Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ook wij hebben een heerlijke dag gehad. Vanochtend een uurtje gefietst, bij de rivier gekeken naar de boten. Vanmiddag in de tuin gezeten. Jens zat in zomer outfit met een emmertje water en wat spulletjes te spelen. Het lopen gaat zo goed nu. Hij pakt steeds mn vinger zo van, kom op lopen. En onderweg laat ie hem zelf los en stapt dan behoorlijk rond!
    Ook gaat ie ons na doen. Ik zet een bad eendje op mn hoofd, hij doet hetzelfde o pzijn hoofd...heerlijk!

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, leuk is dat allemaal he? Dan zijn ze ineens weer zoveel groter! Knap dat het lopen zo goed gaat en lekker juist nu met de zomer in aankomst. Kunnen jullie lekker veel wandelen.

Oooo Seth is ondeugend en eigenwijs, moet steeds lachen (zonder dat ie het ziet hoor hahaha). We gaan hem nu naar bed brengen, kijken of ie nu een keer wat sneller slaapt....

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    haha, die Seth!
    Jens lag er om 1845 in en sliep om 1846 uur!!! Easy! ;)

4. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Fijn dat MVJ naar huis mag!
    ben benieuwd naar de foto's!

Makkie hahaah kleine comediant dus die SETH! (heel herkenbaar)

Pooh leuk he dat ze dan ineens zo goed lopen!

Jesse was de hele dag chagerijnig als het niet via zijn zin ging! Wel even in de tuin bij me ouders gespeeld maar kwam vaak even hangen bij mij!
    vanavond wel weer wat gegeten en in bad gegaan en toen naar bed en sleip ook binnen 1 minuut!

Morgen Shoppen met mijn moeder, papa en jesse blijven lekker dagje thuis!

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    MvJ(en s;)) super dat jullie naar huis mogen! ik hoop dat je een fijne kraamtijd hebt! (en dat je snel geneest;))

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    *zwaai* ik ga werken:( jullie fijne dag allemaal! geniet van de zon!

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    werkzu taliaa!!
    Wij zijn vandaag in en om huis. Mijn moeder komt vanmiddag, dus misschien gaan we nog even weg!

8. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Good morning :D

Wat een heerlijk weer is het buiten.
    N doet nu een dutje en als ze weer wakker is gaan we erop uit.
    Gasfles erbij halen voor de BBQ
    En vanmiddag nog eens even zien wat we gaan doen.

Hele fijne dag allemaal.
    Liefs Thamara

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    fijne dag thamara! Jens ligt ook in bed...maar wil geloof ik niet slapen. Terwijl hij wel moe is.

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

morgen meiden!

Zo ik heb lekker uitgeslapen. Lag er gister ook vroeg in, was helemaal niet fit (gewoon te veel gedaan) Gaat nu weer goed. Seth ging voor zijn doen gezien de laatste tijd ook snel slapen gisteravond! Rond 20.15 was het stil en werd vanmorgen pas om 9.00 uur weer wakker. Zometeen de heg in de tuin snoeien en mijn vriend moet vanmiddag een paar uurtjes werken. Geen idee nog wat Seth en ik gaan doen....

Taliaa, werkze (weten ze het al op je werk? ivm slaan enzo?)

Debjes, shopze vandaag, even lekker zonder kind. Is soms ook wel lekker toch! Heb je echt iets nodig?

Pooh, veel plezier met je moeder vandaag! Wat fijn dat jullie zo close zijn he!

Ga even wat eten, 'spreek' jullie vast nog wel vandaag! xxx

11. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Goedemorgen!

Allemaal fijne dag vandaag!
    En voor de mensen diemoeten werken werkse!

Ik heb weer een dramanacht achter de rug! Jesse was contineu wakker! Morgen even naar de huisarts voor zijn hoest!
    Hij blijft vandaga de hele dag thuis!
    Ik ga shoppen met mijn moeder!
    Makkie ja ik heb kleding nodig voor de bruiloft voor vrijdag!

12. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    debjes veel plezier met het shoppen... Hopelijk is jesse weer snel genezen...

Ben al reuzebenieuwd naar de foto's van sanne hoor

Hier alles goed, morgen terug gaan werken :( Heb er echt geen zin in hoor...
    Vandaag nog lekker genieten van het zonnetje m'n ventje en ons mooie meisje en vanavond lekker BBQ eten mmmm :)

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @meisje: van harte gefeliciteerd!

@debjes: moest lachen om je verhaal, zo wist ik niet wat plakkies waren/zijn....... shoppen was wel een crime, er moet nog 5 kilo af en je vertikt het dan ergens gewoon om een groeter maat te kopen, stom he, maar nog wel wat leuks gevonden

slaapvraag:

Timo en Evy krijgen tussen 19.00 en 19.30 een fles en gaan dan naar bed, om 23.30 maken we ze wakker voor nog een fles (5e) vervolgens slaapt Timo tot 06.30 alleen Evy wordt standaard om 05.00 uur wakker.

Nu vergaten we deze week twee uit vermoeidheid de wekker te zetten en kwam Evy rond 02.30 uur (fles gegeven) en sliepen ze vervolgens door tot 06.30. Dat betekend dat Evy dus wel langer door kan slapen alleen niet na de juiste fles ;).

De fles van 23.30 is daarnaast soms ook een gedoe omdat ze half slaapt, ze drinkt dan soms niet alles op en dan weet ik zeker dat ze eerder komt. De fles van 19.00 vervroegen hebben we ook al 2x geprobeerd maar dat werd een drama met naar bed gaan.

Jullie tips of gewoon wachten totdat ze vanezelf langer gaat slapen na de fles van 23.30 uur?

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    oja ze drinken al de max. dus ik kan niet meer gaan geven.

15. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    ik moest de kleine meid ook altijd wakker maken voor de fles en toen heb ik besloten om haar te laten slapen en wachten totdat ze zelf komt. ze was ook al heel jong toen ze doorsliep. en vanmorgen werdt ze pas om 9.15 wakker. echt lekker.

16. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Linda
    Als je er zelf goed tegen kan (nachtvoeding)
    Zou ik ze persoonlijk laten slapen tot ze uit zich zelf wakker worden.

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier een mannetje wat erg moe is, maar heel veel zelfstandig loopt. Denk dat ie extra moe is daardoor. Ook omdat ie elke keer stoepje op en af wil lopen!

18. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda zou haar ook laten slapen, maar snap wel dat je dat niet durft! Of misschien ivy ervoor in bad doen? Hoe oud is ze nu?
    Want anders zou ik je echt aanraden gewoon haar door te laten slapen! Ik ben trowuens net zo dat ik het vertik om grotere mat te kopen hahahah.

Ik heb is flink geshopt! Meest voor me vriend, maar zelf ook nog 2 leuke blouse, legging en wat spghetti truitjes gescoord! En ik heb wat voor de bruiloft! Een net blousje net een rokje eneen legging! Leuk toch? Niet heel bijzonder maar wel netjes!

voor jesse leuke crocs gekocht :D

19. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    MVJ GEFELICITEERD MET JULLIE MEID!!!!!!

Meisje GEFELICITEERD!! wat een fantastisch nieuws.

Meiden ben net thuis en moest gelijk even kijken voor MVJ. Ik ga nu even eten en probeer vanavond even bij te lezen. Het is hier namenlijk echt een gribus bende. De katten zijn flink aan de haal geweest en hebben diverse dingen kapot gemaakt en gepiest en gepoept in huis. En tot overmaat van ramp zat er net ook nog een in de zandbak te piesen. Ben zo pissed of dat ik ze bijna de nek om het gedraaid. Ben ze wel achterna gerend met een dweil in mijn handen. We hebben al langer problemen met ze maar hoopten na de verhuizing dat het zou beteren, maar ik denk toch dat ik ze echt weg moet doen dit is en voor ons en voor hun niet meer leuk. Wat denken jullie? Ik kan er momenteel wel om janken:x.

20. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Cira
    Zeker nu met de vooruitzicht dat er een 2de komt.
    Als het mijn katten waren dan had ik ze weg gedaan.
    Weet dat het moeilijk is, maar dit is idd ook geen doen.

Heel veel sterkte met de juiste keuze maken

Deel Deze Pagina