dank je wel poohbear heb niet te goed geslapen en zit vol van de zenuwen... binnen een goed uur zullen we het weten hé
succes mariska ! @pooh ppff dat is vroeg ....het was hier 8 uur......jelmer ligt ook geregeld op soort van zittend op zijn knieen te slapen ....bbrrrr ik zou echt als een betonblok wakker worden dan haha oke zometeen naar het zh ...ben heel benieuwd en ben heel zenuwachtig ....weet niet waarom maar heb het niet meer ....
hoi meiden, Alles in orde met ons wondertje Een mooi hartje zien en horen kloppen ben alleen een weekje minder ver dan gedacht. Maar wist niet wanneer ik m'n eisprong heb gehad. Dus was eigenlijk maar een goeie 5,5 weken bij die echo bij de HA dat ie geen hartje zag Ging bijna dood van de zenuwen zeg en m'n vriend ook hoor. Die heeft eigenlijk voor niets zenuwen maar nu kwam ie ook slecht hoor Ben uitgerekend voor 22 december kan nog een kerstkindje worden als het een beetje langer blijft zitten. Ben zo opgelucht
JOEHOE Mariska! Goed zeg!!!! gefeli met jullie goede echo! Je banner klopt nu wel? @mvj, spannend meid! ik hoop dat ze "verlossen" nieuws gaan brengen! en dat iig alles goed is met de kleine! @ll, vandaag alweer 9 weken. heb al even met de angelsound geluisterd, maar nog niks helaas. ik zal nog eventjes geduld moeten hebben! Liefss, Taliaa
ik zag het al op hyves! Mariska gefeliciteerd!!! Wat een babyboom hier opeens weer!!!! Heerlijk ,ik geniet met jullie mee hoor...al wil ik zelf nog niet!
Mariska heerlijk een mooi kloppend hartje, wat een geruststelling he. Hoe voel je je verder? Mvj ben benieuwd wat de gyn zegt? Makkie vind het wel knap dat je man zo'n kadootje zelf haalt weet niet of dat hier zou lukken ja als hij de oude meeneemt komt het goed denk ik hihi Pooh weer familiebezoek voor jullie, soms ius dat even genoeg he. Debjes druk aan het werk, hele dagen dan he met de vakanties, succes nog even. Gisteravond wel gezellig uit eten geweest, maar daarna weer een slechte nacht gehad pfff wat breekt dat op zeg. Mijn moeder vond dat ik even naar de ha moest omdat Tygo zo benauwd is was ook wel eng hoor maar van moeders volg je vaak wat op he dus maar geweest, gelukkig zijn zijn longen schoon maar zijn hele hoofdje zit dicht en zijn klieren in zijn keel zijn erg opgezet vandaar dat hij zo benauwd is want alles zit heel dicht in zijn keel, dus aan de ab, neusspray, slijmoplossers en nog iets om alles op orde te krijgen. Hij is met vlagen hangerig en is nu even aan het spelen, overdag verhoging en snachts is hij veel warmer dus niet fit, wij doen dus lekker weinig vandaag. Hoop dat de nachten beter worden want morgen moet ik werken en anders duurt de dag zolang
buddie nieuws: @mvj: zo ben ik weer. Heb aangegeven dat ik niet meer kan en heb hier ook flink overgegeven. ben iedere keer beroerd. Bloed wordt nagekeken en urine was schoon. Insuline is weer aangepast door een internist en ze willen met slaapmedicatie en rust nog even rekken. Hoe lang weet ik niet, kan zijn dat ze me na een paar dagen naar huis sturen voor een paar dagen, we zien het wel.
deel 2:Ik blijf nu voorlopig hier. Slaapmed kan denk ik geen kwaad, gyn schrijft het voor en lig aan ctg.
Tjee, die MvJ toch! Veel succes meid in het ziekenhuis, goed dat je op je strepen staat!! Mariska, ooo wat super zeg, een klein wurmpje met een kloppend hartje!! Van harte en geniet ervan!!
*ik denk dat we binnenkort baby nieuws hebben hoor*!! Als mvj nu in het zkh ligt, waarom zouden ze het rekken? beeb is al enorm! Ik denk hoogstens tot 37 weken, maar ik hoop dat ze snel gaan inleiden!!!
Syb goed dat je duidelijk bent geweest, dit kon zo niet en even tot rust komen is niet verkeerd, hoop voor je dat wij snel goed buddynieuws krijgen, Pooh stuur je haar een sms van ons dat we aan haar denken.
MVJ blijf alsjeblieft op je strepen staan!! laat je niet zomaar wge sturen meid! Ik wil je niet bang maken maar gaat al vaak fout in ziekenhuizen die zwangere terug sturen, terwijl ze zelf het gevoel hebben dat het KLAAR is! Met 37 weken kan jouw baby komen! Succes meid! Denk aan je! Mariska super zeg! Lot vervelend dat je niet lekker bent! Gelukkig met Tygo niks ernstigs! Hoop dat hij er snel vanaf is! Hier weer gewerkt! naar de bios geweest met de kids, ging wle om 16:00 uur naarhuis was er klaar mee, we hadden 6 kids met 4 leidsters Mijn vriend zijn sollicitatie gesprek ging super goed! NEt al email gekregen dat hij zijn laatste loonstrook moet opsturen! Dus ik ben heel benieuwd!
@lot23, doe ik! Was gisteren zo moe dat ik om 1830, gelijk met Jens, ben gaan slapen. 12 uur geslapen ,,,pfff Vandaag weer werken, de vakantie is voorbij!
rustig hier geen beebnieuws dus! Ik ben net thuis, wezen shoppen met mn vriendin en haar zoontje. echt leuk, gingen ze handje-handje zitten, klefkezen (isabella en dr vriendje) Heb een spijkerjasje, dus redelijk geslaagd! @Pooh, werkze vandaag! vakantie is altijd te kort he? @mariska, van het goede nieuws aan het genieten?? @ll, ben vandaag alweer ruim 9 weken, hihi Net een heel leuk eerste pakje gekocht! *smelt* Van nijntje, grijs met rood, dus unisex. heb maatje 50 gekocht, isab zat er maar kort in (was 4320 bij de geboorte) maar 50 zat toen wel heel mooi. Maar wat klein zeg... Wat dragen net geboren baby's in midden winter?? (makkie?) Liefss, Taliaa
Zeker rustig hier! Taliaa, schattig van Isa en haar vriendje hihihi. En klein he, maatje 50! Heerlijk om dat weer te mogen kopen! Seth droeg in de winter rompers met lange mouwen en dikke sokjes en wat langer een mutsje. Verder natuurlijk een broekje met een truitje. Voor naar buiten had ik wel een heel dik babypak, met armpjes en voetjes aan elkaar en een rits er tussen (weet niet hoe je dat noemt?) Dus niet alleen een jasje, maar een heel pak. Hier een beetje al een paar dagen niet lekker in mijn vel. Erg moe steeds en ontzettende last van mijn hormonen en enorme opruimwoede (wat niet haalbaar is met een spelende dreumes, logisch!) Maar dat frustreert enorm, maar kan er niets aan doen! Ook is mijn misselijkheid weer terug en voel ik me down met vlagen. Echt niets voor mij, baal er zoooo van!! Alles gaat zo goed, met Seth, de zwangerschap . Waarom voel ik me dan zo? Snik .