Nijntje ik zou toch even wachten tot het echt goed doorbreekt denk ik. Taliaa zie het is echt waar vreemde zien het al, op naar de echo! Ik voel me wel aardig hoor lief dat je het vraagt, de misselijkheid is weer wat naar de achtergrond. Mvs hoe is het met jouw? Tygo vond het vanmorgen om 5 uur tijd om op te staan maar dat is bij ons gewoon nacht hoor even aangekeken maar hij eet bijna niets op een dag dus uiteindelijk maar een papfles gegeven en toen heeft hij verder geslapen tot kwart voor 8 dus toch honger, als het maar eenmalig is Hij is nog steeds niet helemaal fit maar gaat steeds beter gelukkig. Vandaag is ons ventje alweer 1,5 jaar wat vliegt de tijd. Wij gaan zo even lunchen dan even op pad voor handgrepen voor de keuken en misschien even naar een kampeerwinkel.
brrrrrrrrrrrrr, ik kom er net achter dat ik iemand ken die in dat vliegtuig zat. Al een tijd niet gezien en was ook geen vriend van me, maar ik kende hem wel. Brrrrr, is de zoon van onze burgemeester. Niks ergers dan alle andere omgekomenen, maar het is ineens persoonlijker geworden ofzo. ik weet niet.... @lot, fijn dat je je wat beter voelt! Ik ook JOEHOE Ben jij nog wel zo moe? ik wel, maar misselijkheid is minder. Hebben ze bij jou al bloedgeprikt? ik vroeg me af wanneer ze dat voor het eerst deden? @Mvj, denk aan je!!! En buikfoto volgt nog @ll, : fijne avond! en lekker weekend! ik ben ook vrij, moet met pinksteren werken. (en dan wordt het vast mooi weer) Liefss, Taliaa
ik zwaai ook weer even voorbij! MvJ, BELOOF JE ONS DAT JE BIJ ELKE SCHEET BELT!!!! ECHT DOEN HOOR MEID! IK DENK AAN JE!!!! Cira, ooo het is echt zo, je bent megaaaaa zwanger! Echt super voor je, ben erg blij voor jullie!! Lot, fijn dat je je beter voelt, is gelukkig meestal zo na de 12 weken! Gaat nu ook ineens harder de tijd, vind je niet? Taliaa, wel eng met de werk (dat slaan enzo...) kun je daar straks wat aan doen? En super als een vreemde het ziet dat je zwanger bent, lekker showen met je bolletje!! Erg he, die vliegtuigramp... lijkt me naar als je er iemand van kende... hoewel het sowieso natuurlijk te erg voor woorden is... voor de nabestaande zeg... pffff moet er niet aan denken.... Nijntje, ik zou gewoon het ziekenhuis bellen, kunnen zij daar het beste antwoord op geven. Debjes, wat super van de baan van je vriend, VAN HARTE! Scheelt weer een hoop gestress! Is het een vergelijkbare baan? Sas, balen dat je examen voor je gevoel niet zo lekker ging... hoe gaat het nu met jou cyclus? Pooh, lekker dan, het huis vol... ik zou ook GEK worden. Even afzien nog meid, hopelijk vliegen de dagen voorbij voor je. Pfffff ben vast een hoop vergeten, sorry! Hier gaat het veel beter, met mijn stemmingen/gevoel. Was even en dipje denk ik, hoort er ook bij. De babykamer is helemaal leeg en we gaan morgen en de rest van de week verder met behangtrekken (pffff is nog een hele klus, vaak overheen geschilderd vorige bewoners). Heb er zin in om het kamertje in te gaan richten, nog 2 weekjes geduld (dan zijn de muren klaar). Verder hier alles goed, Seth is ontzettend ondeugend en ondernemend, lach me rot! Hij gaat alleen sinds een paar dagen op de salontafel staan en op de banken springen... schrok me rot toen ik het zag! En nee zeggen komt nog niet echt aan geloof ik hahaha. De volhouder wint toch? Fijne avond meiden!
@all, we zijn vanmiddag nara Ballorig geweest, soort wamelland Was een goed idee om er even uit te zijn, want buiten is het ook niets! . De 2 kleintjes zijn doodmoe en Jens ligt er net zonder morren in! Ergens anders laten slapen, ja zou ik fijn vinden, maar we slapen ook altijd bij hun in huis, en het zou erg moeilijk zijn om ze de deur te wijzen. Dus even op de tanden bijten. Het is wel gezellig, maar erg druk! Morgen gaan we even winkelen, langs de kinderboerderij en eind van de middag een uurtje varen met de pannenkoekenboot. Dus dan vliegt de dag wel snel denk ik. Jens is erg..opstandig? denk ik. Al een week of 2, snel boos zijn, gillen ,stampen, dwars doen. Erg vermoeiend dus. Zijn juffie van het kdv feliciteerde me en zei, goed zo, dat hoort zo. Het is dus een sprong, maar jeetje wat een zware. Pittig hoor!
Makkie nee de baan is niet te vergelijken met wat hij nu doet! Chris werkte bij TNT post en nu gaat hij met vrachtwagens werken, vrachtwagens wegen en in de computer invoeren soort administratieve( schrijf ik het goed) baan. Hij kan door groeien voor weegmeester of planner op kantoor! Morgen gaan ze praten over de salaris! We willen er natuurlijk niet op achter uitgaan! 50 euro minder verdienen zou nog te overwegen zijn, als hij maar wel blijft groeiten! Want ja anders doet hij het niet (logisch) we hebben ook een huur wat door betaald moet worden, en we willen blijven leven zo als we nu doen! Als morgen alles defenitief is krijgt Chrs wel geld mee van Tnt dus dat zou helemaal super zijn! Heb het geld stiekem al beetje in me gedachte uitgegeven Pooh ja die fase hoort erbij! Welkom in de peuterpuberteit! En kan nog veel erger hahaha ik bereid je alvast voor Vandaag niet wezen bbq-en maar lekker Chinees gegeten bij mijn ouders! Zondag gaan we bbq-en! Jesse slaapt nu bij opa en oma, ben benieuwd hoe hij het er van af gaat brengen! Hij ging niet huilen toen we weg gingen en zwaaide ons vrolijk uit! Ik ben overgens weer een kilo kwijt deze week! ik zit nu aan de 5,9 kilo in 7 weken tijd! Best knap vind ik!
@mvj ik sluit me aan, gewoon bij elke scheet bellen. Liever een controle teveel als te weinig. Hou je taai. @debjes spannend. ik hoop dat je erop vooruit gaat qua salaris. @makkie mijn cyclus. mmm ik weet niet of die nog goed is. Na mn MK ben ik 6 weken later wel weer keurig ongesteld geworden. Dus ik hoop dat ie nu gewoon weer goed gaat. @nijnjte. Ik zou even wachten tot het echt goed doorzet. Ik heb het zelf gehad dat ik laatst keurig 4 weken later de eerste druppels had, en toen een weekje weer niets, en toen weer een dagje wel en weer een week later zette het pas echt goed door. en hoe. Dus even wachten tot het echt duidelijk goed doorkomt. @all gisteren naar de efteling geweest en het was gelukkig niet al te druk. Het miezerde in de ochtend. We konden in het caranval blijven zitten, maar na 3 rondjes hadden mama en papa het wel gezien. grijns grijns. we zijn er best lang geweest van 10 tot 16 uur en toen was thijs echt heel moe, want hij had niet geslapen tussen de middag. En wel zelf heel veel gelopen in de Efteling. Hij sliep al in de auto, en dat zonder speen. Maar thuis ging ie weer vrolijk verder spelen. Al hebben we hem wel om 18.00 uur naar bed gedaan en vanochtend 09.00 uur melde hij zich weer. Hij was dus echt goed moe. Vandaag maar even rustig aan doen.
Sas, een geslaagde dag dus met je mannen in de efteling! Knap van Thijs, zoveel zelf lopen en zo lang! Hoop dat je cyclus goed blijft gaan. Pooh, tja idd lang leve de peuterpubertijd!! Jens is er wel snel mee, tenminste, vergeleken met Seth. Die begint nu pas echt dwars te worden en niet luisteren. Maar proberen om er om te blijven lachen, tis ook geweldig toch hoe ze hun eigen wil ontwikkelen en uitproberen! Hoe wel ik ook niet altijd zo denk hoor, wordt er soms ook moe van (zoals gisteravond, hij wilde echt niet slapen!).... hoort erbij! Hier alles rustig en moet het ook rustig aan doen... sinds 2 dagen een paar keer per dag last van pijnlijke harde buiken en rugpijn... dit houd dan een minuut of 20 aan. Schrok me rot de eerste keer, maar het zullen wel voorween zijn, kan eerder en meer zijn bij de 2e. Of toch te druk.. ik weet het niet, woe naar de vlos even navragen. Wel balen, ik wil zoveel (voel me verder ook goed) maar mijn lichaam fluit me dan wel terug. Ach ja, niet zeuren, het hoort erbij!
Meiden allemaal bedankt voor de felicitaties. De banner ga ik denk ik volgende week aanmaken eerst van het weekend nog testen. Voel me bij elk krampje nog erg onzeker, maar we zijn zo dolblij dat we al zo snel zwanger zijn! Van het weekend zitten we op de camping dus even lekker alles goed laten doordringen. (ik zit nu even ali ilegali vanaf op mijn werk hier te lezen)
@cira, ga het maar geloven hoor meid! de testen liegen er niks om! @makkie, heerlijk, babykamertje maken! JOEHOE!!! @ll, vandaag weer een offday. En mannetje moet zoveel doen op zijn vrije dagen (doet er van alles voor iedereen naast) dat de weekenden ook niet echt gezellig zijn. En volgend weekend moet ik alweer werken BAHHHHH zo dat is eruit Liefss, Taliaa
Zo we zijn weer terug van een midweekje sunparks. We hebben echt genoten, en N vond het zwemmen geweldig. @ Cira gefeliciteerd meid. Je bent gewoon super zwanger. @ Debjes gefeliciteerd met de nw baan van je vriend. Wanneer zou die dan moeten beginnen ?? @ Makkie ik had dat aan ook geregeld. Ik noemde het altijd een OFF dag hahaha. Je zit gewoon gauw weer op die blauwe wolk. @ Mariska gefeliciteerd met je wondertje. Wanneer heb je de volgende echo ?? @ Mvj nog even volhouden, voor je het weet heb je je kleine vast. @ All Boven ligt een kleine dame die doodmoe is en niet wilt toe geven aan de slaap Dadelijk weer even een wasje ophangen, man wat een was zeg als je even weg bent geweest. Heel fijn weekend allemaal. Liefs Thamara
Thamara, welkom terug! Wist niet dat jullie weg waren geweest, sorry heb ik gemist/overheen gelezen. Ja mijn blauwe wolken gevoel is weer helemaal terug hoor, ut zijn gewoon die hormonsters af en toe! Ben wel blij dat iemand het herkent... voelde me zo schuldig dat ik me zo voelde.... Seth ligt lekker op bed, vanmorgen bij opa en oma geweest omdat ik moest werken. Daar slaapt hij nooit, geen tijd voor, veels te veel te doen hahaha. Dus dan slaapt hij smiddags thuis altijd lekker lang. Trouwens, er is een kiesje bij hem door! Tandje nummer 7, jeeeh!!!!
Taliaa de vk heeft bij de intake bloedgeprikt was met een week of 10. Wat heerlijk dat je misselijkheid minder is ja alleen moe he de ene dag is het hier erger dan de andere... Jeetje naar dat je iemand kende uit het vliegtuig. Makkie ondeugend kunnen ze zijn he! Heerlijk dat je je weer lekkerder in je vel voelt en lekker aan de babykamer beginnen. krijgt Seth een andere kamer of de baby alleen een nieuwe? Luisteren naar je lichaam he! Ik ben druk aan het nadenken hoe ik Tygo zijn nieuwe kamertje wil behangen, vind het best moeilijk het moet er natuurlijk een poos op kunnen blijven, zit eraan te denken om de kleuren rood en blauw te gebruiken, lief heeft hier ook leuk behang van. Debjes goed zeg dat het afvallen lukt, succes. Sas is dat al leuk voor Thijs de Efteling? Leuk dat jullie een leuke dag hebben gehad. Thamara heerlijk dat jullie zo genoten hebben van jullie week weg! Mvj hoe voel je je?
Lot, Seth houd zijn eigen kamertje (alleen de kleding kast zullen ze gaan delen) en zijn broertje krijg een 'nieuwe' kamer, met een wiegje, commode en klein kastje. Voor een kledingkast is de kamer te klein en met die kleine kleertjes de eerste jaren kunnen ze de kast mooi delen. Als de baby uit de wieg groeit kan hij in het ledikantje van Seth en kopen we tegen die tijd een juniorbedje voor Seth. Klinkt leuk, blauw met rood! En dan 1 muur? Lastig he, er is zoveel leuks! Hoe voel jij je nu? MvJ, blij dat je je even meld! Vandaag ben je 37 weken, gaan ze je nu snel inleiden denk je?? Heb net de vlos gesproken omdat mijn buik raar blijft doen. Heb ook de laatste dagen enorme opstipatie (echt niet normaal!) en ze denkt dat dat de reden is dat ik last heb van harde buiken, dat mijn baarmoeder te veel geprikkeld wordt door mijn darmen. Nu aan de roosvice laxo. Als dat niet helpt krijg ik lactulose. En ik moest gewoon weer bellen als het niet minder werd of als ik het niet vertrouwde. Maar ze denkt dat het niets is verder..... Mijn vriend heeft gisteravond aan het kaartje zitten werken en heb hem net gezien. Hij is GAAAAFFFF! Ben er helemaal blij mee!!
hier een dood vermoeid jongetje. Vandaag maar 1 uur geslapen, arm kind. Het is gewoon zo druk in huis, dat ie zijn rust overdag niet krijgt/ pakt. Zielig!!! Vanmiddag naar Rotterdam gegaan, wat gewandeld en een uur gevaren op de pannenkoekenboot. Ze vonden het allemaal leuk, maar Jens werd driftig van moeheid. Hij ligt er sinds 1830 in! Ik ben zelf ook doodmoe
Lot ik voel me redelijk ............ben wel moe en heb het gevoel dat ik ga ontploffen .....maar stiekum hoop ik dat ook wel een beetje hihi ......veel druk van onderen zeg maar .... Lekker naar bed zo meteen met een slaappilletje van het zh .....8) Rood-blauw behang van lief ...die is heel gaaf vind ik en subtiel ...tenminste in de zin van dat het jaren mee kan voorlopig ... Makkie oei doe je wel rustig aan ...ik herken het wel .....als ik moeilijk naar de wc kan krijg ik het ook wat benauwder ...maar net wat jij zei het kunnen ook goed voorweeen zijn ......had ik ook al vroeg ...en toen gaf de gyn aan dat dat vaak gebeurt bij een 2e ... Ik vermoed ...of hoop ik het nou ...mmmhh weet het niet ....dinsdag op controle en inwendig onderzoek ....en dan of dinsdag blijven en een nachtje tukken ......en woensdag om 6 uur gaan beginnen ....of woensdag terug komen ...en dan beginnen .... Maarrr de kans is aanwezig dat ze zegt kom vrijdagochtend maar terug dan ben je 38 weken ..... Maar ....dat lijkt mij persoonlijk niet zo´n strak plan ...want alle gyns en kinderartsen gaan om 16 uur naar huis en dan lopen er wel arts ass en gyns in opleiding rond ...en een oppiepende gyn maar dat geeft mij persoonlijk geen fijn idee ......dit gaf mijn huisarts ook aan .... Talia hoe is het
Even snel! jesse geslapen bij mijn ouders! Ging super goed! hij heeft van 20:00 uur tot de andere morgen 09:20 geslapen (kleine boef hier is het niet meer langer dan 08:00 uur sinds paar weken ) Mijn vriend heeft de baan niet genomen! We gingen er teveel op achter uit! het scheeld ons 2200 euro per jaar en dat vinden wij gewoon teveel geld en kunnen we absoluut niet missen! Hij baalt enorm! maar denk dat het bedrijf gewoon slim speelt,ze weten dat tnt stopt en denken dat mijn vriend echt op een schopstoel zit (dat zit hij gelukkig nog niet) dus bieden ze geen hoger salaris! Hij gaat nu verder zoeken naar andere baan, helaas hij had zich er zo op verheugd! ik ga nu slapen ben kapot na 2 weken hard werken! Gelukkig maandag weer ons eigen leventje terug
Debjes lijkt me een goede beslissing het is toch een hoop geld uiteindelijk..... Hopelijk heeft je vriend snel ander werk ! Hier een nachtje geslapen met een slaaptabletje ....op advies van het zh ....heerlijk dat geeft de burger moed ben lekker uitgerust !
fijn mvj!!!! De familie gata met mn vriend naar het winkelcentrum lopen. En daar wat lunchen, geloof ik. Ik blijf lekker thuis met Jens, die ligt nu te slapen. Hij had gewoon wallen van gisteren! Vanmiddag gaan we naar de lentemarkt en kinderboerderij, als beide kinderen geslapen hebben!
MVj fijn dat je beetje bent uitgerust! Iemand nog wat van MVS gehoord? Pooh lekker dat je even alleen thuis bent! Kan Jens even bijkomen!