Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Lot hier plopte het ook al met 15 weken volgens mij .....

Linda dit stelt me wel gerust ....die slaapkop van me ....ze dirnkt nu wel uit de hema fles ...zo stom de kraam komt binnen en ze drinkt .,....ze was wel weer afgevallen ....maar ze heeft gisteren 5 keer gepoept ....hihi
    dus jij zegt een gewone difrax s fles met een dodie 123 speen ...oke

Talia .......

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Alles was goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De gebakjes zitten er alweer in, zo blij waren (en zijn en blijven!!!) we!!!!!!!!!

Het was wel even spannend, want ze moest goed zoeken en wij zagen alleen een vlek... Maar ze riep toen dat ze een hartje zag en na wat opmeten enzo bleek alles goed te wezen!!! JOEHOE!!!! Hij/zij zwaaide zelfs even naar ons! En ze heeft ook het hartje laten horen!!!! Helemaal in love!!!!!
    Oh meiden, ik kan wel janken!!!!! Zo blij, dit had ik echt niet verwacht!!!! Mijn gevoel zat er naast, nu gaan we genieten!!!!
    Krampen komen wrs van mijn groeiende bm af!
    Kindje is trouwens een reusje! 2 metingen, 1 van 12w2d en 1 van 12w3d:) Ze verwacht dat het dus een grote baby is;)

Nou ik ga even heerlijk op mijn blauw/roze wolk zweven!!!!

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    aahhh hahah heerlijk mijn hormonen spelen op ...lees zit te janken ...ben zo blij voor jullie tailia !

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaaaaaaaaa!! Jaaaaa meid wauwieeeeeee! ik schiet helemaal vol, wat een geweldig super mooi keigaaf nieuws!! Ben zoooooooo blij voor jullie! GENIETEN MEID!! De kleine doet het dus supergoed!!

5. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    JOOEEEHOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!

Oh ik heb wel 100 keer gekeken of je al gereageerd had.

WAT een gelukkig nieuws zeg!
    HEEEERLIJK!!!

Wat zul jij een fijn weekend hebben!!!!!

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH krijg er helemaal kippevel van, geweldig dat alles er goed uit ziet en probeer te genieten he!!! Eet lekker nog maar een gebakje je heb het verdient na alles stress en spanning!!

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, mooie banner!! ;)

Taliaa, ik zit hier op mijn werk helemaal te stuiteren!! :D:D:D

8. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
    Wat een super nieuws zeg Taliaa
    Wat geweldig zeg en nu lekker genieten he op je roze/blauwe wolk.
    Heb gewoon kippenvel :D

Wat geweldig zeg al die zwangere hier :D

Ga er weer vandoor M van school halen.
    Doei meiden

9. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    JIPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Ik begon beverig met lezen maar wordt nu weer helemaal heppie van je berichtje! GENIET NU!

MvJ hier ook in het begin een Dodie 123 speen gebruikt voor mijn slaapkopje. Ook op een difrax fles (was een tip van het ZKH)

Meiden ga nu weer snel door met werken, maar moest gewoon even kijken hoe het met Taliaa is.

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Taliaa van harteeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!

even kort, naar KDV geweest en heb er gelukkig wel een goed gevoel over. Klein KDV met maar 1 groep, super buitentuin. De leidsters die ik gezien heb kwamen serieus en lief over. 11 juni wenochtend, we zullen zien, in juni gaan ze maar 2x 1 dagen en vanaf 1 juli 2 dagen, waarschijnlijk vanaf sept. 3 dagen.

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda wat fijn dat je er een goed gevoel bij hebt dat moet je ook hebben dus op naar de wenochtend spannend!

12. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Linda
    Wat fijn dat je er een goed gevoel bij heb.
    Op naar de wenochtend en hebben je 2 schatjes er een hele leuke tijd.
    Want vinden de kids het leuk, dan gaat mams ook fijner weg en werken.

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, jaaaa het staat nu ook op Hyves, joepie! Ben helemaal blij voor jullie, tis jullie zo gegund en al die spanning de laatste weken...pffff. Dit kleintje doet het super en wil er heeeeeel graag komen! Kan ook niet anders met zulke lieve papa en mama en grote zus!

Linda, fijn joh! Klinkt goed! Gaat vast goed op de wenochtend (en het is ook voor mama wennen dan...) en je eerste gevoel zegt heel veel. Komt helemaal goed! Heb je weer zin om te gaan werken? Of nog niet?

Hier ook de bevestiging dat onze 2 jongens (oooo wat klinkt dat heeeerlijk hihihi) per november elke dinsdag naar de nieuwe opvang gaan. Mijn zus dr ventje (1 jaar) gaat ook de dinsdag, dus zijn ze straks lekker samen. Voelt ook veeeeel beter dit. Maar gelukkig duurt het nog even, eerst nog 4,5 week werken en dan verlof en heeeeerlijk genieten van mijn jongens!

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    linda wat fijn , toch weer een opluchting !

Makkie leuk he je 2 jongens ...dadelijk 3 mannen hihi
    Houden jullie het bij 2 ...of zijn jullie er nog niet uit ?

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    hey MvJ, jij als kersverse moeder van 2.... Houd je net zoveel van de eerste als van de 2e? verloopt dat hetzelfde? (ik was niet meteen verliefd, dat moest echt even groeien). En voelt je gezin nu "af"?? Zijn geen dingen die ik per se van jou moet weten, maar ben zo benieuwd hoe het gaat met een 2e erbij...

@makkie, mooie buikfoto of je hyves! kan hem alleen niet aanklikken. Maar je hebt een flinke bijzettafel aan de voorkant zeg! nog steeds geen streepjes??:)

@linda, fijn dat het goed voelde! succes dadelijk met de wenochtend! komt helemaal goed!!! Heb je al een beetje zin om te gaan werken?

@lot, jeetje, wat ben je "ineens"ver zeg! mooie banner!!!! Hoe gaat het nu?

@cira, wil het besef al een beetje komen bij jullie?:) en gaan jullie het de familie al vertellen??

@ll, wij zijn echt megablij. Ik ben alleen ontzettend moe, echt geveld door vermoeidheid. Ik denk dat het de spanning is die er nu uitkomt...
    Vannacht even goed tukken, dan morgen de hele dag zweven op onze roze wolk.
    Wat denken jullie? worden het roze of blauwe muisjes?:)

Liefss, taliaa

@

16. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    jaaaa taliaa ben zo blij voor jullie :)

Makkie bedankt voor de uitleg van de banner ;)
    Had al eens gezocht hoe het moest maar vond het niet...

Hier een meid die blij is dat het weekend is :)
    Morgen nog eens op babybezoek bij m'n vriendin die 11 mei bevallen is van een tweeling ( wat gaan oefenen hé )
    En zondag een bezoekje brengen bij m'n nicht die meter is van malika ( het weekend zal weer vlug voorbij zijn )

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    zeker en de wenochtend is inderdaad vooral voor mama haha want in juni gaan ze alleen de laatste twee weken 1 dag naar het kdv, vanaf 1 juli begint het pas met twee dagen. In juni was niet voldoende plek dus mijn eerste twee werkdagen komen mijn ouders en de andere twee weken neemt Ivo een dag extra vrij dus we kunnen rustig inkomen.

In het werk heb ik op zich wel zin, het is ook een nieuwe baan (na die reorganisatie) want soms kan ik geen flesje meer zien alleen zo jammer dat je dan de maxi cosi met een nanny ofzo niet naast je bureau neer kan zetten ;).

Mijn nieuwe baas is ook wel relax, toonde gelijk veel begrip qua werk-prive afstemming alleen ik ben wel op zoek naar een baan dichterbij huis, heb al 1 brief verstuurd en gelijk afgewezen gggrrr misschien gaat er dit weekend nog een de deur uit.

Zo weekend, ik neem een wijntje en bestel ons een pizza mmmmmmmmmmm

18. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    nog een miniprobleempje:

Timo lacht heel veel, eigenlijk de hele dag, hij hoeft mij maar te horen en hup een big smile, ik ga daar natuurlijk helemaal op in en soms kan hij dan al een beetje schateren. Evy lacht wel heel af en toe (soms dagen niet) maar kijkt altijd erg serieus, soms voel ik me bijna schuldig, of ik dan wel 'leuk genoeg' tegen haar doe. Zij speelt daarentegen al heel goed alleen, kan heel lang alleen in de box, op een kleed of in de wipstoel liggen/zitten en maakt dan wel allemaal geluidjes van plezier, dat doet Timo dan weer minder maar ik zou het wel leuk vinden als zij ook meer ging lachen maar wie weet is dan ineens zo.

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    effe snel, ga zo eten, kom uit monster file!

Taliaaaaaaaaaaaaaa super de pupper!!!!!!!!!!!!!!! Helemaall goed zeg!!!

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

linda, het is een tweeling maar natuurlijk hebben ze allebei een ander karakter! Kan toch zijn, dat zij meer een kat uit de boomkijker is? Ik zou me niet schuldig voelen, je houd van allebei evenveel en doet tegen beide even lief/leuk!!

Mariska, hahaha nou jij hebt nu ook een mooie banner hoor!

Taliaa, lekker slapen vanacht en morgen weer verder zweven. Heb nog niet echt een 'gevoel'bij het geslacht en dat zal ook niets zeggen, heb het bij een ander altijd fout hahaha. En thanx! Heb idd nog geen strepen, duimen dat dat zo blijft!

MvJ, of we klaar zijn, weet ik nog niet! Tis nu eerst lekker genieten van 2 kindjes, maar de wens voor nog meer kindjes hebben we allebei wel ja!

Nou, wij gaan even eten!

Deel Deze Pagina