmoeder. Fijne moederdag allemaal!
Ha meiden, nou voor mij geen ontbijt op bed, want heb op mn werk geslapen. Thuis wel lekker verwens, een mooie plant/bloem/vaas, chocolade en de nieuwe mama, dadelijk lekker in bad lezen! Wat is mama-dag toch heerlijk he!!! *emo* @Mvj, goede oplossing! Doet jelmer het goed op zijn nieuwe kamer? Succes meid, klinkt alsof je niet-zo-kleintje goed is ingedaald, denk dat het indalingsweeën waren! Nog eventjes! @Debjes, welke film?? (zag dat pooh iets schreef over een dvd) @ll, veel plezier deze dag! wij gaan vanmiddag naar mijn broer, die is 40!!!!!!!!!!!!!!!! ouwe l*l hihi Liefss, Taliaa ps vanochtend ontbeten voor het eerst sinds weken!!! en morgen alweer negen weken! zit nu in de emo periode, het besef komt dat er weer een kleintje gaat komen! *snif* zo gelukkig!!!! Voel me ook iets beter dus wellicht komt die roze wolk snel! hopen dat we snel een goede echo hebben! @makkie, mijn broers, zussen, neefjes, nichtjes weten het. Hubbies ouders, en broer. Zijn zus vertellen we het zsm (als we ze zien) en zijn andere broer woont in egypte, dus die hyven we Verder weten wat dichtbij vrienden het en gaan we het na de volgende echo wereldkundig maken! Mn werk krijgt het wel binnenkort te horen. ben gisteren weer behoorlijk geslagen, dus ik moet wel.
ged taliaa, eht eng dat je geslagen wordt op je werk!! hoe hou je dat vol! hier een mannetje aan de sjees. hij is wel aktief en vrolijk, eet goed, drink goed. hopelijk is het niets...
Taliaa komt een vrouw bij de dokter die film! Ik heb met 1 oog meegekeken en niet eens gevolgt! maar moest al behoorlijk huilen! Vooral het afscheid met haar kind! Ik kan daar niet goed tegen!
ik ook niet hoor debjes, betrek alles op mezelf!!! Zo ik heb een stuk geschuurd EN geverfd! Morgen nog 1x over dat stuk heen en dan is dat stuk denk ik klaar. Jens is met papa aan het wandelen, anders schiet ik echt niet op! ik ga effe wat fotos van de tuin op hyves zetten
Debjes de baby gaat wel in de kinderwagen hoor! Zou mooi zijn als het gesprek goed gaat, klinkt veelbelovend die baan. Makkie had hij de mascara en lipgloss zelf gekocht? moeilijk voor een man Taliaa misschien wel slim als je het snel aangeeft op je werk, voor er echt iets gebeurd. Vannacht was de nacht niet zo super, Tygo lag veel te jengelen in bed en we hebben hem een parecatamol gegeven want had ook koorts en hij is in bed heel benauwd, zielig en ook wel eng, hoop dat dit snel over is. Tygo heeft op het kdv een theepot gemaakt met een echt theeglas erbij en toen dachten papa en Tygo we zullen die trend doorzetten in een kadootje dus kreeg een bon voor een high tea erg origineel vond ik dat, hij gaf mijn moeder er ook een zodat we samen kunnen. Vanmorgen even bij mijn oma geweest en nu thuis, als Tygo fit wakker word gaan we even uit eten vanavond.
Hallo meiden allemaal een hele fijne moederdag!! MVS nog gefeliciteerd met je kleine grote meid! Ik hoop dat de verjaardag leuk was. Pooh wat super dat jullie een gezellig intiem samenzijn hebben gehad. En wat super dat je tuin klaar is! Makkie wat fijn dat alles goed is met de beeb. MVJ hoop dat je morgen een concreter antwoord gaat krijgen. Wel eng hoor een paarse buik en bovebenen bij het douchen. Lot fijn dat je minder misselijk bent. Linda goed dat het CB je serieus neemt. Hopenlijk helpt de zantac goed. Taliaa jeetje wel eng hoor een klap krijgen op je werk. @ discussie mbt duowagen. Als wij zwanger zijn zal ik denk ik geen duo wagen kopen Jaimy is dan al minimaal 2,5. Ik denk dat wij voor de combi draagdoek en plankje gaan. Bij onze wagen is het wisselen gelukkig ook zeer simpel te doen. Hier vanmorgen een mooie nieuwe koffiemok gekregen van mijn kleine ventje! Heerlijk uit mogen slapen en daarna lekker geknuffeld in bed. Ga nu maar even Jaimy aankleden en een schone pamper geven en dan nog even een stukje wandelen.
beterschap Tygo en wat een super leuk moederdags kado!!! Leuk idee van je man! Ik hoop dat je lekker uit eten kunt vanavond! Gisteren liep ik bij het kruitvat...heel wat moeders kregen vandaag douche en zeep spullen en/luchtjes van de douglas en /of bonbons, mensen wat was het daar druk!!
Lot, wat origineel van cadeau, echt leuk! Ja, heeft mijn vriend helemaal zelf uitgezocht! hihihi met een leuk tasje erbij! Beterschap met je ventje, naar weer zeg! Dikke kus voor Tygo! Tis maar een kort berichtje van deze kant, we gaan er vandoor (na mijn schoonmoeder, die heeft deze week nachtdienst, dus konden we pas savonds komen........)
veel plezier Makkie!!! Jens heeft voor het eerst bami op. Hij vond het heerlijk! hahaha, hij zat onder de sliertjes! (beetje zelf eten, beetje mama voeren). Hij liet wel enorme knalscheten vanmiddag, maar er kwam gelukkig geen diaree mee. Hij was verder super lief en aktief! Ik ben doodmoe. Wat een druk weekje thuis. Tuin leeg halen, tuin leeg scheppen, nieuwe planten kopen (4x) en planten. Stuk huis schuren en verven...en dat alles tussen de bedrijven door, want Jens vraagt veel aandacht (duh ). Dan nog boodschappen doen, Ikea etc etc. Morgen doe ik niets...ja stukje lopen met jens en tuttebellen. Disndag en woensdag werken en dan komen woensdag avond mn schoonzus, zwager en 2 kids (2 en 11 jaar) uit Zweden over. Die gaan zondagmiddag pa naar huis..hellupie!! Ben benieuwd hoe Jens het doet
Meiden zo te lezen zijn jullie ook goed verwend door de mannen en kinderen ! @pooh ooeeff dan ben je morgen wel effe een tut daagje nodig .... Ik heb weer effe 2 foto's in mijn album gezet van de buik.....ik kijk niet zo vrolijk ...maar wist niet dat cor mijn hoofd er opzette ...haah Morgen naar de gyn jeeeaahh ! Mijn schoonmoeder zei vanmiddag ik denk dat je 19 mei bevalt ...ppffffff dat duurt nog 10 dagen ...
@cira, dank je...ben er ook blij mee @mvj ,meid wat een buikkie!!! mooi maar ook zwaar ziet ie er uit! Ik ben standjeby hoor voor buddy nieuws!!
Ja das maar goed ook want ik verwacht morgen toch echt wel goed nieuws te krijgen van de gyn ....of groen licht
MVJ jeetje wat een buik meid! En hij is al goed ingedaald zie ik! Vorige eker zat je buik veel hoger met de vorige foto! Ik hoop voor je dat het niet nog 10 dagen duurt! Hij mag over paar nachtjes wel komen! Cira ik zou met 2,5 helemaal voor plankje gaan!Dat moet makkelijk kunnen! Taliaa ben jij er al overuit! Voor ouw lijkt het me wel moeilijk welke keuze nou best is qua wagen kopen. hele nieuwe zou ik ook niet doen. I is met een jaar wel uit de wagen! Bah meiden weekend weer om morgen weer werken van 8 tot half 6
Ik heb alleen morgen nog vrij en dan 2 dagen werken. Hebben we trouwens al een datum voor de nieuwe meeting? Ik heb er veel zin in!! hihihi! Ik ging net effe bij Jens kijken. Ligt ie op zijn knietjes te slapen,met zijn hoofd aan het voeteneinde, op zijn dekentje! Ach hij ligt in een slaapzak.... hihi
@goedemorgen allemaal! Pfff de wekker ging hier om 6.30...en Jens werd er wakker van, helaas! Ik wilde Mariska even succes wensen voor de echo van vandaag!!!