@mvj: oe wat spannend zeg, ik beviel met 37+5! Jeetje als ik over zwanger zijn praat wordt ik helemaal emo van dat ik dat waarschijnlijk nooit meer zal meemaken en dat ik misschien niet genoeg heb kunnen genieten. bla bla bla, volgens mij is die roze wolk zonder zorgen maar een fabeltje die iedereen graag zou willen (tenminste dat zeg ik dan maar tegen mezelf). Hier gaat het goed, bij Evy lijkt de zantac te zijn aangeslagen na een dag of 5, we hebben een totaal ander meisje gekregen, lachen, kraaien, zo fijn en schattig, en het belangrijkste voor haar en ons niet meer zo veel huilen. ineens slurpt ze sinds twee dagen 6x150 cc leeg dus ik ga langzaam proberen naar de 180 en dan dus van 6 naar 5 voedingen, wie weet slaapt ze dan ook wat langer net als Timo. Hier toch wat drukke dagen gehad, we zijn er helemaal klaar mee, komende twee weekenden helemaal NIKS alleen wij vier. Waar we een beetje tegen aanlopen is dat de mensen die ons in het begin veel geholpen hebben (oma's en vriendinnen) nu een beetje lijken te denken dat ze de kinderen moeten blijven helpen verschonen en de fles geven. Wij hebben in principe zoiets van dat als we met z'n tweeen zijn dat we het dan prima alleen kunnen. Een keer van een ander de fles is natuurlijk niet erg maar in principe willen we het gewoon zelf doen. We merken ook dat de kinderen daar nu onrustig van worden. Pppfff maar hoe sla je al die goed bedoelde hulp af... ???
@zwangeren: ik duim voor jullie!!! @pooh: hier ook twee huilende kindjes na het drukke weekend, nu slapen ze eindelijk pppfff
Linda wat ontzettend fijn dat de zantac zijn werk doet bij Evy, heerlijk een ander meisje wat beter in haar velletje zit. Moeilijk om goedbedoeld advies af te slaan, je kan uitleggen dat de kids er onrustig van worden dus als jullie er zelf zijn het liever zelf doen en hun niet voor het hoofd willen stoten en dat je heel blij bent met hun hulp, daar moeten ze haast begrip voor hebben als je het goed uitlegt toch..... Pooh echt even afkicken voor Jens dus, misschien moet hij alles even verwerken als hij alleen in bed ligt, hoop dat hij lekker gaat slapen zo.
@linda, ik zou het eerlijk zeggen dat jullie merken dat het te onrustig is voor de kinderen. Daar moeten ze begrip voor tonen! Jens heeft 25 minuten geslapen en ik heb hem er maar uit gehaald. Hij kijkt zielig, heeft wallen en is duidelijk niet zich zelf. Hij heeft sinds 2 weken weer van die droge plekken op zijn benen en onderrug en wat pukkeltjes in zijn gezicht. Ik heb net maar een afspraak gemaakt bij de huisarts want ik smeer er van alles op, mara helpen, ho maar!
pooh een pcm ? Klinkt misschien uberslecht maar als ze zich zelf zo in de weg zitten ...op advies van de ha heb ik daar wel eens gebruik van gemaakt .... @linda klinkt wel drukkies maar lekker je eigen gezinnetje geeft ook rust ....... Super zeg dat Evy goed op de zantac reageert .... Ik ga even de keuken soppen
@mvj, maar wat geeft hem dat extra? Ik heb niet het idee dat ie pin heeft. Hij eet en drinkt verder prima!
De ha gaf toen bij mij aan dat het wat ontspant voor zo´n kleintje ...op een pcm slapen ze soms beter ...maar goed dat was in een periode dat Jelmer niet sliep en alles hem frustreerde ...... als hij dan erg over de rooie was mocht ik een pcm geven ...en daar kwam Jelmer behoorlijk van bij op zo´n moment ....
ik kan het proberen...eerst maar eens kijken of ie in slaap valt vanavond. Ik moet om 1945 op een 10 minuten gesprek van het kdv komen...
Pooh ik denk gewoon dat het een combi is van! Verlatingangst en een beetje een te druk weekend! Hij moet weer even helemaal bij komen en weer in zijn ritme terecht komen die hij ervoor gewent was! Ik heb het vaak met Jesse meegemaakt! Het klinkt heel herkanbaar! Linda ik geloof helemaal niet in een roze wolk! Ik denk altijd dat er ook een donkere wolk boven een zwangerschap leeft! Kan toch niet alleen maar roze zijn Fijn dat je meisje het zo goed doet! Wat kan je dan genieten he, als je ineens een ander kindje hebt! Hopelijk slaapt ze straks net zolang als haar broer! En ja de goed bedoelde mensen, heel lief! Maar ik zou gewoon zeggen bedankt voor je hulp, maar we moeten het nu toch ook met zijn 2en doen en beetje in een eigen ritme komen, zo zou ik het een beetje brengen! meiden mijn vriend heeft de baan toch! WVanmorgen gebelt met de mededeling dat hij het niet ging doen aangezien we teveel salaris moesten inleveren, alle begrip hadden ze ervoor! En begrepen het volkomen! Ze gingen verder opzoek naar iemand anders. Na 2 uur werd hij terug gebelt en ze hebben zijn salaris verhoogd!Of hij nu wel akkoord wilde gaan, ze willen hem heel graag hebben en voelde een enorme klik op het 1ste gesprek! Mijn vriend had enorme twijfels, wat nu??? Ik heb gezegd dat hij het meteen moest doen! Een baas loopt bijna nooit achter zijn personeels leden aan dus ze moeten hem wel heel graag willen hebben! We hebben nu geen tekort meerin salaris zelfs iets meer!
gefeliciteerd debjes!! wat fijn voor jullie! @all, Jens ligt heerlijk te maffen sinds 1830. Met dikke wallen en rode randjes om zijn ogen heen. Ik ben net terug van het 10 minuten gesprek op het kdv. Hij doet het er goed en is gek op buitenspelen, liedjes zingen en boekjes lezen. Dat ie boos wordt als ie naar binnen moet en dat ie nog niet uit een beker wil drinken... dat is thuis net zo!!! Hj is zo veel opgeknapt sinds ie kan kruipen en stappen. Fijn om te horen dat hij het goed doet. En ook leu kis met andere kindjes
debjes ik zeg doen ! pooh wat goed Jens is volgens mij net zoals Jelmer die is zo gefrustreert als hij iets niet kan en wel wil......
@ Linda wat super dat Evy nu goed op de zantac reageerd. @ Poohbear hopelijk heeft Jens snel zijn rust weer terug, en gaat die weer lekker slapen overdag. @ Debjes en heeft die de baan nu genomen ?? @ Zwangere hoe gaat het nu met jullie ?? @ All Mijn ex schoonzus is van middag bevallen (KS) van een dochter TESS, morgen wat leuks kopen voor de kleine meid en dan eens kijken wanneer we de kleine spruit kunnen bewonderen De mannen zijn met de platen bezig voor de afdak, er zitten er al 3 in, nog 3 platen te gaan. De tuinset is ook al binnen, dus die kunnen we ophalen als de afdak helemaal dicht zit, en dan aakomend weekend lekker genieten van het mooie weer. Hele fijne avond allemaal. Liefs Thamara
thamara gefelicteerd want leuk dta je nog contact met haar hebt! Tess leuke naam! En ja mijn vriend neemt de baan!!!!!!
Lekker thamara ! geniet er van ! schijnt wel mooi weer te worden het weekend ! Debjes gefeliciteerd ! @all ik ga naar bed ....moet morgen vroeg naar het zh ...als ik wat weet laat ik het pooh horen ....en als ik gewoon weer naar huis ga kom ik zelf effe langs
MVJ Succes morgen!!! Debjes gefeliciteerd met je vriend zijn nieuwe baan!! Pooh hier ook weleens op advies van de ha en ka een pcm gegeven als Jaimy niet kon slapen van over vermoeidheid en frustratie. Hier deed dat ook vaak goed. Hopenlijk voeld Jens zich snel weer lekker in zijn velletje. Taliaa hoe is het met Isa? Makkie hoe is het met jou? Thamaraa het word fantastisch tuinweer aankomend weekend (zeggen de weermannen). Linda moeilijk is dat he maar idd zoals Debjes zegt aangeven dat jullie je eigen ritme willen ontdekken met jullie wondertjes. Fijn dat Evy goed reageerd op de zantac en jopenlijk slaapt ze snel de nacht langer. Meiden hier een hele dikke buik van mijn darmen. ik heb het gevoel al behoorlijk geobstipeerd te zijn. dus maar even snel roosvicee laxo halen. Hierdoor word het wel moeilijk te verbergen. Ga maar eens diep op zoek naar wijdvallende tunieken. Donderdag 27 mei met precies 6 weken hebben we onze eerste echo. Deze is vooral om te zien of het op de goede plek zit en wie weet al wat activiteit, maar daar gaan we maar niet van uit. Zo ga nu eerst maar eens een bannertje maken.
spannend cira dat is al snel ! Ik kom toch nog maar even langs ....effe buurten ....ben zenuwachtig hahaha vannacht zo slecht geslapen .......wederom een hoop voorwerk gehad ....maar goed dat is al weken zo ....komt goed jullie horen me !
succes mvj. Ik heb cursus vandaag, maar heb mn mobiel op stil staan hoor. Dus ik lees je smsjes wel hoor!
Ben ik weer ........zoals het er nu voor staat...word donderdag de dag ....toucheren deed echt heel erg veel pijn ...en de internist benadrukte nog even dat ze er van overtuigd is dat ik diabeet blijf ........altijd leuk ....komt goed !
goeiemorgen meiden, Hier gaat alles redelijk... De misselijkheid is aan het verbeteren alleen de moeheid blijft wel. Slaap echt niet te goed snachts... kom wakker om te plassen en lig dan meestal een uur of 2 wakker grrrr. Gisteren heb ik m'n blaadje van de gyn gaan afgeven met de melding dat ik zwanger ben en vanaf volgende week al niet meer m'n eigen werk doen Sta aan een machine die chocoladezeevruchten maakt en daar is ongelooflijk veel lawaai.. De nieuwe "wet" van de vakbonden zwangeren mogen daar niet staan vanwege slecht voor de foetus. Stond anders meestal in vroege en late ploeg en nu jammergenoeg " verbannen " naar de dag Cira@ veel succes met je 1e echo om 27 mei... Denk niet dat we samen gaan bevallen deze keer Hier ook ongelooflijk last van obstipatie Taliaa@ Hoe is het meid??? de misselijk al weg of nog een klein beetje? Tamara@proficiat met Tess mooie naam hoor Mvj@ ohhh spannend zeg donderdag, dus nog een dag of 2 volhouden en dan is het zover... debjes@ gefeliciteerd met je vriend z'n nieuwe job...