Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Vanmorgen was jesse 07:00 uur wakker! Jeetje zeg wat vroeg hahahaha Heb nog uur met hem in bed gelegen! De Woezel en Pip Theatershow gezien.

Vandaag lekker vrij! Straks worden onze haren geknipt! Mag er bij Jesse niet veel afhalen, van alle opa en oma's en tantes en ooms hahaha. Dus dan alleen maar de puntjes ;) Bij me zelf wil ik het wat korter en meer lagen!

Morgen moeten ik nog werken en vrijdag en dan ben ik lekker 5 dagen vrij! We willen donderdag een last minut boeken! Voor weekendje weg!

Makkie leuke foto's van je kleine man! en wat een super mooie buik!

taliaa wanneer had je ook alweer de echo?

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    @debjes, heb nog geen afspraak gemaakt. Morgen eerst naar de vlos en dan een afspraak maken!

@mvj, kan me voorstellen hoor! dat je zenuwlappig bent;) is ook "raar" om te weten wanneer ze gaan beginnen! hoelaat moet je je melden?

@Makkie, hele mooie foto's!!!:)

@ll, nou isabella heeft me aangestoken! Ben helemaal verkouden en voel me er echt een beetje ziek om. Heb ook het idee dat de holtes verstopt zitten, dadelijk even googlen of ik mag stomen ofzo...

Isabella is iets opgeknapt!

Liefss, Taliaa

3. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    *Zwaaizwaai*

;)

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    *zwaaizwaai* terug:)

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Nijntje : de schoonouders en mijn ouders en cor zijn broers weten het ....zijn er al zat naar mijn mening ...en wat vriendinnen ...maar iedereen leeft mee ....

Talia 08.30

he jakkie ziekjes ...hopelijk is het snel over !
    Gelukkig dat I opgeknapt is !

6. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Veel succes MVJ!
    Ben benieuwd hoe het is om te weten wanneer je kindje er is; bij een tweede krijg ik een geplande keizersnee dus ik weet dan ook al ver van te voren wanneer de baby er is!

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @meisje : tot nu toe vind ik het nog wat eng haahah maar echt iets zeker weten doe je niet ...bij een KZ weet je het zeker
    Ik krijg morgenochtend een gelletje ....en dan moeten we het maar afwachten ...en dan om 14 uur weer een gelletje ...dan misschien een nachtje slapen en dan weer gelletjes ....maar ik vermoed dat het er vrijdag wel is

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVj heerlijk vooruitzich voor jouw!

9. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    taliaa@ heb 14 juni een nieuwe echo bij de gyn...

Kom net van bij de HA, de rest van de week thuis blijven... Slaap ongelooflijk slecht de laatste tijd, kom wakker om te plassen en lig dan 2uur wakker grrrr

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

MvJ, hoop dat alles voorspoedig verloopt en dat je morgen of vrijdag jullie kleintje mag vasthouden (en deze zware zwangerschap achter je kan laten!)

Taliaa, gelukkig is Isa wat fitter, balen dat ze je aangestoken heeft... hier ook altijd hoor, eerst Seth, dan mama hahaha. Leuk morgen naar de vlos!! Hopelijk kun je het hartje horen. Hoe laat mag je?

Meisje, lijkt me ook gek ja, als je gepland weet wanneer je kindje komt! Maar ook wel leuk, kun je er echt gericht naar toeleven, omdat je het weet! Hoe gaat het met jou en Ties?

Mariska, balen dat je zo slecht slaapt, breekt je dan op he? 14 juni weer een echo, spannend!

Debjes, ooo wat een mazzel dat het zo goed afgelopen is!! Ik raak dan echt meteen in de stress! En opa en oma allemaal dus ook zo gek van jesse's krullen!

Hier is net de kraamzorg weg, intake gehad. Was dezelfde als bij Seth toen. Leuk weer allemaal, het gaat nu helemaal kriebelen!! Straks nog naar de vlos, lekker babyluisteren! Hier verder alles goed, Seth is alleen wat verkouden. Ook heeft meneertje al een week geen ochtendslaapje meer, dus alleen nog smiddags. Hij wordt groot!

fijne zonnige dag meiden!

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    @makkie, ja, het einde nadert nu voor jou he!:) nog eventjes en dan heb je je kleine man!!! Veel plezier met babyluisteren!
    Ik moet morgen om 1430, ik ga de hele dag drinken en niet plassen, haha! (dat houd ik ong. 2 min. vol;))

@Mariska: dat is dan dadelijk de gewone 12 weken echo?? (daar moet ik nu ook op wachten!)

@mvj, nogmaals: sterkte!!!! we denken allemaal aan je!!!

@lot hoe is het bij jou??

@thamaraa: zijn de tuinmeubels er al?:) het is nu mooi weer!!!

@ll, ik word helemaal GEK van mijn werk!!! Gisteravond werd ik gebeld en moest ik van alles regelen en nu weer.... Morgen was ik eigenlijk vrij, maar helaas. moet naar een crisisgesprek. (we hebben een crisisplaatsing van een 3-jarige *snik*) Dus ik hoop maar dat de vlos niet uitloopt, anders haal ik het niet eens.
    Mijn zus gaat oppassen morgen, hoop dat het goed gaat!
    Dadelijk komt mijn moeder even langs, ik klonk geloof ik nogal zielig aan de telefoon, haha

Liefss, Taliaa

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

taliaa, lief he, die moeders die meteen voor je klaar staan/ merken dat er wat is! Heeft je zus niet vaker opgepast dan? Gaat vast goedkomen. Ennuh, je doet wat je kan om op tijd te zijn, maar eest genieten van de afspraak bij de vlos. Heftig zeg, een crisis met een 3 jarige... zo zielig!! (tis altijd erg, maar zo'n kleintje... moet dat nou??!!)

Ja, hier is het onderhand ook weer aftellen hoor.... gaat echt snel ineens (sowieso een 2e zwangerschap!!)

13. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    makkie hoeveel weken voor de datum ga je met verlof.

ik keek net op het doosje van de puregon maar jee wat is dat duur zeg. dan is het maar goed dat ik ervoor verzekerd ben, je zal het maar moeten betalen.

ik heb maandag een aanvaring op mijn werk gehad. mijn chef had mij een mailtje gestuurd op een boze toon waarom dat er zo veel fout gegaan was met een klant. dus ik was heel boos omdat ik de fouten van mijn collega's weer recht heb getrokken en dan krijg ik het op mijn dak. toen belde hij met mijn collega, ik had haar alles al verteld, toen zei ze tegen mij dat hij mij wou spreken zeg ik best hard moet dat. Het kwam erop neer dat het allemaal niet lekker liep en dat hij de klant aan de telefoon had en dat hij de mail te snel gestuurd had en hij zei sorry dat ik de mail gestuurd heb. vind het wel netjes maar het is niet de eerste keer, maar wel de eerste keer dat hij sorry zei. gisteren deed hij echt overdreven aardig en ik kan dan lekker bod doen. maar ja met 1 keer sorry is nog niet alles vergeven. toch. of moet ik het maar vergeten.

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik kom effe mvj sterkte wensen morgen!!! Je kunt het meid!!! zet hem op! Ik ben thuis, dus als je wilt smsen.... ;)

@all, ben doodmoe, ik plof op de bak. Het was topdrukte in de apotheek vandaag. Fijne avond allemaal.
    Morgen ben ik vrij, dan hoop k wat mee te kunnen lezen!

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa 2 uur voor de afspraak plassen en dan 2 glazen water drinken stond er in mijn brief, dan is je blaas goed gevuld. Balen dat je weer gebeld bent voor je werk is iedere keer wat he.

Mvj heel veel succes morgen en hoop dat je jullie kleintje snel in je armen hebt.

Nijntje duur he de puregon, gaat het spuiten goed?

Cira hoe is het?

Hier alles goed, weer weekend. Morgen wat spullen inpakken en halen en dan vrijdagmiddag lekker een weekend weg! Hoop dat de weerberichten kloppen dan blijft het droog!!

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Meiden ik zwaai even voorbij

Die leuke collega´s ook altijd in je vrije tijd ....heerlijk , die van mij kan ik ook wel schieten !

Oke ...ik ga zo naar bed in de hoop dat ik kan slapen ....
    Ondanks dat het best zwaar is de zwp en ik graag wil bevallen zie ik er tegen op ....je weet gewoon niet hoe het gaat lopen ..en laat ik nou net een controlefreak zijn bah !
    ben ook bang voor pijn tenminste niet voor pijn maar dat het onuitstaanbaar is zeg maar ....
    En ik moet afwachten hoe mijn man doet ....die heeft het nu al over bakkies doen bij zijn moeder en eten bij zijn moeder ...en daar word ik best wel wat emo van .....wist niet dat het zo´n hork kon zijn ......maar goed daar komt ie nog wel achter dan ...

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    puntje bij paaltje zal je man heus naast je zijde staan hoor!!
    En ik zou ook niet uitkijken naar de bevalling!!! wel naar je kleintje en de tijd erna, maar de bevalling??? nee hoor, die sla ik over dit keer!
    Maar meis: je kunt het!!!! Je bent in het zkh, dus een ruggenprik is dichtbij!!!!
    Oei, ik word er zelf al helemaal emo van! zet hem op lieverd!!!!!!!! (jelmer gaat naar je schoonouders?)

18. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVj Heel veel succes!
    Logisch dat je zenuwen hebt, ik denk dat elke moeder dat wel heeft! En je man, ach zal wel groot spraak zijn! Die zal nu ook wel op zijn van de zenuwen!

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    go mvj, go mvj, go mvj!!!!

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    mvj ik duim!!!!!!!! en nemen die ruggenprik hoor als het niet gaat!!!!!

Deel Deze Pagina