Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVJ jeetje zeg dat kan je er nu lekker bij hebben met je broertje! vervelend voor jullie! Vooral ook voor je ouders.

Ik voel me weer wat beter, ga vandaag maar weer werken 4 uurtjes overleef ik vast wel!

Hier geen sneeuw hoor dames, wel hagle,natte sneeuw zo nu en dan! Jesse staat nu voor de ramen naar de sneeuw/hagel te kijken hahah!
    Ik ga hem zo in bed leggen en mezelf even opfrissen ;)

Makkie hoe is het jouw en Seth?

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    ha meiden even kot, ben aan het werk: jullie kunnen trots zijn op me, ik heb de gyn gebeld *applaus* haha. hele lieve assistente aan de lijn, ze ou overleggen met de gyn en me terugbellen. is nu 2 uur verder... maar goed, ik heb geduld;)
    jullie horen het!!

@lot, hoe is het nu??? nog bloedverlies

@mvj, jeetje van je broertej. is hij toevallig naar "de hoop" ??

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    applaus voor Taliaa!!!!!!!

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Meiden, buddy nieuws van MVJ!!!!:::
    Ben met J bij de huisarts geweest. Hij is gewoon ziek met keel, neus en oren. daar heeft hij een kuur voor gekregen! We hebben ook minder goed nieuws gehad,ze vermoeden toch hartproblemen bij J.Morgen kunnen we terecht in het zhuis. Ik kan nu niet online komen want ik zit bij mn schoonouders xxx Sybje

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

MvJ, jee wat schrikken zeg... en wat is nu het plan? En succes met het gebeuren rondom je broertje, heftig allemaal!

Lot, mmmm ik hoop ook een innesteling! Je nod is vrijdag? Dan zit je nu rond dag 10? zou heel goed een innesteling kunnen zijn! Oei meid, ik hoop het zo voor je!

Taliaa, goed zo! Nu hopen dat de gyn je wel snel terug belt. Ik ging ook altijd netjes gekapt van onderen naar de gyn hoor....

hier een ziekenboeg, ben echt bleeeghhhh met soms wat diaree... Seth spuugt al 2 dagen niet meer (afkloppen) maar wel dunne luiers. Verder is hij heeeeel aanhankelijk, wil alleen maar op de bank bij mama. Vind ik ook wel lekker, want ben zelf ook helemaal niet lekker. Maak me dan meteen zo'n zorgen om de baby... maar goed, snel opknappen allemaal en dan kunnen we er weer tegenaan!

6. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    MvJ: jeetje wat spannend! Fijn dat jullie morgen al terecht kunnen in het ziekenhuis.

Taliaa: balen dat de gyn nog niet heeft terug gebeld!

Lot: ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is!

Hier heel veel sneeuw! Ik ga weer aan het werk!

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    ze heeft teruggebeld. ik moet nog een week afwachten en dan weer testen. als hij negatief is en ik ben nog niet ongesteld, dan moet ik weer bellen. als ik binnen een week ongesteld word, dan moet ik ervan uit gaan dat ik een eisprong heb gehad.
    Op de vraag hoe lang mijn cyclus dan mag worden, zei ze dat het best lang kon zijn hoor.... Jeetje, zit nu op dag 39...
    Ik weet even niet meer wat ik ervan vind, ben best een beetje in tranen nu.
    Maar zwanger zal ik niet zijn, gezien ons kluspatroon de afgelopen maand..
    :(grote dip, hier ben ik weer.

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ach meissie toch...een mega knuffel jouw kant op. elke dag is er een te veel he?! Dat herkennen wij allemaal hier hoor!

9. Fleurrebel

Fleurrebel Niet meer actief

@Taliaa, kan het niet zijn dat je vorige week met die posi ovu test toch een verlaat ei had?

Ik weet nog dat toen we in de ronde van Elena zaten ik pas rond dag 21 een ei had.

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    talia wat balen ....maar misschien was die pos ovu test toch een ei ...;) en jullie hebben geklust .....komt goed !

verder weet ik even niet wat ik zeggen moet .....het zal best wel goed komen morgen weten we meer ....heb een brede en een gladde rug

pooh bedankt voor heb brengen van het buddynieuws

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mvj, graag gedaan!! Ben morgen ook thuis hoor, als je nieuws over J hebt!

@debjes, hoe ging het werken??

@cira, ben je al over verhuist??? Alles goed gegaan! Hoop dat je mn berichtje nog gekregen hebt, dat de meeting niet door ging!

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @mvj, ojee meid..... sterkte ermee en ik hoop dat het allemaal meevalt!! (welke hartafwijking komt er voor in je familie?)

@ll, ja zou kunnen dat dat mn ei was. komende ronde ga ik gewoon door met ovutesten en tempen, dan kan ik het goed in de gaten houden. Ik heb net wat bloed gespot, dus wieweet word ik nu ongi...
    Zal wel erg fijn zijn, dan weer aan de clomid.
    Liefss, Taliaa

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVJ jeetje meid hoeveel moeten jullie nu nog meemaken! Toch wel beetje eng als je dat te horen krijgt! Ik hoop dat je morgen meer weet! Arm mannetje!

Makkie vervelend als je ziek bent! Ik hoop dat jullie snel op zijn geknapt!

MVS leuk al die sneeuw :D stuur beetje hierheen richting Scheveningen ;)

Werken ging goed, mijn collega/vriendin is ook weer terug van zwangerschapsverlof dus het was heel gezellig! We gaan 21 februari samen naar de negenmaandenbeurs :D
    vandaag kwam een ouder op me werk met haar babytje van 2 weken oud! jeetje zeg was helemaal verliefd hahaha heb lekker gezeten met de baby (erg leuke moeder, dus ik verwachten wel dat ik hem mocht vasthouden)

14. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    beterschap voor alle zieke mama's en kindjes.

mvj ik hoop dat alles morgen in het zh goed gaat.

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Mvj jeetje wat schrikken zeg van J. en wat gaan ze nu doen?

Makkie vervelend dat jullie ziek zijn, lekker met seth knuffelen en rustig uitzieken!

Taliaa wat vervelend dat je zo'n reactie krijgt van de gyn, heb je de stap genomen om te bellen dan hoop je ook
    dat je kan langskomen. Dikke knuffel! Als je nu wel ongi word begin je dan weer met de clomid of dan onder
    controle zodat je zeker weet of het zijn werk doet?

Ben met Tygo naar de ha geweest en ze denkt eczeem, nu heb ik gelijk al hormoonzalf gekregen maar ben hier wat terughoudend mee ivm pigmentvlekken, dus probeer nu eerst gewone creme die ik had en als het niet helpt kan ik altijd naar die zalf grijpen, hij lijkt er geen last van te hebben daarom twijfel ik gewoon wat het is. Gistermiddag geen bruinverlies meer vandaag wel wat met afvegen dus ja weet het niet ik hoop nog even verder dus wachten af. Duimen jullie nog even mee!

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot Jesse had ook eczeem leek heel erg op de plekken van Tygo alleen had Jesse ze verspreid op ze rug en armen.
    Ik heb ook zalf gekregen! Hoe heet de zalf die jij kreeg?
    Bij Jesse hielp het wel geel goed, binnen 3 dagen helemaal weg!

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Het heet Locoid creme!

18. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @mvj: jeetje meis dat is schrikken! heel veel sterkte en ene knuffel voor J!

@Taliaa: ik snap dat je het nu op advies van de Gyn nog een weekje aankijkt maar ik zou hier niet verder mee accoord gaan, hallo! clomid is ervoor om een fatsoenlijke cyclus op gang te brengen, niet een van alsnog 6 weken! Dat is dan trouwens zowieso geen doen zonder fm's.

........... ok ik lees nu even beter terug en zie dat je misschien ongi bent, nouja dan is he nét acceptabel he? maar wel een gedoe.

Nouja je moet doen waar jij je goed bij voelt, ik snap dat je voor nu eerst maar eens een nieuwe ronde in wil, die dan eens afwachten, hopelijk gaat het goed met het tempen en de testen! Knuf van mij.

...ps jaja jullie zien het goed mama in spé kan weer eens niet slapen, het ging erg lang goed maar nu weer drama, komt door de drukte deze twee dagen in huis (nieuwe kozijnen) ik kan nergens meer tegen, ben net een baby die haar ritme nodig heeft haha

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda je bent er mooi op tijd bij, vervelend dat je niet kan slapen, straks nog even lekker rusten! Al bijna 33 weken zitten je kleintjes lekker warm bij je.

Zo ik ga een dagje werken en dan hebben we vakantie!
    Misschien tot vanavond en anders morgen!

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @lot23, je kan van vsm cardiflor emulsie kopen. Werkt erg goed en geen hormonen!!!
    Die Locoid is ook goed, maar er zit hydrocortison in. Dus dat moet je erg dun smeren en het liefst kort durend!!

Deel Deze Pagina