ja he, ik geniet ook helemaal van haar posts!!!! lekker aan de sushi meid en een half glaasje wijn om te beginnen Grumble, zit ik de hele middag thuis voor de man van UPC (komt iets meten) is íe niet geweest.. Nouja, kan nog, tussen 1200-1800, maar had wel even nog willen gaan fietsen met isa... helaas. Tja, ik zit mezelf helemaal gek te maken, ik heb besloten dat als de echo vrijdag goed is, ik helemaal los ga en echt ga genieten!!!! 3 nachtjes dus nog gelukkig is de echo om 10:00!!!
ik zwaai effe voorbij. Ben beroerd, verkouden, keelpijn etc etc. Duik de bank op onder een dekentje!! Heb wel gewerkt. Knuf voor Taliaa, weet niet wat ik moet zeggen om je op te beuren. Hopelijk is alles goed. mvj, lekker knip vrij...voelt beter he? Liefs voor allemaal, ik duik de bank op!
Pooh beterschap ! Knip ja was wel effe lekker maar het is nu wat dik .......nou deed de ketel het hier vandaag niet dus kon ik het niet na ieder plasje schoon sproeieren ...ben een beetje bang dat het daar door komt .... sinds vanmiddag ook stuwing ..had ik effe niet meer verwacht ...maar goed effe doorheen bijten komt goed !!!
MVj ik spoelde altijd met gewoon koud kraanwater? Wat fijn dat je alles wel goed gaat! Op wat kleine puntjes na! En wat is Sanne groot meisje he! gelukkig hebben ze haar niet langer laten zitten! Makkie ik vind de leeftijd die de kindje nu hebben ook heel leuk! Al vind ik het nu met Jesse (ik ben 2 en alles is NEE) soms wel heel zwaar! Zo dwars en eigenwijs de afgelopen dagen en me echt uitdagen tot hoever hij kan gaan! Weet niet hoe dat met andere meoders is met kindjes van bijna 2! Gelukkig herkende mijn buurvrouw vandaag alles (Haar kindje is 5 dagen jonger dan Jesse) taliaa meid ik leef zo met je mee! Wat zit jij in onzerkerheid en stress! ga je beloven als straks alles goed is je echt gaat genieten ervan zonder stress, want dat is helemaal niet goed voor je! vandaag naar de huisarts geweest, was hij op vakantie, toenanar vervangend arts ook op vakantie! Nou nu moet morgen naar weer een andere arts! Jesse moet echt iets hebben, ik denk dat hij luchtwegeninfectie heeft. Donderdag hele dag werken en dan vrijdag de grotedag voor mijn zus
@mvj, lekker met je onderkantje in de badedas classic! verzacht ook ontzettend!!!! En idd met koud water spoelen. Stuwing hoort erbij heb je geen tabletjes gekregen?? Is mannetje thuis? met sushi??? ben heeeeeel benieuwd naar de foto's van je meissie!!! wat leuk zeg, een meissie! En btw een hele leuke naam @pooh, beterschap!!!! t heerst weer. Wij hebben het ook, hier is het ergste achter de rug! @debjes, ach... morgen toch maar naar nog een arts toe dan?? Alvast veel plezier bij de bruiloft!!! @lot, fijn dat het kamperen is bevallen! I LOVE camping!!!!! heerlijk! @ll, thnx voor de lieve woorden! we wachten af!!!
Mvj, wat heerlijk om te lezen dat je zo aan het genieten bent! Het is je zo gegunt dat je nu kan genieten! En heerlijk verlost van die ene hechting en luisteren he naar de kraamhulp van de oude stempel goed je rust pakken overdag nu kan het nog. Taliaa wat erg dat je je zo onzeker voelt, op naar de echo en anders als je zo vol stress bent morgen even bellen hoe je je voelt misschien kan zij je geruststellen of sneller laten komen, dikke knuffel! Debjes balen heb je een ha nodig is er niemand te vinden, Jesse nog niet opgeknapt dus beterschap! Pooh beterschap!! Meisje wat zei de vk?
@ Lot: Ik heb een afspraak a.s. dinsdag. En een echo voor 11 juni. Kon ook al wel een week eerder, maar ik ben heel huiverig om te vroeg een echo te laten maken en dan geen hartactie te zien. Ik denk dat ik 11 juni ongeveer 8 weken ben, dus dan zou het toch al wel te zien moeten zijn...
Jeetje zeg wat is het toch vervelend als je eigen huisarts op vaakntie is! Gister al naar de vervanger gegaan (waar ikaltijd naar toe ga als me eigen op vakantie is) maar helaas was hij ook met vakantie. Toen vanmorgen een vervanging gebelt (die op het bandje stond bij mijn eigen huisarts) nee mevrouw wij zitten alleen van 8 tot 9 en verder de hele dag niet (wat een leven zeg) ik zeg ja sorry dat wist ik niet, kan ik dan geen afspraak maken voor de middag, nee dat kan niet, morgen kun je weer komen! Nou oke dan probeer ik het bij de volgende. Daar kreeg ik ook weer de assistente aan de lijn, ja het is al zo druk met al die patiente van dokter overwijn (mijn huisarts) zeg ja kan er ook niks aan doen. Ze zet ja je kan 10 voor 2 komen voor een KORTE afspraak, mag niet lang duren! :S ik dacht echt wat is dit?????? Ik zeg nou heb ook niet lang nodig hoor, wil alleen dat er naar mijn kind gekeken wordt en heb zelf ook erge keelpijn. Nou nu maar hopen dat die dokter wel beetje aardig is! Snap die assistentes niet hoor, als je geen zin heb erin, ga dan niet bij zoiets werken:S
jeetje debjes, wat een mutsen. alsof je voor elke scheet belt... *zucht* sommige mensen... @ll, dadelijk komt mn oud-collega, gezellig lunchen! Vind het wel lastig, zij zijn nu ook alweer lang bezig om zwanger te worden, en hebben al een vmk gehad wat zeg je dan he?? Ze weet overigens wel al dat ik zwanger ben... Nou meiden, geniet van deze regendag! Taliaa
Debjes wat een rare dokter ...en nu ben je nu geweest ? Talia gezellie lunchen ! Ik zit een ietsjepietsje in de piepzak effe ....belde vanmorgen naar mijn werk ...krijg een collega aan de telefoon .....word niet gefeliciteert met de geboorte van mijn dochter ...en krijg een sneer van jezus leef jij nog we horen nooit wat van je ....maar goed ik zal er nu niet te veel op in gaan ....dat werd er gezegd ... Geweldig ...leuke opmerking ...ik brullen dus ....mijn teamleidster vond het een idiote reactie ...en snapt dat ik niet terug durf .... Maar goed verder gaat het hier nog wel super .....heb alleen een blaasontsteking ...van de 1malige catheter en ik hang in de witte koolbladeren vanwege de stuwing .....gezellie effe doorbijten en dan knappen we weer op ...
Mvj, pfff wat een schijtopmerking van haar!! Jee zeg, dat doe je toch niet! Snap dat je dan even op een huilen zet, houden toch totaal geen rekening met je! Ik hoop dat je straks gewoon een hele leuke andere baan vind met wel fijne collega's!! Hoe is het met jullie meisje? En hoe vind Jelmer het allemaal?? Taliaa, veel plezier met lunchen! Zal wel even hard voor haar zijn je te zien, maar ze gunt het je natuurlijk ook! Pooh, hoe is het met jullie snottebellen en Pooh nog steeds een fanatieke stoepjesloper hahaha. Debjes, bizarrrrrr dat ze zo reageren! Als het maar snel kan...pfff je belt zeker voor je lol! Gaat wel om een klein kind hoor! Beterschap met je (lieve maar dwarse ) mannetje! MvS, hoe is het nu bij jou meis? Cira, hoe gaat het met jou en je zwangere buikkie?? Jaaaaa hier zijn de wanden van de babykamer klaar! Met dank aan onze lieve zwager, het ziet er toppie uit!! Nu drogen en dan van het weekend beginnen met inrichten/aankleden!! Seth is ook niet helemaal fit, al een week snotterig, maar sinds gisteravond/vanmorgen ook hangerig en huilerig en ietsiepietsie verhoging (37,7). Heb um trouwens per direct van zijn KDV afgehaald vorige week, of had ik dat al verteld?? Met mij en mijn buikventje alles toppie!
zwaai zwaai. ik kom ook weer even voorbij. heb net mijn 2e fm gehad maar er was nog niks tezien. zaterdag weer. Ik ben trouwens nog steeds ongi. en dit al dag 15 wordt er gek van wanneer houd het een keer op. MVJ wat een k.t collega. ze heeft zelf zeker geen kinderen of een zware zwangerschap gehad. maar er zijn ook wel leuke collega's hoor je werkt alleen bij het verkeerde bedrijf. Makkie heb je al foto's van de nieuwe babykamer. en gaat Seth al naar een groot bed of blijft hij in het baby bedje.
@mvj gefeliciteerd met jullie kliene Sanne. Ik hoop dat je een droombevalling hebt gehad. En uit je berichtjes lees ik dat je heerlijk aan het genieten bent van je kraamtijd. Ik vind het echt fijn om te lezen dat je je zo erg opgeknapt voelt. Heerlijk gewoon. Geniet er maar lekker van, het is je zo gegund. @meisje gefeliciteerd met dit wonder. Geniet ervan. @taliaa jeetje vervelend dat je het idee hebt dat het niet goed zit, enneh meestal zit je gevoel goed. Ik hoop echt dat je gevoel je je voor je gek houdt. en dat alles goed is. Ik wil je niet bang maken, maar realistisch. Ik zal vrijdag aan je denken en voor je duimen. @all sorry dat ik niet gereageerd heb, maar ik had het erg druk en waren we met de pinksteren veel weg. We hebben lekker bij mn ouders aan zee gelogeerd, en thijsje heeft lekker op het strand gezeten. En maandag zijn we met thijs naar de openboerderij dag geweest. Hij vond de koeien en kalfjes geweldig, en hij durfde ze nog te aaien ook. Gisteren mn man naar het vliegveld gebracht want hij moest voor 3 weken op dienstreis. Thijs was er wel erg zielig van. En de afgelopen dagen heeft ie weinig geslapen en nu ligt ie al 3 uur te pitten, dus die ga ik zo wakker maken. En dan straks om 4 uur snel even naar de stad( ik zag op buienradar dat het dan minder regent) want ik moet nog kado's kopen.
MVJ wat een heerlijke verhalen om te lezen!! Maar wat een collega zeg......wie denkt ze wel niet dat ze is. Taliaa komt echt helemaal goed!! nog 2 nachtjes slapen en dan gaan jullie weer baby zwaaien! Makkie uhhhh Seth per direct van het KDV? Wat is er gebeurd? Wat lekker dat je van het weekend kan beginnen met het inrichten van de baby kamer. De katten hier zijn ook inderdaad niet meer te houden. De jongste twee ga ik zoals het er nu uitziet naar het asiel brengen. dan kijken we even wat de oudste twee doen en andrs die proberen te herplaatsen. Vind het zwaar maar dit kan niet meer ze zijn echt te jaloers oid. Meisje wat super 11 juni de echo ben benieuwd hoever je bent! Debjes hoe was het bij de dokter? Hier ook een ik ben 2 en ik zeg nee. Veel drammen en dan schreeuwen en op de grond gaan liggen en alles is neeeeeeeeeeeeeeeeeeee. (of heel hard nee schudden). Nijntje jammer dat bij de tweede FM nog niks te zien was maar soms gaat het begin langzaam en daarna groeid er ineens wat. Lot wat leuk dat het camperen bevallen is. Wanneer gaan jullie weer Pooh hoe voel je je?? Hier gaat alles goed. Voel me totaal niet zwanger op de darmen na dan. Morgen de echo vind het spannend of we al hartactie kunnen ontdekken. Mbt de katten ga bellen met het asiel voor de jongste twee. De oudste twee kan ik echt niet naar het asiel doen die worden echt nooit meer herplaatst daar vandaan. Ga er dan gewoon een papiertje voor ophangen met goed tehuis gezocht oid.
Cira, wat fijn dat je geen 'vervelende kwaaltjes' verder hebt! En succes met het herplaatsen van je katten, je weet zelf wel of dat het echt beste is. Dus Jaimy is ook lekker dwars af en toe.. .hahaha ben benieuwd hoe ons ventje straks is als ie bijna 2 gaat worden! Sas, wat jammer, papa weer wat weekjes weg! Shopse straks, hopelijk hou je het droog (hier regent het echt hard.....) Nijntje, jammer nog geen actie te zien. Houd moed hoor, kan zo maar ineens en ophogen met spuiten is ook makkelijker. Komt vast helemaal goed! Las op hyves dat het meisje van Ryanne weer goed ziek is! Sneu zeg, blijven bezig zo. Heel veel sterkte met F! Over het KDV, ik had al een tijdje geen lekker gevoel daar. Weet niet precies waarom, beetje een onderbuikgevoel. Maar toen ik hem maandag ophaalde, was hij 1. helemaal alleen met een klein meisje. De leidster was spoorloos, had als ik zijn moeder niet was hem zo meekunnen nemen! 2. het meisje liep met zijn speen in zijn mond... gatsie! 3. zijn knuffel (alleen voor het slapen net als zijn speen) lag ergens op de grond onder de smerigheid. 4. Seth zat helemaal onder de stukken, korsten en plakte aan alle kanten. Kijk, helemaal schoon houden lukt niet, maar even een doekje over zijn handjes /gezichtje na het eten? Kleine moeite toch? En zijn handen... te vies voor woorden, plakte en zat onder de haren/stof.... 5. Hij had een poepluier, en die had ie echt wel langer dan 30 minuten.... Dus al met al, klaar er mee! En straks een 3 maanden oude baby daarbrengen, no way. Dus nu ingeschreven bij een kleinere KDV, waar mijn zus ook zit met dr kindjes en zoooo tevreden is. Per november kunnen mijn 2 jongens daarheen!
Makkie oh wat slordig zeg ....Ik haal Jelmer meestal schoner van het kdv dan dat ik hem hier kan houden.....je moet er wel een goed gevoel bij hebben ! Nijntje wat balen dat er nog niks is te zien....heeft de gyn niet een reden gegeven voor je menstruatie ? Cira ben benieuwd naar je echo ! Jelmer is zo´n troste broer .....vanmorgen stond er een flesje op de tafel met een kontje er in en die probeerde hij nog te geven aan Sanne , over haar bolletja aaien en dan aai zeggen ...en kusjes geven he hihi Als hij uit zijn bedje komt rent hij gelijk naar haar wieg om te kijken wat ze doet .... Heb trouwens een blaasontsteking ....of had ik dat al gezegd ..bah maar heb al een kuurtje ....boefje is lekker op het kdv aan het trakteren ! Talia hoe is het meis ?
Makkie Dat hij zo vies is, kan echt niet! En alleen al helemaal niet! Kijk een speen kan is in ander kindje zijnmond zitten (gebeurd vaker dan je denkt hoor, vaak moeten die kids zelf hun speentje in hun eigen bakje leggen en soms doen ze het perongeluk in de verkeerde, waar door de ander er weer mee in zijn mond loopt) Ik zou er ook geen goed gevoel bij hebben als ik het zo hoor,ben zoiezo al geen KDV mens, maar goed als het moet, moet het! En ik mag blij wezen dat mensen hun kids brengen anders had ik geen werk hahaha! Maar ik vind dat je er verstandig aan hebt gedaan! En nu op naar nieuw frus KDV Ennuhhhh foto's van de kamer MVJ jeetje zeg wta heb je toch idioten op de werld,hoe sommige kunnen reageren Cira succes morgen! En hoop dat je katten wel goed tehuis krijgen! Waaromdoe je ze eigenlijk allemaal weg? Sas leuke dagen dus gehad Dat gaat voor het forum Taliaa hoe is het meis? Nou ik ben naar de dokter geweest, voelde me niet echt serieus genomen! Oke jesse was vandaag echt 75% opgeknapt,maar die hoest vertrouwde ik gewoon niet! Er werd al meteen gezegd bij binnenkomst, ''nou hij ziet er niet ziek uit '' Ik zeg ''nee hij is ook opgeknapt maar hij blaft als een zeehond''! Nou ja even geluisterd maar ze vond hem goed klinken, dus kon ik weer naar huis! Voor me eigen keelpijn kreeg ik niks (voel dat die overduidelijk ontstoken is) moet goed stomen Al met al had beter niet hoeven gaan! Zonde van die ziekenfondskosten! Ga het wel tegen mijn eigen huisarts zeggen, als ik er weer is ben! Alsof ik 1 of andere overdreven bezorgde moeder ben die daar komt, omdat haar kind een snotneusje heeft! Ach kan me er zo boos om maken, heb maar niks tegen me vriend gezegd, want die is instaat om daar morgen zelf heen te gaan! Die kan niet tegen dit soort dingen!