Leuk leuk hoor wat je heb gekocht! taliaa ik zou ernog even mee wachten tot na je echo om het op je werk te vertellen! Maar goed je moet doen, waar jij je goed bijvoelt! MVS sterkte meid! Weet niet zo goed wat ik moet zeggen of vragen en of het wel gepast is hier op het forum(voor eventuele meelezers ) Als je wilt praten kan dat natuurlijk altijd! Makkie hahah wat jij bij de teletubbies hebt, heb ik bij nijntje! afschuwelijk vind ik dat! maar goed Jesse kijkt er wel graag naar en ook de boekjes vind hij zo nu en dan leuk om te lezen! Dus ja alles voor je kind he Wij gaan straks bbq-en bij mijn ouders! Hoop dat de zon nog beetje doorbreekt! Hij is wel maar heel licht! Ikwil nu gewoon ZOMER!
Talia ik snap je onzekerheid ...ik denk dat het wel goed is ...persoonlijk heb ik het niet zo op die angelsound dingen ........als ik soms zie hoe moeilijk het is om met mijn mega beeb een hartje te vinden ... Het is de bedoeling dat de beeb 48 uur naar de neonatologie gaat .....en cor moet mee ....van mij ik ben als de dood dat ik vergeet hoe mijn kindje er uit ziet en dat ik dan de verkeerde meekrijg naar huis ...idioot he ? is maar net waar je je zorgen om maakt ..... en na 48 uur ..hopelijk eerder lekker naar huis !!! Jelmer was van de week in het zh op bezoek met mijn schoonmoeder en die vond het 6 keer niks ....hahah hij heeft even een paar minuten tv gekeken op mijn bed ...en toen ging hij iedere keer weg ...bij de slaapkamerdeur zei hij voortdurend "dagdag" duidelijk dus ....geen zh fan ....haha Dus die zal aankomende week ook geen fan zijn ....
all, de zweden en de luis zijn terug naar huis..hihi!!Wij gaan nu snel alels wassen ,zuigen en desinfecteren...brrr Was zo raar, mn zwager zat met het haar van de oudste van 11 te spelen en had opeens een beestje in zijn hand. Ik herkende het meteen als een luis. Gelukkig had ik een stofkam en haalde we er buiten een hoop mee uit haar haar. Ik ben met hun naar de trekpleister gelopen om shampoo te halen. Het arme kind zat in de tuin met dat spul in haar haar en werd uitgekamd daar. Ik hoop zo dat wij het niet krijgen-hebben! Ik krijg er psychische jeuk van!!! Het was erg gezellig maar erg druk. gewoon omdat 7 mensen in ons huis e veel is. Gelukkig was het redelijk weer en hebben we veel kunnen doen. Maar ook het er op uit gaan met die kleintjes vreet veel energie!
haha, ja pooh, dan heb je een soort van fantoomluisjes hihi. ik heb ook meteen jeuk als ik eraan denk hoor! @debjes, ja het liefst wacht ik nog héél even met vertellen, maar gezien de agressie op het werk raadde de vlos toch ook om het al te gaan vertellen. zeker tegen mijn leidinggevende, maar ja, daar heb ik niks aan. Ik moet het van mijn collega's hebben he... Gelukkig zijn ze heel lief! @MvJ, ik merkte bij isab dat de angelsound mij een hoop rust bood en ik hield me ook keurig aan de vlos hoor! Toen ik geen leven meer voelde ben ik meteen gegaan, niet eerst zelf met dat ding gaan luisteren! 48 uur op de neonatologie.. dat is lang... Is dat standaard bij zw.suiker? waar ik heb gewerkt was het 24 uur geloof ik. gaan ze hem/haar ook weer bijvoeden? Wij hadden ook de afspraak: wat er ook gebeurt: manlief gaat met het kind mee. Al lig ik dood te bloeden of wat dan ook 1) ik wilde niet dat mijn kind alleen was en 2) ik wilde niet het risico op verwisseling. Hahahaha, idd waar je je druk om maakt! Wanneer weer gyn? ma of di?? @Makkie, isabella mag van mij niet naar de teletubbies kijken, dus is wonderteam een goede 2e zijn je ouders al thuis? Hey, je had het over rompertjes met lange mouwen, gebruikte je dan overslag rompertjes? Ik ga idd ook zo'n pak kopen. Je bedoelt denk ik zo'n soort skipak aan 1 stuk? Wanneer ben jij voor het eerst met Seth naar buiten gegaan? ik ben zo bang dat ik dadelijk nog een maand binnen moet zitten vanwege de kou ofzo...En hoe ervoer jij de koude nachten?? Was het niet vreselijk om eruit te moeten? (wat er al in mijn hoofd omgaat he) @ll, ik bedacht me ineens dat wij dit jaar een hele bijzondere kerst hebben en oudopnieuw.. Met een echt pas geboren babytje, in ons nieuwe huisje.. *zucht* *zwijmel* Ja, ik heb er wel weer vertrouwen in denk ik... Vinden jullie een holland kamer (rood/wit/blauw, koetjes, boertjes, molentjes etc) unisex of meer voor een jongen?? Liefss, Taliaa
mvj ik kan het mij ook heel goed voorstellen dat je bang bent voor verwisseling. toen mijn moeder van mij in het ziekenhuis lag heeft ze ook een verkeerde baby in haar armen gekregen maar gelukkig herkende ze mij wel en ging alles goed. dat meisje waar ik mee verwisseld was ken ik nog steeds en is best wel raar. taliaa ik vind dat het wel unisex is, je moet er wel van houden maar dan kan het voor alle twee. willen jullie weten wat het wordt of blijft het een verassing. wij zijn 2 weken na de geboorte in december naar buiten geweest. en wij hadden niet zo'n skipakje. dus je hoeft geen maand binnen te zitten hoor.
@taliaa, unisex!!! Klinkt erg leuk! Hier draait de wasmachine op volle toeren. brr, ik heb nog steeds jeuk, maar er is niets te vinden met kammen. Fantoom luisjes dus Jens ligt bij papa op schoot te slapen, arm kind, was nog dood moe! Ik kreeg gisteren een excuus email van mn vriendin...heeft 2 maanden geduurd, maar dan is ie er ook. Ze gaat hulp zoeken bij de bedrijfs psycoloog etc. Ik had liever persoonlijk excuses gehad, maar oke, het begin is er. We zien wel, en bouwen het weer langzaam op.
Talia : ook unisex hoor ! De beeb gaat weg vanwege mijn ad med .......en voor de suiker geld idd 24 uur dacht ik ......maar het komt goed ...het is alleen een beetje krom dat mijn schoonouders het niet weten ...en nu denken dat de beeb vanwege de 48 uur naar de neo gaat maar dat wou ik maar ook zo houden ...want ik vertelde vanavond dat ik vannacht weer kan bijtnaken met een slaaptablettje en toen vielen ze ook bijna van de bank Ik ga me nu serieus zorgen maken over die verwisseling hahah maar goed als ik opeens een kind met zwarte haren in mijn armen krijg snap ik denk ik wel dat het niet de mijne is ...8) Pooh lekker weer rust en reinheid ( regelmaat hoort er eigenlijk ook bij ) in je huis ! @all we hebben Jelmer vanavond bij mijn schoonouders gebracht ...we hebben daar gegeten ....anders zou mijn schoonmoeder hem morgenochtend halen maar dan moet ik als nog de zolder beklimmen ....en jelmer uit bed vissen ....en dat lukt echt niet met die dikke buik ...
Taliaa die onzekerheid........ Heb je nog bloedverlies gehad? Mvs Dikke kus terug! Mvj kan begrijpen dat je met een dikke buik niet altijd lekker mer op de zolder komt. Lekker vanacht weer bijtanken en hopenlijk woensdag jullie wonder al in je handen? Debjes jammer van je vriende zijn baan maar is idd wel een hoop geld. Makkie jij ook al een hubbie die zelf het kaartje maakt. Mijn hubbie wilt het ook weer zelf vormgeven denk ik. Lot dat lief behang is super he stoer en idd tijdloos. Poohbear he jakkies! krijg hier gelijk psychische jeuk. Nijn succes hopenlijk hebben jullie net zoveel geluk als ik de eerste ronde spuiten. Van het weekend weer een testje gedaan. de streep word steeds duidelijker. Morgen ga ik bellen met de gyn voor een afspraak voor de eerste echo.Hoop niet dat ik te lang moet wachten. Wanneer hadden jullie bij de eerste echo al een kloppend hartje in zicht??
OW ja nog even sssst op mijn hyves natuurlijk. Pas als de eerste echo goed is willen we de ouders gaan inlichten en daarna pas rustig aan de rest van de wereld.
cira wij met 6 weken ....alleen wist ik toen niet dat ik zwanger was ...niet dat dat uitmaakt ...maar dat was wel aardig vlot zei de gyn toen
@mvj zeg het gewoon in het ziekenhuis dat je bang bent voor verwisseling en dat je graag voor jouw gemoedstoestand het volgende wil doen. Vraag om een witte pleister en schrijf daar zelf de naam van je baby op en plak deze op het armpje en jij bent de enige die deze pleister weg mag halen. Enneh ik zou zeker je man meesturen om je baby niet eenzaam te laten voelen. Het is al een schok om geboren te worden en als je dan al je vertrouwde moeder kwijt bent omdat je even niet bij elkaar kunt zijn, dan is het fijn dat papa er wel bij is. Zijn stem is ook een bekend iets, omdat hij deze al vaker gehoord heeft. Enneh laat je man hem ook lekker vasthouden. Dat is wel zo vertrouwd. En probeer er zoveel mogelijk zelf bij te blijven. Succes he meid. Ik zal dinsdag voor je duimen dat je lekker ingeleid gaat worden.
@mvj, lekker laten denken dan!(je schoonouders) Hielpen de meds wel eigenlijk?? Hoop dat je je dadelijk na de bevalling weer helemaal gelukkig gaat voelen!!! *knuff* @cira, bij isa: 6w3d en bij deze 7w2d (en dus met 6w1d een slechte echo). Nu een mooie banner maken!!!!! Hoe voel je je?? Wanneer ben je uitgerekend? @sas: hoe is het? heb je nog de uitslag van de je examens gehad?? (ik had het al eens gevraagd: wat doe je nu voor studie? mis. dat ik erover heen gelezen heb, sorry...) En hoe is het met je cyclus?? jouw apie wordt ook al bijna 2 zeg... @ll, waar je al niet blij mee kunt zijn: ben naar de wc geweest... 1 ding weet ik wel: mijn aambeien zullen tijdens de zwangerschap wel weer helemaal terugkomen *snif* Mijn bloedverlies is overigens veeeeeel minder geworden. geen helderrood meer, alleen steeds spoortjes rood slijm, of bruine afscheiding. Vervelend, maar niet meer zo eng dus! Mn meissie is ziek.. hebben we met 39.5 op bed gelegd, en heeft toen heel oppervlakkig liggen ademen. De babyfoon staat op supergevoelig dus we horen haar goed. Wel ff eng. Maar we houden haar goed in de gaten! Dadelijk eventjes weer spieken... zo sneu he, als ze ziek zijn Liefss, Taliaa
Taliaa je hoeft geen maand binnen te zitten hoor! Mijn neefje is van 22 november en mocht na 2 weken naar buiten! Toen hij boven zijn geboorte gewicht was! En je kamer kan voor beide. Wil je niet weten wat het wordt? En waarom geen Teletubbies voor Isa? MVJ ja ik zou ook bang zijn voor verwisseling hoor! Zou ook zeker mijn vriend mee sturen! Pooh wel heel onpersoonlijk van je vriendin vind ik om het via email te doen! maar goed dat is mijn mening. heb je haar iets terug gestuurt?
@debjes, dat vind ik dus ook. het is ook erg kort, alleen maar ik wil mijn excuses aanbieden..bla bla bla. Dan denk ik, WAAR wil je je excuses voor aanbieden. het is zo makkelijk om het te zeggen,m aar weet je waar je fout zat?
oh pooh, helemaal overheen gelezen: fijn dat de eerste stap gezet is. ik zou het positief zien, maar niet teveel verwachten. Een korte reactie, maar duidelijk maken dat de bal weer bij haar ligt! @debjes, ik vind dat ze idioot praten en kan me niet voorstellen dat dat goed is voor de taalontwikkeling(mis. te pedagogisch van me) ik word ook helemaal kriebelig van ze, hahahaha... ja, isa is van eind oktober, maar toen was het nog niet zo koud... Maar goed, als ze op hun geboortegewicht zitten kunnen ze naar buiten he... (ik dacht dat ik bij een 2e "het allemaal wel zou weten" ... hahaha, niet dus!!!) we willen wel weten wat het wordt, maar ivm verhuizing enzo wil ik alvast wat kijken voor kleuren en motiefjes.
Pooh ja precies dat vind ik ook! Sorry is makkelijk om te schrijven! Ga je haar iets erug sturen? Taliaa haahha ja ik ben ook erg pedagogisch maar nee heb niks tegen de teletubbies vind ze alleen soms irritant,maar Jesse vind het onwijs leuk omnaar te kijken! Hij kijkt er niet iedere dag naar maar zo nu en dan. Cira van harte meis! Op naar de eerste echo!
@debjes, ik heb haar terug gemaild dat de deur open staat. Ze wilde vandaag langs komen, maar ik heb het druk met alles schoon maken. En Jens is helemaal uit zijn doen. Veel huilen, aan me hangen. Ik krijg hem vanochtend amper in slaap, ondanks dat hij heel moe is. Hij klampt zich aan me vast en gaat zitten en staan zodra ik hem in bed leg.
morge ,....... Sas dat was mijn idee ook ...lig je 8,5 maand lekker in de baarmoeder bij je moeder ...en dan in eens in een koud bedje ....bah ....Ik wil er zelf ook zoveel mogelijk naar toe ... Talia ± hoe is het met I ??? beetje opgeknapt ? @pooh Ik denk dat Jens ook nog wel een beetje moet bijkomen van de afgelopen dagen ....of niet ? Hier vannacht niet heel erg goed geslapen...manlief besloot in eens ook bij mij in bed te gaan liggen .......niet handig ...maar goed toen hij eenmaal was werken ben ik ook lekker gaan tukken .....tot een half uur geleden ...hihi xx
Taliaa ik vind zo'n kamer voor beide wel kunnen zoiets krijgt Tygo ook! Onzeker dat je nog steeds wel wat bloedverlies hebt, op naar de echo! Cira wij hadden met 7w2d een echo met een mooi kloppend hartje. Tygo heeft lekker uitgeslapen tot kwart voor 9 lag ook erg laat in bed gisteravond, was er erg blij mee dat ik wat langer kon blijven liggen had slecht geslapen en was moe, lekker rustig dagje alleen voelt Tygo weer wat warm aan en zit aan zijn oren alleen zit hij nog aan de antibiotica dus kan haast geen oorontsteking hebben toch..... Kunnen ook weleens kiezen zijn want er komt er nog een aan, zo maar eens temperaturen voor de zekerheid! Hij is nu met zijn neefje aan het spelen.
@mvj, ja hij is flink de weg kwijt nu. Word er gek van! @lot, he bah, ik hoop dat het niets is...... @all, Jens ziet er nei tuit, wallen onder zijn ogen. Maar in slaap vallen, ho maar! Ik heb hem een knuffel in bed meegegeven omdat het lijkt alsof ie bang is. Als ik er ben is ie rustig maar oh wee als ik weg loop. Niet dreinen maar hysterie al om. Ik denk dat ie flink van de leg is nu alles weer stil is in huis. Hij was om 7.10 wakker en ik heb hem na 9.00 nog in bed gelegd omdat ie moe en saggo was...nou niets geslapen.net heeft ie 25 minuten geslapen...ik heb hem geknuffeld en luier gecheckt op poep en toen terug gelegd, maar nu ligt ie te klagen. Nou hij bekijkt hte maar even.