Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @lot23 even een vraagje heeft Tygo toevallig recent antibiotica gehad. Want dit lijkt precies op die allergische reactie die Thijs had na zn antibioticakuur. Dit gebeurde een week nadat hij gestopt was. Ik heb daar toen van de ha een antihistamine drankje voor gehad en zinkzalf. Het werd die zelfde dag al minder. En anders misschien dauwworm. Dat ziet er ook zo'n beetje zo uit, maar meestal zit dat alleen in het gezicht.
    @all pff thijs was net in zn speelgoedkist geklommen, waar het speelgoed nog inzat en toen was het bleren dat ie er niet uit kon komen. Slimmerik. Enneh daarna gewoon nog een keer proberen. O ja en hij was ook op de eetkamertafel geklomen via de stoelen. zucht we hopen altijd wel dat het een klimmer zou worden, maar dan meer in de rotsen en bergen, niet in huis. grijn grijns.
    Hij ligt nu lekker te slapen en dan vanmiddag lekker even sleeen. Er ligt hier weer een aardig pak sneeuw. Hopelijk zijn de wegen morgen weer goed, want dan moet ik weer werken en ik heb deze week mn man zn auto en die is toch wel een slag groter dan wat ik gewend ben. maar ja ik heb destijds ook een slipcursus in een grote auto gedaan, dus dat moet wel lukken, maar liever niet natuurlijk met een kind in de auto.

2. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Sas een maand geleden heeft hij antibiotica gehad!
    Lekker ondernemend mannetje zeg, boef die Thijs!

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Sas wat jij zegt over die allergie van antibiotica is ook heel goed mogelijk!
    Hahahaha die thijs in ze speelgoedkist! Jesse is al 2x er ondersteboven ingevallen en kon er ook niet meer uit komen! Heel herkenbaar dus!

En wat hebben jullie veel sneeuw! hier ligt NIKS toch wel jammer want zou nog wel 1x met jesse willen sleeen (nog niet gedaan, slee kocht sneeuw weg hahaha) Maar goed dat heb je he als je aan de westkust woont:(

4. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @debjes wij gaan niet sleeen hoor, want het is van die prut sneeuw. Als ie dan van zn slee afvalt dan is ie zeiknat. Enneh het is heel zwaar trekken. Het is 3 graden boven nul, dus het is gewoon een beetje aan het dooien. Dus we gaan straks gewoon even een bakkie bij opa en oma doen.

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Ik ben net maat 80 aan het wassen om in zijn kast te gaan leggen. Sommige 74 beginnen echt te klein te worden. Voornamelijk zijn broeken worden te kort!
    We waren een uurtje buiten, ploeteren door de prut sneeuw, richting kinderboerderij. Brrrr, ik vond het maar koud!!

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Jeetje Maat 80 hahahhaahha wat een verschil kan dat zijn he met die kids! jesse heeft nu maat 80 van broeken en die is al 18 maanden oud en Jens pas 10 maanden.

Hebben jullie eigenlijk lang gedaan met kleertjes???

Ik kreeg met Jesse zijjn geboorte zoveel kleren cadeau! Dat ik het eerste half jaar niet hoefte te shoppen. Aangezien Jesse 3 maanden met maatje 50 heeft gedaan en de rest van de maten ook lang in is blijven hangen, heb ik best geprofiteert van al zijn kleding!

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wij hebben ook veel gehad. Een collega van me heeft een tweeling die 7 maanden ouder zijn ,dus van haar krijg ik ook nog steeds kleren. Ja, Jens is lang!!! Hij heeft maar 5 weken maatje 62 gehad. En toen was precies die hittegolf van de zomer, dus lag hij weken in zn rompertje. Maat 62 heeft hij dus amper aan gehad.
    Hij zit nu nog in 74, maar wel tegen 80 aan! Allen scheelt het zoveel per merk!!! Hij is in oktober in 74 gegaan, dus toen was hij 8 maanden. En heef ter nu best lang mee gedaan (voor zijn doen dan ;) )

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ja hij is zeker lang, want als ik kijk Jesse is sinds 3 weken pas over naar maat 80 ook voor shirts enzo! Soms draagt hij van blousjes vooral van de H&M 86, omdat die armen anders tekort zijn met 80 vind ik zelf! Ik hou wel van dat het allemaal soepel zit en dat hij erin kan bewegen!

Ik heb Jesse gister gewogen en hij weegt 11 kilo is dus maar kilo aangekomen in 4 maanden tijd, maar goed hij is geen dikkertje ;)
    ben benieuwd wanneer ik weer naar het Cb mag ik zou opgeroepen worden.

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    heb even op de nieuwe meeting gereageerd :)

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    leuk idee Linda!!!!

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    zekerrrrr:) maar zoals gezegd: eerst kijken of je wel op ons zit te wachten*grijns*

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Is iedereen aan het genieten van de sneeuw! Wij zijn gister nog wezen kijken voor vloeren en meubels, jeetje best moeilijk om dat allemaal uit te zoeken zeg.

Taliaa hoe is het bij jullie met de woningruil?

Mvs hoe voel jij je?

Dames waar zijn jullie vandaag toch allemaal zat te wachten op een beetje peptalk ofzo :)

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    ha meid, nu heb ik even rustig de tijd...
    Hm lastig, het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn?? (al hoop ik daar elke ronde op;)) het zou je ongi kunnen zijn, maar dat lijkt me niet hoor!!! Het zou ook "gewoon" spotting kunnen zijn, of een gesprongen adertje?:)
    Je bmm hoort geloof ik hoog en gesloten te voelen, maar ik kan dat onderscheid niet zo goed maken.
    Hoelang is je LF normaal??

En de woningruil lijkt een feit te worden, we gaan binnenkort de papieren invullen, maar laatst al even gebeld met de woningbouw en die zien zo geen bezwaar. Maar goed,nu even het officiële gedeelte. We hebben als verhuisdatum 16 oktober:) qua zwangerschap HOPELIJK niet zo handig;)

@ll, wij hebben weer heerlijk gesleed vandaag, wat een genot!
    Nog steeds geen ongi, morgen ochtend de gyn bellen.
    Haha, bedenk me nu iets: zorgen jullie dat jullie voor een gyn bezoek ook altijd "netjes" zijn, ofwel "gynproof"?? In de winter wil ik nog wel eens wat langer tussen de scheerbeurten laten zitten, maar als ik naar de gyn moet werk ik het altijd netjes bij. ook suf eigenlijk he??*grijns*

Liefss, Taliaa

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa had je nog wel getest vandaag? Succes met de gyn bellen. Ik zorg dat ik altijd wel een beetje netjes ben tussen de benen :) raar eigenlijk hij is wel wat gewend. Ik word meestal 14 dagen na een vermoedelijk ei ongi dus daarom lijkt het me zo vroeg. Als 16 Oktober niet goed uitkomt wat ik echt zo hoop voor je, kan je het misschien vervroegen dan?

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    ha, ja nog wel getest:( maar goed, was ook niet meer te verwachten. EN ja de gyn is ook wel wat gewend, als ik ooit zie wat voor oude vrouwen er in de wachtkamer zitten;).
    Hmm, als altijd 14 dagen is, dan ga ik hard duimen voor een innestelingsbloeding:) is het niet meer geworden?? dan zou het zomaar kunnen *grijns*. ik duim voor je!!
    En als 16 okt. niet uitkomt, dan moeten we even kijken hoe we t doen. Op zich hoeven we niet zo veel te doen, we willen wel veel doen, maar we zouden er ook zo in kunnen. T is schoon en heel, alleen niet helemaal onze stijl.
    Ik hoop dat ik met een hele dikke buik mag gaan verhuizen *zucht* *zwijmel*

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik was ook altijd gekipt en geschoren bij de gyn...hahahaha.
    Sprayde zelfs in de zomer een luchtje op mn voeten ,tegen de zweet kakken van me!! hahaha! ;)

17. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Druk maar gezellig weekend gehad, ben daarom niet hier geweest. Vandaag werken en hopelijk vanaond tijd om alles een beetje bij te lezen.

Fijne dag allemaal!

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goede morgen allemaal! Hoe is het met alle zieke mama's en kindjes vandaag????

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    he he ben ik weer ....ben jullie zwaar aan het verwaarlozen.....terwijl dat niet de bedoeling is ....ik krijg ook ngo steeds geen melding van reacties.....

@BEZOEK GYN ...ik ging altijd geknipt ......nou ja meer geschoren zeg maar hihi ....tot dat ik op miijn flikker kreeg van de gyn ....dat dat niet gezond is........mmhh dus toen ging ik ongeschoren ...en scheerde ik me tusen de zh bezoeken wel .....hihi
    maar als ik zwanger ben kan ik me niet schern ...dan hebben de zelfde dag nog schimmel en uitslag ....dus dan maar even gewoon de heggeschaar er over...
    lekker onderwerp zo voor 9 uur ....haahh

oke verder heb ik alles wel terug gelezen ....
    Jelmer is sinds donderdag ziek ....iedere keer koorts ....en van die momenten dat hij dooziek is en niks kan ...en dan in eens weer speelt ....heel vaag
    maar goed ik ga zo naar de ha .....

verder gisteren te horen gekregen dat mijn broertje het huis is uit gezet .....hij had weer drugs in huis leggen ...en verder maakt hij mijn ouders kapot ....dus nu is hij opgenomen in een sooort van woonvorm ..erg christelijk ....maar ik hoop dat het werkt ...dit is wel de laatste kans ...anders gaat het echt niet meer goed komen .....

gezellig weekendje gehad dus .....

hoe is het hier verder ?

lot kan het geen innesteling zijn ?

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mvj, jee wat heftig van je broertje!! Hoe oud is hij?
    Mijn zus is er met haar 18e uit gezet. Ze verpestte al jaren de boel in huis (geen drugs hoor, maar oude mannen). Nu heb ik nog geen contact met haar, bevalt me prima!!!!

Ben benieuwd wat er met J is. Hopelijk knapt hij snel weer op!
    Dikke knuf van uit besneeuwd ridderkerk

Deel Deze Pagina