Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie goed dat je de vlos gebeld heb, bij twijfel altijd beter, hoop dat de laxo zijn werk doet en dan je rare
    buik beter doet..... Leuk dat het kaartje mooi is, we moeten nog even geduld hebben.
    We willen 1 muur bedrukt doen en dan de rest gewoon effen, en ik vind die steigerhouten meubelen ook wel stoer
    maar daar denken we nog even over na, eerst de woonkamer en keuken maar eens klaar.

Mvj ik hoop dat de gyn dinsdag goed nieuws heeft voor je en ze gaan doen wat je hoopt het word tijd lang
    genoeg je eigen niet goed gevoelt. Ja rood-blauw kan naar mijn idee ook wel een poosje mee.

Debjes balen dat het loon zo tegenviel maar wat je zegt ze weten waarschijnlijk meer over tnt dus spelen het
    in hun voordeel, hoop dat hij snel iets anders vind.

Pooh even bijtanken voor Jens, wel leuk dat jullie zoveel ondernemen, thuis zitten dan ben je elkaar ook snel
    zat.

Niets van mvs gehoord, ben benieuwd hoe het gaat.........

Gistermorgen heerlijk geslaagd voor positiekleding, mijn portemonnee zei iets te goed :) ach ben ik weer klaar
    met shoppen tot november. Was gisteravond helemaal bekaf van even weggaan lag er op tijd in en heb heerlijk geslapen. En eindelijk schijnt het zonnetje weer lekker. We willen volgend weekend de vouwwagen gaan uitproberen maar zie alleen nog maar regen in het vooruitzicht vind het moeilijk om te boeken maar ja we zijn zo weer thuis als we wegregenen en gaan met alle vrienden, dus denk dat we ons er maar aan gaan
    wagen.

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Lot wel gezellie kamperen !
    Lekker dat je geslaagd bent met shoppen !

Pooh heeft jens nog bij kunnen tanken ?

all ik hang lekker op de bank met een kussen en een deken .....lekker knutselen op de pc ...en manlief is de ramen aan het soppen ....voel me best lullig ....maar hij doet het erg goed ! ( mag hij vaker doen )

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVj niet lullig Voelen! Over 3 maanden kan je het weer allemaal zelf doen ;)
    Laat die man lekker soppen :p

Lot leuke kleren gekocht?
    Wat????? ;)
    Wel gezellig vouwewagen uitproberen!
    Gaat het echt weer regenen deze week?
    Bah!

4. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    mvj je moet er gewoon van genieten dat hij dat zo goed kan en straks ook blijven aanmoedigen dan doet hij het altijd, jij doet toch al genoeg.

gisteren naar de gyn gebelt maar die waren er niet. maar mijn ongie heeft toch doorgezet dus ben gisteren wel gewoon begonnen met spuiten. de eerste spuit voor een 2e wonder is gezet.

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    spannend nijn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hellupie, er heeft er 1 luis!!!! o my god!! En jens is aan de sjees...joepie de poepie!! net snel luizenshampoo gehaald...en dan straks alles maar wassen!

7. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh jeetje daar zit je net op te wachten:S dan moet je echt alles wassen! Sterkte!

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.237
    113
    Brabant
    ieieieiei.... denk je ook aan beddengoed, de bank, kussen etc?? (ik vind luizen zoooooo eng;))

@Makkie, nou hopen dat de roosvicee helpt! ik drink het nu ook, maar hier helpt het nog niks:( maar goed dat je de vlos hebt gebeld!! nu kun je ook wat geruster zijn he!

@Lot, goed geslaagd dus!!! Idd: wat heb je gekocht? (en vooral: WAAR? ik kan nog niet veel leuks vinden..)
    Het zou toch iets beter weer worden??( heb meteen even gespiekt op weeronline.nl en het wordt beter hoor!!!) Gewoon gaan dus!

@debjes, balen van de baan! maar snap het wel. 2200 is veeeeeel geld! Jeetje, hoop dat je vriend snel iets anders vindt!!En jij weer lekker minder werken, heerlijk dat de vakantie erop zit he?? (wij zijn ook blij op het werk!!)

@ll, gisteravond gebeld, collega was ziek. Dus ik moest komen, collega was idd Ziek. helemaal hyperventileren, ze dacht dat ze dood ging, sneu he? Dus geholpen en naar huis gebracht. Toen kregen we ook nog foon dat we een crisisplaatsing kregen, drukke dienst dus. Kon gelukkig vanochtend om 1100 naar huis, toch nog een beetje vrij he? net liggen slapen en nu gaat het wel weer.
    Dadelijk met de angelsound op zoek, wie weet kan ik prulleke al vinden. Ik hoop dat de vlos het donderdag iig kan horen! Ze gaat het proberen. Ik ben wel echt onzeker hoor...

Liefss, Taliaa

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Luis ??????????????? lijkt me niks ......ik zou geloof ik het hele huis afbranden ....bbrrrrrr maar heb het nog nooit meegemaakt ...

@talia drukke dienst !

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa ja heerlijk dat de vakantie voorbij is!
    Maandag weer lekker van half 3 tot half 7 werken! Lekker 's morgens nog bij Jesse en niet hoeven haasten!

Je heb er dus een drukke nacht opzitten! Wel sneu voor je collega!

Wij gaan zo lekker eten en dan nog even met jesse lopen door de duinen met de hond! Jesse vind het altijd heerlijk om dan rond te rennen daar!

vanmorgen was jesse al om06:00 uur wakker :S ik ging er pas 07:00 uur uit hoor! Terwijl die gister tot 09:20 had uitgeslapen! Ik hoop dat het een vergissing was haha en morgenavond weer uitslaapt!

Hij dans nu even op K3 de kamer rond ;)
    Ik ga even het eten doen!

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

lot, fijn geslaagd voor positiekleding. Is zeker duur, maar je moet wel he!

MvJ, fijn dat je goed gerust hebt en laat je maar lekker verwennen hoor, heb je verdiend!

Pooh, getsie... wie heeft dat dan? En hoe is het met de sjees van Jens? Had ie laatst ook al toch?

Debjes, hahaha dansende Jesse op K3, schattig! Snap het helemaal van je vriend, dat is wel heeeeel veel geld! Hopelijk komt er snel wat anders op zijn pad.

taliaa, maak jezelf niet gek met hoor, zelf het hartje vnden met nog geen 10 weken is heeeeel moeilijk! Hoop dat de vlos het wel lukt! Hoe is het met de moeheid/misselijheid?

Nijntje, oei spannend, de 1e spuit erin! Hoe ging dat? Hoop dat het snel raak is bij jullie. Dan zijn er weer lekker veel zwanger hier, echt super leuk!

Cira, hoe gaat het met jou? Al mensen het blijde nieuws verteld of wachten jullie daar nog even mee? En wanneer heb je de 1e echo?

Mijn vriend heeft al het behang er af! Echt snel! Papa heeft ook nesteldrang hahaha. Vanmorgen gezellig met oude schoolvriendinnen wezen theeleuten, bij diegene die 31 weken zwanger is van een 2ling. Mijn buik is veel dikker hahahaha. Maakt niet uit natuurlijk, gaat om dat de beebjes het goed doen... maar vond het stiekum wel leuk, lekker pronken.. ooo erg he?

Ga zo lekker frietjes eten, mmmmmm!

(mijn buik is wat rustiger vandaag gelukkig!)

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.237
    113
    Brabant
    goed zo makkie, ben je al "bevallen"?;) Ik maak me niet gek, heb het hartje niet gevonden. maar ben wel rete onzeker. Niet omdat ik het hartje niet heb gevonden, maar gewoon bang... brrrrr dus ik ga donderdag met een overlopende blaas naar de vlos! (wat klinkt dat heerlijk he, naar de vlos!!! *zwijmel*) neem jij overigens Seth mee naar de vlos?
    En heerlijk pronken met je buik! nieuwe buikfoto??

@ll, ik zit even met isab wonder team te kijken, is echt zooooooo leuk!!
    Ik heb overigens niks meer gehoord van MvS, ik zal haar binnenkort weer eens sms-en, maar wil me niet te veel opdringen;)

Liefss, Taliaa
    (is nog wel misselijk en vooral moe, maar het wordt heeeeeeeel zachtjes aan minder)

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

wonderteam, wat is dat?? Vanavond maken we weer een buikfoto!

14. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het spijt me, nog niets gelezen....

Ik heb de afgelopen week weer gewerkt. Lekker afleiding en weer een beetje in een ritme komen...
    Het valt me allemaal heel zwaar! Heb het er echt heel moeilijk mee....

Denk wel aan jullie hoor!!

Dikke zoenen

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Bobs wonderteam ????

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.237
    113
    Brabant
    nee, gewoon wonderteam... komt op nick jr. echt heeeeeel leuk:) (voor mama of isab?;))

dikke zoenen terug voor mvs

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes een witte skinny jeans, 2 jurkjes, vestje en een hemdje.
    Mijn man zijn weerbericht had geen regen dus ja word afwachten.

Mvj over een paar maanden kan je het zelf weer nu even lekker rustig aan doen.

Nijntje succes met spuiten, spannend!!

Taliaa hoop dat weeronline gelijk heeft hoor, lijkt me heerlijk een beetje goed weer. Hier in de buurt heb ik het gekocht, kon ook moeilijk leuke dingen vinden.
    Wonderteam valt hier ook goed in de smaak!!

Pooh gedsie luis, heb het zelf wel gehad en vind het zo erg.

Mvs dikke knuffel van hier, een beetje ritme is misschien wel wat afleiding er komt ook zoveel op je af.

Zo we hebben net geboekt voor het pinksterweekend lekker even weg met vrienden en de vouwwagen uitproberen
    dus het moet niet te koud worden snachts :) neem maar mijn pyama mee. Vandaag naar een boerenerfmarkt geweest
    hier in de plaats, Tygo vond de koeien en paardjes helemaal leuk, op een klein paardje gereden echt prachtig,
    in de draaimolen hij vond het allemaal geweldig, zit nu nog even voor pampus bij papa te knuffelen en dan lekker slapen!

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, klinkt leuk die kleding! En heerlijk, weekendje weg geboekt!

MvS, meid neem je tijd, je hoeft je hier niet te verontschuldigen dat je niet leest/weet hoe en wat!! Logisch! Denk eerst aan jezelf en ik hoop zo dat je snel weer alles op de rit hebt! Dikke zoenen terug!

wat is dat nou, wonderteam?? Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor whahahaha. Seth is sinds kort helemaal gek van de teletubbies. Ik kreeg daar altijd jeuk van en zei altijd, nooit de teletubbies in mijn huis! Maar als ik dan zie hoe ons ventje er van geniet.... dan is het toch helemaal leuk! Hihihi, wat wordt je toch een softie van mama zijn....

Kom net uit bad, heerlijk oliebadje gehad, met de buik 'geknuffeld', wat was ons ventje lekker druk!! Heerlijk genieten is dat. Ga nu even wat drinken en hup naar bed.

Ging net kijken bij Seth, ligt ie heeeerlijk met zijn aap in zijn armen te slapen... zo liefffffff!

Morgen op kraamvisite bij het nichtje van mijn vriend en morgen zie ik mijn ouders/zus + kids weer! (komen elk moment/begin van de nacht terug uit Italie). Wat ben ik blij als ze heelhuids thuis zijn zeg!!

Sorry, beetje lang verhaal....

Slaap lekker allemaal en fijne zondag!

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie fijn altijd he als de familie weer veilig thuis is! Klinkt heerlijk dat bad van jouw krijg er helemaal zin in!! Tygo ligt ook altijd zo heerlijk te slapen, hij slaapt op zijn buik maar houd zijn knuffel zeker vast onder zijn buik zo lief is dat!
    Ja wonderteam het is op nick jr. anders even op internet kijken als je geen nick. jr. hebt.

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.237
    113
    Brabant
    goedemorgen meiden..
    @Lot, klinkt leuk, die kleren! Ik kan maar niks leuks vinden... Heb wel al het eea gekocht, maar van de vorige zw.schap pas ik niet zoveel meer...
    @Makkie, fijn als dadelijk alles weer thuis is he!
    @Mvj: HOE IS HET???? moet steeds aan je denken! Hoelang verwachten ze dat de kleine moet blijven? (na de geboorte) en moet ij op de kinderafdeling? of bij jou??
    @Nijntje: spannend!!!
    @Pooh: ik las dat je huis weer bijna luis, ehm zweedvrij is! fijn hoor!

@ll, nou mn darmen zijn helemaal geblokkeerd.... Ben ook flink aan de roosvicee laxo, maar het helpt nog niks. Ik drink voldoende en eet genoeg fruit...Nouja, dadelijk even een rondje wandelen, hihi;)
    Ben nog steeds onzeker. Twijfel of ik dinsdag (vergadering) het op mijn werk ga vertellen, of wacht totdat ik donderdag bij de vlos ben geweest. (en evt het hartje heb gehoord). De vlos zei: je hebt toch al een goede echo gehad?? Dus dat ik het wel kon vertellen.
    Wat zijn die eerste weken toch slopen he.. nog geen enkel teken van een kindje.. Geen hartje, geen schopjes... pfft, dan duren 10 weken lang...
    Liefss, taliaa

Deel Deze Pagina