Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    taliaa en debjes: Tygo stond wel op mijn lijstje maarja Lot was eerst ;) het is dus TIMO ;) ;) ;)

2. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Meiden de fotoos zijn geupload op hyves. Gisteren lukte het niet meer.

Vanmorgen moest ik naar de internist gelijk maar even langs de poli gyn gelopen en daarvandaan ook al een voorzichtige felicitatie. Als de posi test dus blijft dan aankomende maandag bellen voor de eerste echo. Heb wel last van kleine krampjes en een goed opgezette buik. Ben mbt de krampjes wel erg onzeker maar kan me herinneren dat ik dat met Jaimy ook had. Voel me eigen verder nog niet super zwanger al wordt het wel steeds meer. Daarnet weer en nieuwe test gekocht deze ga ik morgen met ochtend urine doen. De andere twee zijn met avondurine.

Taliaa de pregnyl heb ik op 28 april gehad. Dus de tussentijd zo denk ik toch wel ruim voldoende moeten zijn (14 dagen).

Debjes wat super zeg! Kan me voorstellen dat jullie helemaal heppie zijn.

Nijntje lijkt een goed begin voor de nieuwe cyclus zo zonder provera!

Linda wat goed van Timo!! en slaapt Evy ook al wat langer door?

Ryanne jeetje een werkweek van 70 uur:$. Rust maar lekker uit!

Meiden ik ga hier weer even mijn kop in de kasten steken en straks maar weer wat boodschappen halen want ik wil snaaien!!!! (zegt een lichtelijk misselijke cira:()

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    cira ik zie een streep hoor, wel nog licht maar 2x lijkt me wel duidelijk.... ga je nog een test doen?

voorzichtig heel erg gefeli!!!

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    lieverd, jouw streepje op de kv is veel duidelijker dan de mijne! ik geloof dat pregnyl na 14 dagen zeker uit je lijf is, dus ik zeg een DIKKE gefeli!!! ik zou morgen nog een testje doen of die duidelijker is! en een digi test kan ook al hoor(als je die wilt doen). mijn streepje was echt veel lichter en digi test al positief!!!
    JOEPIEIEIEIEIEIEIEIIE wat een babyboom!!!!!!!:):) YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

@linda, oh wat erg!!!!! heb ik gewoon niet zitten opletten, weet natuurlijk wel dat jouw knapperd timo heet!

5. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    ik kwam even kijken of we al iets van mvj hebben gehoord

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

Cira, helemaal geweldig meid, echt super gefeliciteerd! En dat na de 1e iui!! Ben zooooo blij voor je!!

Hier een rustig avondje, Seth ligt net op bed, vriend heeft een uitje van zijn werk, dus mama gaat lekker bankhangen.

7. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda heb ik erges tygo geschreven inplaats van Timo???:(Kan het nergesn etrug lezen,maar als het zo is sorry Timo bedoelde ik natuurlijk ;)

Cira ja jij bent gewoon ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MVJ meid let alsjeblieft goed op! en als je het neit vertrouwd zou ik naar ander zh stappen!
    Taliaa had je haar nog terug gesmst?

Ik ga even jesse in bed leggen!

8. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @cira alvast mijn voorzichtige felicitatie. Het zit gewoon goed bij je.
    @debjes gefeliciteerd met de baan van je man.
    @mvj hopelijk ben je nu lekker bezig met bevallen. succes.
    @all afgelopen maandag weer een examen gehad, maar die ging niet zo goed. Ik hoop dat ik een voldoende heb. En we zouden vandaag op vakantie gaan naar een stacaravan in noord frankrijk, maar mijn man kon vandaag niet weg van zijn werk en ik zag het eigenlijk niet zo zitten met die koude natte weer en een kind in een stacaravan die zn kont niet kan keren. Dus we hebben het lekker afgezegt en gaan gewoon hier leuke dingen doen. heerlijk vandaag al bijgeslapen. Dat was wel nodig, en lekker zitten lezen. En nog wezen zwemmen. En morgen lekker met z'n drieen naar de Efteling. We hebben zo goed gespaard bij de AH dat we dit jaar 3x kunnen. Jippie. Yep wij zijn efteling verslaafdes. Thijs ligt nu al het liedje van het kinder carnaval te zingen. Dus die heeft er ook zin in.
    Iedereen een fijne hemelvaart.

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Oke ....daar ben ik weer .....wel niet wel niet ...ik kreeg er een punthoofd van.
    Op zich had bea wel gelijk met opdestrepenstaan :oops: maar heb vanmiddag toch wel even mijn mond open gentrokken ....
    Sowieso ten eerste eve3n ...het frustreert me enorm dat ze in mijn zh erg tegenstrijdig is ...de arts ass zegt dit dan komt er weer een gyn in opleiding en die zegt dat ...en dan komt de gyn en die zegt weer wat anders ...maar goed dat weet ik nu dus effe goed mijn koppie erbij houden als ik terug ben .....
    Mijn suikers zijn iets stabieler als van de week maar het is een feit dat ze niet meer stabiel zijn te krijgen mede omdat hoe verder de zwangerschap vordert hoe moeilijker dat word.
    Mijn eigen gyn had zoiets van jij weet zelf het beste wat je moet doen bij schommelingen......en ze gaf ook eerlijk toe dat het personeel daar niet bekwaam genoeg in is in het zh .,...geven ze zelf gelukkig toe.
    Ik heb vandaag gevraagd waarom er geen groeiecho´s meer plaats vinden ....de gyn gaf aan dat het in dit stadium van de zwp natte vinger werk word omdat ze het niet op kan meten.
    En daarmee zijn ze bang dat ze mensen onnodig bang maken ...het kan bijv voorkomen dat er nu uit de meting kom 9 pond terwijl het maar een 7,5 ponder is.......
    Vanmorgen tijdens de visite lopen hebben ze besloten om mij te laten gaan of ik daar nou leg of thuis rustig doe .....en als er iets ben ik daar zo in princiepe.....
    Daarna nog even aan de ctg ....maar die vonden ze niet goed.
    De arts ass kwam naar mij toe en zei dat de ctg niet goed was omdat de hartslag te hoog was van de baby ........dus daar schrok ik nog wel van ....
    toen hebben ze aangegeven dat ze na de lunch nog een ctg wouden doen ....die was dus goed .....
    maar goed ik had toen zoiets van als ik naar huis ga hoe weet ik dan of het kindje het wel of niet goed doet ? ook omdat ik van de eerste ctg was geschrokken....
    De arts ass gaf toen aan dat de eerste ctg niet zo zeer fout was maar dat het kindje toen erg druk was en ze liever een beetje van alles willen zien op een ctg ....slapen en bewegen.
    Ik heb toen wel aangegeven dat ze me wel heeft laten schrikken.
    Maar goed eind goed al goed ....als er iets veranderd moet ik gelijk terug ....en kan ik ook terug komen.....
    Voor vannacht nog slaapmedicatie mee .....want uitrusten is nu even het belangrijkste.
    Dinsdag ga ik terug dan doen ze een inwendig onderzoek en maken ze concrete plannen.
    Ik heb nog gevraagd waarom ze nu niet inleiden omdat ik tjokvol kind zit ( ontkennen hun ook niet )
    De reden is dat een "suikerbaby" wel groot is en volgroeid lijkt ....maar vaak zijn de orgaantjes voornamellijk de longen niet altijd goed volgroeid

Cira wat spannend !!!!!!!

Ik kan trouwens met foon zo nu en dan wel op internet maar niet op zwp ...zo irritant

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVj ik weet het niet zo goed! Ik heb echt me twijfels of ze jouw wel goed in de gaten houden? of ben ik nu de enigste met dit gevoel:(:(

En wat een drama kan dat zh maken! Ze laten je eerst dood schrikken, omvervolgens dood leuk te zeggen dat alles er wel goed uit ziet!
    Dan heb je weer eem mega grote baby en dan kan het ineens zijn dat de baby 2 pond minder weegt:(:(:(;)

En met 37 weken zijn baby's toch welkom? Dus waarommag jouw baby dan niet komen?????????

Ik vind het allemaal heel vaag,begrijp me niet verkeerd hoor, het is niet lullig bedoeld naar jouw! maar ik heb al zovaak zulke verhalen gehoord! En uiteindelijk hoorde je op het laatst dat ze maar op het nimmertje er optijd bij waren!
    Wil je niet bang maken! Maar beloof me dat je elk pijntje wat jij niet vertrouwd gaat bellen!

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @mvj: ik herken op zich wel het een en ander van hoe het zkh doet van het einde van mijn zwangerschap.

ctg's zijn een goed controlemiddel maar daardoor krijg je heel erg het idee dat het niet goed gaat met de kindjes, de arts bevestigde dat aan mij omdat je wel echt alles ziet. iemand die niet in het zkh loopt, heeft ook geen ctg's tenslotte. maar goed voor de controle toch belangrijk.

de tweeling moest ook echt tot minimaal week 37 blijven zitten, daarvoor is het anders ook (beleidsmatig) een prematuur en moet het in de couveuse (vanwege de volgroeiing). het liefst zien ze een noodzakelijke inleiding rond week 38 (tenzij het niet anders kan natuurlijk) ook vanwege de verweking van de baarmoedermond, die was bij mij bijv. echt nog niet klaar voor de bevalling. Het inleiden kon dus ook pas na het 'primen' beginnen. Dit kan wel 4 dagen duren, bij mij duurde dat 1,5 dag voordat ze dus de vliezen konden gaan breken (bij 2 cm) en het inleiden kon beginnen.

en groeiecho's doen ze idd niet op het laatst omdat ze er dan echt ver naast kunnen zitten, wel 500 gram gaven ze bij mij aan, dat is natuurlijk best veel op ene gewicht van een baby.

nou misschien helpt de herkenning een beetje, ik werd ook zo heen en weer geslingerd en wist bijv. echt niet dat het 'inleiden' uit twee fases bestaat, tenzij je dus zelf al iets ontsluiting hebt.

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes, wat fijn dat je vriend de baan al bijna heeft!! goed nieuws. Ik werk in de kinderopvang, leeftijd 6 weken tot 2jaar9mnd.

Timo goed gedaan jongen, even vertellen aan je zus en dan samen papa en mama lekker laten slapen!!

Cira een 2de streepje met avondurine, je bent gewoon zwanger!! gefeliciteerd! Morgen een testje met ochtend urine en dan weer een mooie 2de streep!!

Sas hoop dat je een voldoende heb. Leuke dag morgen en jammer dat jullie weekje weg niet doorgaat.

Mvj goed dat je even duidelijk bent geweest over je twijfels. Hoop dat je de laatste zwangere tijd je nog
    een beetje goed voelt en bij twijfel gelijk weer naar het zh stappen he. Jij en je kindje zijn nu het belangrijkste.

Ja heerlijk weekend!! tygo lijkt wat op te knappen. Gister is een kennis van mij bevallen van een dochter,het meisje heet Yzze stond ook op mijn lijstje alleen dan Ise, ach gelukkig vind ik nog meer mooi. Hoop dat het weer wat beter word dan kunnen we de komende dagen weer eens naar buiten.

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik zwaai voorbij! heb 4 zweden in hui's;

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Ik heb weinig tijd! Ik word gek van de drukte. Mn schoonzus en zwager met een 2 jarige en 10 jarige...
    Ons huis is niet zo groot, dus het is een beetje volel boel nu!
    Jens ligt nu te maffen en ik heb ze even uit wandelen gestuurd, dan krijgt hij de rust om te slapen. Vanmiddag willen we naar een indoorspeeltuin.

15. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Meiden hier even een snel berichtje.

Wederom een positieve test! Dus begin nu echt te geloven dat het zo is.

MVJ laat je niet afwimpelen hoor! Zorg ervoor dat ze jou en je beeb goed in de gaten blijft houden en ga anders een io naar een andere vestiging van het ziekenhuis. Of naar een VK.

Zo ga nu even douchen en aankleden en dan naar mijn schoonouders. Gaan straks naar het tuincentrum.

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    lieverd, je bent echt gewoon hartstikke zwanger! ga het nu maar geloven!!!!!!!! Banner veranderen en de vlag buiten hangen!!!!!!!
    Hele dikke knuff!!!!! wat super zeg!!!

@mvj, hoe is het nu? wat een verhaal zeg!! Ik hoop echt dat beeb snel spontaan komt of dat een inleiding snel gaat gebeuren!!!

@Pooh: drukke boel dan! Hoelang blijven ze?? (zijn ze wel leuk?;)) succes en veel plezier!

@lot, hoe voel je je meid??? Gaat het weer goed?
    Hoop dat Tygo snel helemaal beter is!

@makkie, en jij???

@ll, gister begon de eerste vreemde over mijn zwangerschap. In de sportschool:) Dus ik geloof dat het wel al zichtbaar is;) Ik had niet eens een strak shirt aan, hihi
    Ik voel me wel redelijk. nog wel misselijk, maar het wordt al iets minder. Ik ben alleen nog zo onzeker over de zwangerschap. Ik hoop dat als de volgende echo goed is, ik iets meer kan genieten...

Liefss, Taliaa

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ze blijven tot zondagmiddag. Maar mn huisje is zo vol..en het weer is niet zo mooi!! :(
    Ik ben hier gewoon niet goed in. Ben gehecht aan mn privacy! ;)

18. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    ik heb een vraag gisteren verloor ik bloed dus ik docht dat ik ongie werd maar nu is er geen rood meer te zien. maar ik mag morgen met het spuiten beginnen wat zouden jullie doen. vorige maand was het ook zo eerst iets toen was het weer weg en een dag later brak de hel los (bij wijze van spreken).

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ik ben er weer effies ...ik wacht het maar gewoon rustig af ..ik zit hier beter als in het zh geloof ik ....

"pooh das ook niks voor mij .....de laatste keer dat mijn ouders hier waren werd ik gek van ze ......ben van ellende op bed gaan liggen ......hahah

"talia buikfoto

mijn vreemde tekens doen het niet meer ....

20. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Goedemorgen Dames!

Pooh kunnen de familie leden uit zweden nooit ergens anders slapen dan?

Cira ja je bent gewoon super zwanger! Gefelicteerd!

Nijntje ik zou het niet weten, hoop dat iemand anders je kan helpen!

Wat een rotweer zeg, krijgen we nog wel mooi weer?
    Wij gaan zo bbq-en bij mijn ouders en binnen opeten natuurlijk!

Deel Deze Pagina