Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @taliaa: rompers met lange mouwen en verder gewoon broekjes met truitjes zou ik doen, laagjes is zowieso beter.

@mvj: spannend ik duim, langer als 37 weken is hopelijk ook niet nodig!

@marsika: van harte gefeliciteerd!

@all: hie gaat het goed, ontzettend geslaagd kraamfeest gehad, echt blij dta we dat gedaan hebben voor de families. Hier gaat het steeds beter. Timo slaapt van middernacht tot half zeven, vandaag ga ik proberen hem een grotere fles te geven voor de nacht en op een 5-voedingen-schema over te stappen. Evy doet het steeds beter, flessen gaan goed met jbpm maar de zantac heeft nog niet helemaal aangeslagen volgens mij. Gisteren nog veel gehuild na de fles, volgens mij gaat het vandaag iets beter maar durf nog niet te vroeg te juichen.

2. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    net terug thuis, we zijn op familiebezoek geweest bij m'n vriend zijn moeder, stiefvader en z'n 2 zussen...

We hadden Malika haar t-shirtje aangetrokken met " Hoera, ik word grote zus " en ze waren allemaal super entouchiast :)

Morgen een vlug bezoekje brengen bij mijn ouders maar denk dat m'n moeder het wel al doorheeft ;)

Anders probeer ik zoveel mogelijk te genieten, die misselijkheid en bandenpijn nemen we er maar bij hé ;)

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa 9 weken gaat wel snel he!
    Ik zou ook zoveel mogelijk laagjes aan doen! En wat amkkie al zei zo'n heel pak zou ik ook kopen! Vooral straks met die sneeuw enzo (als het weer zo'n winter wordt als dit jaar) is dat wel lekker warm!

Makkie meid ik denk dat het erbij hoort hoor, die vlagen van niet lekker in je vel zitten! Je bent zwanger je hormonen gieren door je lijf ;) Komt wel goed! Wel rot dat je, je weer misselijk voelt! Maar helaas horen die kwaaltjes erbij!

Mariska leuk hoor dat ze zo enthousiast zijn! Het is natuurlijk ook super nieuws!

Linda super zeg van Tygo! Wel rot dat je kleine meisje nog zo moet huilen :( voel je, je echt machteloos denk ik! Helpt een warm bad en daarna een fles niet ontspannend? Ik denk gewoon maar met je mee hoor,misschien heb je het allang is geprobeert! en huilt ze echt na elke voeding?

Pooh jammer dta je vakantie weer voorbij is! gaat alles zo snel!
    Hoe beviel je eerste werkdag?

MVS hoe is het?

Lot hoe is het met jouw?

Zo heerlijk 2 dagen vrij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vrijdag hebben we maar 2 kinderen een broer en een zus! Ik belde vandaag die avder nog op of ze wel echt kwamen (zelfde geld zit je daar voorniks) ja hoor zei hij! Zeg ja ik belde even omdat ze de enigste 2 zijn en straks zoude ze niet komen! Hij zegt nee ze komen gewoon;);););););)
    Zit je dan een hele dag met 2 kids zijn nog is late kids ook! Dus dta wordt wel half 7!

Ik heb overgens besloten dat als ik weer zwanger zou raken ik het graag voor iedereen (behalve voor jullie en mijn collega) tot 12 weken geheim wilt houden! De vorige keer vertelde ik het al best snelal met 6 weken, maar het lijkt me nu leukomnog tijdje te wachten! Enik wil dan ook graag een shirt bij Jesse aantrekken!
    Nog even jaartje geduld moet ik hebben ;)

Jesse is vandaga naar schiphol gegaan met mijn zus en 2 kids en mijn moeder.Ze gingen me andere zus en zwanger ophalen! Jesse vond het geweldig met aldie vliegtuigen!

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik zoef effe voorbij. Niets van mvj gehoord, dus zal wel goed gaan!!
    Was druk op mn werk, Jens was extra op de creche omdat mijn moeder op vakantie is. Dus was haastje repje nara huis, eten, in bad en naar bed. Mn vriend is net thuis met boodschappen zoveel als voor een weeshuis! 4 extra mensen in huis vanaf morgen...fffff wish me luck!

5. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Meiden ben helemaal Flabbergasted maar moet zeggen kan er denk ik niet omheen.

Ik heb vandaag 2 positieve testen gehad. Een goedkope van kr**tv*t en een cle*r ble*

Ik zal de fotoos op onze hyves zetten.

Durf nog niet echt super blij te zijn, Donderdag ga ik weer testen en als de test nog steeds positief aangeeft zullen we het toch moeten gaan geloven.

Een hele blije maar toch bange cira gaat nu eerst even terug lezen.

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Cira jeetje wat zou dat super zijn, ga zo ff op onze hyves kijken, positief is positief he!!

Debjes lekker he 2 kids uit een gezin en dan ook nog late, jammer dat die vader niet zei ze komen niet.

Makkie wat vervelend dat je niet zo goed in je vel zit, hoop dat je je snel beter voelt.

Taliaa heerlijk even een babypakje kopen... en die I al helemaal in love prachtig.

Ben benieuwd hoe het met Mvj gaat.....

Vandaag weer gewerkt, was alleen wat moe onrustige nachten gehad en dan die hormonen erbij dus vanavond weer op tijd slapen. Tygo is nog veel aan het hoesten maar het benauwd zijn lijkt iets minder de medicijne doen hopelijk snel hun werk. Morgen nog een dag werken en weer lekker weekend, heb op het moment weinig zin in werken dus ben dan blij als mijn dagen erop zitten erg he werk je 2 dagen zeur ik nog :)

7. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Meiden fotoos uploaden wilt niet helemaal lukken. Ga nu lekker slapen en zal het morgen nog een keertje proberen.

8. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    cira ik hoop zo voor je dat het raak is. laat het donderdag even weten.

mvj hoe gaat het.

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh cira, wat zou dat gaaf zijn!!!

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    cira posi is posi en ik zweer bij de goedkope van kruidvat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Cira positief is positief! En dat bij 2 verschillede testen! Zegt al genoeg denk ik ;)

Lot waar werkte jij ook alweer? Gelukkig is Tygo iets minder benauwd! Hopelijk is hij snel weer helemaal de oude!

Jesse luisterd nu naar de luister cd van woezel en pip, hij danst dan altijd helemaal mee met zijn eigen woezel en pip in zijn handen :D

Hij zit ondertussen al aan zijn 2de krentenbol!

Het is hier somber weer :( Zo maar even stofzuigen, jesse in bad en weer even naar bed en dan zien we wel!

12. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Jaaaa cira positief is positief hé... Al een voorzichtige proficiat gewenst :)

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

Cira, wauw meid, wat geweldig!! Snap dat je nog voorzichtig bent, maar posi is posi, kun je niet veel anders van maken toch!! Vind het super voor je, tis jullie gegund na zo lang wachten/ in de mmm!!

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Meiden mijn vriend heeft zo goed al de baan! Vrijdag moet hij komen voor salaris bespreking!!!!

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    debjes van harte!!!

Timo heeft geslapen van 00.00 tot 07.00!

16. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    hallo meiden,

ik zou volgende week naar het zh moeten voor een test en dan beginnen aan de provera. maar vanmorgen verloor ik bloed. dus toch maar het zh gebeld. want dan kan ik deze week al beginnen met spuiten en hoef ik niet aan de provera. het was er erg druk dus ze belt me straks terug. kan niet wachten totdat ik weer mag spuiten.

17. hallo meiden,
    Na een bijna 70 urige werkweek vorige week ben ik weer een beetje bij.
    Heb ff globaal gelezen en spring weer in

mvj veel sterkte meid! Hoop dat ze je niet meer te lang laten wachten

@ linda wat goed van Timo!
    Hopelijk slaat de Zantac snel aan bij je meisje

@ mariska gefeliciteerd met het kloppende hartje!! Helemaal geweldig

@ cira ook van mij alvast een voorzichtige gefeliciteerd. Wat heerlijk meid.

@ makkie dikke knuffel meid. Probeer het een beetje naast je neer te leggen (weet dat dat moeilijk is!)

idd wat een babyboom hier, echt super.

@ debjes gefeliciteerd met de baan van je vriend. Helemaal fijn zeg.

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    *buddynieuws* (dit zijn 2 smsjes van Mvj)
    1e: Hey meis even weer een update, ik kan wel inetten met mijn foon maar niet op zwp, zo irritant. Mijn suikers schommelen heel erg heen en weer van 3 tot 11 schiet het heen en weer.Word er gek van, ik twijfel ook sterk aan het zhpersoneel, de 1 zegt dit, de ander dat, heel irritant xx

2e: Ik stond net klaar om naar huis te gaan, maar de CTG was niet goed. De hartslag van de babywas erg hoor, nu moet ik straks weer aan de CTG. Dit is een vaag zh, je moet zelf zo goed mee opletten.x

Dus.... we moeten nog maar even doorduimen voor Mvj!!

Ik heb eventjes heel vlug teruggelezen: AHHHHHHHHHHHHHH Cira, ik ga METEEN op hyves kijken!

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    cira, ik zie nog niks op hyves? Heb je pregnyl gehad? wanneer??
    En kv is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel betrouwbaar!!!! ohhhhhhh zou het:) ben helemaal hieperdepiep nu;)
    (thnx voor je lieve en leuke kaart!!!!*lief*)

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    @debjes, gefeliciteerd!!! wat fijn zeg! en zeker in deze tijd!!
    @Linda: JOEHOE tygo! fijn he! Scheelt toch he?
    @Nijntje, fijn je lijf het zelf wel doet!! ik hoop dat de MMM jullie heel snel een wondertje gaat brengen!!!!
    @makkie, meis, zo voel je je wel eens! ook jouw roze wolk mag wel eens een keertje grijs zijn hoor, is zo weer roze! (blauw in jouw geval;)) Die hormonen zijn soms heel vervelend!!!!! verwen jezelf maar extra! lekker een relaxed bad nemen ofzo!

Deel Deze Pagina