mvj: spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ik ga keihard duimen @debjes: fijn dat jij er hetzelfde over denkt En wat betreft de 'hulp' ik ga het idd maar zo brengen van 'ons eigen ritme'.
zwaaizwaai! @mvj, gaan ze je donderdag inleiden?? spannend! ik duim voor je!!! Zet hem op he! (en over diabeet zijn of niet, wacht dat nog maar even af! eerst frummel eruit!) @Debjes, gefeli met je baan!! @makkie, hoe is het??beetje stil? @ll, ben KAPOT. van 700-1630 gewerkt, dus nu ff chillen. Isab is iets beter, nog wel verhoging. Morgen heb ik vrij geregeld, dus kan ik weer zelf voor mn meissie zorgen! Liefss, Taliaa
Ik heb een vraag, ik moet vrijdag voor de 1e fm. maar nu ben ik nog ongi en ik weet het allemaal niet meer van de vorige keer. ik hoop dat het over is maar de fm kan toch wel doorgaan of moet je hem dan verzetten.
nijntje fm kan wel door gaan ..... chips had ik ppoh nou moeten smsen of niet ....ooeei ga gelijk een sms sturen @talia : ja ja echt waar ...heb er zin in ...maar ondertussen word ik ook wat zenuwlappig ...... All toucheren deed best zeer en mijn onderkantje doet feitelijk nog zeeer .....
lieve lieve lieve mvj, ik was op cursus en heb wel aan je gedacht. Maar het geeft echt niet dat je vergeten bent te smsen hoor! Ik heb net met Jens een ronde dansje door de kamer gedaan, omdat de nieuwe baby er aan komt!!! En dat we dan bij je komen kijken hoor (als je dat wilt)! @all, heb heel de dag cursus gehad over cosmetica. Lekker zelf smeren, super lunch en veel bla bla...maar wel leuk! Was lekker vroeg thuis en heb met mn moeder en jens een blokje om het huis gelopen. Jens loopt dan aan 1 vinger mee en wil elk stoepje op en af! hahaha
@nijnje ik was ook nog een keer aan het bloeden met de fm. Niet echt fris en liet ook een spoor achter op de behandeltafel,maar oke!
Nijntje heb ook weleens fm gehad terwijl ik nog menstrueerde, maakt de gyn niet uit. Mvj dus het eind is in zicht fijn joh hoop dat het inleiden snel gaat en dat ik voor ik het weekend weg ga goed nieuws lees hier!
misschien maakt het voor de gyn niet uit maar voor mij wel, vindt het niet echt fris. vindt het al zo erg en vies. maar ja een baby krijgen doen we ook niet zomaar daar moeten we nu eenmaal iets (veel) voor over hebben.
even zwaai! MvJ, wauw het gaat nu echt snel gebeuren!! Zet um op straks, ik ga heeeeel hard duimen dat de kleine er snel is!! Debjes, van harte met de baan van Chris! Super voor jullie hoor! Hier alles goed!
Nijntje ....als ik zie wat voor vieze dingen een gyn allemaal moet doen ....volgens mij zijn ze blijder met een dame die menstrueert dan dat er 1tje ligt met allerlei slijmerige toestanden ...ze zijn het gewend ...
Meiden even snel! Vandaag me telefoon verloren.gepikt uit mijn tas in de hema! Nou alles afgesloten! Tel gebelt stond uit! Wordt ik na 2 uur gebelt is me telefoon egvonden opstraat helemaal uitelkaar en sim geblokkeerd. Voruw had haar eigen sim erin gedaan en smsje gelezen en zo het laatste smsje die ik had ontvangen het nummer ervan gebelt, en zo heeft een vriendin mij gebelt of ik mijn tel kwijt was. Ik gebelt naar de vrouw, zei vond de telefoon aan een hele andere kant van de stad waarik hem verloren wa! Heel bizar! Telefoon is gelukkig niet beschadigd op wat krasje aan de achterkant na! Ongelovelijk! Heb die vrouw een mooie bos bloemen gegeven! Ze zei nog, ja ik zag allemaal foto's van zo'n mooi mannetje ze zegt zoiets kan je toch niet wissen, je zal er vast waarde aan hechten! Zo lief toch! Nou was weer mijn verhaal! Dat allemaal nog na een hele dag kinder ehbo herhaling gedaan te hebben hahaha van 8 tot 16:00 uur. Nu even snel eten, Jesse ligt al op bed! Morgenmiddag komt de kapper bij ons thuis!
@debjes, jeetje, er bestaan toch ook nog lieve mensen!!! en gefeli met de baan van je vriend!!! super zeg!! @mvj, oeioei, bij mij deed toucheren ook super zeer is er al iets gebeurd daar binnen? verweekt ofzo? @makkie, gelukkig alles goed @nijntje, ja kan gewoon, heb ook wel met bloedverlies daar gelegen, sowieso bij de 2 echo's laatst @mariska, spannend, wanneer heb je nu de echo? fijn dat de misselijkheid al minder wordt! @pooh: nog beestjes gezien @ll, net gesport en ik voel me al wat beter heb de laatste tijd veel druk op mn schaambotje, hoort dat erbij? denk gister ook bandenpijn te hebben gevoeld, bij opstaan ineens trekkend gevoel in mijn liezen. Ben wel blij hoor, toch een teken dat het aan het groeien is! (ben dus nog erg onzeker!!) Liefss, Taliaa