Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Linda, ooo even denken hoor, hoe dat ook alweer allemaal zat! Wij maakte Seth ook wakker voor een laatste fles rond 00.00 uur. Hij sliep ook al vrij snel door tot een uurtje of 8.00. Hij heeft een week of 4 snachts rond 3.00 ook nog een voeding gehad (maar ook weer niet elke nacht). En die laatste fles een uurtje later? Als je toch de wekker voor jezelf moet zetten maakt dat ook niet uit als het wat later is en het is niet midden in de nacht tenminste. Grote kans dat ze dan wat langer doorslaapt en haar broer mss nog wel langer!

Cira, ooo wat lastig is dat he? Hier ook een onhandigebare kat na de komst van Seth (was al tijdens de zwangerschap). Toen Seth een maand of 4 was wat het echt drama en hebben we een ander huis gezocht. Sommige mensen vonden het erg, je hebt toch niet voor niets katten? Maar het ging echt niet, twas niet een keertje ofzo, nee standaard elke dag op dezelfde plekken poepen en plassen. Ook over Seths spullen en gewoon niet meer lief zijn. Dus dan ben ik er snel klaar mee. Waar ze nu wonen gaat het hartstikke goed!

Mariska, succes meid weer met werken morgen. Voel je je wel wat beter al?

Seth zegt nu Kikker! Er 'woont' een kikker in ons putje buiten bij de buitenkraan (ben dr als de dood voor, bbbrrr vieze beesten) maar af en toe komt ie even buurten hahaha. En Seth vind um bere interessant. Ook wel een beetje eng, ik moet hem dan meteen optillen. Hij ligt nu ook in bed Kikker kikker kikker te roepen hahahaha.

Ben vandaag weer flink misselijk geweest. Ga zo even wat eten en dan vroeg naar bed, morgen weer werken.

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ik kom nog effe voorbij zwaaien , het is best drukkies met een kleine ! hihi
    Maar het is een heerlijk meisje ...afgelopen nacht heeft ze ons flink bezig gehouden ...vooral papa hihi ...overdag de hele dag geslapen ......en vanavond weer wat wakker ....ik hoop dat ze vannacht wat gezelliger is voor papa want ik kan nog niet alles ...
    Maar verder gaat het beter dan ik ooit had kunnen dromen ik loop veel rond en rommel wat in huis .....kan zelf douchen ...etc
    Ik hoop alleen dat ze morgen even de uitwendige draadjes van de hechting verwijderen ...die trekt toch wel !

Ik kom snel weer buurten meiden !

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    @mvj, wat een heerlijke post van je!!!! Fijn dat het goed met je gaat! en de kleine! ben wel heel benieuwd naar dr geboortegewicht! (en je bevallingsverhaal, maar pas als je eraan toe bent!)
    Mijn hechtingen hebben ze bij 6 dagen afgeknipt.

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Mvj was gelukkig op de hoogte gehouden door makkie(dank je wel) Super gefeliciteerd met jullie dochter
    SANNE!!
    Wat heerlijk dat jullie lekker thuis zijn met jullie meisje , probeer te genieten van de kraamtijd dat heb
    je dik verdient.

Meisje wat een geweldig goed nieuws voor jullie al geloof ik zeker dat het schrikken is maar wel fijn dat het
    is gelukt! Gefeliciteerd en hoop dat jullie wondertje een lekker warm plekje heeft.

Wij zijn vanmiddag thuis gekomen van ons weekendje camperen, het was echt heerlijk. We hebben super weer gehad en Tygo heeft zich zo goed vermaakt, lekker buiten rommelen aandacht genoeg van vrienden die mee waren. Slapen in een vouwwagen is erg leuk in het bed ging ook goed alleen was meneer al rond 6.00 uur wakker omdat het dan licht is en hij dat niet gewend is dus dat was wel vroeg, het was snachts ook wel koud daar werd hij wakker van dus 2 van de 3 nachten lekker bij papa en mama onder het dekbed.
    Morgen weer werken daar heb ik even nog geen zin in.

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, fijn dat het zo leuk was!

MvJ, fijn zo'n goed bericht van je te horen! Je klinkt echt happy!! Geniet lekker verder meid en wat fijn dat jullie meisje het zo goed doet!

Ga nu weer lekker op bed liggen, mijn vriend heeft me net een kopje thee en wat boterhammen gebracht, de schat!!

6. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    mvj wat fijn dat het goed gaat. laat snel een paar foto's zien.

7. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ha dames!
    Ik ga vandaag even de vk bellen, om een eerste afspraak te maken.
    Ik zit vandaag op cyclusdag 47, met een gemiddelde cyclus van 35 dagen ofzo, dus denk dat ik ongeveer net zo ver ben als Cira (ongeveer 5,5 à 6 weken). Dus maar even een echo laten maken om zeker te weten hoe ver ik ben!

X

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Uuhhmm meisje ? ik heb iets gemist denk ik .....

Ik voel me ook zo goed meiden ! Alles gaat goed piesen plassen poepen ......lopen alles gewoon .....
    Alles waar ik biij Jelmer zo mee getobd heb verloopt nu goed !
    Ik zou alleen helemaal happy zijn als ze effe 1 draadje losknippen van de hechting .....sinds gistermiddag bepaalt dat veel voor me qua bewegen ...auwie

Sanne woog trouwen 4485 gram ...zeg maar 9 pond ...en is 51 cm lang.
    Foto´s komen er aan ...

we hebben sinds vanochtend een andere kraam die van gisteren die werkte alleen op oproepbasis.
    Nu hebben we een oude dame ze kwam ook aan met een rieten mandje als tasje ....maar ze is superlief en van de nuchtere oude stempel vind ik op zich niet verkeerd !

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    @mvj, krijg bijna de tranen in mn ogen: wat ben ik blij voor je!!! Dat je je zo goed voelt! wat een verschil met de eerste zeg! En een behoorlijke dame hoor! nog groter dan Isa, dus je borduurwerkje zal een flinke zijn;)
    Geniet ervan, laat je goed verzorgen door de kraamverzorgster! (die van de oude stempel zijn vaak wel van het verzorgen, héérlijk!) Doe wel rustig aan, ookal voel je je goed!

@ll, ben helemaal op. Weet even niet meer waar ik het zoeken moet... Kom vanmiddag nog wel eventjes reageren op de rest!
    Nog 3 dagen tot de echo, ben echt stikzenuwachtig. Mijn gevoel is echt niet goed. Ben zooooo bang:(

Liefss, Taliaa

10. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hou nog ff vol Taliaa!
    Over een paar dagen heb je uitsluitsel, en we gaan er met zijn allen gewoon vanuit dat het hartstikke goed zit daar binnen!

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

O lieve Taliaa, konden we je gevoel maar wegnemen! Nog effies meid, dan weet je het. Het zit vast helemaal goed hoor, je bm was toch goed voelbaar/gegroeid? Dikke knuffel, ik denk aan je!

Meisje, ben benieuwd hoelang je nu dan zwanger bent! Hoe voel je je verder? Ben je niet 'bang' dat je net als bij Ties zo erg ziek wordt? Niet dat je het er niet voor over hebt natuurlijk!

MvJ, oooo wat super allemaal! Hoe is het vanacht gegaan? Idd een flinke meid hoor.... maar dat hadden ze toch al verwacht he? Ga lekker verder met het genieten op je roze wolk!

hier alles goed! Vanavond lekker wokken met vrienden, mmmm nu al zin in!! Met de buikboy alles toppie, hij trapt en draait er lekker op los. Krijg nu toch wel wat beurse plekken hihihi. Grote Broer Seth doet het allemaal super, het lijkt alleen maar leuker te worden, vinden jullie ook niet? Heerlijk deze leeftijd!! (hoewel ik ook weer heeeeeel veel zin heb in een klein babietje! Nog 9 a 11 weken! JAHOEEEEEEEE!!)

12. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Makkie: Tja, 'bang' ben ik niet, maar ik houd er wel rekening mee ja. Ben nu al af en toe misselijk, bij Ties werd dat na 7 of 8 weken echt 'meerdere malen per dag overgeven-misselijk'. Nou ja, we zien wel!

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Talia meis ik begrijp je gevoel maar hoop zo dat het goed zit !

Makkie ben nu wel nieuwsgierig naar je buikboy hoor !

Mijn borduurwerkje is verlost ...effe de knoop losgeknipt en ik dans weer rond als een engeltje ....
    Ik mag nou naar bed Lees MOET ....hahaha

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

laat je maar lekker betuttelen Mvj!!

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @mvj: wat heerlijk om te lezen en de kleine meid draait nog lekker de dag en de nacht om zo te lezen, tja zo is ze het gewend he, ff bikkelen maar super om te lezen dat alles zo fijn is en zo'n hulp lijkt me heerlijk, echt een mama zeker hihi

@taliaa: ik duimmmmmmmm spannend!

@makkie: volgens mij ben jij wokverlsaafd hihi

Hier net de super-mama uitgehangen, de hulp was in huis, ik met de kleintjes in de wagen naar de stad (nog twee tuniekjes gekocht) en vervolgens op terras de kinderen de fles gegeven én twee cappo's gedronken, heerlijk in de zon. Soms is het leven best wel fijn he :):)

Oja en....

Gister Evy om 23.00 uur de fles gegeven en toen kwam ze om tien voor zes! Het gaat dus inderdaad gewoon vanzelf! Ze had de fles niet eens helemaal leeg dus kan alleen nog maar beter worden.

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

Linda, you go girl!! Heel goed, lekker dr op uit met je kindjes! En wokken vind ik idd ergggggg lekker! (maar is zeker alweer 2 maanden geleden hoor, dus hoogste tijd weer hihihi) Fijn van Evy! Die kleintjes regelen het allemaal zelf blijkt wel weer!

ga dr nu vandoor, fijne dag meiden!

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    zeker hoogste tijd, lekker hoor! :D

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    @linda, wat fijn! (ik had net zitten denken: wij maakte isa altijd wakker voor de fles van 2300) wat heerlijk joh dat je door hebt kunnen tukken!

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    niet meer misselijk zijn is niet erg he? kwaaltjes nemen toch af rond dit termijn??? sorry hoor, wil niet zeuren, maar ben adembenemend bang...brrrrrrrr het zit vast goed, het zit vast goed, het zit vast goed:)

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Talia er komt idd effe na die eerste 10 a 11 weken een momentje dat je niks hebt ...tenminste hoor ik vaak ....
    Hcg gaat dan ook ietsje minderen he , komt goed meis nog heel effies afwachten ..vind het zo rot voor je dat je zo in spanning zit ....

Linda dat klinkt relaxt !

Hier verlost van het laatste knipje ! heerlijk tis wel gevoelig ....de verloskundige zei vanmorgen dat het er nu piekfijn uitziet ....ze wist zich nog te herrinneren dat de vorige knip een grote rotzooi was .....

Suiker is nog een twijfelgevalletje ...de diabetes verpleegkundige wil het nog even afwachten ....ik hoop zo dat het weg is ...maar per ongeluk eet ik nog als een diabeet ....tja dat zit er in ....dus dat moet ik proberen niet te doen ....
    Gisteravond heb ik trouwens een biefstukje op ! Heeerlijk !

Manlief gaat straks naar de ah ...en moet echt sushi meenemen ...heb van het weekend al een bakkie op ...maar ben er zo gek op ....en stiekum zou ik een wijntje willen maar durf niet hhaah dadelijk sta ik op mijn kop....
    ben nu trouwens alleen met de kids ....manlief is overwerken ....ahuumm handige harry ....

Deel Deze Pagina